Foto: Radio Maribor/Nataša Kuhar
Foto: Radio Maribor/Nataša Kuhar

Na pobudo Partnerstva za Pohorje in njenega koordinatorja Mariborske razvojne agencije so se regionalne turistične organizacije, agencije in drugi ponudniki povezali v okviru poletne kampanje »Pohorje 365«. Oblikovali so turistične pakete z jasnim sporočilom »Zdaj je čas, da obiščete Pohorje!« S promocijsko kampanjo nagovarjajo vse, ki radi preživljajo prosti čas v naravi.
Za uspeh katerekoli turistične destinacije sta ključni skupno razmišljanje in delovanje; če te povezanosti ni, tudi uspeha ne more biti. Destinacija je osnovna celica turizma, ne pa posamezni hotel ali ponudnik, so prepričani pri Mariborski razvojni agenciji, ki je koordinator lani ustanovljenega Partnerstva za Pohorje. V omenjenem partnerstvu so zavihali rokave in nastala je njihova prva skupna akcija Pohorje 365. Direktor agencije Uroš Rozman: »Odzvali smo se na okoliščine nove realnosti, zavihali rokave, povezali partnerje in si zadali skupen cilj: pomagati ponudnikom na Pohorju pri skupni promociji in oblikovanju paketov za različne ciljne skupine, še posebej pa mlade, družine, pare, upokojence in seveda na sploh ljubitelje narave in aktivnega preživljanja prostega časa.«

Z omenjeno kampanjo se navezujejo na nacionalno kampanjo »Moja Slovenija. Zdaj je čas«. O razlogih, zakaj obiskati Pohorje, direktorica Zavoda za turizem Maribor-Pohorje, Doris Urbančič Windisch: »Pohorje postaja izvrstna outdoor destinacija za družine, športne navdušence, pa tudi profesionalne športne ekipe. Izjemne naravne danosti, kakovostna ponudba in konkurenčne cene so prednosti, ki jih Pohorje izpostavlja v največji možni meri, slednje pa nam lahko zagotovo uspe s povezovanjem ponudnikov, sodelovanjem pri oblikovanju produktov za ciljne skupine in skupnim nastopom na tržišču«.
Oblikovali so 9 paketov, s katerimi bodo nagovarjali goste, pove produktna vodja agencije Pohorje turizem Ilona Stermecki. Paketi so namenjeni družinam in vsem ljubiteljem aktivnih doživetij na Pohorju.

Foto: BoBo/Miloš Vujinović
Foto: BoBo/Miloš Vujinović

Promocijska kampanja se je že začela, da bi z njo dosegli čim več ljudi, jo bodo širili po socialnem omrežju »Visit Pohorje«, ki že v imenu nagovarja k obisku Pohorja, pa tudi po spletnih straneh in omrežju Partnerstva za Pohorje.