Evropska unija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.2 od 125 glasov Ocenite to novico!
Viktor Orban
Madžarski premier Orban je napovedal podporo Poljski. Foto: Reuters

Dodaj v

Madžarski premier Orban napovedal blokado odvzema glasovalne pravice Poljski

Orban napoveduje podporo Poljski
22. december 2017 ob 12:46
Budimpešta - MMC RTV SLO, Reuters

Madžarski premier Viktor Orban je dejal, da vidi Madžarska močno Poljsko kot ključen del srednjeevropskega dela EU-ja in da bo zato onemogočila vsakršen poskus odvzema glasovalnih pravic Poljski.

Orban je po poročanju Reutersa dejal, da je Poljska tarča nepoštenih in nepravičnih kritik. Poljska je na udaru Evropske komisije zaradi svojih pravosodnih reform. Kot je dejal, se Madžarska ne bo strinjala s sprožitvijo sedmega člena pogodbe o EU-ju, ki v skrajnem primeru predvideva odvzem glasovalnih pravic članici Unije, ki sistematično krši temeljna evropska načela.

"Jasno moramo povedati EU-ju, da je nesmiselno sploh začeti postopek proti Poljski, saj ni možnosti, da bi uspel. Madžarska bo namreč predstavljala nepremostljivo cestno oviro," je še dejal Orban. Pred njim je že njegov namestnik Zsolt Semjen napovedal, da bo Madžarska uporabila veto na evropske sankcije proti Poljski.

Evropska komisija je v Bruslju predlagala sprožitev sedmega člena pogodbe o EU-ju proti Poljski, kar Varšava označuje za politično, in ne pravno odločitev. Novi premier Mateusz Marowiecki je stopil v bran pravosodni reformi.

Komisija je proti Poljski sicer sprejela tri ukrepe. Prvi ukrep je novo priporočilo s seznamom ukrepov, ki bi jih morala Poljska sprejeti v prihodnjih treh mesecih, drugi ukrep je sprožitev sedmega člena, tretji pa tožba na Sodišču EU-ja zaradi zakona o ureditvi splošnih sodišč.

B. V.
Prijavi napako
Komentarji
conanbarbarian
# 22.12.2017 ob 13:35
Orban je CAR ! Tip ima hrbtenico !
Bivši uporabnik
# 22.12.2017 ob 13:33
Dejstvo je, da se politiki v Bruslju prodani agendi uničenja Evrope. Jaz več nimam neke želje potovanja po Z. Evropi, ker poka po šivih od migrantskega nasilja.
brehme
# 22.12.2017 ob 13:31
Bravo Orban!
Skippy
# 22.12.2017 ob 14:01
Danes "Bravo Orban", včeraj glede glasovanja o Jeruzalemu, pa ste bili tiho. Dvoličneži.
babooon
# 22.12.2017 ob 13:40
EU je nova diktatura.
DAbears
# 22.12.2017 ob 13:40
BRAVO CAR
kaj bi dal da mamo slovenci takega predsednika
RAZOČARAN
# 22.12.2017 ob 13:32
V jati letijo isti ptiči, ven iz EU pa bo mir.
Skippy
# 22.12.2017 ob 14:02
Orban je CAR ! Tip ima hrbtenico !

Tudi včeraj jo je pokazal pri glasovanju glede Jeruzalemu. Pa ste ga pozabili pohvaliti. :)
el kondor prevc
# 22.12.2017 ob 14:24
"Kdor navija za razpad EU, navija tudi za sesutje slovenskega gospodarstva, za vzpostavljanje strogih režimov nadzora med evropskimi državami, saj niste resni."

