Foto: Radio Maribor/Bratko Zavrnik
Foto: Radio Maribor/Bratko Zavrnik

Pri obnovi železniškega predora v Šentilju je sinoči prišlo do udora materiala. Na križišču Dunajske Ceste in Slovenske ulice je zaradi tega zazijal krater.

"Včeraj zvečer se je udrlo 10 kubikov materiala. Mi smo to spremljali, danes zjutraj pa se je udrlo še dodatnih 30 kubikov. Na vozišču se je pojavila luknja s premerom približno 2 metra. Nadvišenje nad tunelom pa je visoko 6 metrov," je pojasnil vodja sektorja za železnice pri Direkciji za infrastrukturo .

Cestišče in udor že sanirajo. Promet bo oviran še dva ali tri dni. Jurkovič ob tem zagotavlja, da so na takšne primere pripravljeni in da nevarnosti za občane ni.

Obnova predora je sicer del nadgradnje 11-kilometrska železniškega odseka med Pesnico in Šentiljem. Tam je trenutno največje gradbišče v Sloveniji.

Čez 400 delavcev uporablja več kot 200 strojev. Delajo noč in dan.

Z nadgradnjo želijo povečati nosilnost proge in tudi hitrost vlakov. Posodobili bodo še železniški postaji Pesnica in Šentilj in ju opremili s podhodi ter prilagodili invalidom. Vsa križišča železnice in ceste bodo zavarovali, ukinili ali uredili izvennivojska križanja.

S tem pa načrti za posodobitev štajerske železnice še niso končani. Prihodnje leto bodo obnovili železniški postaji Maribor in Maribor – Tezno. Še letos bodo razpisali projekt ureditve izvennivojskih cestnih prehodov med Mariborom in Pesnico, prihodnje leto pa še projekt gradnje tunela in viadukta čez Pesniško dolino.

Infrastruktura bo pripravljena tudi za možno gradnjo drugega tira med Mariborom in Pesnico v prihodnosti.