



Vaša ocena: 



Ocena 4,2 od 60 glasov
Ocenite to novico!
| Z avstrijsko novinarsko Jane Burgermeister smo se pogovarjali septembra lani, ko je bila aktualna njena tožba zoper WHO, ZN, Novartis, Baracka Obamo, Davida Rockefellerja in mnoge druge. Vložila je tudi tožbo zoper farmacevtsko podjetje Baxter, saj je sumila, da je farmacevtska družba namerno zmešala 72 kilogramov cepiva, ki je mešanica živega virusa ptičje gripe in navadne gripe, ga označila z napačno etiketo in ga najprej razposlala v Avstrijo, Nemčijo, na Češko in tudi v Slovenijo (nato pa še v drugih 16 laboratorijev), kjer naj bi se pandemija ptičje gripe tudi začela. Posledica lanskega jesenskega cepljenja naj bi bila množična smrt ljudi – natančneje, v desetih letih naj bi za posledicami cepljenja umrlo 5 milijard ljudi, kolikor cepiva je Baxter tudi razposlal. |
| Težava je v tem, kdo sploh nadzoruje učinke teh cepiv, saj imajo tudi tu vpliv farmacevtska podjetja. Evropska agencija za zdravila (Emea), ki bi morala nadzirati ta cepiva in stranske učinke, je prav tako pod vplivom farmacevtskih podjetij. | ||
| Jane Burgermeister | ||
| Ne, vsebina cepiva je malo drugačna. Kot sem že rekla, vsebuje mešanico sezonske in nove gripe ter še enega virusa. Posledice cepljenja v Avstraliji so bile tako uničujoče, da je moralo iti v bolnišnico veliko otrok, zato se je na zahodnem delu države v kampanjo vpletlo avstralsko ministrstvo za zdravje in ustavilo celjenje. Na začetku cepljenja je umrl tudi dojenček, a mediji so o tem poročali zelo malo. Le teden ali dva pozneje je bilo nekaj objavljeno v majhni kolumni nekje na dnu strani. Šele ko so se oglasili tudi zdravniki, je medije zadeve začela zanimati. To cepivo naj bi jeseni dobili tudi mi, kot cepivo za navadno sezonsko gripo. Očitno je, da se farmacevtska podjetja niso naučila ničesar, le iščejo nove poti, kako bi uničujoče cepivo spravili do ljudi. | ||
| Jane Burgermeister | ||
Kaže, da so farmacevtska podjetja in WHO že naredili novo cepivo, ki vsebuje mešanico sezonske in nove gripe ter še enega virusa, ki jeseni prihaja v Evropo, je za MMC dejala J. Burgermeister.
11. junija 2009 je Svetovna zdravstvena organizacija razglasila pandemijo nove gripe. Kmalu nato je na spletu začela krožiti informacija o novinarki Jane Burgermeister, ki je trdila, da je bila razglasitev pandemije nepotrebna in da so jo izsilila farmacevtska podjetja, da bi s prodajo cepiv ustvarila dobiček. A njena zgodba je bila še bolj mračna. Trdila je celo, da so želeli veliki zdravstveni in finančni lobiji načrtno zmanjšati število prebivalstva, torej izvesti svetovni genocid.
Burgermeistrova je lani na dunajskem državnem tožilstvu vložila 70 strani dokaznega gradiva proti farmacevtskim podjetjem in svetovnim političnim veljakom, kot so ameriški predsednik Barack Obama, bančnik David Rockefeller idr. (glej okvirček desno), saj naj bi tudi ti sodelovali pri "veliki zaroti".
Parlamentarna skupščina Sveta Evrope (PaCoE) je 4. junija 2010 objavila poročilo o WHO-jevi razglasitvi pandemije. V njem ugotavlja, da je bilo ravnanje WHO-ja, evropskih agencij in posameznih državnih vlad ob razglasitvi pandemije zaradi virusa H1N1 "stran vržen javni denar in neupravičeno širjenje strahu o vplivu virusa na zdravje Evropejcev". Poročilo si lahko v angleščini preberete tukaj. |
PREBERITE TUDI INTERVJU Z JANE BURGERMEISTER: IN ODGOVOR BAXTERJA ZA MMC: |
Kakšne bodo posledice za WHO?
Zaradi teh zelo kritičnih poročil je moral WHO oblikovati posebno revizijsko telo, ki bo preučilo potek dogodkov. A revizorji so že naznanili, da pri svojem delu ne bodo upoštevali kritik BMJ-a. Vzporedno s tem se je preiskava o pandemiji začela tudi v francoskem parlamentu, kjer so bili zelo kritični do ministra za zdravje, ki je naročil cepivo in odprl centre za cepljenje po državi.
Kaj pa konkretne posledice za WHO, kot so finančne kazni, kazenski postopki?
WHO je zelo močno telo in je, kot kaže, nad roko zakona. Kot sem že omenila, so kazenske obtožbe tu na Dunaju umaknili brez tehtnega razloga, saj so očitno Baxter in druga farmacevtska podjetja ter WHO premočni, da bi proti njim sprožili kazenski postopek. A politične posledice za WHO bodo velike. V veliki meri so izgubili kredibilnost, zdaj bo za njih skoraj nemogoče, da bodo znova poskušali sprožiti novo pandemijo ali pa lažno pandemijo.