Nehaj strašit in zganjat paniko. Ti bi še lastno mamo prodal za gospodarstvo. Kolikor se spomnim, nam tudi pred EU ni bilo ravno hudo. Nemčija je bila glavna trgovinska partnerica pred EU, v času EU in eventuelno tudi izven EU. Seveda ne bo konec sveta, tudi če gremo iz EU.
generacija56
# 22.12.2017 ob 13:34
No, pa da vidimo demokracijo v EU...
Sankcij ne morejo uvesti brez soglasja.
Govori se, da bi lahko zaradi nasprotovanja odvzeli pravice še Madžarski...
To bi res želel videti...
Smer, kamor EU potuje, je slepa ulica.
Državi, ki sta predmet, sta že živeli v nekem bloku, ki se je samoukinil.
Tisti, ki je ostal, pa še kar živi...
st4y3rc
# 22.12.2017 ob 13:52
EU je nova diktatura.

ja , ena nova oblika. sploh ne vemo kdo je dejansko diktator tukaj in kaj zares hoče.


Saj to je ravno najhujše, pri "klasični" diktatur vsaj veš kdo je šefe, pri EU pa ne veš al je to Merkel al Juncker al je kdo v ozadju, jaz sam mislim da je opcija 3.
Audy
# 22.12.2017 ob 16:09
Evropa razpada na zahodni kalifat in novo Vzhodno Evropo. Ostali Višegrajci bodo Poljsko podprli in tu je sedaj priložnost za Slovenijo, da pokaže kje hoče biti čez 30 let.
Simba
# 22.12.2017 ob 16:07
Eu pada. In potrebovali so samo 1 val in 1 mio ljudi da jo zrušijo!
EU se je tudi prikazala v pravi luči ob tem valu. Eu ni demokratična. Eu je SSSR 2.0.
Razlika med Sovjetsko zvezo in EU je samo v tem, da eu grozi z gospodarskimi in pravnimi sankcijami za pokoro držav in čisto nič drugega.
V trenutku ko imaš drugačen pogled kot glavarji (Fr in De), te hočejo spraviti v ekonomski ali pa pravni gulag.
artoum
# 22.12.2017 ob 13:44
EU je nova diktatura.

ja , ena nova oblika. sploh ne vemo kdo je dejansko diktator tukaj in kaj zares hoče.
The Matrix
# 22.12.2017 ob 14:35
Madžarski premier Orban napovedal blokado odvzema glasovalne pravice Poljski

Zato pa so pr'jatli
generacija56
# 22.12.2017 ob 14:40
Britanci nikoli nisosodili v EU. Nekaterim to ni jasno in nikoli ne bo!
So samo Ameriški agent.
Kar se pa drugih držav tiče, so del OGROMNEGA tržišča za ti dve-tri državi, ki si EU lastijo!
Sprejeli so VSE vzhodnoevropske države, da so si odprli tržišče in uvozili poceni delovno silo brez ovir. In to najboljši kader... A brez teh držav niso nič...
Kdo se pogovarja v imenu EU? Nemčija, Francija!
S svojo gospodarsko močjo pa so si samo dovolili ZASUŽNJITI države, jim vzeli suverenost, pa še to jim ne bi zamerili, če je ne bi vzeli za svoje gospodarje ZDA!
Vpletajo se v vse vidike z neko svojo agendo in se skrivajo za svojo obrazložitvijo, ki je le NJIM V KORIST! Teh nacionalnosti sploh ne spoštujejo, jih ne jemljejo, kot enakovredne!
V bistvu se ustvarja 3. reich brez vojaške zasedbe.
V EU ni prevladujočega telesa, ki bi uravnotežil število članic proti gospodarski moči.
Torej izginjajo države... S svojimi posebnostmi....
Srbija, recimo, se mora odreči prijateljskim, kulturnim, gospodarskim vezem z Rusijo, če želi vstopiti v EU!!!! Pa kje ste to videli!!!!
delfino_
# 22.12.2017 ob 16:06
EU diktatura, kakšne nebuloze...tile vzhodnjaki bi brez EU in njenih kohezivnih sredstev bili še naprej globoko v postsovjetski krizi. Kdor navija za razpad EU, navija tudi za sesutje slovenskega gospodarstva, za vzpostavljanje strogih režimov nadzora med evropskimi državami, saj niste resni. Lepo videno, kako je manipulator Farange prepričal neuke Britance v Brexit, tako da šele zdaj spoznavajo, da so se pravzaprav ustrelili v koleno.

