EP v košarki 2017
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.6 od 22 glasov Ocenite to novico!
Jugoslavija 1995
Finale leta 1995 v Atenah je bil izredno napet in konflikten. Litovci so v drugem polčasu zaradi nezadovoljstva s sodniškimi odločitvami zapustili igrišče. Da so se vrnili, jih je med drugim prepričal tudi Aleksandar Đorđević. Ta je odigral tekmo kariere, saj je za tri točke metal kar 9/12. Več kot deset točk sta dala še Predrag Danilović (23) in Dejan Bodiroga (12). Na podelitvi medalj so bronasti Hrvati odkorakali z igrišča. Foto: AP
VIDEO
"Tudi če bom osvojil NBA-...

Dodaj v

Đorđević leta 1995 blestel v finalu, tokrat ga je nemo opazoval

470. del rubrike Športni SOS
20. september 2017 ob 07:35
Ljubljana - MMC RTV SLO

Predstava Gorana Dragića v finalu EuroBasketa bo šla brez dvoma v zgodovino kot ena najboljših, v boju za zlato so bili strelsko uspešnejši le trije košarkarji.

Na vrhu lestvice je prav trenutni srbski selektor Aleksandar Đorđević, ki je pred 22 leti v dresu Jugoslavije nasul Litvi kar 41 točk. Portal Športni SOS še vedno diha v ritmu evropskega prvenstva v košarki. Še vedno ste vabljeni k pošiljanju vprašanj.

Vprašanja o športu, športni zgodovini in statistiki lahko pošljete po elektronski pošti ali Twitterju.


1.031. Kateri košarkar je dosegel največ točk v finalih evropskih prvenstev?

Matjaž Gregorič

To je Srb Aleksandar Đorđević, ki je v finalu leta 1995 ob zmagi nad Litvo (96:90) dosegel kar 41 točk. Goran Dragić je v finalu tega evropskega prvenstva dosegel 35 točk, kar ga uvršča na visoko četrto mesto.

KošarkarEPTočke
Aleksandar Đorđević199541
Nikos Galis198740
Pau Gasol *200336
Goran Dragić201735
Šarunas Marčiulionis *199532
Nikos Galis *198930
Anatolij Miškin198129
Vladimir Tkačenko197929
Dražen Petrović198928
Valdis Valters198527
Juan Carlos Navarro201127


Opomba: Z zvezdico so označeni igralci, ki so bili člani poraženih reprezentanc.

1.032. Ali je starostna razlika Pau Gasol-Luka Dončić največja v zgodovini idealnih peterk EuroBasketa?
Janez

Tako je, to je bila daleč največja razlika, saj je Pau Gasol od Luke Dončića starejši 18 let in pol. Prejšnja največja razlika je znašala 13 let in 9 mesecev, kolikor je Sergej Belov starejši od Vladimirja Tkačenka. Oba sta bila v reprezentanci Sovjetske zveze leta 1979.

Starostno najbolj homogena peterka je bila leta 2007, ko so najstarejšega Dirka Nowitzkega in najmlajšega Joseja Calderona ločila le 3 leta in 4 meseci.

1.033. Koliko je bila najvišja razlika v višini v eni reprezentanci na tem evropskem prvenstvu?
Nina Reščič

Najvišja razlika je znašala 33 centimetrov in je veljala za gruzijsko reprezentanco. Njihov branilec Giorgi Gamkrelidze meri 183 cm, center Giorgi Šermadini pa 216 centimetrov.

Slavko Jerič
Prijavi napako
Komentarji
luckylucke
# 20.09.2017 ob 08:08
Nasul je 35 točk, ampak to ni nič z zgodbo, ki jo je spisala usoda - da se je poškodoval Dončič in da je obnemogel Dragič in je preostala reprezentanca morala zdržati in se je dejansko odrezala odlično, priborila zmago in naslov in še zadnjim skeptikom dokazala, da je naslov dosegla CELA EKIPA!!! Zame je to najbolj nora slovenska športna zgodba vseh časov...
Hladilnik
# 20.09.2017 ob 07:45
nemo opazoval?