Kolikšen je bil vaš prispevek pri tem, da se je WHO sploh moral zagovarjati pred Svetom Evrope?
Veliko razlogov je vodilo k temu, a verjamem, da sta moje govorjenje o tem v medijih in objava dogodkov na moji spletni strani, ki so kazali, kako so farmacevtska podjetja vplivala na razvoj dogodkov, prispevala k temu. Upam, da so se ljudje zavedali, da ni bilo potrebe za razglasitev pandemije. Tudi nekateri člani Sveta Evrope spremljajo mojo spletno stran, zato upam, da sem pri tem igrala majhno vlogo, a pri razjasnitvi tega škandala je sodelovalo veliko ljudi.
Ste že dobili novo službo?
Ne. Kot sem vam že povedala v prejšnjem intervjuju, so me odpustili junija in od takrat se ukvarjam s svojo spletno stranjo. Verjetno pa bom začela pisati za nemško revijo Nexus Magazine.
V Sloveniji živi dva milijona ljudi. Od tega se jih je po podatkih IVZ-ja cepilo okoli 103.000. Devet ljudi, ki so bili okuženi z virusom nove gripe, je umrlo, a ne zaradi gripe, temveč zaradi svoje primarne bolezni, kot je recimo rak, pljučnica ipd. Tudi v Evropi ni bilo toliko smrtnih žrtev zaradi posledic cepljenja. Še vedno verjamete, da je bila v ozadju zgodba o svetovnem genocidu?
Ena težava je uradni nadzor. Sama sem prejela veliko poročil ljudi, ki so se cepili in bili po tem otopeli ali pa so zboleli. Ko so odšli do osebnih zdravnikov, so jim ti dejali, da bolezenski znaki niso povezani s cepljenjem. Zdravniki bi o tem morali poročati tamkajšnjim oblastem, te pa bi zadevo morale vzeti resno in o njej razpravljati na dnevnem redu. To pa se v Evropi ni zgodilo. Slišala sem, da je imela v Nemčiji tretjina ljudi, ki se je cepila, resne stranske učinke. Glede na uradne statistike pa so bili ti uradno učinki zaznani le kot minimalni. Dejstvo je, da tega cepiva niso testirali in da vsebuje določene škodljive sestavine (oil adjuvants). Učinki so se že pokazali kratkoročno, pokazali se bodo tudi dolgoročno. Edina neodvisna poročila o tem so naredila farmacevtska podjetja, ki so bila odgovorna za pandemijo, kot je GlaxoSmithKline. Preiskave pa bodo končane prihodnji september.
Lahko vam povem za primer, ki mi ga je povedal irski učitelj. Polovica njegovih učencev v razredu se je cepila s cepivom, ki ga je proizvajal Baxter. In polovica teh učencev je imela otekle ude ali težke reakcije, zaradi česar niso prišli v šolo, a nič niso storili. Niso poklicali zdravnikov, napisali niso nobenega poročila. Kaj pa vemo, kakšne bodo dolgoročne posledice teh cepiv na zdravje ljudi.
Lahko torej govorimo o nameri genocida?
Rečemo lahko, da so morda … verjamem, da so se zavedli, da je bila kar naenkrat pozornost usmerjena na cepivo. V Evropi so celo ukinili drugo cepljenje ljudi, v zadnjem hipu so se brez razloga odločili, da bodo ljudi cepili le enkrat. V tem kontekstu cepljenja lahko govorimo o zmanjšanju populacije, saj imajo te škodljive sestavine v cepivu (oil adjuvants) tako dolgoročne kot kratkoročne učinke.
Če vas prav razumem, bodo posledice cepljenja vidne šele čez čas?
Težava je v tem, kdo sploh nadzoruje učinke teh cepiv, saj imajo tudi tu vpliv farmacevtska podjetja. Evropska agencija za zdravila (Emea), ki bi morala nadzirati ta cepiva in stranske učinke, je prav tako pod vplivom farmacevtskih podjetij.
Ali veste, kaj je ali kaj bo naslednji korak farmacevtskih podjetij?
Na žalost kaže, da so farmacevtska podjetja in WHO že naredili novo cepivo, ki vsebuje mešanico sezonske, nove in še enega virusa. Cepivo so že testirali v Avstraliji, saj je zdaj tam zima in veliko otrok je takoj resno zbolelo, nekaj otrok je tudi umrlo …
… in kako se imenuje to cepivo?
Mislim, da kar cepivo za navadno sezonsko gripo, le zamenjali so nalepko in spremenili vsebino cepiva.
Gre torej za isto cepivo kot lani, le da ima novo etiketo?
Ne, vsebina cepiva je malo drugačna. Kot sem že rekla, vsebuje mešanico sezonske in nove gripe ter še enega virusa. Posledice cepljenja v Avstraliji so bile tako uničujoče, da je moralo iti v bolnišnico veliko otrok, zato se je na zahodnem delu države v kampanjo vpletlo avstralsko ministrstvo za zdravje in ustavilo celjenje. Na začetku cepljenja je umrl tudi dojenček, a mediji so o tem poročali zelo malo. Le teden ali dva pozneje je bilo nekaj objavljeno v majhni kolumni nekje na dnu strani. Šele ko so se oglasili tudi zdravniki, je medije zadeve začela zanimati. To cepivo naj bi jeseni dobili tudi mi, kot cepivo za navadno sezonsko gripo. Očitno je, da se farmacevtska podjetja niso naučila ničesar, le iščejo nove poti, kako bi uničujoče cepivo spravili do ljudi.