Lepo, da si predstavil kako je Slovenija parazitsko odvisna od Nemške pardon Evropske unije. Misija uspešna. Ti kar navijaj za ZDRUŽENE DRŽAVE EVROPE, drugi pač ne bomo.
mochvirnik11
# 22.12.2017 ob 15:29
EU je rak rana za evropski narod, tuni kaj debatirati. Raje strgan in lačen hodim kot da izgubim identiteto in čez trideset let gledam rjave vnuke. NI kaj za debatirati, se ne prodam za iPhone.
Pantha Rhei
# 22.12.2017 ob 14:43
To so pravi prijatelji! Nova Evropa je nosilka prihodnosti. Upajmo na nastanek Avstroogrsko-Višegrajske zveze (in da bi nas sploh hoteli zraven). To je za Slovenstvo edina rešitev!
el CARTEL
# 22.12.2017 ob 14:50
končno se je nekdo uprl diktatu bruslja

birokrati so že mislili,da lahko počnejo kar jih je volja

conanbarbarian
# 22.12.2017 ob 13:35
Prijavi neprimerno vsebino
Orban je CAR ! Tip ima hrbtenico !


tip dela za madžarsko ljudstvo.
naši nevretenčarji pa za bruseljsko odobravanje in trepljanje po rami.

razlika?
Manos de Piedra
# 22.12.2017 ob 14:13
@GoodFella:
"Kdor navija za razpad EU, navija tudi za sesutje slovenskega gospodarstva, za vzpostavljanje strogih režimov nadzora med evropskimi državami, saj niste resni."

Raje vidim sesutje slovenskega gospodarstva kot da postanemo kot Nemčija in nam EU uniči naš rod.
REsje
# 22.12.2017 ob 16:33
BRAVO CAR
kaj bi dal da mamo slovenci takega predsednika


Orban je za našo gnilo bruslju prodano politično garnituro pojem politika.
Ne upajo si ga pogledati v oči, sežejo mu niti do gležnjev ne.
mochvirnik11
# 22.12.2017 ob 15:30
Ne bo noben lačen chopin, samo ljudje bodo pa še vedno naši. In vnuki bodo beli, ne rjavi.
cairns
# 22.12.2017 ob 22:18
artoum
sploh ne vemo kdo je dejansko diktator tukaj in kaj zares hoče.

Vemo, vemo. Kaj hoče pa pove roka.

Manos de Piedra
# 22.12.2017 ob 14:20
Vzhodna Evropa je funkcionirala odlično preden je padel socializem, kar so seveda vsilili zahodnjaki. Tako da ne lažite o tem, da je EU nekaj "reševala", če pa so sile, ki so za EU, iste sile, ki so v Vzhodni Evropi uničile prejšnji sistem, ki je kljub svojim napakam pomenil določeno varnost tako za socialno ogrožene kot tudi za narod kot tak.

EU in kapitalistični zahodnjaki delujejo tako, da ti prvo poberejo vse, potem pa te "rešujejo". Enako kot zdaj kradejo v Ukrajini, da jo bodo potem "reševali".
Bivši uporabnik
# 22.12.2017 ob 14:09
GoodFella, ima kar prav.. Problem je, da če ne bo resnih reform EU nima neke bodočnosti... In to so potrebne reforme, tako na notranjem in še posebej na zunanjem planu.... Ob trenutni brezjajčni "Soroševi" EU, pa lahko zgolj pričakujemo porast nacionalnih držav, šovinizem in vse kar iz tega sledi...
Manos de Piedra
# 22.12.2017 ob 20:09
@mochvirnik11:
"EU je rak rana za evropski narod, tuni kaj debatirati. Raje strgan in lačen hodim kot da izgubim identiteto in čez trideset let gledam rjave vnuke. NI kaj za debatirati, se ne prodam za iPhone."