Ojej. Moja slika Đorđevića s finalne tekme je, kako se ves zaripel dere na sodnika, včasih prav na uho, da bi res zaleglo... Tako da - "nemo"?
lmatjaž
# 20.09.2017 ob 07:47
Haha. . Dober naslov!!!
Če je bil on ob dogajanju nem, kaj bi morali reči za Kokoskova???
Acinho
# 20.09.2017 ob 08:20
luckylucke@ potenciranje tega "cela ekipa" je osvojila je mantra ki se lepo sliši a prav veliko stika z realnostjo nima. Potem ko je imela cela ekipa izzid 8/0 pred finalom je seveda samozavest serijska pri vsakem in vsak od njih odigra še 20% bolje kot igra večino časa a najbolj zaslužna sta gotovo Gogi in Luka. Predvsem Gogi. Človek je imel takšno močno željo v sebi in seveda kopico izkušenj ter samozavesti da je s tem enostavno nalezel vse. Kot je rekel Smodiš. Ni samo v njegovih pikah vse. Da te pogleda, objame, nameni besedo, kdaj tudi nahruli če je zasluženo. To so rojeni šampioni in tega se ne da naučiti.

Brez njega in Luke Slovenija ne bi bila evropski prvak to je jasno vsakemu. So pa debate meni osebno brezpredmetne. Fanta STA del slovenske reprezentance in pika. Sta pa najbolj zaslužna brez dvoma.

Kar se pa zadnjih štirih minut tiče pa meni osebno največji poklon Kokoškovu. Goran je naviral da hoče igrati in ogromno trenerjev bi pred tako veliko zvezdo pokleknilo in reklo "ok tvoja odločitev je to, ti si vodja tima". Zakaj bi naredili to? Ravno zato ker bi v primeru zmage vse bilo lepo in prav v primeru poraza pa bi se selektor lahko skril za to željo glavne zvezde, češ da "kdo sem pa jaz da človeku ki nas je pripeljal sem, preprečujem da igra zadnje minute finala". Za to kar je naredil Kokoškov je potrebno precej več tistega med hlačami, saj je na ta način vso odgovornost prevzel nase. Če bi Slovenija izgubila bi vsi krivili njega, češ zakaj ni poslal Gogija v igro, sam pa ne bi imel nobenega odgovora na to. Dejstvo pa je da če bi Goran igral do konca da bi ravno takrat Slovenija verjetno izgubila saj človek ni mogel več stati in njegovih nekaj zaporednih zgrešenih metov je sploh omogočilo tako infarktno končnico. S to pogumno potezo pa je zmedel verjetno tudi srbske igralce, ki so bili v naletu in ko so videli "aha oba najboljša na igrata" so si mislili "imamo jih". S tem je Kokoškov ubil dve muhi na en mah in za to potezo mu kapa dol. S takšnimi potezami se loči dobre od izjemnih trenerjev in Kokoškov je brez dvoma izjemen trener.
Payton20
# 20.09.2017 ob 07:53
Kakšna imena na sliki... Đorđević, Danilović, Savić v najboljših letih, Divac, Bodiroga v vzponu (že odlična, ampak sta vrhunec doživela nekaj let kasneje)... Za primerjavo npr. Dragiću v trenutni formi dodamo Erazma iz 2009, prime Smodiša in Nachbarja, mladi Dončić... Tudi litva je bila 95 izjemno močna.
Albert
# 20.09.2017 ob 08:54
Ja pa kazal v enem izmed posnetkov kako je Dragič v timeout-u (v 3/4, ko naši niso zadeli koša 3 in pol minute) "prevzel vlogo" selektorja in fantom, ki so bili vsi sklonjenih glav dejal (bolj se drl na njih): "halo, še vedno vodimo za 2 točki, sedaj se šele začne zares, gremo..." in jim s tem dvignil moralo.
Binder Dandet
# 20.09.2017 ob 09:12
Še boljše od tega, da smo 14 dni spremljali pravljico in da nam še vedno greje srca...od zdaj dalje bomo na vsako tekmovanje šli z napadom na finale. Tudi če ne uspe. Do zdaj smo napadali četrfinala. Velik premik v glavah.

