Svet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.4 od 56 glasov Ocenite to novico!
Donald Trump
Trump je glede Venezuele omenil tudi možnosti ameriškega napada na to državo. Foto: Reuters
Uporni oboroženi moški
Prijeta sta domnevna vodja napada na vojaško oporišče v Valencii konec prejšnjega tedna. Foto: Reuters
VIDEO
Trump zavrnil Madurov klic

Dodaj v

Trump zavrnil klic Madura in omenil možnost vojaškega posredovanja v Venezueli

Maduro je predlagal osebno srečanje s Trumpom
12. avgust 2017 ob 08:33,
zadnji poseg: 12. avgust 2017 ob 08:58
Washington,Caracas - MMC RTV SLO, STA

Bela hiša je sporočila, da je predsednik Donald Trump v petek zavrnil telefonski klic venezuelskega kolega Nicolása Madura, ker da v Venezueli ni demokracije. Trump je omenil tudi možnost napada na Venezuelo.

"Predsednik Trump je od vsega začetka prosil, naj Maduro spoštuje venezuelsko ustavo, opravi svobodne in poštene volitve, izpusti politične zapornike, preneha kršiti človekove pravice in preneha zatirati venezuelsko ljudstvo. Madurov režim tega poziva ne le Združenih držav Amerike, ampak tudi drugih držav iz regije in sveta ni upošteval. Raje je izbral pot diktature," je sporočila Bela hiša.

"ZDA so na strani Venezuelcev, ki jih Madurov režim zatira, in predsednik Trump bo z veseljem sprejel pogovor z voditeljem Venezuele takoj, ko se v državo vrne demokracija," še dodaja sporočilo Bele hiše.

Trump: Možnost vojaškega posredovanja
Trump je medtem v petek novinarjem glede Venezuele dejal, da so možnosti na mizi. "Imamo več možnosti glede Venezuele, vključno z morebitno vojaško možnostjo, če bo to potrebno," je po poročanju BBC-ja dejal ameriški predsednik.

"Imamo vojsko po vsem svetu, v krajih, ki so zelo daleč. Venezuela pa ni zelo daleč in ljudje tam trpijo in umirajo," je dejal Trump. Venezuelski obrambni minister Vladimir Padrino je Trumpove besede označil za "dejanje norosti".

Maduro bi se sestal s Trumpom
Pred tem je Maduro v govoru pred novo venezuelsko ustavodajno skupščino dejal, da se želi prihodnji mesec ob zasedanju Generalne skupščine ZN-a v New Yorku srečati s Trumpom. "Če ga tako zanima Venezuela, sem na voljo," je Maduro dejal in dodal: "Gospod Trump, tukaj imate mojo roko."

V Venezueli od aprila potekajo množični protivladni protesti, v katerih je umrlo več kot 120 ljudi. ZN medtem opozarja, da je večino kršitev človekovih pravic v državi odgovorna vlada.

Venezuela: Prijeta domnevna vodja upora
Medtem so venezuelske oblasti prijele bivša častnika narodne garde, ki naj bi stala za napadom na vojaško oporišče v mestu Valencia konec prejšnjega tedna, je sporočil minister Padrino. Načrtovanja napada sta obtožena Juan Carlos Caguaripano in poročnik Jefferson Gabriel García.

"Voditelja in načrtovalca paravojaškega in terorističnega napada" sta bila aretirana, je v petek dejal Padrino, sicer general, ki vodi venezuelsko vojsko. Minister je za državno televizijo pojasnil, da so moža aretirali v vzhodnem Caracasu, kjer so ju prepoznali pri cestni kontroli. Preostale člane skupine še iščejo, Padrino pa je poudaril, da bo kazen za "izdajalce naroda" tudi "zgled" za vse ostale.

V videoposnetku, ki je po spletu zaokrožil tik pred napadom, je Caguaripano dejanje označil kot legitimen upor proti morilski tiraniji Madura.

B. V.
Prijavi napako
Komentarji
K_ris
# 12.08.2017 ob 09:05
Bela hiša je sporočila, da je predsednik Donald Trump v petek zavrnil telefonski klic venezuelskega kolega Nicolása Madura, ker da v Venezueli ni demokracije.

