Gospodarstvo
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.8 od 32 glasov Ocenite to novico!
Kmetijska zemljišča
ITR že 20 let deluje na področju ekološkega kmetijstva ter odlično pozna problematiko kmetijskih zemljišč v Sloveniji in "katastrofalno prostorsko-razvojno načrtovanje", zaradi katerega je naša država po njihovih navedbah "pridelala" skoraj 700 degradiranih območij v skupnem obsegu prek 2300 hektarjev, od katerih je lep del zrasel na prej kakovostnih kmetijskih zemljiščih. Foto: MMC RTV SLO

ITR se ne bo pritožil. Magna obljublja selitev transporta na železnico

Neodgovorni pritiski na nevladne organizacije
30. avgust 2017 ob 10:06
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Tudi Inštitut za trajnostni razvoj (ITR) se na izdajo okoljevarstvenega soglasja Magni ne bo pritožil. Kot pojasnjuje, se je Magna zavezala, da bo transport prenesla na železnico, kar bo, kot pravi ITR, bistveno zmanjšalo onesnaženje zraka.

Vendar pa ITR v sporočilu za javnost poudarja, "da naj bi bila naložba Magne Steyr umeščena na kakovostna kmetijska zemljišča in da je vlada s posebnim zakonom, sprejetem po hitrem postopku, preprečila vsako vprašanje in razpravo glede tega, je bila za ITR tudi glavni razlog za vstop v postopek".

Čeprav se na okoljevarstveno soglasje ne bodo pritožili, pa pravijo, da so "zgroženi nad lahkomiselnostjo in aroganco vladnih predstavnikov, ki so investitorju dajali obljube, ki jih je mogoče izpolniti le ob neupoštevanju zakonitih postopkov za odobritev začetka gradnje".

Hkrati so v ITR-ju opozorili, da predlagana rešitev glede kmetijskih zemljišč in gozda ne more ustrezno nadomestiti izgube kmetijskih zemljišč, zato to nikakor ne sme postati vzorec za naprej. Pričakujejo, da bo vlada v prihodnje delovala strokovno in transparentno ter omogočila argumentirano javno razpravo v okviru zakonsko predpisanih postopkov. Prav tako pričakujejo, da od vlade, zlasti pa ministrstva za gospodarstvo, ne bodo več poslušali neresničnih in škodljivih dilem v smislu "delovna mesta ali varovanje okolja", saj po njihovem potrebujemo oboje.

Neodgovoren pritisk na nevladne organizacije
Po njihovem mnenju je prav tako neodgovoren "populističen pritisk na organizacije, ki smo si 'drznile' izpolniti svojo državljansko dolžnost, da postavimo pomembna vprašanja glede varovanja zdravja ljudi in okolja, ter se oglasiti ob očitnih nepravilnostih".

E-forum vztraja pri pritožbi
Medtem Gorazd Marinček iz slovenskega E-foruma po poročanju Dnevnika vztraja, da se bo organizacija pritožila na okoljevarstveno soglasje. Zaradi domnevnih groženj pa je Marinček zaprosil tudi za policijsko varstvo.

VIDEO
Magna: Marinček zaprosil za policijsko varstvo
VIDEO
Ministrstvo bo za Magno gradilo poseben tir
VIDEO
Kako ustrežljiva je država do Magne
A. K. K.
Prijavi napako
Komentarji
Guinness
# 30.08.2017 ob 11:00
Na koncu bosta izmed 12 strank v postopku pritozbo vlozila Marinckek, ki je ze sam priznal,da drustvo pocasi zapira in da so v dolgovih in pa se kaksen Bernard iz AAG, ki so ga povezali z korupcijo ze pri TES6 (zanimive zgodbe na to temo se da prebrat).

Prepricani ste pa lahko v eno stvar: noben izmed njiju se ne bo pritozil zaradi skrbi za okolje ali ljudi, ampak zaradi osebnih interesov.
Veliki gospod
# 30.08.2017 ob 10:57
Ma kakšna kakovostna zemiljišča, mimo gre avtocesta, železnica, letališče in pa zemlja je totalno propustna tako da je potrebno dosti dežja da kaj ostane, 50 m zraven so tudi šoder jame, peska je koliko hočeš.