Na sploh so fenomen naši športniki. Odkar je Tina eksplodirala tisto sezono 5 let nazaj, si slovenski posamezniki in ekipe podrejajo športni svet. V 5 letih so dominirali Tina Maze, Peter Prevc, Žan Košir (meni je boardanje blizu, ga omenjam....gotovo sem kakšna imena pozabil), Tim Gajser, zdaj košarkaška reprezentanca na čelu z Dragićem. Zgodila sta se še letošnji rokometni bron na SP, pa predlansko odbojkajško srebro na EP. Pa lani je Ilka Štuhec bila izjemno suverena, v smuku dominantna. Se mi zdi, da se je krivulja športnih uspehov precej dvignila. Kar nekaj lepih pravljic.
Binder Dandet
# 20.09.2017 ob 08:15
@Acihno:
Gotovo tudi telesni napor pripomore k sedanji utrujenosti, ampak verjetno so bolj zaslužne neprespane noči (pa verjetno so v 2 od 3 noči od sobote do včeraj še nazdravili s kozarčkom ali dvema:)).

Za motivacijo se pa ne bojim. Tip bo po moje letel po igrišču.
slovenski
# 20.09.2017 ob 12:53
Čakaj zdaj malo Acinho, tvoj komentar je sicer kulturno in racionalno napisan, vseeno pa je tudi tipično srbski, poln nekih izgovorov in sprenevedanja. :-D

Švabo je v bistvu napisal to, da so Srbi (selektor+nekateri igralci+srbska javnost) največjega krivca za poraz iskali v sodnikih. Kaj jim je povedal Đorđevič takoj po tekmi? Da jim (zaradi sodnikov) ni bi dovoljeno zmagat, se pravi klasična fora »nebeškega naroda« kako so vsi, kot vedno proti njim (vatikan, turki, nato, amerika) ali kako že. Zgoraj omenjeno, dejansko sporno finale proti Litvi pa se hitro pozabi.

Šele daleč v drugem planu so športno čestitali Sloveniji za zmago. Pa še to kao prijateljski Sloveniji z njihovim Kokoškovim, igralci s srbskim poreklom, itd.. Bog ve kaj bi blo, če bi v tem finalu izgubili s Hrvaško, Turčijo, bog ne daj Litvo….

Đorđevič, velik igralec in tudi trener kot je, je žal tudi nacionalist, šovinist, homofob pa še kaj verjetno.

Če omenim samo en zelo sporen moment na koncu tekme, osebna napaka nad Randolpfom, ki dobi udarec po glavi, po rami, pa še zgrabi ga zgrabi okrog vrata pa ni osebne, samo po sreči je odbita žoga prišla do naših…

Skratka v tem finalu se izgovarjat na sodnike je precej mehkoblatno. :-D
ginobili
# 20.09.2017 ob 08:48
Zadnjo minuto ga je nemo opazoval ;)
@el CARTEL......končno je tudi ta mit zrušen večnega luzerstva in drugega mesta!!!
In to na kakšen način 9-0......in na koncu je padla še velika Srbija.
Wasabi
# 20.09.2017 ob 08:21
Đorđevič bi bil goden za v srbski parlament. Neverjetni so bili sodniki, da ga niso že v prvi četrtini izključili. Ampak dobro, kako jih bi naši šele potem povozili.
Acinho
# 20.09.2017 ob 08:08
Sam sem bil prepričan, da bo Sale poleg poraza doživel še da se njegov rekord v finalih eurobasketa podre, ker na polčasu je delovalo tako. Niti slučajno nisem verjel, da se Srbija lahko vrne nazaj v boj in fascinantno mi je bilo da jim je dejansko uspelo, Goran pa v drugem polčasu ni mogel več in šele sedaj ko že v samih intervjujih deluje res ampak res izmučeno je jasno da človek ni imel niti grama moči več v sebi.