In poklical v Savdsko Arabijo ...
zapatist
# 12.08.2017 ob 09:01
Trump je omenil tudi možnost napada na Venezuelo.

Ni gladek. To je potrjeno.

Se še kdo spomni stampedo komentarjev v podporo temu človeku v predvolilni kampanji, med drugim je bil argument ta, da bo prinesel miroljubno politiko in pa da je antiglobalist..kar naj bi po mnenju nekaterih pomenilo, da se ne bo vmešaval v druge države.

Njegov antiglobalizem se konča pri blebetanju o nevarnosti migrantov.
Voly
# 12.08.2017 ob 09:03
Trump in na splošno ameriška politika se vtika samo v tiste države, ki imajo veliko nafte. Izjema je S. Koreja, ki pač ves čas izziva.
Kako je to enostavno, napadeš državo pod pretvezo, da tam ni demokracije, odstraniš predsednika (kakršen koli že je) in potem nastaviš svojo marioneto in imaš nadzor nad vso nafto. Včasih si za napad na tujo državo potreboval soglasje ne vem, združenih narodov ali varnostnega sveta, sedaj še tega ne potrebujejo več. Enostavno napadejo!
In tako se ta gnila Amerika preživlja s krajo tuje nafte ali pa s prodajo orožja državam, ki jih potisnejo v konflikt (beri skregajo s sosedi), seveda so to kot po naključju države bogate z nafto in dolarji.
Res ogabno, to počnejo na očeh celega sveta, če ne bi tega počeli, bi itak že zdavnaj razpadli, tako pa jih skupaj drži skupni interes ropanja držav po celem svetu.
garmond
# 12.08.2017 ob 08:55
Uvajanje "demokracije" po ameriško pomeni vojaški napad na suvereno državo, tako kot že tolikokrat do zdaj.
Trump bo samo nadaljeval "sveto" ameriško tradicijo. Zakaj bi bil on drugačen, zdaj imajo to Američani že v genih, zdaj so oni prepričani da so ubermensch.
Olorin
# 12.08.2017 ob 08:36
Ojoj ojoj, Weebay, hitro naredi alternativno dejstvo iz te novice!
generacija56
# 12.08.2017 ob 09:06
Pa poglejmo razliko med politiko Trumpa in Putina.
Trump napoveduje možnost vojnega posredovanja v Venezueli.
Sicer tako samo pozna vojaške rešitve...

Rusija, sama pod sankcijami, pošilja prvo ladjo z 30.000 tonami pšenice, kot pomoč.
Nekdo na tem planetu ima velike težave z razumom. Uganimo kdo.
MZ
# 12.08.2017 ob 08:40
Saj zaporedje dogodkov (negativna propaganda, protesti opozicije, ki so bili verjetno naročeni in vodeni od zunaj, zdaj še zavrnitev dialoga in grožnja z vojno) kaže na skorajšnji napad.

Že videno...Srbija, Libija, Sirija, Ukrajina. Večini ljudi pa zadeva še kar ni jasna...
zapatist
# 12.08.2017 ob 09:05
Po moje on zvečer malo pogleda fox tv.
Potem pa tistim, ki so bili tisti večer označeni za slabe...zagrozi da jih bo zbomandiral...
Če bi ga drugi dan vprašali, ali ve kje se ta država kandidatka sploh nahaja..pa bi imel že težave.
lfcfan
# 12.08.2017 ob 09:21
Država z največjimi zalogami nafte na svetu mimogrede...
zapatist
# 12.08.2017 ob 09:08
@alfe
Jaz sem pa dobil občutek, da ne grozi Venezueli temveč venezuelskemu diktatorju.

Žal vemo, kako izgleda ameriško vojaško posredovanje proti nekemu diktatorju. Na tisoče ali celo stotisoče nedolžnih civilnih žrtev, tudi takih ki nekemu konkretnemu diktatorju nasprotujejo.
šurda
# 12.08.2017 ob 09:09
zapatist
#12.08.2017 ob 09:01
Na žalost sem bil tudi sam med tistimi, ki sem mu slepo
verjel, danes ( in že večkrat ) se posipam z peplom
kako zelo mimo sem "ustrelil" !
zapatist
# 12.08.2017 ob 09:13
Diktatorji so nekateri bolj drugi manj zločinski proti svojemu prebivalstvu.

