Zavod za inovativnost in podjetništvo, Kooperativa hotelirjev in podjetje Mariborski vodovod so danes predstavili skupni projekt Kapljica – čista pitna voda kot inovativni vodilni turistični produkt. Projekt nastaja z namenom promocije skrbne in odgovorne rabe čiste pitne vode iz pipe v gostinstvu in turizmu.

Foto: Radio Maribor/Tamara Zupanič Čučnik
Foto: Radio Maribor/Tamara Zupanič Čučnik


Projektni predlog bodo razvijali s pomočjo podpornih institucij, kot so obrtna zbornica, hotelirji in podjetje Mariborski vodovod: »Želimo si čim več gostinskih subjektov, hotelskih namestitvenih obratov, kot tudi drugih ponudnikov v gostinskem sektorju, da se priključijo tej mreži, da vzpostavimo kriterije, ki bodo primerni za uporabo in postrežbo vode,«pravi Janja Viher iz Zavoda za inovativnost in podjetništvo. Inovativnega turističnega projekta so se lotili celovito, marketinško, z ustreznim logotipom in oblikovanimi kozarci, steklenimi vrči in steklenicami. Predsednik Kooperative hotelirjev Vasja Ilešič: »Imamo nekaj predlogov, kakšne bodo cene te vode, predlog je deset centov za deciliter vode; se pravi, da ne gre za bogatenje gostincev ali hotelirjev v tem kontekstu.« Želijo pa si, da bi s skupnimi aktivnostmi, turistične in gostinske delavce pripeljali do tega, da bi bili ambasadorji zdrave, čiste pitne vode.

Direktor Mariborskega vodovoda Danilo Burnač: »Samo en odstotek vode na svetu je namenjen za pitje; Slovenija je zelo bogata z vodami, Maribor je zelo bogat z vodami. Preko Slovenije se na leto pretoči 34 milijard kubikov pitne vode.« Razmišljajo še o poenoteni obliki pitnikov v gostinskih lokalih
»In da bi na ta način res gradili brend Kapljice,« še dodaja Viherjeva.