Zanimivo bo videti kako bo začel sezono v NBA, niti sam ne ve ali ga bo ta uspeh čisto povozil in ne bo našel niti motivacije niti moči da bi na izjemno visokem nivoju odigral celotno izjemno naporno sezono.
el CARTEL
# 20.09.2017 ob 08:39
luckylucke @ to je bilo še najbolj fascinantno od vsega. čudno da ni nihče tega opazil.

namreč, potem, ko se je dončić poškodoval in dragić ni mogel več,
pa se srbija je izenačila, dve minuti pred koncem, bi vsakdo, ki spremlja vsaj malo slovenski šport lahko takrat stavil, da sledi brezjajčen potop.

pa so takrat potegnila prepelič in blažič.
precej atipično za slovenski šport.
tako da ja, ostala ekipa je dobial to finale.
Binder Dandet
# 20.09.2017 ob 08:12
Đorđević je bil nem, Kokoškov pa anemičen.:D
mile952
# 20.09.2017 ob 09:31
Finale je bila najboljša tekma EP ever. Toliko drame, toliko želje, tako odlični igralci na obeh straneh, trenerji, fantastični prekrasni navijači, vse je bilo na najvišjem nivoju. In da da naš najboljši igralec Goran Dragič ravno na finalu partijo življenja, kaj hočemo še več?
brehme
# 20.09.2017 ob 08:58
Dodrdević je bil zelo aktiven med tekmo.
Nemo je šel pa mimo Cerarja in srbske premierke, ker mu ni do teh koritarjev.
markoni123
# 20.09.2017 ob 11:26
Dober je posnetek zadnjih nekaj minut, ko kaže Dragića, ko pride na klop, Blažič pa visi čez reklamni pano in sprašuje, verjetno Kokoškova "A grem not, a grem not?" in ko mu ta prikima, švigne na parket/areno, kot z verige strgan bik. Vsi vemo kaj sta potem Prepelič in Blažič, poleg ostalih treh, naredila do konca zlate tekme. Fantje so bili pri stvari, od prvega do zadnjega in odločeni, da spišejo zgodovino. Vsa čast!
MiD
# 20.09.2017 ob 09:27
Srbi so bili ogorčeni, ker na uradnih lestvicah Fibe njim niso pripisali dosežkov, ki so jih po razpadu Jugoslavije dosegli kot skupna država s Črno goro. Seveda tudi ta (tudi zame zaradi sodniških napak nezaslužen) naslov prvaka Evrope oni štejejo za njihovega!
Me pa preseneča, da tudi nekateri naši novinarji te naslove nekritično pripisujejo samo Srbiji.
Payton20
# 20.09.2017 ob 09:10
@seba goričan