Če bi sam živel v neki diktatorski državi...ne vem, kje je tista meja...kako zelo hudo bi moralo biti, da bi si želel, da pridejo ZDA reševari narod. Po moje zeeeeeelo hudo.
No v Venezueli, ne glede na to, da Manduro dejansko ukinja demokracijo, vsaj po mojih kriterijih...še zdaleč ni tako hudo, da bi si normalni Venezuelci želeli ameriškega "osvobajanja".
presenečen
# 12.08.2017 ob 09:17
ZDA izvozniki "dejmo-krast-cije"
KLIPAN
# 12.08.2017 ob 10:02
@RJSlo
"No ja. Če se boš oziral na pluse in minuse, potem rajši ne piši na tem portalu. Še posebej pa to velja pri člankih o Putinu in ZDA ter vse kar je vezano na ti dve državi."

Jaz bi rade volje kaj pozitivnega napisal o Ameriki......pa ne gre.
Ker pač ne vem kaj naj pozitivnega napišem o državi, ki je v zadnjih letih napadala izključno sekularne države, islamske diktature pa pušča pri miru in jim prodaja rekordne količine orožja.
Ne vem kaj je pozitivnega v tem, da nekdo ubije največ civilistov po svetu in sproži največji begunski val po drugi svetovni vojni.
Prav nič pozitivnega ne najdem niti v tem, da ta države pokuri 500 miljard davkoplačevalskega denarja letno za vojsko in orožje, nima pa za zavarovanje najrevnejših.
No, pa tudi ne vem kaj je pozitivnega v tem, če je nekdo spada med največje onesnaževalce planeta in to že desetletja.
Mogoče pa je pozitivno to, da imajo prebivalci otoka Guam volilno pravico, vendar njihovi glasovi ne veljajo (ta je ena boljših v Ameriški demokraciji) ali pa je mogoče pozitivno to, da na volitvah en kandidat dobi tri miljone glasov več, zmaga pa nekdo drug?
KLIPAN
# 12.08.2017 ob 09:38
A še vedno kdo ne verjame, da Ameriko vodi vojaška hunta?

Tile vojaški blazneži dobijo (vzamejo) letno svojim davkoplačevalcem 500 miljard dolarjev, ki ga porabijo samo za sebe in za svoje orožarske prijatelje.
NIKOLI ne bodo dopustili, da jim kdo vzame ta deanar-NIKOLI!!!
Zato nujno potrebujejo vojne in zunanje sovražnike.
MZ
# 12.08.2017 ob 09:02

AlFe
# 12.08.2017 ob 08:50

Jaz sem pa dobil občutek, da ne grozi Venezueli temveč venezuelskemu diktatorju. Verjetno bi že napadel, a noče mrtvih sinov ameriških mater.


Brez skrbi...v najboljšem primeru se bo močno povečala podpora "spontanim protestom", kjer demonstranti kmalu ne bodo več mahali s transparenti, temveč z orožjem. Če pride do vojne, pa bodo itak v prvi vrsti brezpilotna letala in bombardiranje z varne razdalje/višine.
Za vojake se pa itak nihče več ne sekira...ameriška vojska je namreč že lep čas pribežališče za razne ilegalne priseljence in kriminalce, zaradi katerih se ameriška družba ne bo preveč sekirala.
SamoRes
# 12.08.2017 ob 10:28
Minusi, ko sem napisal, da bivši Nato in ZDA funkcionarji delajo biznis v napadenih državah? Tu je le en primer iz naše okolice. A kdo misli, da Nato napada zaradi demokracije? To je biznis.
http://www.jutarnji.hr/vijesti/svijet/kosovski-telekom-uskoro-u-vlasnistvu-madeleine-albright.-wesley-clark-kupuje-rudnike/1551453/
maher
# 12.08.2017 ob 09:44
"Imamo vojsko po vsem svetu, v krajih, ki so zelo daleč. Venezuela pa ni zelo daleč in ljudje tam trpijo in umirajo," je dejal Trump.

