Foto: Radio Maribor/Nataša Rižnar
Foto: Radio Maribor/Nataša Rižnar

Ministrica Alenka Bratušek je bila po ogledu gradbišča z videnim zadovoljna in je izpostavila, da gre za veliko pridobitev za železniško infrastrukturo v Sloveniji: "Vesela sem, da smo končno prišli do tega, da delamo v Sloveniji tako velike obnove na železniški infastrukturi, in da dela potekajo v skladu z predvidenimi roki ter v predvidenih finančnih okvirjih."

Ob tem je dodala, da jo še posebej veselijo informacije župana Šentilja Štefana Žvaba, da bližnji prebivalci razumejo, da je v času gradnje življenje na tem odseku težje. Župan Žvab pa je poudaril, da dela potekajo brez težav: "Gre za veliko pridobitev za občino. Največja pridobitev bo ta, da odslej ne bo več takega hrupa v naši občini. 172 let ni bilo takšne obnove, kot smo ji zdaj priča, in to je res pohvale vredno."

V povprečju je sicer na največjem gradbišču v Sloveniji tačas dnevno štiristo delavcev in več kot dvesto kosov gradbene mehanizacije. V zelo kratkem obdobju 50-dnevne popolne zapore proge med drugim odstranjujejo stare in nameščajo nove tire, gradijo perone in urejajo kabelsko kanalizacijo. Hkrati bo saniranih več kot dvajset objektov, med drugim tudi predor Šentilj. Vrednost gradbenih del tega odseka znaša dobrih 44,4 milijona evrov. Direktor Direkcije republike Slovenije za infrastrukturo Damir Topolko: "Dela na tej konkretni nadgradnji smo na 11-kilometrskem odseku začeli 26. novembra in progo bomo obnovili do 15. decembra." Na tem odseku bo sicer 15. decembra stekel zgolj tovorni promet, potniški pa v sredini februarja prihodnje leto.