Na vaši spletni strani si bralci lahko preberejo tudi prvi del vaše knjige "Lažna Pandemija" (False Pandemic). Lahko o tem poveste kaj več?
Pisati sem začela januarja, da bi povzela stvari, ki so se zgodile. A vmes se je zgodilo toliko pomembnih preiskav, da sem pisanje pustila na strani. Veliko časa mi vzame urejanje moje spletne strani in poskušam zaslužiti denar. Knjige ne pišem za užitek, če ne bi bilo nujno, je ne bi pisala. Končala jo bom, ko bo čas.
Bolj ko gres v Evropi proti severu manj je HepB, ki ga je ze tako ali tako na zahodu skrajno zelo malo.
Francozi, ki imajo veliko vec rizicnih osebkov iz rizicnih krajev, so leta 1998 ukinili obvezno cepljenje solske mladine (kaj sele dojenckov) proti HepB zaradi dvoma o varnosti tega pocetja in to se vedno velja. Se vedno se prepucavajo, ali cepivo povzroca MS in se kaj drugega ali ne.
In to taista Francija, ki je dokazala svojo sicersnjo pravovernost s tem, da so narocili 95milj svinjskih doz (porabili so jih samo 5milj in se tako glihajo z dobavitelji za popust).
BTW leta 2004 so v Franciji med t.i. HIV pozitivnimi odraslimi nasli celih 7% HepB pozitivcev.
Glede na tvoje vztrajno zagovarjanje vseh dvomljivih dodatkov v otroskih cepivih ( npr.delce DNA svinjskega virusa) me zanima kaj bi na to porekel v zgornjem Matejevem zapisu omenjeni kampeljc ?
Ali je Slo Med znanost ze izrazila ogorcenje in zahtevala odgovornost vpletenih ?
Koncno se te zadeve ne mesajo v kletnih prostorih faksa.
Kako je sploh lahko prislo do okuzenja in kako je lahko okuzena vakcina bila poslana okoli ?
Kako, da se nihce od FabMed dezurnih megafonckov ne loti razloziti tega ?
Kdo me bo preprical, da to, da o Baxtrovem pocetju zve SLO javnost tako pozno ni konspiracija.
Bloomberg je verjetno edini, ki je o tem pisal ze februarja oz. nasploh pisal o tem.
Kdaj je bila objavljena prva vest v Sloveniji ?
Ali pa je se vedno bolj pomembno katera pevka ima bolj plasticne joske ?
Neverjetno kako lahko Ramus toliko nalozi pa v bistvu ne pove nic bistvenega v zvezi s svinjarijo okoli svinjske gripe in samo pomaga se naprej stresati meglo in odvracati pozornost od se ene prevare od katere tudi sam (vsaj posredno) sluzi.
Sedaj kao ni vec pomembno, da je bilo vse skupaj napumpano in prodano idiotom v belem za velike denarje iz tujega zepa. (Ali bi bilo ta denar mogoce bolje porabiti za place ?)
Kaj pa WHO in Conflict of Interest ljudi, ki so bili zraven pri odlocitvah nad razglasitvijo pandemije, nad cemer se zgraza tako ugledna revija kot BMJ ?
Conflicts of interest and pandemic flu
WHO must act now to restore its credibility, and Europe should legislate
Aja, so vpleteni zdej ze dal castno pionirsko, da jih denar ni premamil in da je bil zajeb nakljucen in dobronameren.
Zagovarjati cepljenja dojenckov za HepB je idiotizem, s tem da je posel HepB vreden kakih 500milj – 1mrd. USD.
Ajde FabMed megafoncki, kolika je nevarnost okuzbe s HepB do 15 leta v Sloveniji ?
Seveda so bile te zadeve v dobrih starih casih veliko bolj enostavne:
Jezus pošlje dvanajstere / Matej 10
1 Poklical je k sebi svojih dvanajst učencev in jim dal oblast nad nečistimi duhovi, tako da so jih izganjali in ozdravljali vsako bolezen in vsako slabost.
Podvprasanje
V zadnjih 10ih letih se je poraba za zdravila v Sloveniji podvojila.
V tem casu se je stevilu 65+ drzavljanov povecalo za 20%.
V tem casu se je stevilo prijavljenih nalezljivih bolezni povecalo za 44%.
Prav tako se je v tem casu povecala pojavnost rakavih obolenj za 44%.
Zivljenska doba Slovenca je se vedno na ravni Kube.
Gospodarstvo je slo u maloro in bo tam se nekaj casa.
Sedaj bi dohtarija rada vecje place.
Kuba in Slovenija – se vedno ista zivljenska doba, a bodo dohtarji vseeno strajkal
Torej ti zagovarjaš to da nameravajo pobit 5 milijard ljudi? Mislim se ti zdi to verjetno? Verjameš tem trditvam?