Zemlja ni nič bolj kakovostna kot kje drugje k večjemu je ta zemlja manj kakovostna glede na sestavo kot želijo prikazati.
JohnSmith
# 30.08.2017 ob 10:55
Še kar ne nehajo s temi kakovostnimi zemljišči med letališčem, avtocesto in železniško progo.
ticla
# 30.08.2017 ob 11:02
Kako lahko Gorazd Marinček trdi, da se da pritožba rešiti v roku 1 dne, če pa sam pritožbo piše več dni.
Guinness
# 30.08.2017 ob 11:05
Kako lahko Gorazd Marinček trdi, da se da pritožba rešiti v roku 1 dne, če pa sam pritožbo piše več dni.

On je ze v svojem nastopu oz blamazi na Odmevih dokazal, da mu postopki niso jasni.
Jarik
# 30.08.2017 ob 11:06
"Prepricani ste pa lahko v eno stvar: noben izmed njiju se ne bo pritozil zaradi skrbi za okolje ali ljudi, ampak zaradi osebnih interesov."
TO JE JASNO, KOT BELI DAN !
Skippy
# 30.08.2017 ob 11:35
In na koncu se bo pritožilo ljubljansko društvo z blokiranimi računi in 440 evri prihodkov. Noro.
MatejP
# 30.08.2017 ob 10:59
Applecore, ali pa so ugotovili, da je potekel čas za mešanje megle in zganjanje nepotrebnega hrupa.

Vztraja samo še Marinček, ki je podpredsednik TRS-a in član Združene Levice. Samo toliko, če vas kdo vprša koga NE volit na naslednjih volitvah. In na čem se pritožuje? Nad destvom, da v okoljevartvenem dovoljenju nekaj piše na 25 strani namesto na 5. Skratka tipično mešanje megle :-))

Ni čudno, da ga je strah (če ga že sram ni). Še premalo očitno.
Guinness
# 30.08.2017 ob 11:04
Postopki pridobivanja vseh okoljevarstvenih in drugih dovoljenj so pa potekali z neverjetno hitrostjo, o kateri preostali slovenski in tuji investitorji lahko samo sanjajo

Neverjetno hitrostjo? Pa ves ti, kdaj se je Magna zacela zanimat za prihod? Problem v Sloveniji je, da vse poteka prepocasi, ne prehitro. Se pa seveda strinjam, da bi moralo potekati hitreje tudi pri drugih investicijah.
aljaz26
# 30.08.2017 ob 10:16
Uuu gorazd gorazd....po lepi poti ti to naprej..srečno..NOT
MatejP
# 30.08.2017 ob 11:18
hexen, 100 €/m2 za industrijsko zemljišče v Hočah??? Ni čudno, da še kar prodajajo. :-))

Drugače pa se cene transkcij za zazidljiva zemljišča z gradbenim dovoljenjem na tem področju gibljejo med 5 in 50 €. Realno pa okrog 40€. Sem pravkar preveril.
Nha Trang
# 30.08.2017 ob 11:46
Če prav razumem, bo letališče Maribor dobilo železniško povezavo. To bi lahko bilo dobro tudi za razvoj potniškega prometa.
MatejP
# 30.08.2017 ob 11:59
pobrisan, najbrž ti je jasno, da Magna potrebuje tak tir šele v primeru nadaljevanja projekta do 4 faze, ko bi bilo tudi zaposlenih tam do 5000 ljudi, če bi res šli v investicijo celotne tovarne.

Za teh majn kot 30 tovornjakov na da (če bodo res lakirali do 300 šasij na dan in na en tovornjak gre brez prolema 8 šasij) pa je najbrž vsakemu jasno, da takega tira ne rabijo.

Zanima me tudi zakaj je tak hao zaradi teh 30 tovornjakov, med tem ko se jih mimo Maribora pelje na Madžarsko, Slovaško in Češko vsak dan tam vsaj ene 5000 (najbž še več).