Res je, da so bili Srbi del dogodka, ko se je zgodila največja kraja v zgodovini košarke, vendar to ni bilo leta 95 (objektivno, zaslužena zmaga Srbije takrat), ampak 11. septembra 2010 - tisti, ki spremljajo košarko, dobro vedo, kaj je bilo takrat.
Albert
# 20.09.2017 ob 08:49
Res ne vem kako jim je uspelo na koncu potegniti zmago, mislim da so bili ostali fantje (brez Dragiča in Dončiča) preprosto bolj sproščeni, ko niso imeli več kaj izgubiti (noben jim ne bi zameril poraza, ko Dragič in Dončič nista več mogla na parket).... Srbski (ključni) igralci (Bogdanovič, Lučič, Mačvan) so bili vidno bolj v krču in na koncu pri izenačenju 82:82 niso več nič zadeli (imeli so nekaj prostih metov za 3, poleg tega so zgrešili še oba prosta meta)...
svabo
# 20.09.2017 ob 12:44
Se bolj neprecenljivo pa je dejstvo da so koncno fantje povrnili cast tudi nogometasem, ki so leta 2000 dobljeno tekmo zajebali. Acihno tudi na tisti tekmi sem bil. In nikoli ne pozabim zalitev Srbskih navijacev po koncu tekme. Da smo pickice, ki se ustrasijo lastne sence in ne mormo zmagat niti na prvenstvu Sremske lige......
V Srbski ekipi sta dva velika gospoda. Bogdanovič in Marjanovič. Vse ostalo ni vredno omembe. In ja Blažič msjstore jim jih je trpal z nasmeskom. Neprecenljivo!
svabo
# 20.09.2017 ob 12:33
Ne morem verjet. Administrator brisal si moj post v katerem analiziram tekmo. Zato ker sem napisal, da so Slovenci nabili Srbe na pa sodniki. Da jih je ponizala nasa klop. Kako lahko to brises?
juventina10
# 20.09.2017 ob 09:18
kakšno leto za slovence, dobili predsednika uefe,podtaknili prvo damo zda,vzeli hrvatom nekaj morja,vzeli srbom zlato pred nosom.....
svabo
# 20.09.2017 ob 11:41
Acihno
Napacno si povzel. Ne naslajam se. Samo napisal sem bistvo. Zadnje minute je nebeski narod odigral 13:3. Zato da so imeli mehko blato so krivi sodniki? Nasa igra in zelja jih je povozila. Srbi so iskali krivdo v sodnikih. Niso sidniki krivi za njihov poraz temvec boljsa reprezentanca Slovenije. Slovenci so itak bili korektni.
Pa ae nekaj ti povem. Spomni se kako so Srbi na olimpijadi odigrali finale. Iz vseh navijacev so z odnosom do finsla se naredili norca. Ce ne igras ne mores zmagat. In seveda so zato krivi sodniki. Ne nabili so jih Slovenci. Ko panta pitu
zozozo
# 20.09.2017 ob 10:34
Proplus je lahko na splošno kar sram. Sanja Modrič in Peter Vilfan sta svoje oddelala pošteno, ostalo pa je bilo katastrofa. Ta druga dva komentatorja sta bila težka za poslušat, po najbolj napetih tekmah so šaltali ali direktno na glupe serije, ali pa, še slabše, na Slaka, na koncu so pa še uspeli povsem uničiti sprejem.
zozozo
# 20.09.2017 ob 10:14
Še dobro, da nismo par sekund pred koncem vodili samo za dve piki. Drugače bi nam Đorđević dal kako trico s klopi.
slovenkaaaa
# 20.09.2017 ob 07:54
Đorđević danes bistveno boljše izgleda kot takrat. :)
svabo
# 20.09.2017 ob 13:50
Pikam dopust
Zgresil si. Preber se enkrat dobro moj prvi stavek v postu. Jaz ne govorim o leporecju v sportu.
pikam_dopust
# 20.09.2017 ob 13:37
slovenski@ je bilo leta 2009 kaj drugače? Tukaj se palite na izjave vročih ljudi ki so temperamentno vročekrvni. NIHČE od njih nikoli in nikdar ni NIKJER izjavil da so sodniki glavni razlog poraza. Lahko se strinjamo da so izjave deloma nekorektne, a kot je Djordjević povedal takoj na konferenci po vsem tem kar je imel za povedat, da pač imejte v mislih da to izjavlja oseba ki zelo nerad izgublja. Kakšen poraženec je Roger Federer? Nič kaj preveč dober. Zato pa ima toliko lovorik. Folku ki to nima smisla sploh kej naprej razlagat.

Se strinjam.
BTW Sale je v istem (!) stavku, kjer je govoril o neenakovredni obravnavi na igrišču, povedal, da TO (!) NE (!) pomeni, da Slovenci niso zasluženo zmagali!

Seveda je folku v prvem delu stavka padel "mrak na očiju", pa drugega dela stavka sploh niso več sprocesirali.