Tamiflu pa je spet zgodba za sebe, ki s temi cepivi nima neposredne zveze...
Konec julija 09. je v kliničnem centru Lj. padel tudi sklep o uporabi tamifluja za naše nosečnice, 'čeprav za nosečnice ni preizkušen' - smo brali prav tu, čeprav smo težko verjeli lastnim očem
Lukenj mrgoli in upam da to babo spravijo na sodišče zaradi lažnih podatkov in panike.
Bo kdo potem odgovarjal pred sodišči, ko se bo takole strašenje pokazalo za lažno?
JagodaJagoda: Drugače imaš point ampak tisto z metabolizmom pa se ne strinjam, ker če veš kaj je first pass in recimo zakaj je benzen toksičen, potem sama veš da si napisala neumnost... Morem pa priznat da za skvalen in te komponente ne vem kako je z njimi in metabolizmom
Slovenske zdravnice in zdravniki so se po vrhovnem ukazu svete vrhovne WHO borili proti nam nejevernim bedakom za naša življenja in zagonili gore energije in našega denarja, si prizadevali z vsakodnevnimi napori, da bi nas navdušili tako za 'zdravljenje' s tamiflujem, kot za cepljenje z nepreizkušenim cepivom in s spornimi sestavinami - tudi nosečnice v najzgodnejši nosečnosti - smo jih gledali dnevno tudi na tv v živo. Dobro sem si zapomnila premnoga ugledna imena! Mislim, da je med njimi tako moralno stanje, da jih še danes NI SAMIH SEBE SRAM!!
In tem naj zaupam karkoli ali celo zdravje svojega otroka - samo preko mojega trupla!
...and there is NOTHING you can do about it!! ^^
...VEM!!
...smilite se mi tisti ki zagovarjate "znanost" in "kapitalizem", pa tudi cerkev in državo...
...vi ste ovčke...kdor resno razmišlja o raznih teorijah pa le "čuti" neresnico...vsi ostali ste zaslepljeni...ZELO...a nič hudega...VSE je natančno tako kot mora biti :))))))))))))))
"Z vsakim zdravilom, katerega absorbiraš si bolj drogiran in bolj pod njihovo kontrolo."
Me prav zanima, če bi v primeru resne bolezni zavrnil/a zdravljenje - češ, potem bom pa drogiran/a in pod njihovo kontrolo.
"Farmacevtskim podjetjem gre samo za denar in oblast na svetu." - povej to tistim, ki so jim zdravila rešila življenje.
Vsaj jaz pričakujem malo bolj pametne komentarje od "pametnih" ljudi-
(Želim pa vsem, da pri 80-ih ali 90-ih ne potrebujejo zdravil, ampak resnica je/bo popolnoma drugačna.)
Rasmus :Kaj ko bi si ti kaj prebral predno pišeš o stvareh, ki se ti še sanjajo ne.
HAHAHAHAHAHHAaaaaahahahaha bwahahahahha. hahahaha. hahahaha. hahahahahahahaahahaha.
In to človek, hahahahahahaah ,ki piše LE o stvareh o katerih se mu ne sanja, hahahahahah in o zgodbicah, hahahahahahah iz biblije, hahahahahaahahahahahahahahaahahahah.
Je že dokazano. Top znanstveniki pri SZO so dobili procent od prodaje cepiv.
(NaturalNews) A stunning new report reveals that top scientists who convinced the World Health Organization (WHO) to declare H1N1 a global pandemic held close financial ties to the drug companies that profited from the sale of those vaccines.
http://www.naturalnews.com/028936_WHO_va
ccines.html
Kaj ko bi si ti kaj prebral predno pišeš o stvareh, ki se ti še sanjajo ne. Zaščita proti Hepatitisu B po cepljenju traja vsaj 20 let, ker se imunost temelji na spominskih celicah in ne le na specifičnih protitelesih, ki nastanejo po cepljenju. Da pa je incidenca hepatitisa B tako nizka, se pa gre zahvaliti obseženemu programu cepljenj mladih pri nas in tudi drugje po Evropi. Tako na kratko.
http://video.google.com/videoplay?docid=-5266884912495233634#
Mestoma črno-humorno in brez dvoma prepričljivo predavanje je Rima imela že v oktobru leta 2005 na konferenci Nacionalnega združenja strokovnjakov za prehrano (NANP - National Association of Nutrition Professionals). Skupaj z možem sta tudi ustanovitelja NSF (Natural Solution Foundation) s spletnim portalom:
http://www.healthfreedomusa.org/
... na katerem najdete še mnogo zelo poučnih svežih in aktualnih videoposnetkov (takoj na prvi strani!). Glavna dejavnost NSF je lobiranje proti zloglasnemu kodeksu Codex Alimentarius zlasti v ZDA, pa tudi globalno.
VEM, da je preventivno cepljenje. In pišem o hepB, ne otroški paralizi. Gre za utemeljevanje smiselnosti (in upravičenosti na drž.stroške) preventivnega cepljenja za hepB. Ker se mi ne zdi smiselno, še manj upravičeno, da se plačuje izdelovalcu cepiva nekaj, kar sploh ni potrebno. Cepljenje otrok proti hepB je budalaština na kubik...