Skratka, ne zdaj jokat, da je Magna tista, ki je kriva za dodatne stroše, ker so to izsilili naši veleumni okoljevartveniki.
GoodFella
# 30.08.2017 ob 11:59
Kaj to pomaga, če pa je dogovorjeno, da se bo pritožil Marinček, s tem pa se roki podaljšujejo daleč v jesen, na kar pa Magna razumljivo zaradi predhodno dogovorjenih rokov z ostalimi avtomobilskimi podjetji ne bo pristala in bodo novo tovarno preprosto zgradili na Madžarskem. Povsem podpiram vlado (pa mi dol visi ali je leva, desna ali oranžna), da naredi vse, kar je mogoče, da do realizacije naložbe pride, Maribor in širša Štajerska bi od tega imela velike in dolgoročne koristi. Verjamem pa, da si propad investicije močno želijo SDS (o tem pišejo na njihovi novi24 in pozareportu), ker se v tem primeru nadejajo lastnega političnega dobička (a iz tega ne bo nič, to je jasno), lokalni privatniki, ki se bodo s tem rešili konkurence, ki bi sicer delavce plačevala višje kot oni, ter tile skrajno levi eko-aktivisti, ki to počnejo zaradi inata, lastne promocije oziroma, ker jih najbrž nekdo v ozadju nagovarja k temu. Gre skorajda za izdajalsko dejanje, zaradi katerega se Madžarom na široko smeji. Če to propade, si bomo botre te sabotaže dobro zapomnili.
LasitusXVI
# 30.08.2017 ob 11:27
Vsa ta kolobocija z Magno je še en ilustrativen primer pravnega in poslovnega okolja v državi, iz katerega bi se lahko marsikaj naučili, vendar se ne bomo. Čeprav tile okoljevarstveniki v konkretnem primeru nedvomno delajo škodo, je smešno, da morajo zdaj vsi pritiskati na njih, da bi se odpovedali pritožbi, ki je njihova zakonska pravica. Namesto tega bi že zdavnaj morali sistemsko urediti upravne postopke, ki so ena največjih cokel razvoja te države, tako da se bo med drugim zakonsko omejila možnost sodelovanja v vlogi stranskih udeležencev raznim takšnim Marinčkom, za katere je v glavnem popolnoma jasno, da se vtikajo v stvari, o katerih nič ne vedo. Namesto, da bi se sistemsko lotili vseh postopkov pridobivanja soglasij, se cela država ukvarja z eno samo investicijo, ki je sicer zelo dobrodošla, ampak bi morala biti rutinska, ne pa glavni podvig vlade.
GoodFella
# 30.08.2017 ob 12:14
Je pa skrajni primer, da se spremeni zakonodaja na tem področju, da ne bomo nikdar več v takem banalnem položaju, da veleinvesticijo na enem koncu države sabotira neko sumljivo društvo oziroma celo posameznik, ki niti ne živi na tistem območju. Taki primeri in pa recimo primer "bolnega" in obsojenega tajkuna, ki v prostem času igra košarko, so grozljivi simptomi nedelujoče pravne države.
bre53
# 30.08.2017 ob 11:19
tam okoli ja tovarn in proizvodnje kolko ces tile pa sanjajo kakovostno zemljisce hehee mislim da delajo za nekoga ki je proti tovarni ker bo zgubo svoje delavce ki mu bodo odsli
Guinness
# 30.08.2017 ob 11:56
pobrisan, naj ugibam...PozarReport? Na kateri strani je on in zakaj je jasno, koliko kredibilno je njegovo "porocanje" pa tudi.
LasitusXVI
# 30.08.2017 ob 12:40
@ šurda # 30.08.2017 ob 12:31

Ponovimo vajo, tu v Ljubljani NISMO PROTI, eden pravih
naslovov pa je Trstenjakova kjer je sedež SDS-a in
Linhartova 13 kjer domuje nova24tv v službi "resnice" ja
tiste izkrivljene resnice !


Ja, SDS-ovski kader je bil tudi udeležen pri miniranju te investicije. Se pa sprašujem, zakaj to tako vztrajno ponavljaš še zdaj, ko so glavni miner investicije NGO-ji in ZL-jevski Marinček. Enostranskost press.
Zoro27
# 30.08.2017 ob 11:34
To počasi smrdi na igre v ozadju. Nevladne organizacije (ki jih financira tudi proračun) naj bi se pritožile na odločbo. Investitor razmišlja o selitvi. Da bi ga država pomirila, mu nudi bolj ugodno poslovanje (sofinanciranje tira, dodatne spodbude). Organizacije si premislijo. Država da denar. Investitor si mane roke.
Klik!
designprologo
# 30.08.2017 ob 11:32
Neodgovoren pritisk na nevladne organizacije

Bravo genialci...Madžari imajo že GRADBENO dovoljenje!