Ta visoki standard EU tako ali tako ni vzdržen dolgoročno. Vsaka generacija ima manj kot prejšnja dokler se ne bo vse skupaj sesulo. Zahodna Evropa bo čez 50 let zgledala kot Brazilija danes, imel boš rasno mesano družbo kjer bo mogoče še obstajal nek izoliran bogatejši belski sloj ostalo bo pa kup revščine in kriminala.
delfino_
# 22.12.2017 ob 16:20
Evropska Unija je plan svetovnih elit da spremenijo Evropo v Novo sovjetsko zvezo in vi to podpirate?!
Uroš_Resnik
# 22.12.2017 ob 16:20
Odlična novica. Velika podpora Višegrajski četverici.

Prihodnost: Smer Višegrad
el kondor prevc
# 22.12.2017 ob 14:39
"Kdor navija za razpad EU, navija tudi za sesutje slovenskega gospodarstva, za vzpostavljanje strogih režimov nadzora med evropskimi državami, saj niste resni."

Fiksni tečaj tolarja je 239,40 SIT = 1 €. Leta 1997, če se prav spomnim je liter 95 oktanskega bencina stal 80 tolarjev (0,33 €) Tečaj tolarja se glede na nemško marko do leta 2007 ni bistveno spreminjal.

Marca 2007 je liter bencina stal že 240 tolarjev (1 €)
November 2017 liter bencina stal 311 tolarjev (1,3 €)

Plače so od 2007 do danes šle navzgor minimalno, s tem da je danes vse veliko dražje. Ni vse zlato, kar se sveti, sploh pa EU, ki gospodarsko, varnostno in kulturno poka po šivih.
rastislav
# 22.12.2017 ob 13:51
Kakšno vezo imajo migranti s poljsko reformo pravosodja dragi moji sokomentatorji?
Gepard007
# 22.12.2017 ob 21:43
Kaj pa če se Poljska odloči, da kar izstopi? Oni tudi niso prevzeli € tako kot tudi ne VB in tudi Poljakom vsiljujejo kvote. Jih bojo enkrat nafehtali tako kot so nafehtali Angleže!
shark77
# 22.12.2017 ob 15:51
Slovenija želi od EU-je da bi tudi proti Hrvaški sprožili 7 člen Lizbonske pogodbe zaradi nespoštovanja arbitraže.Sicer je Poljska edina članica EU-ja, katera je odkrito podprla Hrvaško pri neupoštevanju arbitražne sodbe, smo pa zato tudi mi jasano in glasno izrazili, da smo pripravljeni podpreti evropske sankcije proti Poljski....Skratka, politične igrice kdo bo koga, in imam občutek da se ta naša EU čedalje bolj razpada na dva dela.
anny22
# 22.12.2017 ob 13:41
EU ni konec zgodovine v smislu: "in potem so živeli srečno in veselo do konca svojih dni."
Poglejte si, kako so se spreminjale evropske meje na katerem od videov na Youtube.

KLIK

Ostaneš z odprtimi usti.
Miša
# 22.12.2017 ob 16:39
Bravo Orban!
Kaj pa se gre ta EU, na čelu s Merklovo, ki je povzročila begunsko krizo. Jasno je, da avtohtoni prebivalci EU ne marajo tujcev.
Manos de Piedra
# 22.12.2017 ob 15:00
@Pantha Rhei:
"To so pravi prijatelji! Nova Evropa je nosilka prihodnosti. Upajmo na nastanek Avstroogrsko-Višegrajske zveze (in da bi nas sploh hoteli zraven). To je za Slovenstvo edina rešitev!"

