Foto: Radio Maribor/ZD Adolfa Drolca Maribor
Foto: Radio Maribor/ZD Adolfa Drolca Maribor

Ker so imeli nekateri pacienti mariborskega Zdravstvenega doma Adolfa Drolca težave pri vzpostavljanju stika s svojim zdravnikom, so v zavodu ponovno vzpostavili klicno točko. Slednjo so sredi meseca sicer ukinili zaradi pomanjkanja sredstev, a se je izkazalo, da je potrebna.

Nekateri pacienti drugega največjega zdravstvenega doma pri nas so se pritožili, da težko pridejo do svojega zdravnika, včasih pa ambulante ne morejo priklicati. Vprašani v naši anketi pa so se doslej brez težav telefonsko naročili za pregled ali pridobili recept za ustrezna zdravila in imajo pozitivne izkušnje, kljub temu da so ob neodgovorjenih klicih morali poklicati večkrat.

V mariborskem ZD pojasnjujejo, da imajo nekatere ambulante tudi do 400 klicev dnevno, odgovarjajo pa tudi na elektronsko pošto, zato se zgodi, da kak klic ostane neodgovorjen. Po pritožbah pa so se odločili ponovno vzpostaviti klicni center, ki so ga sredi meseca sicer ukinili zaradi pomanjkanja sredstev, potem ko jim je zdr.zavarovalnica zmanjšala plačila avansov zaradi slabše realizacije. Pomočnik direktorja Aleksander Jus: "Klicno točko smo vzpotavili s ponedeljekom, potem ko smo dobili pritožbe tako s strani pacientov kot medijev o tem, da so nekateri pacienti opozorili, da ne morejo vzpostaviti kontakta z ambulanto."

Tako so pripravili poseben postopek za učinkovitejšo komunikacijo. Paciente prosijo, naj klicno točko na številko 02 22 86 200 pokličejo šele po petih neuspelih klicih v ambulanto izbranega zdravnika.