Vsi vemo, kako se delajo favli, če v končnici loviš rezultat, in kako vrtiš žogo, če hočeš vodstvo zadržat. In zelo dobro tudi vsi vemo, kako sodniki piskajo na takih tekmah v končnicah, da se meja za tehnične premakne itd. In vemo, zakaj se premakne... To je VSEM jasno: igralcem, trenerjem, štabu itd (seveda tudi Saletu). Ker če tega ne veš, NIMAŠ kaj iskati na igrišču (pošteno povedano - če tega ne veš, do te pozicije, da bi igral tako tekmo, niti ne prideš). In seveda vsi tudi vemo, kaj se daje v izjave za javnost (t.j. navijačem) po takih tekmah, ko tekmo izgubiš "za las", in kaj, ko jo izgubiš "za pol vola" (seveda ob upoštevanju okoliščin). In kako stavek formuliraš, da so vsi zadovoljni še naprej. Itd.

To samo navijačem ni jasno.
In ker so navijači, se jim to itak odpusti - ker je njihova naloga, da navijajo, žvižgajo itd, ker se s tem samo izvaja dodaten psihološki pritisk.

Tisti, ki mislijo, da o košarki kaj vedo, pa ne morejo mimo tega, kar sem napisal, se naj zato zamislijo - ker o košarki v resnici nič ne vejo.
Če ste pa samo navijači - potem pa OK. Ne se ukvarjat z mojimi komentarji. Vi kar žvižgajte dalje... ;))))
MiD
# 20.09.2017 ob 13:28
@zozozo
Za tiste po letu 1991 je pa res malo čudno, da se Srbiji ne štejejo, ker v reprezentancah praktično ni bilo igralcev, ki bi kasneje igrali za Črno goro.
Morda pa ne veš ali pa si pozabil, da v tistem času država še Srbija ni obstajala!

Po tej tvoji logiki, bi morala IHF vse rezultate hokejskih reprezentanc Jugoslavije pripisati Sloveniji, ker v tedanjih reprezentancah ni bilo nikogar razen Slovencev (na nekaj prvenstvih sta nastopila Hrvata Gojanović in Rataj) pa tega seveda niso storili.
vle
# 20.09.2017 ob 12:40
@Acinho
končno nekdo ki basketa ni začel spremljati po koncu tekme z Latvijo =)

Ali potem veš zakaj je Sale v YU ekipo prišel šele leta 1991 (Kukoč Rađa in Danilovači pa že veliko prej)?
zozozo
# 20.09.2017 ob 10:20
@Svabo -

Ma, to je bilo vse v žaru borbe, in če bi bilo na naši strani, nas ne bi nič motilo. Tako Đorđtević kot Štimac sta takoj po pisku šla povsem iskreno čestitat, in močno dvomim, da jima je kdo kaj zameril.

Edini, ki si je res zaslužil ene par okrog ušes, je bil Mačvan, ki je držal dolgo faco, in potem še ni pustil, da mu obesijo medaljo okoli vrata.
seba goričan
# 20.09.2017 ob 09:19
prvo damo smo jim utural že lani
seba goričan
# 20.09.2017 ob 09:05
kolikor se spomnem, so Srbom sodiki dobesedno podarili zmago...največja kraja v zgodovini košarke...
svabo
# 20.09.2017 ob 13:51
Leporecje v sportu v Srbiji....
vle
# 20.09.2017 ob 13:12
@Acinho
končno nekdo ki basketa ni začel spremljati po koncu tekme z Latvijo =)

Ali potem veš zakaj je Sale v YU ekipo prišel šele leta 1991 (Kukoč Rađa in Danilovači pa že veliko prej)?

Ker si očitno košarko začel spremljati šele po tekmi SLO / Latvija in ne poznaš odgovora ti posredujem link:
https://www.tportal.hr/sport/clanak/srps
ki-izbornik-o-sukobu-s-drazenom-petrovicem-drzali-su-me-da-ga-ne-sredim-20170823