"v krajih, ki so zelo daleč. Venezuela pa ni zelo daleč" - Če črtaš ta del njegove izjave, dobiš nekaj smiselnega.
Ivo Lola
# 12.08.2017 ob 09:24
Ta človek je popolnoma nor.
Sandalovina
# 12.08.2017 ob 09:29
Vse, kar ni kapitalizem, mora biti zravnano z zemljo. Ustavite norca, preden zagori ves svet.
nonparel
# 12.08.2017 ob 09:24
Tam kjer se Američani vmešajo in kao da hočejo pomagati narodom, ki trpijo zaradi pomanjkanja ameriške "demokracije, postane kaos, terorizem in še večje trpljenje ljudi del vsakdanjega življenja. In to za zelo dolgo časa. Poglejmo si samo današnji Irak.
šurda
# 12.08.2017 ob 08:47
No pa se je predsednik ZDA Donald Trump znova "izkazal"
tokat z grožnjo nesrečni Venezueli, kje bi njihov predsednik
Madura moral že zdavnaj spokat svoje kufre in odstopiti !

WeeBay javi se ! Nova norost tvojega ljubljenca, ki pa ga
tudi občasno kritiziraš.
KLIPAN
# 12.08.2017 ob 09:44
""ZDA so na strani Venezuelcev, ki jih Madurov režim zatira, in predsednik Trump bo z veseljem sprejel pogovor z voditeljem Venezuele takoj, ko se v državo vrne demokracija,"

Čakajte malo.......
Vse lepo in prav, zelo všečno napisano, ampak......
A je mogoče v Saudovi Arabiji demokracija, imajo tam ženske sploh kako pravico, a tam ne kamenjajo ljudi, jim ne sekajo glav, udov, blogerjev pa ne bičajo in jih ne obsodijo na dolgoletne zaporne kazni???
Seveda jih.
Ampak ena največjih diktatur na svetu, najbolj skrajna islamsko šeriatska država na planetu, desničarja Trumpa ne moti. Na svoj prvi obisk se je odpravil ravno v to diktaturo in tej državi prodal rekordno veliko količino orožja.
Dragi moji desni prijatelji, kaj vam pri bogu milemu še ni jasno?
maja kibira
# 12.08.2017 ob 09:24
Trumpa so polna usta demokracije, ni se pa z nikomer pripravljen pogovarjati. Glede na to kako mocna je orozarska industrija v ZDA so vojne ki jih netijo po svetu logicna posledica prezasicenosti z orozjem...enostavno jih potrebujejo..in ko je na celu take drzave se dusevno motena oseba je to ideaelen recept za katastrofo
darkwader
# 12.08.2017 ob 09:23
Glede na to da je obrnil ploščo glede Wall streeta, dokončno glede vojaških posredovanj po svetu, v času kampanje. Da bo tudi 180 stopinj spremenil mnenje o migrantih in zidu, saj kmalu ugotovil da so koristni zanj in njegove kompanjone.
KLIPAN
# 12.08.2017 ob 09:49
Super, borec proti diktaturam torej.
Kdaj bo napad na Saudovo Arabijo, Bahrein, ZAE, Kuwait.....??
SamoRes
# 12.08.2017 ob 09:44
Bi se že kdo zganil in zahteval izstop iz Nata? kako smo lahko Slovenci v istem klubu s takimi norci in zločinci? Zgodovinska napaka male države, ki bo žal takšna tudi po miselnosti. Ne zmoremo bolje?
šurda
# 12.08.2017 ob 10:52
Zgleda, da si je danes WeeBay privoščil malce daljši
počitek !
Ta naša desnica ( bolj tista blizu SDS-a ) je res vredna
svojega denarja, zato ker zagovarjajo najbolj radikalne
Muslimanske države kot je Saudova Arabija !