Od migrantske krize dalje, so tile porabniki DAVKOPLAČEVALSKEGA denarja zmeraj bolj v napoto.

@hexen:
Malo se pogovarjaj s kmeti v Podravju, pa boš videl da bi vsak prodal zemljo po 6-8x višji ceni, kot jo drugje prodajajo.
Nekateri se sploh niste pogovarjali z ljudmi, glavno da malo googlate in vlečete svoje zaključke!
Celt
# 30.08.2017 ob 14:16
Si predstavljate... moj komentar:

Kaj ko bi vi "raziskovalni novinarji" kaj napisali tudi o tem Marinčeku, da bi videli kakšen kaliber je. Bi šlo?

...je bil cenzuriran (brisan) !!!
To pa je bila žalitev in sovražni govor skupaj, kajne. Noro kaj lahko eni osebki samovoljno delajo v tej državi ob tem pa so na plačilni listi davkoplačevalcev. Čestitke MMC.
johann
# 30.08.2017 ob 13:30
Za slovenske birokrate in okoljevarsvenike je očitno sprejemljivo, da se gradbeno dovoljenje pridobiva 10 ali še več let. Vidi se, da ti ljudje nikoli v življenju niso počeli nič koristnega.
aikido
# 30.08.2017 ob 12:03
Sprejeli smo pač to igro, s spremembami v družbeni ureditvi in z razpadom nekdanje države. Zdaj se je pa ne bi šli. Pa kaj si "humanisti" in "ekologi" mislite, da pride denar sam v proračun, in izdelki sami od sebe na police trgovin? Za vsak kovinski del, ki ga primete v roke ali je okoli vas je moral najprej rudar nekaj naredit, pa si predstavljate, kaj vse je potrebno, da se predela 1 kg jekla? Dajte si dopovedat, da je vse udobje okrog vas nastalo zaradi industrije, zdaj pa nekateri pišejo, češ, industrijski obrat bi Magna postavila? Vam dam prav, a le če živite v lesenih kočah, jamah in pojeste samo tisto, kar sami pridelate / ulovite.
ikacbe
# 30.08.2017 ob 15:11
Koliko delovnih mest je ustvaril ITR? Razen nekaj deset pisarniških delavcev?
vzhodnik
# 30.08.2017 ob 14:59
Marinšek in E-forum, naj rajši pove pod kakšno ceno dela to in kdo stoji za njim! Politika Marinška gre v smer posmehu, kajti zmeraj se dodaja in dodaja pri zahtevi, kar več ne vzdrži normalne presoje. Če mu je do ekologije in čiste narave, naj se ozre okoli sebe in kraja, kjer je mnogo majhnih obrtnikov, ki hote in nehote zavržejo vso umazanijo, tudi naravi zelo škodljive stvari. Koliko je delavnic z odpadni oljem, kemikalijami, železjem in ni nikoli nič ukrenil za varstvo proti nobenemu! Koliko je sprejel za molčanje... Zelo kratkovidna zahteva, predvsem pa dokaz, da je več vredno posploševati zahteve, kot pa se normalno vključiti v skupno rešitev. Kje je bil koso bili tu pri njem predstavniki kraja? Zakaj jih ni sprejel? A je in še ima argumente? Politika SDS??
Tao3
# 30.08.2017 ob 14:42
E-forum vztraja pri pritožbi
Medtem Gorazd Marinček iz slovenskega E-foruma po poročanju Dnevnika vztraja, da se bo organizacija pritožila na okoljevarstveno soglasje. Zaradi domnevnih groženj pa je Marinček zaprosil tudi za policijsko varstvo.