V Sloveniji imamo lep pregovor: "Volk dlako menja, obnašanja pa ne!". Tako imenovani Sale bi si na tej tekmi zaslužil najmanj 2-3 tehnične za vse kar je počel ob igrišču.
vle
# 20.09.2017 ob 12:08
Prav je, da nekdo tem Srbom pove, da so si sami krivi za poraz, ne pa sodniki. Tudi sam sem videl končnico točno tako kot je opisal @Svabo. Dodal bi samo, da je Lučič že na Dragiču v prvem polčasu ob prodoru naredil faul, ki je bil najmanj namerna napaka. Sploh ni šel na žogo ampak na telo. Marjanovič je prav tako v prvem polčasu nad Dončičem naredil naredil namerno osebno, ki je niso piskali. Pa še kaj bi se našlo...
aba
# 20.09.2017 ob 10:24
@ svabo,
odlično napisano! se strinjam!
raknac navi
# 21.09.2017 ob 08:57
number
Srbija je bila prva v skupini. Kaj so kalkulirali??? Ne govori nekaj na pamet.
svabo
# 20.09.2017 ob 13:37
Acinho
V Sportu odkar ga spremlljam kar pomeni ze desetletja v Srbiji ni leporecja. Se posebej ko je potrebno nekoga uzaliti ali pac se izgovarjati. Kot je bilo ze prej povzeto, ta poraz boli. Globoko boli. Povrnilo se je veliko. Se posebej pa je zelo podcenjujoce govoriti o porazu, kot dejstvu da sodniki niso pustili zmagati. Pravi sportnik prizna poraz in stisne roko. Tu pa ke ves cas novica kraja. In ja Acihno sodniki so krivi da je bila razen Bogdanovica ki je upal pa ni vec mogel vsa ostala cetverica na mehkem blatu. To boli. To je tisto kar v dnu duse ve vsak ki je trkmo gledal. Pa se en detalj. Najbolj grdo in pokvarjeno s provokacijami je igral Macvan. Ki je Toncku ves cas ko ga je kril govoril in ga tepel. In potem mu in his face vrze kos nasToncek in ga pogleda....
zozozo
# 20.09.2017 ob 10:38
@Maradona 10 - No ja, včasih tudi kdo zmaga nepošteno. Recimo Argentina z Maradono :). Ali pa Turki na tisti tekmi leta 2010. Letos pa, kljub slabemu sojenju, nima kdo kaj jokat, da je izgubil zaradi sodnikov. Edina tekma, ki je sploh bila zares tesna, je bila naša zmaga nad Latvijo, pa še tam smo jih povsem pošteno nadšutirali, in nimajo nobene osnove za jokat.
debelinko
# 20.09.2017 ob 10:15
Glede na to kam so zavili komentarji in glede na to, da gre le za košarko od katere, razen trenutnega ponosa, nihče od nas nič nima, bi bilo dobro, da bi končali s to evforijo ( da se ne sprevrže v kaj nepredvidenega ) in se posvetili drugim stvarem.
Payton20
# 20.09.2017 ob 09:45
Govorim o uspehu srbske košarke v tistem obdobju, seveda.
zozozo
# 20.09.2017 ob 13:56
@Acinho - Glede Mačvana:

Kaj je kdo rekel med tekmo, je čisto brezvezno razpravljanje. Tona Hobotnica je tudi Porzingisu najprej skoraj roko odtrgal, potem ga je pa še provociral. Pa ne bo menda zato zdaj kdo pljuval po njem.

Je pa skrajno grdo in nešportno, ko nekdo sabotira podelitev. In če ima Aco Petrović neko opravičilo v tem, da mu je tisti odhod iz podelitve, ki se ga danes sramuje, ukazal Tuđman (čeprav je to slab izgovor, saj ni bil selektor Tuđman, ampak on), nima Mačvan prav nobenega opravičila za to, da ni hotel normalno sprejeti medalje.
vle
# 20.09.2017 ob 13:46
Brez pomena je karkoli še komentirati.