Katera bo naslednja država, ki ji bo z vojno grozil
predsednik ZDA Donald Trump, naj ugibam Iran, ta je
tudi na njegovi črni listi !
mircek007
# 12.08.2017 ob 10:49
V veliko afriških državah ni demokracije in se dogajajo pokoli,pa nobeden ne migne s prstom.Razlog je ta da ni nafte in te države nimajo kaj ponuditi v zameno..Zakaj bi ZDA vrgle milijarde dolarjev za posredovanje v Kongu ,kjer se dogaja genocid?Toliko o ameriški dobroti..
šurda
# 12.08.2017 ob 09:42
ancient
Večji norec je tisti, ki napada druge države, to pa so ZDA
ne glede na to kdo sedi v Beli hiši, naj bo demokrat ali
republikanec !
generacija56
# 12.08.2017 ob 09:25
Putin ni zavrnil klca Madura.
Dogovorila sta se, da bo Rusija poslala vsak mesec 60.000 ton pšenice.
Iz ZDA pa dobijo bombe na glavo, opozicija pa moderne TOW protitankovske sisteme....
Kdo je največji zločinec na planetu?
šurda
# 12.08.2017 ob 09:05
ALFe
Grozi celi Venezueli, preberi še enkrat ! In kot si lahko
prebral jaz nisem na strani Madure !
ni maitre
# 12.08.2017 ob 13:38
Amerika je najbolj zaslužna, da se je demokracija ohranila in nato prevladala v večjem delu sveta, tudi v Sloveniji.

Itak, zato pa rabijo cca 800 vojaških baz v 80 državah in za vzdrževanje skurijo dobršni del svojega BDP. Demokracija pač stane.
gesan
# 12.08.2017 ob 10:55
On je v vojni vse kar je FAKE!
FAKE je pa vse, kar se mu ne klanja!

In potem mi nekdo še trdi, da on ni narcisoidno bolana oseba?!
Ducin
# 12.08.2017 ob 10:05
Ja, to je ta naš heroj borbe proti migrantom, branilec bele rase, putinov favorit, ljudje. Naj slišim aplavz, ne presenečenje.
šurda
# 12.08.2017 ob 09:35
maja kibira
# 12.08.2017 ob 09:28
Upam da svet cim prej preide na alternativne vire energije. Potem
bodo vojne v drzavah bogatih z nafto za ZDA nesmiselne in
nepotrebne.

-------------------------------------------------------------------------------------
Potem pa pride na vrsto pitna voda !
KLIPAN
# 12.08.2017 ob 09:34
@nikhrast
"Trump, pusti Venezuelo da pri miru, tako bo sama crknila ali pa še trpela desetletje kot Kuba, Zimbabwe, Severna Koreja. Nekaj trdnjav socializma še vstraja, drugje je pa socializem že pocrkal.
Pa kaj potrebujemo od Venezuele, nič, nafte imamo še preveč."

Kako pa kaj države, ki jih je "osvobodila in demokratizirala" Amerika- Afganistan, Irak, Libija.....
Pojem uspešnosti, napredka, demokracije in blagostanja, a ne?
šurda
# 12.08.2017 ob 09:22
Voly
Točno, tako je kot si napisal, do pikice natančno, tam kjer
ZDA "širijo demokracijo" tam potem zavlada popolni kaos
lep primer za to je Libija da ne našteva vse ostale !

Malce trši oreh bo Iran, bo Iran naslednji, ki mu bo grozil
predsednik ZDA Donald Trump ?

Pot Obamo so se ZDA vsaj malo zbližale z Kubo, tudi to
sedaj ruši predsednik ZDA Donald Trump !
anity
# 12.08.2017 ob 14:09
Ze videno v Iraku, Siriji, Libiji .............. pricakovano, sedaj ima Maduro edino moznost, ce zeli preziveti, da poklice Ruse ali Kitajce, da vzpostavijo tam vsaj eno vojasko bazo. Drugace ima samo se moznost, da sam sestavi osmrtnico in da svoj napis na lasten spomenik na grobu.
KLIPAN
# 12.08.2017 ob 13:32
Še en "uspeh" ameriških demokratičnih zaveznikov v Jemnu:
https://www.almasdarnews.com/article/uae-chopper-crashes-southern-yemen-4-killed/

Samo tako naprej.
KovacevaKobila
# 12.08.2017 ob 13:32
Najbolj ironično je, da se desničarji vneto zgražajo nad 'nasilneži', 'anarhisti' in ljudmi, 'ki nimajo nikakršnega spoštovanja do tuje lastnine' ...