Marinček, povej to 400 ljudem ki čakajo na kruh, ti pa na državnih dudah uničuješ projekte. Zrihtaj ljudem 400 služb, ki jih boš uničil v prvi fazi - lahko tudi zelenih - in potem boš varno hodil okoli. Pritožbe zaradi nagajanja pa s tem ljudem vzet delo - MENE BI TUDI BILO STRAH. Lastne nesposobnosti seveda!
gre888
# 30.08.2017 ob 12:37
Očitno mi živimo v Monte Carlu. Te nevladne organizacije se obnašajo kot da so v Sloveniji sami milijonarji in res ničesar ne potrebujemo. Naj pa oni na tej super kvalitetni zemlji najdejo denar za 400 brezposelnih. Aja, to ni njihov problem njim pada denar z neba, za druge jih pa ne briga.
velika uharica
# 30.08.2017 ob 12:29
Hanžek naj gre raje v penzijo, zadosti je vlekel državnega denarja, naj raje pokaže kaj konkretnega je naredil. Bil je varuh človekovih pravic, sedaj v parlamentu filozofira, ...desetletja na državnih jaslih.
ajdna
# 30.08.2017 ob 12:12
Kje je podpisana pogodba o gradnji železniškega tira do letališča. Če jo bo gradila država potem jo lahko pričakujemo tam nekje čez 20let, nič prej.
taxation = theft
# 30.08.2017 ob 13:17
@Dr. Kumrovec
Zasebni kapital škodi državi in temelji na izkoriščanju socialno šibkejših. Tovrstno industrijo bi morala graditi država - najboljše bi poskrbeli za delavce, ker ne bi bilo vmes privatnikov in podpornikov kapitala, ki samo izkoriščajo delavce. Hkrati pa bi tak obrat še najbolj upošteval zakonodajo, okoljske predpise, sindikalne pogodbe. Samo naj da politika stran tace, da lahko stroka dela v miru - Win win

Lol preseli se v Severno Korejo! Sicer pa, kako pricakujes, da bo drzava zgradila tovarno, politika pa se ne bi umesavala. Komicno!
ni maitre
# 30.08.2017 ob 12:58
Primer Magna Steyr: Okoljevarstvenik zaradi groženj prosi za policijsko varstvo
https://www.dnevnik.si/1042783031/sloven
ija/primer-magna-steyr-okoljevarstvenik-zaradi-grozenj-prosi-za-policijsko-varstvo-
RoSeR
# 31.08.2017 ob 11:33
@izo ... to je tvoje legitimno mnenje, da dvomiš, da bodo oz. ne bodo kaj drugega delali tukaj, kot 1. fazo. Pač, tipično slovensko, tako pač je, dvomljivci povsod .... Moja besede, sem videl celotno projektno dokumentacijo, od začetka nastajanja pa do konca PZI, ti verjetno tudi nič ne pomenijo, ko ti razlagam, kakšni so plani. Pa imaš vse javno dostopno. Prostorski plani so pripravljeni za celoto, pa ne zato, da bi zavajali koga ampak zato, ker so vse te faze točno definirane oz. predvidene glede na leta izvedbe. Vsaka normalna firma ima dolgoročne plane, kako se bo širila, glede na dogovore in pogodbe s svojimi naročniki. Verjemi, če bi delali samo lakirnico, bi jo postavili kje drugje, nekje pri njih najbližje. Ker pa dolgoročno potrebujejo tako veliko celotno območje (2x večje od sedanjega v Grazu), verjemi, da se ne bi šli zainvestirat v samo lakirnico, tako daleč stran. Probaj se postavit na nivo direktorja takega podjetja. Verjemi, da če bi naredil samo lakirnico in ne potem dalje, da bi letel v trenutku, ker bi imel prevelike stroške. ... To je moj zadnji odgovor tebi. Vrtiva se okoli tvojih ena in istih besed in vsebine. Če se nisi še nikoli srečal z gradnjo, pridobivanje GD, izdelavo dokumentacije, potem imaš tudi strica Gugla, pa preveri kako stvari potekajo. Ne moreš imeti v projektni dokumentaciji za izgradnjo lakirnice, distribucijskega centra ter energetskega objekta, skupaj z vhodnim portalom, še projekt za železnico, če ni predmet 1. faze, za katero pridobivaš gradbeno dovoljenje. Če ti to ni jasno, potem ti ni pomoči, da bi razumel še tako obsežne razlage. Projekt za tir je/bo ločen in če bo narejen sedaj, ne bo potreben potem v 3. fazi. ... V bistvu pa ne razumem, kaj se tako obremenjujete sedaj z železnico. V še tako perfektno, po zakonih izdelanem projektu, bi našli napačno barvo vratnega krila v sanitarije.
SlovenskiPanter
# 31.08.2017 ob 01:00
Svoboda Štajerski!
HariL
# 30.08.2017 ob 21:00
Zakaj pa g. Marinček ne vloži pritožbe takoj? Zakaj čaka na zadnji možen dan? Jaz temu pravim nagajanje.
šurda
# 30.08.2017 ob 14:31
Bolek
Si ti sploh pismen ?, sem ti(vam) dal povezavo do
ekstremne desnice v lasti SDS-a ( no po novem Orbana ) pa
še vedno take pišeš ??
Jaz DA se ne spoznam na sodobne lakirnice ???
Že davnega leta 1999 sem dela v prašni lakirnici v Ljubljani
1 v Republiki Slovenji, tudi z akrilnimi barvami sem že pred
leti delal ! Tako, da ti res nimaš pojma !