Edina rešitev je nastanek slovanske zveze, ki bi vključevala tudi Rusijo, ki ima nuklearno orožje in s katero si nihče ne upa iti v spopad. Rusija je nujen del sestavljanke, ker je edina naša svetovna velesila. Edina prihodnost Slovenije je v slovanskem povezovanju z Rusijo. Potrebujemo novi varšavski pakt.

Tudi Avstrija je lahko zraven vendar v podrejeni vlogi kot nekakšen slovanski pašaluk. Oni nas dolgoročno potrebujejo bolj kot mi njih.
Manos de Piedra
# 22.12.2017 ob 13:59
@moj komentar:
"Stvarnik in šef EU so ZDA."

Točno tako. Po letu 1945 se je zahodna Evropa odločila biti hlapec Amerike.
dule1968
# 23.12.2017 ob 22:27
Izgleda , da bo treba ustvarit unijo znotraj unije.Če se članice ne mislijo držat zavez , ki so jih dale ob vstopu, tudi unija nima smisla.Unija ni unija, če vsaka država solira in ne upošteva načel , za katere se je zavezala , da jih bo branila.Enako velja za Hrvaško.Stavim , da bodo Poljaki , če bo arbitraža zahtevala sankcije proti Hrvaški od EK, blokirali poizkuse sankcij. Vsak vodilni Poljski politik bo preživel počitnice na Hrvaški obali pa Hrvatje ne bodo imeli nobenih problemov več z arbitražo.
Petja
# 22.12.2017 ob 16:54
Pantha Rhei
# 22.12.2017 ob 14:43

"To so pravi prijatelji! Nova Evropa je nosilka prihodnosti. Upajmo na nastanek Avstroogrsko-Višegrajske zveze (in da bi nas sploh hoteli zraven). To je za Slovenstvo edina rešitev"

Točno tako. Tega se Slovenke in Slovenci dobro zavedamo in moramo to jasno povedati na prihajajočih volitvah.

Vsi, ki temu nasprotujejo, so protislovenski plačanci, ki želijo doseči smrt Slovenskega naroda.
Normandijec
# 22.12.2017 ob 15:00
Bravo Orban, tu as des couilles!
Manos de Piedra
# 22.12.2017 ob 13:53
Vzhodna Evropa dominira.
petr144
# 28.12.2017 ob 00:17
Torej države v katere se bo očitno potrebno preseliti: Poljska, Madžarska, očitno tudi Avstrija..
Orban-luč na koncu tunela.
Homer.
# 23.12.2017 ob 08:34
Zadeva je dokaj enostavna........
Imamo EU parlament, kjer se sprejema zakonodaja
Poljska hoče sprejeti zakonodajo, ki je v nasprotju z EU pravnim redom.
Če ji EU pravni red ne ustreza lahko kadarkoli naredijo svoj exit.
To velja za vse.
Tudi za Madžare ali pa Slovenijo, če nam EU ne bi ustrezala.
gozdar1
# 23.12.2017 ob 06:53
Te male državice, ki bi ostale za razpadlo eu rusija in podobne države pojedo za šalo, razumem tiste ki za tak scenarij navijajo po službeni dolžnosti toliko manj tiste, ki nasedajo vsej anti eu propagandi, ki ima namen vnašanja razdora v zvezo.
cairns
# 22.12.2017 ob 22:40
artoum
sploh ne vemo kdo je dejansko diktator tukaj in kaj zares hoče.

Vemo, vemo. Kaj hoče pa pove roka.


Seveda pa gre zraven tudi ta pesem iz njene domovine:

https://www.youtube.com/watch?v=jiyAHV7t
Xm8
Manos de Piedra
# 22.12.2017 ob 20:01
@Chopin:
" Ko ti ideologija (narodna cistost, rod ipd nebuloze) pomeni vec kot kruh na mizi za tvojo druzino in prijatelje in seveda mir (bogatstvo prinasa mir, revscina kriminal), potem ves da moras vsaj pri sebi razmisliti ce je mogoce cas za mozganski reset in izbris ideoloskega balasta."