Zna bit, da se prodaja, koliko laži in nebuloz je, pa vsak presodi sam. Če se je katera stran v tej zgodbi okoriščala s širjenjem strahu, je bila to (ne še dokazano) farmacija s svojim marketinškim oddelkom WHO.
A WHO pa ni trosil po nepotrebnem strah in paniko? Se temu reče preventivno zastraševanje? So malce pretiravali, a? Nekdo je pa mastno, ampak res mastno zaslužil.
O znanstvenikih pa ne bi. Je vse skupaj že vera. Bognedaj, da si kaj proti večini, četudi z dokazi... pade glava takoj.
PoP je v rokah ameriške kemične industrije pri njih vsi taki in podobni članki odpadejo, o Monsantu tam ne duha ne sluha niti z besedo.
Bodite veseli, da imamo RTV.
No ja, številke o žrtvah in o nanočipih se tudi meni zdijo malo pretirane, ampak mislim da si svotevno korporacije na različne načine ( boj proti terorizmu, zdravstvena varnost) poskušajo pridobiti nadzor nad ljudmi.
Poleg tega pa je samo novinarka in nima izobrazbe iz biologije in kemije, ki je predpogoj za pravilno razumevanje virusov.
Se pa strinjam, da je bila panika okrog pandemije cirkus, ki je bil narejen z namenom prodat cepivo in strašenje prebivalstva. Na koncu pa ni bilo nič s tem, mogoče zato, ker so se ljudje začeli bolj umivat roke in preventivno oprezat za tistimi, ki kašljajo. Cepivo je uporabno za rizično skupino, rizičnih pa ni celo prebivalstvo, ampak del.
Vsako sezono se pojavja nov sev virusa gripe, saj ni vedno en in isti.
Temu se reče preventivno cepljeje. Tudi otroška paraliza je praktično iztrebljena, ampak otroke se pa cepi še vedno - ker verjami mi, nočeš da tvoj otrok zboli za tem.
Tale ga. Burgermaister je pozoronosti željna kvaziznanstevnica, ki prodaja raji nebuloze, laži in težke besede v zelo poenostavljenih enostavčnih povedih.
Pa mi še nekaj povej. Čemu cepljenje šestletnikov proti hapatitisu B?
Kaj pravi Svood:
»v zadnjih letih pa se je številka ustalila pri 1,5 okuženega na 100.000 prebivalcev (Statistični letopis 1999). V Sloveniji ni obolelih v starostni skupini do 10 let (Kraigher 2000). Hepatitis B je torej bolezen odraslih. Če upoštevamo podatke o kratkotrajni zaščiti (3-7 let) s cepivom Engerix-B®, je jasno, da obvezno cepljenje 6-letnikov nima nobene znanstvene podlage.«
Kaj pravi zdravstvo (zd-celje):
»Pogosta pot okužbe so tudi z nezaščiteni spolni odnosi in uporaba iste igle pri odvisnikih od venoznih drog. ... Otroke cepimo iz dveh razlogov (čeprav nimajo rizičnega vedenja). Prvi je, da se tudi dojenčki in majhni otroci lahko okužijo. Če je mati npr. okužila otroka med porodom, bo otrok verjetno sam postal kronično okužen. Četrtina teh otrok bo kasneje umrla zaradi raka na jetrih ali jetrne ciroze. Drugi razlog je ta, da se je cepljenje samo visoko rizičnih adolescentov in odraslih izkazalo za neučinkovito. Šele ko smo začeli rutinsko cepiti celo populacijo otrok, je incidenca bolezni občutno padla.«
In koliko je te bolezni (IVZ-zdrav.statistični letopisi)
Po statistiki o številu prijavljenih nalezljivih bolezni po starostnih skupinah, gre po letih takole:
B16 - hepB (star.skupina 1-24 let)
2008 3
2007 2
2006 2
2005 0
2004 4
2003 2
2002 5
2001 4
Pod 16 let ni niti enega. Cepivo naj bi delovalo 5-7 let...
Res prava epidemija. Dajmo cepit VSE šestletnike s cepivom, ki traja 6 let, da ja ne bodo zboleli zaradi posledic prezgodnjega seksa ali drogiranja...
Skvalen (ja, tako se napiše v slovenščini) je popolnoma naravna (torej nesintetična) organska spojina, ki jo med drugim najdemo tudi v ribah in olivah. Naj bi bila celo antikancerogena.
Drugi dodatki, ki jih recimo dodajajo v cepiva je na primer tokoferol, ki je- naj ima ime še tako grozno- vitamin E, in antibiotiki, da se cepivo ne pokvari. Tiomersala z živim srebrom ne dodajajo več, ampak notri je bilo toliko Hg, ki ga ti dobiš že, če poješ eno pločevinko rio mare.
Ne razumem, da ljudje vse te stvari lahko v normalnem življenju brezskrbno pojejo, ampak ko pa se dodajajo cepivu, so kar naekrat "strupene".