Že od samega začetka sem ZA to lakirnico v Hočah, malce
sem sprva dvomil o lokaciji, a ko sem videl, da je polega
avtocesta in letališče mi je bilo vse popolnoma jasno !

Jaz šurda iz Ljubljane sem ZA sodobno lakirnico v Hočah
na Štajerskem !
kunta kinte
# 30.08.2017 ob 14:21
Marinčkov kult,kakšnih 10 somišljenikov bo blokiral razvoj cele regije,če ne bi bilo žalostno,bi bilo smešno
nelon
# 30.08.2017 ob 13:17
Nujno je potrebno spremeniz zakonodajo...Tako kot se mi dušimo v birokraciji i n smo lahko talci parih ljudi to ne gre vec...
Pri nas lahko peščica ljudi ogrozi en projekt...
Ni mi jasno kako je lahko neka organizacija v Ljubljani stranka v postopku....

Pokazala se je vsa beda kako je pri nas tezko odpred firmo in kaksni so postopki pridobivanja dovoljenj
Zoro27
# 30.08.2017 ob 12:53
@šurda, koliko tebi plačajo za propagando?
Razumem, da si proti nečem. Ampak vztrajno pljuvanje po enih in istih z razlogom ali brez, je samo dokaz, da tega ne delaš zaradi svoje ideologije.
RJSlo
# 30.08.2017 ob 12:40
šurda
# 30.08.2017 ob 12:31
Trstenjakova kjer je sedež SDS-a in Linhartova 13 kjer domuje nova24tv
------------------------------------------
No ja. Ponovimo vajo. Oba naslova sta iz Lublane. In nadaljujemo. NovaTV24 + Janša + Orban + Putin. Sami "desničarji". Vsi trije pa bivši oziroma zamrznjeni komunisti.
JohnSmith
# 30.08.2017 ob 12:30
@pobrisan: Iz celotnega sporočila ministrstva za infrastrukturo tako izvemo, da bo vlada industrijski železniški tir potegnila do (bodočega) zemljišča Magne Steyr, kar naj bi slovenske davkoplačevalce stalo dodatnih 4,3 milijona evrov, Magna pa naj bi železniški tir postavila samo zraven svoje lakirnice. Povedano drugače: Magna Steyr pošilja pisma in "sprejema zaveze", ki jih bodo plačevali slovenski davkoplačevalci?! Viri pravijo, da bo industrijski železniški tir, ki ga bo "zgradila" Magna, dolg približno 200 metrov(?!), železniški tir do Magne, ki ga bomo za Magno Steyr plačali davkoplačevalci, pa naj bi bil dolg 1,4 do 1,6 kilometra.

Bodoče zemljišče Magne je 10 metrov stran od trenutnega tira. Industrijski tir je bil predviden v načrtih Magne že takoj na začetku in če ne verjameš, lahko pogledaš skice idejnega projekta izpred pol leta, ko je bil prvič objavljen.
Dirty_Harry
# 30.08.2017 ob 12:29
Mogoce bi pa bilo dobro da se Magna umakne. Mogoce bo potem nam - drzavljanom koncno le dovolj in se bomo zaceli obnasati, kot da smo mi lastniki drzave, ne pa birokrati in politiki. Ceprav dvomim...
por
# 30.08.2017 ob 12:05
@Grešnica

izo, zadeva ne pije vodE. ;-)

Hvala za popravek, še pravilneje bi bilo ''zadeva ne drži vode'' :)
ajdna
# 30.08.2017 ob 11:57
Mene pa zanima samo kdaj bo mali človek lahko tako hitro dobil vsa dovoljenja za gradnjo. SAJ VEM OB SVETEM NIKOLI. Ni čudno, da smo po korupciji v samem vrhu.
izo
# 31.08.2017 ob 12:24
roser, vse kar razlagaš mi je jasno, ampak predstavljeno pa sigurno ni bilo tako (če si res zraven, je jasno, da imaš več vpogleda v to).
ampak še vedno se vrtimo in se bomo. ne zanikam, kar ti razlagaš, ampak samo razlagam, kar je je bilo uradno predstavljeno in obljubljeno v predstavitvah za medije.
kar si lepo zaključil z:

