Vsi oglasi morajo biti (pred objavo) potrjeni s strani MMC RTVSLO.
Oglasi morajo upoštevati slovenski oglaševalski kodeks ter aktualno zakonodajo.
Za vsebino objave je odgovoren naročnik.
Naročnik zagotavlja urejenost avtorskih pravic za vsa dela, uporabljena v objavah.
Dodatne kreativne rešitve so mogoče po dogovoru.
Za oglasna sporočila je potrebna predhodna preverba razpoložljivosti oglasnega prostora ter rezervacija termina objave.
Rok za oddajo oglasov je 3 delovne dni pred prvo objavo.

Oglasna pasica

  • Oglas mora biti narejen v eni od velikosti, ki so podprte na portalu rtvslo.si: 300x250px, 320x50px,160x600px, 300x600px, 728x90px, 970x250px, 970x90.
  • Omejitev velikosti je 150 KB.
  • Oglas ne sme vsebovati zvoka.
  • Oglas je lahko v formatu html5, JPG ali GIF, dostavite pa lahko tudi oglasno kodo.
    Oglasna koda naj servira oglas brez omejitev prikazovanja. Omejitve prikazovanja oglasne kode lahko nastavi MMC v skladu s pogoji oglaševanja in vsakokratnim dogovorom ob naročilu oglasa. V primeru, da naročnik sam nastavi omejitve prikazovanja oglasa, MMC ne odgovarja za posledice.
  • Poleg oglasa nam morate posredovati tudi povezavo, ki naj se odpre ob kliku na oglasno pasico.

Video oglas

  • Format videa: MP4, MPG, AVI ali MPG2.
  • Minimalna ločljivost: 960x540 px.
  • Razmerje velikosti 16:9.
  • Minimalni pretok: 2 Mbps

Oglasno ozadje

  • Levi in desni del ozadja naj bosta dve ločeni sliki.
  • Sliki naj bosta v JPG formatu.
  • Širina vsake slike naj bo točno 332 px.
  • Pomembnejši grafični elementi naj bodo čim bližje notranjemu robu posamezne slike.
  • Višina ni točno določena, priporočamo pa do 929 px.
  • Obe sliki naj imata spodaj preliv v belo barvo # FFFFFF
  • Oglas ne sme vsebovati zvoka.

Oglasni premor v video predvajalniku

  • Končna dimenzija oglasa: 1920x1080 px
  • Največja velikost datoteke: 1MB
  • Format: PNG
  • Kreativa oglasa naj bo prikazana na črni podlagi #000000 z 80-odstotno prosojnostjo.
  • Brez enobarvnih ozadij.
  • Brez gradientov ozadja.
  • Brez barvnega besedila, razen če gre za logotip blagovne znamke.
  • Brez prekrivanja elementov. Vsebina naj bo enostavno berljiva. Priporočljivo je uporabiti jasno, svetlo besedilo #FFFFFF.
  • Kreativa oglasa naj se nahaja znotraj določenega varnostnega območja 1305x650 px.
  • V kolikor pripravljate kreativo tudi za predvajanje na mobilnih napravah, upoštevajte, da mora biti vsebina berljiva tudi na mobilnih napravah. Pripravite lahko dve različici oglasa.

Oglasno sporočilo

  • Dolžina naslova: do 100 znakov s presledki.
  • Dolžina podnaslova: do 255 znakov s presledki. Podnaslov ne more vsebovati povezave.
  • Dolžina uvodnega odstavka: do 255 znakov s presledki. Uvodni odstavek ne more vsebovati povezave.
  • Dolžina teksta: največ 6.000 znakov s presledki, priporočamo pa okoli 2.000 znakov. Tekst lahko vsebuje poljubno število povezav.
  • Priložite minimalno 1 fotografijo v formatu JPG. Priporočamo, da je fotografija ležeča. Fotografija ter morebitni podnapisi pod fotografijo ne morejo vsebovati povezav.
  • Vsebina naj bo lektorirana.