Ljudje pozabljajao, kako grozne bolezniso črne koze, oslovski kašelj, ošpice,...kjer so posledice za zdravje ogormne - če seveda sploh preživiš. Ljudje smo se razvadili, da živimo lagodno življenje brez prehudnih bolezni, ki so včasih pobile na tisoče in tisoče ljudi (npr. tuberkuloza), ampak pozabljamo, da se moram za tako življenje zahvaliti ravno ljudem, znanstevnikom, ki jih tako brezbrižno napadamo (-jo). Ljudje, ki ne cepijo otrok, so neodgovorni in sebični, ker zaradi nekih svoji prepričanj in neutemeljenih načel, izpostavljajo svoje in tuje otroke hudim boleznim, o katerih nimajo pojma. Očitki, da cepiva pozvročajo hude avotimunske bolezni, ki jih matoxy omenja, so neutemelji, ker za njih ni prav nobenega dokaza oz. nekatere, ki si jih naštel so prav smešne (npr. multipla skleroza in ALS - iz tu sklepam, da nisi naravoslovec). Hujše težave pri cepljenju se pojavo pri enem na 2 milijona (sic!) primerov - a se vi sploh zavedate, kako malo bi na bilo na tej preljubi Zemljici, če ne bi bilo cepiv? To bi bil šele genocid.
Motiv farmacevtskih firem je, da ljudje čimdlje živijo, in "obolevajo" za neozdravljivimi starostnimi "boleznimi", kot so ateroskleroza, sladkorna bolezen in hipertenzija ter hiperlipidemija. Ker na teh stvareh se lahko služi denar.
Tudi mučenje je bilo po vseh mednarodnih pogodah prepovedano. A glej ga Busha, sedaj je dovoljeno. Habeas korpus nič več...
Jst to razumem, da piše zato, da bo zaslužila denar. In ne zato, ker je to kar piše resnično.
Za posledicami cepljenja pa naj bi v 10 letih umrlo 5 milijard ljudi! Kaj si vse ljudnje izmislijo, da lahko prodajo svojo knjigo. Čez 10 let se bo vse izkazalo za laž, ona bo pa še vedno polna denarja, ki ga bo zdaj zaslužila.
Tako da, še več nekritičnosti, prosim!
Ves ni tako enostavno, poglej..koliko ljudi ki se je cepilo sploh ve, kaj vsebujejo cepiva? 99 procentov jih niti ne zanima..mene to bolj skrbi, zakaj ljudje niso informirani..Pa ne da so zdaj vsa zdravila skodljiva, ampak ljudje pozrejo vse kar se jim ponudi..eden je nekoc fajn povedal, ko je rekel da kako skrbimo dobro za avto, pazimo kaksne olje dodamo itd..ko pa gre za nas pa uzijemo skoraj vse, zdravila jemlemo kot da je to nam prirojeno...
Pa lepo popoldne želim.
Zavajanja in strašenja so del vsakdana... vsako nedeljo pri maši ga dobim za cel teden zadosti, tako da....
Če delas v farmaciji bi te se pa mogoče zastopil, sam ko stresas take neumnosti in uporabljas ad hominem, pol si pa človek lahk samo misli čudne stvari...
Jaz sem prav vesel, da se govori o teh stvareh in da so ljudje pazljivi..saj konc koncev kdo pa ne bo pazljiv če ne sami? korporacije itak delajo samo za denar..in pa kontrolo nad userji.
Saj nihče nikogar ne sili, naj se cepi. To je prostovoljna izbira. 'Bluzenje' o genocidnih namenih farmacevtskih multinacionalk je torej bedarija. Kot da bi rekli, da turistična industrija sili ljudi v sončenje, ki brez ustrezne zaščite ravno tako vodi v bolezni.
Pri cepivih je toliko nadzora, da razen izjemnih primerov smrti (ki pa so lahko tudi posledica nečesa tretjega) ne more priti do umrljivosti širših razsežnosti. Ljudje, uporabljajte zdravo pamet in boste lažje živeli ...
Ti je bolj všeč novinarska etika v primerih Slovenskih Novic? Lady? Spletna etika - JOJ? Kaj pa recimo finančna etika, ko se je pokazalo, kam pelje deregulacija? Znanstvena? Ko si zasmehovan in izločen iz znanstvenega kroga, če si upaš kaj na glas povedat; in to podkrepljeno z znanstvenim delom - kot je bil primer Serallini in GSO raziskave.
Kar gospa ŠTok dela je čisto ok, ker daje možnost drugačnega pogleda - širša obzorja predvsem v povezavi z interesi kapitala pa zagotavljajo, da so ljudje bolj previdni in pozorni. Odločit se morajo itak sami. Ali boš pač rekel, da se ne znajo in se naj kar WHO za njih odloči?
Hm google?:)
preberi tole
The Center for Research on Population and Security was established in 1984 to develop, organize, finance, promote, undertake and support research on all aspects of population growth control (biomedical, psychosocial, political, and economic).
Primary interests of the Center are:
The study of the national and global security implications of overpopulation. Such research includes but is not limited to:
Population growth, overpopulation and immigration as determinants in domestic and international conflict; military solutions to problems caused by overpopulation; new dimensions to warfare precipitated by overpopulation, and potential counterforces to these new dimensions.
The development of new and improved methods of contraception.
Evaluation of the safety and efficacy of contraceptive methods.
The role of abortion in population growth control.
Dissemination of the research findings and related educational materials.
The center is a private nonprofit 501 (c) (3) corporation funded by grants from private foundations and contributions from individuals. The center is independent and governed by a board of directors.