Projekt za tir je/bo ločen in če bo narejen sedaj, ne bo potreben potem v 3. fazi. ... V bistvu pa ne razumem, kaj se tako obremenjujete sedaj z železnico. V še tako perfektno, po zakonih izdelanem projektu, bi našli napačno barvo vratnega krila v sanitarije.

in potem praviš, da to ni predmet prve faze? pa očitno je že nekaj na tem, če te moti, da se vtikamo v to..

Ne moreš imeti v projektni dokumentaciji za izgradnjo lakirnice, distribucijskega centra ter energetskega objekta, skupaj z vhodnim portalom, še projekt za železnico, če ni predmet 1. faze, za katero pridobivaš gradbeno dovoljenje.
RoSeR
# 31.08.2017 ob 10:31
@izo ... Vse zadeve se izvajajo z obstoječo zakonodajo ... na zahtevo okoljevarstvenikov je izvedba industrijska tira prestavljena iz 3. faze v 1. fazo - "obljubil" investitor, skupaj z vlado ... investitor je investitor svojega industrijskega tira, do njega pa mora država potegnit železnico (to ti je isto, kot mora komunala do tvoje parcele potegnit kanalizacijo, vodo, elektriko, interni priključek pa je na tvoje stroške - zato pa se plača komunalni prispevek) ... Ker si že 100tič vprašal in so ti že 100tič povedali, da se za vsak gradbeni objekt ali skupek le teh pridobivajo ločena gradbena dovoljenja, ki lahko imajo ali pa nimajo veze ena z drugim in se za njih vodijo ločeni upravni postopki. Kaj ti je potrebno narisat, da boš razumel? Ob pridobitvi GD za 1. fazo Magne, se vzporedno začne z izdelavo projektne dokumentacije za železniški tir, ki pa je lahko tako obsežna, kot če bi gradil avtocesto ali pa del 2. famoznega tira. Pridobitev tega GD je lahko enkrat takrat, ko bo objekt Magne zgrajen in se bo noter montirala oprema (za to je potrebno 3/4 leta!!!). Pa ti misliš, da bo nekdo čakal s prvim GD, da bo sprejet za železnico in potem skupaj sprejel celoto, kakor si ti želiš (seveda, od septembra dalje vse proprade, če ni GD zaobjekte in nima smisla delat za železnico)? ... Probaj razumet, da če ne bo Magne, bo v 2 letih logistični center ob letališču, ki tudi potrebuje to železniško povezavo. Boš takrat tudi tako pameten, ko bo na tnalu projektna dokumentacija za letališče? .... Tir so obljubili zaradi IZSILJEVANJA OKOLJEVARSTVENIKOV, zato, da lahko sploh pravočasno dobijo GD za 1. fazo. A razumeš to??? Zaradi izsiljevanja! Če bi tebi nekdo roko zvijal, bi obljubil vse kar je možno, da bi lahko šel dalje. Verjetno si kdaj občutil to v otroštvu, razen če si sam bil "Bully" ...
izo
# 30.08.2017 ob 22:43
@izo povej da si proti vladi, pa bomo razumeli nasprotovanje gradnji. Odcep železnice mora izvesti država, ker bo potekal še dalje od Magne, svoj industrijski tir pa bo naredila Magna. Torej kdo mora narediti dokumentaciji prvi??? Zato je predviden komaj v tretji fazi ker prej ne potrebujejo oz morajo ocitno pocakat na drzavo.