To je najbolj smešen argument podpornikov kapitalizma, ko se začnejo zatetaki v retoriko o "kruhu na mizi". Kapitalistični liberalni-demokratski sistem, na katerem temelji tudi EU, je požrešen in hoče bistveno več kot samo kruh na mizi in na dolgi rok nevzdržen. To tvoja retorika je enako hinavska, kot ko se mafijci branijo s tem, da so samo poskrbeli, da njihove družine niso lačne, nakradli pa so milijone in kupili razno brezvezno šaro od dragih avtov do privatnih letal.

Tudi če se kratkoročno malo oslabi ekonomijo je to še daleč od tega, da bi ljudje stradali. Pač ne bo odvečnih luksuzov. Raje se vprašaj, kakšna je tvoja mentaliteta, ko ti nek nezaslušen in nevdržen nadpovprečen standard pomeni več kot prihodnost tvojega radu. To kar ti zagovarjaš je požrešnost, ne pa kruh na mizi.

Od takšnega miru, kot ga hoče EU, se moramo braniti.
TOZD
# 22.12.2017 ob 16:13
Skippy

# 22.12.2017 ob 14:01
Danes "Bravo Orban", včeraj glede glasovanja o Jeruzalemu, pa ste bili tiho. Dvoličneži.

Pametni so se včeraj pri glasovanju o resoluciji UN glede Jeruzalema vzdržali. Bebčki pa so ponovno izpričali svojo "suverenost" tako, da so glasovali za resolucijo. In potem se bodo bebčki ponovno čudili, ko bo od arbitražnega sporazuma ostala samo črka na papirju. Ker se bebčki niso ničesar naučili iz balkanskih vojn, ko je Evropa kapitulirala na celi črti in ni bila sposobna ustaviti največjega vojaškega konflikta po 2. svetovni vojni na evropskih tleh, dokler niso reda naredili Ameri.
Ameri se Nemcem zaradi resolucije ne bodo odpovedali, ker jih potrebujejo, prav tako se Nemci Amerom dolgoročno ne bodo odpovedali zaradi radikalnega Trumpa. Si pa State Department gotovo pridno beleži, kdo so mali pudlji, ki jim ob vsaki priložnosti skačejo v hrbet in tem pudljem, ko pride čas za to potem tudi izstavijo račun. In bebčki lahko potem mesečno letijo v Kremelj pa jim to nič ne pomaga, ker se za tiste, ki se ne morejo odločiti na katerem stolu bi sedeli, tudi oni v resnici ne zmenijo več kot toliko kot jih potrebujejo za vnašanje razdora v tekmečev tabor.
Tako je to v mednarodni politiki - večinoma ni ljubezni, večinoma so samo interesi, ampak bevskajočih pudljev kot rečeno nikoli ne izuči.
soc
# 22.12.2017 ob 14:14
Bravo Orban, bravo Poljska. Bravo Kurz. Oblikuje se alternativa bruseljski zbirokratizirani megajugi. Prepričan sem, da bodo Hrvatje v letu, dveh pristopili k višegrajski pobudi. In tako povsem blokirali k Srbiji in Rusiji usmerjeno slovensko levico. He,he, Kučan, Erjavec, Janković - tudi morebitna ponovna volilna zmaga vas pušča na osamljenem otoku...

Žal pa tudi nas ostale, ki ne vidimo perspektive za slovenstvo ne v četrtem Reichu, ne v novi Jugi.
Rockos
# 22.12.2017 ob 13:57
artoum: EU je nova diktatura.
ja , ena nova oblika. sploh ne vemo kdo je dejansko diktator tukaj in kaj zares hoče.


Kapital.
cairns
# 22.12.2017 ob 22:15
Madžarski premier Orban napovedal blokado odvzema glasovalne pravice Poljski

Glasovalne pravice bi morali odvzeti Hrvaški.
Kazalo