Jaka Judnič je bil v sedemdesetih glasnik nove generacije medijev in oglasnih sporočil, ki so vpeljala novo estetiko in življenjski slog.
To je bil čas nastopa generacije, ki je prinesla novo senzibilnost, za sabo pa hitro ekspanzijo novih medijev. Pohod glasbe, zabave, in hitrih – za tiste čase – sporočil, je določal estetiko in življenjski slog. Nova časovna enota za zaključen medijski izdelek je bilo pol minute. Toliko je smel trajati običajni televizijski oglaševalski spot. Ni ga določala vsebina, ampak cena za sekundo televizijskega časa. Deloma so ga optimizirali tudi raziskovalci potrošnikovega vedenja, a v vsakem primeru je ritem določal maksimalni učinek na minimalno časovno enoto. Prva rešitev je na prvi pogled enostavna, geg in kolaž. A prav tu se je pokazala razlika. Ni kolaž kolažu enak in geg ni zmeraj geg. Tu se začne zgodba o Jaki Judniču, avtorju najbolj znanih spotov slovenskega televizijskega zaslona. Dokumentarec, ki jo pripoveduje, ne govori samo o njem, ozre se širše po ekonomiji in sociologiji tistega časa, vključi vse, ki so utirali pot marketingu in profesionalizirali oglaševanje. Preleti ambicije in možnosti nacionalnega podjetništva in oriše razmere, v katerih je nacionalni projekt postal blagovna znamka. 00:02:33 RAJA je film o svetovnem trendu, ki je pljusknil pod vznožje Alp. Številka iz naslova je povprečna dolžina, v katero je moral Jaka Judnič uokviriti svoja sporočila.