če bi vsaj malo spremljal kak moj komentar, bi vedel, kaj se mislim o tej, predvsem pa kakšni drugi vladi.. če pa bi se vsaj malo spomnil komentarje na to temo, bi ti bilo jasno, da opozarjam samo na osnoven zadeve, ki se očitno ne izvajajo v skladu z obstoječimi zakonodajami ipd.
še miljontič: kdo je obljubil tir v prvi fazi? tudi če gre samo za priključek ali odsek znotraj obrat, gre predvidevam za njihovo lastništvo in s tem nastopajo kot investitor, je res? torej, kje je ta čudežni tir ali karkoli pač bo na le-ta priključeno, obravnavano v dokumentaciji za izdajo gradbenega dovoljenja, če to mislijo (glede na obljube), gradit v prvi fazi?
drugo pa seveda je, da država obljublja nekaj, kar po vsej verjetnosti ne bo zgrajeno še kr nekaj časa, če sploh. zato tudi pravim, da je ta obljubljen tir (ali s strani države ali magne) kar nekaj in še vedno z velikim prepričanjem trdim, da je nateg, da se tukaj misli zgradit lakirnica in to je vse.
in še zadnjič, zakaj obljubljat tir, če okoljsko vse štima z soglasjem za gradnjo prve faze? čisto osnovne zadeve, naj to lepo vsem razložijo, nenazadnje gre za velik del javnih sredstev pa tudi za poseg v okolje ipd, msili, da si jasvnost zaslužu tudi malo več odprtih kart, tako sstrani države, ko investitorja.

kar se pa tiče nevladnikov ipd: res ste šli predaleč, dragi moji, sploh s tistim lovljenjem glav po fejsu ipd. ljuduje pač delajo, kar pač naj bi delali, ko se pojavi kakšen večji projekt, ki tako ali drugače posega v okolje. če investitorji delajo vse po črki zakona, potem pač preverijo zadev še enkrat, če štimajo, če ne, bi nekdo celo bil vesel, da se vendar da kaj na zaščito skupnega prostora oz okolja. seveda je zraven, kot pri vseh podobnih institucijah nekaj fikus rezerve ipd, ampak resno: ljudi zdej lovit po ljubljani, pa klicat je hajko ipd? razumel bi za kakšen državni zbor ipd, ampak tole, halo?
če kdo misli tukaj fabriko naredit, je bo in bo (upam) pri tem spoštoval tako našo, kot eu zakonodajo ipd. vse ostalo je čisti nateg in izsiljevanje in očitno je tudi v tem primeru to zraven. na eno strani bi nekdo rad iztržil dober denar za odkup zemljišč (zato tudi matoz in podobna ...), magna bi jasno rada šla čim ceneje čez oz pokasirala čimveč javnega denarja, da bo koa koncu preko raznih agencij navlekla poceni kader iz vzhoda in juga, lokalci šerifi se bodo slikali in rezali trakove ipd, vse je ok, samo bog ne daj, če mogoče kdo opozori na to ali ono.
mižek
# 30.08.2017 ob 21:19
V Mariboru 16000 brezposelnih čaka na delo. Naj se tradicija avtomobilske industrije v Mariboru nadaljuje. Maribor je vedno bil mesto marljivih tovarniških delavcev, ki so živeli od dela svojih rok in ne od proračuna. Magna misli širiti proizvodnjo z avtomobili BMW, Jaguar in terenskimi vozili. Tehnološki problemi so že zdavnaj rešeni. Pa ja ne mislite, da bi v Avstriji imeli tovarno avtomobilov le nekaj km od Gradca, če bi bilo to okolmevarstveno problematično. Čehi prodajajo svoje Skode po celem svetu, enako Madžari sestavljajo določene tipe Mercedesov. Mi pa se bomo v spalnih srajčkah sprehajali z svečko v roki med koruznimi polji in preštevali zvezdice na nebu. Evropski vlak pa beži iz našega horizonta. Samo da nas na tem področju prehitijo Hrvati pa bo naša sreča popolna. Mariborska Univerza pa producira inženirje, ki se selijo v tujino, namesto, da bi doma pomagali pri razvoju mlade države.
AM
# 30.08.2017 ob 17:15
Ne morem verjet ....
Bolek
# 30.08.2017 ob 16:14
Na f-book strani E-Foruma piše pod sliko:
Prva generacija organizatorjev podnebnega varstva na petkovi podelitvi v Kristalni palači, slikani skupaj s častnimi gosti Zelenega foruma (evropski komisar za okolje, dr. Potočnik ter predavatelja dr. Plut in dr. Krmeljeva).

Šurda, od kdaj pa so ti trije člani, ali vsaj podporniki SDS? Če ne bi podpirali E-Foruma, gotovo ne bi bili na tej prireditvi.

Zakaj pa naj bi bila SDS (Slovenska Demokratska Stranka) desna stranka, mi pa tudi ni jasno. A če se zavzemaš za demokracijo, potem si desno usmerjen?
Kazalo