Zaenkrat se ne vem kdo je coe, kdo je vse v odboru, me pa ne bi čudilo če bi nasli Kissingerja, Rockefellerja, itd..
Torej kje je tu logika?
Logika je ustvariti kaos. tako v ekonomskem smislu, kot druzbenem. Strah je njihovo orodje..
saj iz njihovih stalisc je kr vidno, da se zavzemajo za zmanjsevanje populcaije, in to na več načinov...Pa bi lahk sli v podatke, koliko splavov se zgodi letno, na svetovni ravni, koliko ljudi umre zaradi polsedic nezdravega nacina življenja, zaradi napačnega zdravljenja- diagnoz, posledic "stranskih učinkov" zdravil...one child policy na kitajskem je tud tak primer.
Statistika res kaze rast svetovnega prebivalstva, samo bi bilo nas brez tega veliko več,..
Torej bi zaradi tega ker umre par 1000 ljudi na leto od terorizma (kar je majhna številka glede na nekatere bolezni) oni pobili par milijonov ljudi (milijard?)?
To bi bilo absurdno iz mnogih stalisc..res da v Zda so postavljavljeni eni kamni(noben ne ve kdo jih je postavil) na njem pise kao cilji Illuminatov in da konca stevilka svet. prebivalstva bo 500 miljonov ljudi. to bi dosegli lahko samo z svetovno jedrsko vojno, bioterorizmom itd..
Samo o stevilkah se je imo brezveze pogovarjat,..
Če se neka kemična substanca povezuje z poslabšanjem neke bolezni, še ne pomeni, oziroma še to ni dokaz, da jo povzroča. Tudi sevanje mobilnikov se povezuje z tumorjem možganov pa zaenkrat dokazov o tem ni.
Aja lol, taiste studije ki jih PLAČAJO proizvajasci gsm aparatov?ne me basat
Pa spelji se nekam s svojim načinom komuniciranja, v nekaterih komentarjjih podpiras svojo vero z citati iz biblije, tukaj pa se opiras na svojo" znanje" ali bolje receno vero? dej ne seri...
Enako kot da bi bral tedenski televizijski program - tudi farmacevtska podjetja za pol leta vnaprej predvidijo, kaj bo na sporedu. Kako... "verodostojno".
Cepili pa so se naivni in nemočni, teh je bilo torej 100.000. In enako bo jeseni - zafilani z dvema dozama nepreverjenega cepiva v enem samem letu.
Drugače pa: kaj sploh je zarota? Je usmerjeno delovanje skupine ljudi k skupnemu cilju. Ali je zarota, če neka skupina naredi en grozd ali cluster s poslovnimi interesi? Na nek način je. Torej je zarot mnogo.
Se pa tudi ljudje ne zavedajo, kako je "znanstveni" svet dominiran s strani kapitala, in ta "znanost" ni več prava znanost. Je le še korak od vere. WHO je močno orodje, ki ga je treba nujno kontrolirat.
Seveda ne rezumeš, pravzaprav si dokazal, da nič ne razumeš in lepiš na posrtal stvari na pamet. Če se neka kemična substanca povezuje z poslabšanjem neke bolezni, še ne pomeni, oziroma še to ni dokaz, da jo povzroča. Tudi sevanje mobilnikov se povezuje z tumorjem možganov pa zaenkrat dokazov o tem ni.
Ne ločiš osnov Matoxy,... si le žrtev teorije zarote.
Torej bi zaradi tega ker umre par 1000 ljudi na leto od terorizma (kar je majhna številka glede na nekatere bolezni) oni pobili par milijonov ljudi (milijard?)? Da ne govorimo da se jih večina razstreli nekje v Bagdadu in ne v NYu... Torej kje je tu logika? zaradi nekaj 1000 na leto, pobijes par milijard ljudi in biznis cveti al kak? Dajte malo razmišljat...
No o problemi prevelikega stevila ljudi je ze preteklo veliko besed...predvsem iz strani svetovnih politikov, ki v temu vidijo nevarnost. Ni problem v tem, da bi se jim zmanjsala sredstva ampak problem je v "varnosti", v nadzoru;
Preberi si tole in poglej link:
The motivations of those who engage in terrorism are many and varied, with activities spanning industrial societies to underdeveloped regions. Fully 60 percent of the Third World population is under 20 years of age; half are 15 years or less. These population pressures create a volatile mixture of youthful aspirations that when coupled with economic and political frustrations help form a large pool of potential terrorists. Many terrorists have a deep belief in the justice of their cause. They are tough and vicious and may have little regard for their own lives or those of their victims in attempting to achieve their goals. Others may even be hired assassins."
http://www.population-security.org/issue_a.htm
ti si tele mamino, ne morem ti drugače rečt
Ampak take "teorije zarote" samo preprečujejo, d abi se videli resnični problemi..
Evo pa še moja teorija zarote: tale gospa je v sodelovanju s farmacevtskimi industrijami, proizvaja neumne zgodbe, da ljudje ne bodo verjetli potem tudi tistim, ki bodo govorili resnico ;)
Farmacevtska industrija je velik posel in tale nateg, ta "pandemija" je prinesla tolk denarja kot nobena druga stvar na svetu. Že samo to je dovolj, da mora biti človek zgrožen.