Se zna zgoditi, da bomo imeli "Slovenci" danes spet praznik. Znano bo tam okoli 17.30. Držimo pesti za naše (Rogliča in Tratnika) !!!!
pikam_dopust
# 20.09.2017 ob 13:46
Acinho
V Sportu odkar ga spremlljam kar pomeni ze desetletja v Srbiji ni leporecja. Se posebej ko je potrebno nekoga uzaliti ali pac se izgovarjati. Kot je bilo ze prej povzeto, ta poraz boli. Globoko boli. Povrnilo se je veliko. Se posebej pa je zelo podcenjujoce govoriti o porazu, kot dejstvu da sodniki niso pustili zmagati. Pravi sportnik prizna poraz in stisne roko. Tu pa ke ves cas novica kraja. In ja Acihno sodniki so krivi da je bila razen Bogdanovica ki je upal pa ni vec mogel vsa ostala cetverica na mehkem blatu. To boli. To je tisto kar v dnu duse ve vsak ki je trkmo gledal. Pa se en detalj. Najbolj grdo in pokvarjeno s provokacijami je igral Macvan. Ki je Toncku ves cas ko ga je kril govoril in ga tepel. In potem mu in his face vrze kos nasToncek in ga pogleda....


Kaj v športu šteje:
leporečenje ali rezultat?

Zanimivo vprašanje, ne?

Pejdi si tenis pogledat. Zadnjih 30 let. Me zanima, koliko velikih športnikov boš našel (po tvoji definiciji).

Pa skoči v smučanje.
Enako vprašanje.

Itd.

Skratka, ljudje so taki in so taki. Bistvo je, ali opravijo svoje delo. Ni treba, da so ti pri tem še všeč (to je sicer fino iz drugih razlogov, ampak to ni njihova osnovna naloga). Ja, ti se s tem ne strinjaš. Ampak zato svet ne bo nič drugačen. Zato move on.
hepimen
# 20.09.2017 ob 11:33
A je še kdo najprej pomislil, da je največ točk v finalih EP dosegel Matjaž Gregorič? :)))
royayers
# 20.09.2017 ob 11:02
No, glih nemo ga ni opazoval. Približno 10 minut, torej 1. četrtino, je debatiral s sodniki. Če bi to energijo in čas posvetil igri svoje ekipe, bi mogoče rezultat bil drugačen.
maradona 10
# 20.09.2017 ob 10:31
Dve zadevi; prva; nič ni naključje. To, da je srbska košarka vedno v vrhu tudi ne ali če že hočemo, košarka s področij bivše države. Košarka je bila od leta 1945 nacionalni projekt, ki se je gradil dolga leta, niso bili 1970 v Ljubljani YU prvaki sveta zato, ker so taki talenti ampak zaradi striktnega in izredno preciznega načrtovanja razvoja YU košarke, šolanja v ZDA v NBA in še mnogo drugega je pomembno. Malo si po googlajte (kdo so bili Nikolić, Stanković, Popovič, Šaper, pa potem kasneje tudi mnogi drugi itd.). Brez te YU šole danes ne bi bili prvaki, prav tako pa ne bi bili Srbi vrhunski, Hrvati tudi itd. Če bi bila to ena reprezentanca, Španci ne bi videli nobenega zlata od daleč. Tako pa je kritična masa ljudi le malo premajhna in tudi Jadranska Liga ni ravno bivša YU liga, ki je bila daleč najmočnejša liga izven NBA.

Drugič kar se tiče sodnikov; sojenje je bilo katastrofalno, kar se je lahko videlo že po spisku sodnikov, ki ne sodijo niti v srednji kakovostni razred. Tudi pri sodnikih je vse lepo rangirano, kdo je dober in kdo (še) nima izkušenj. Bilo je pa za vse enako slabo, se pravi pravično. In tako je vedno bilo, si kdaj oškodovan in kdaj je oškodovan tvoj nasprotnik. Tako, da govoriti, da so Srbi ali ZRJ leta 2005 ali recimo 2002 v Indianapolisu zmagali zaradi sodnikov je čista neumnost. Ni naključij v športu, zapomnite si to.
aba
# 20.09.2017 ob 10:29
kanalu a, sram jih je lahko da ne bojo več predvajali posnetka finala.
rtv slo je zmeraj predvajala za dan,dva posnetek tekme reprezentance, ko so imeli pogodbo..

Za prikaz vsebine morate omogočiti vtičnike za družbena omrežja (Twitter, Facebook, Scribble, ...), ki uporabljajo piškotke za sledenje uporabnikov.

S pritiskom se strinjate z uporabo piškotkov!