... hkrati pa podpirajo človeka, ki bombardira štiri države, grozi eni državi z nuklearnim spopadom, drugi z vojaško invazijo, služi z izstreljenimi Tomahawki, meče 'matere vseh bomb', prodaja gore 'čudovitega' orožja islamistom ... in ki je že v drugem tednu mandata razstreljeval civiliste na drugem koncu planeta.
KLIPAN
# 12.08.2017 ob 13:28
@vaški stražar
"Čas bi že bil, glede na to da Rusija ni še nobene države demokratizirala,"

Za "demokratizacijo in osvoboditev" Afganistana, Iraka , Libije in delno Sirije, pa lahko Amerom samo čestitamo.
Te države so po "osvoboditvi in demokratizaciji" res postale pojem sreče, demokracije, spoštovanja človekovih pravic, blagostanja.......
Ubogi ljudje, da tega ne razumejo.
J@st
# 12.08.2017 ob 13:14
vaški stražar
# 12.08.2017 ob 12:33
. Vojne vedno povzročajo diktatorji, nikoli demokracije. Če bo Trumpovo svarilo odvrnilo Madura od nasilnega obračuna z opozicijo in uvedbe odkrite diktature po kubanskem vzoru, zasluži Donald Trump Nobelovo nagrado za mir.
-------------------------
En je že dobil Nobelevo nagrado. Posledice še zdaj čutimo v obliki milijonov migrantov v EU, po katerim tudi ti vzhičeno pljuvaš pod begunskimi člankami.
In zanimivo da so vse zadnje vojne na svetu bile povzročene tvojimi zagovornikami demokraciji proti kao diktatorjem.
KLIPAN
# 12.08.2017 ob 11:45
@RJSlo
"Mogoče bom kdaj napisal zakaj sem na plebiscitu obkrožil ZA oziroma kakšno vizijo sem mislil, da imajo komunisti. Toda takrat sem bil naiven in verjel, da so slovenski komunisti res imeli v mislih najprej slovenski narod. Pozabil sem, da so komunisti najprej anacionalisti oziroma internacionalisti."

Mislim.....kako pa si ti zdaj prišel na komuniste??
A si zagledal Janezovo sliko na zidu ali kaj?
Pogovarjamo se o tem, da sta Amerika in Trump leta 2017 prodala rekordne količine orožja islamistom, mimogrede.
ni maitre
# 12.08.2017 ob 11:12
Zlatolasi jastreb je trenutno na dopustu kakšno sranje bo počel šele ko se vrne nazaj...
KLIPAN
# 12.08.2017 ob 10:51
@Jože Koder
"Mogoče pa je Maduro hotel Trumpa klicati zaradi posla. Sin Madurove žene se baje po Monaku vozi v zlatem ferariju.
Socializem za ene očitno deluje."

Baje pa mogoče res......
Nekateri pa živijo v svojih stolpnicah z pozlačenimi sobami in opravljajo potrebo na zlatih wc školjkah.
Tudi kapitalizem očitno za nekatere deluje.
maxbernie
# 12.08.2017 ob 10:42
Donald Duck in njegovo gaganje.
KLIPAN
# 12.08.2017 ob 10:32
@RJSlo
"No ja. Za to bi se moral pa obrniti drugam. Ti in tebi podobni predlagate, da se rešimo oziroma odpovemo vsemu "nepotrebnemu", se vrnemo nazaj v jame in živimo srečno do konca svojih dni. Dihali bi svež zrak, nabrali kakšno jagodo, če bi nam okoljevarstveniki dovolili vseh. Ne bi bilo orožja, živali bi pustili na miru, itd. "

Seveda, ko zmanjka argumentov, si pa po desničarsko začnemo izmišljevati.
Kje pri bogu milemu pa sem jaz kdaj napisal, predlagal, komentiral.....to, kar mi ti polagaš v usta??? Ajde, nalepi link, da vidimo kdaj in kje se je to zgodilo.
KLIPAN
# 12.08.2017 ob 10:10
Vedno, ko se omeni neko vojaško Ameriško posredovanje so desni srečni kot mali otroci.
Potem pa mine kako leto, pridejo begunci, države so porušene, mrtvih na tisoče, vse je v kaosu.....in to veselje nekam izgine.
Le kako to?
Follow Me
# 12.08.2017 ob 09:53
Ne meni govort o teorijah zarote, o upornikov in isisu in podobnih budalaščin.

Načrt je že leta napisan samo izvajajo ga bolj počasi in učinkovito.
Kazalo