Mislm, da tu ni treba naredit miselnega preskoka, da folk že za veliko manj naredi zelo grozne stvari.
Tako se vam smešno zdi in smehljaje odkimavate "teoriji zarote", ampak s tem, ko problem tako vehementno odmislite niste čisto nič drugačni kot na drugi strani fanatični zagovorniki teorije.
Za pojav GSB in GUlf War sindroma je krivec squalene, prej teh obolenj ni bilo, ravno s cepljenjem so pojavili, prav tako ostale avtoimunske bolezni...in cepiva(adjuvanti) povečajo moznost za avtoimusnke bolezni. to studije kaezjo, sicer squalen ne bi bil prepovedan na listi FDa, ker so priznali da je povzročil Gulf war sindrom? A kapiras sedaj?
ccc
pa btw jebes semantiko, stvar je nejasna zato sem napisal da ni tako enostavno kot izgleda.
Najlažje je vse označiti za teorijo zarote in zamahniti z roko.
" Our demonstration that an autoadjuvant can trigger chronic, immune-mediated joint-specific inflammation may give clues to the pathogenesis of rheumatoid arthritis,...
Pa na žalost ni podatka o koncentraciji,...
Bilo bi lepo, da se poučiš predno pišeš in lepiš nekaj kar sploh ne razumeš.
Seveda, striktno moramo imeti razumnost pri teh stvareh..in poisakti več različnih virov..Pri tem primeru se jasno kaze da le ni tako kot to trdijo farmacevtske druzbe.
Vidiš Matoxy tale stavek, pove da ni res kar trdiš. Jaz te sprašujem kako lahko skvalen ali cepivo, ki ga vsebuje POVZROČI avtoimune bolezni. Ne more jih,... opiši mi kako naj skvalen pripomore k transformaciji zdravega limfocita v takšnega, ki bo začel napadati lastna tkiva?
V kakšni koncentraciji pa je bil skvalen injiciran podganam? Običajno ga predozirajo za vsaj 1000x ali več, da vidijo ali ima škodljive učinke. V tvojem članku o tem ni podatka.
squalen povzroča avtoimunske bolezni, v .edu članku pise kako se to zgodi pri podgani v tem primeru..
Ramus ne vem zakaj uporabljas Ad hominem..ker nimas argumentov?
tudi h1n1 je nateg
http://en.wikipedia.org/wiki/Guillain–
Barré_syndrome
Saj sem ti napisal pejt pa sei poglej na netu .edu članke oz razultate poiskusov..
npr tole:
http://ajp.amjpathol.org/cgi/content/sho
rt/156/6/2057
in her article, "The Adverse Effects of Adjuvants in Vaccines", Australian vaccine researcher Viera Scheibner, Ph.D., lists the autoimmune diseases that have been linked to squalene injections in humans—arthritis, fibromyalgia, lymphadenopathy, rashes, photosensitive rashes, malar rashes, chronic fatigue, chronic headaches, abnormal body hair loss, non-healing skin lesions, aphthous ulcers, dizziness, weakness, memory loss, seizures, mood changes, neuropsychiatric problems, anti-thyroid effects, anaemia, elevated ESR (erythrocyte sedimentation rate), systemic lupus erythematosus, multiple sclerosis, ALS (amyotrophic lateral sclerosis) also known as Lou Gehrig’s disease, Raynaud’s phenomenon, Sjorgren’s syndrome, chronic diarrhoea, night sweats and low-grade fevers.
-------------------
"Squalene is a kind of trigger for the real biological weapon: The immune system. When the immune system’s full repertoire of cells and antibodies start attacking the tissues they are supposed to protect, the results can be catastrophic," wrote Matsumoto. Dr. Pam Asa concurs with Matsumoto when she stated," Oil adjuvants are the most insidious chemical weapon ever devised."
Na netu lahk kamot najdes .edu linke kjer bos zvedel več o poskusih na misih s tem squalenom in rezulatati so zanimivi.
BTw squalen je tudi jasno povezan z Gulf war sindromom.
After years of repeated obfuscation, the federal government finally admitted that a banned chemical additive linked to the Gulf War syndrome has been found in some of the vaccines developed to protect military personnel from biological attack.
http://www.dynamicchiropractic.com/mpacm
s/dc/article.php?id=31995
Vidite squalen(oljni adjuvant) je bil do nedavnega prepoveda na listi FDA adjuvantov(prov zaradi poskusov, ki so jih opravili na glodalcih)
Ta H1N1 cepiva ga pa vsebujejo( oz dva tipa tega adjuvanta)..tk da nekaj na pamet bluzit da je vse ok..hmm sem rekel da ni tako enostavno kot si mislite.
Jaz se nisem sel, in mislim da marsikater pametn slovenc se tudi ni sel cepit..se posamezni zdravniki so osebam odsvetovali cepljenje. Poglej koliko enot cepiva je slovenija kupila in koliko se je porabilo..zapret bi bilo treba tiste k strasijo s pandemijami. Zadnje kar rabimo je strah in prisilna (skodljiva) ceplenja.
Smešno mi je kako je opisala nov virus, "mešanica sezonske, svinjske in še enega virusa", strokovno da bolj ne bi moralo biti.