SP v hokeju 2017
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.7 od 23 glasov Ocenite to novico!
Slovenija, risi
(Pre)pogost prizor - v slovenskih vratih je končalo kar 32 ploščic. Foto: Reuters
VIDEO
Zupančič: Ne moremo se zd...
VIDEO
Muršak: S tako obrambo bi...
VIDEO
Belorusija pahnila Sloven...

Dodaj v

Vloga dvigala je ta hip realni domet risov

Kolumna Slavka Jeriča (164)
15. maj 2017 ob 08:51
Ljubljana - MMC RTV SLO

Slovenski hokejisti so še petič zapored po igranju v elitni diviziji takoj izpadli v nižji razred reprezentančnega tekmovanja. Negativno presenečenje? Niti ne.

Slovenija je že desetletje in pol obsojena na status dvigala med prvim in drugim kakovostnim razredom. Odkar se je leta 2001 prvič prebila med elito, je le trikrat za eno leto podaljšala trenutni status (dvakrat je obstala v najmočnejšem razredu, Litva 2009 pa je bil edini primer, ko ji ni uspelo v prvem poskusu napredovati spet med najboljših 16).

Vzrokov za tokratni neuspeh je precej. Prav gotovo pa ne gre iskati tistega, ki je precej odmeval še pred začetkom samega turnirja, govorim seveda o nenastopu Anžeta Kopitarja. Njegova košarica je bila plod številnih debat med ljubitelji najhitrejše moštvene igre. Bolj kot njegova odsotnost je buril domišljijo način odpovedi, ki ni bil najbolj spretno obrazložen. A dejstva so jasna. Los Angeles je po dveh naslovih v zadnjih letih precej razočaral, nova moža v sedlu Rob Blake in John Stevens sta resno zagrabila svoje delo in po individualnih pogovorih nihče od Kraljev ni odpotoval na svetovno prvenstvo. V vseh preostalih primerih v zadnjem desetletju (ko je LA že izpadel iz končnice ali se v njo sploh ni uvrstil) so na SP vedno odpotovali vsaj trije člani te ekipe, kar jasno nakazuje na interpretacijo besede "soglasni dogovor".

Naslednji dogodek še pred začetkom prvenstva je bila poškodba Žige Panceta. Selektor Nik Zupančič je na prvenstvo popeljal devet branilcev (vsi preostali po osem ali celo manj), kar je naenkrat pomenilo, da ni mogel sestaviti štirih popolnih napadov. In potem pridemo do najbolj ključnega elementa na prvenstvu – obrambe. Odkar elitna divizija poteka v trenutnem sistemu (dve skupini po osem reprezentanc), slovenska obramba še nikoli ni bila tako porozna.

SPZadetkiTekmePovprečje
20132773,9
20152273,1
20173265,3


Risi prejemajo v povprečju več kot dva zadetka na tekmo kot na prejšnjem prvenstvu. Prav na vsaki tekmi so prejeli najmanj pet zadetkov (proti Švici sicer le štiri, peti je prišel z naslova poraza po kazenskih strelih)! Brez vsaj solidne obrambe na tej ravni ne moreš računati na uspeh.

Da bi bila mera še bolj polna, so zadetki prihajali v serijah. Na vseh tekmah je tekmecu uspela serija, v kateri je nanizal štiri zaporedne zadetke. Izjema je bila Finska, ki je po neodločenem izidu 2:2 zabila "le" tri gole v seriji. Ko na svetovnem prvenstvu elitne divizije prejmeš štiri zaporedne zadetke, je statistično gledano skoraj nemogoče zmagati. Točka proti Švici je bila tako res izjemna. Tako enostranske serije najbrž terjajo več reakcije tudi s klopi. Nekaj, kar bi predramilo igralce.

Oba vratarja Gašper Krošelj in Matija Pintarič sta ubranila po 86 odstotkov strelov, s čimer sta prikovana na dno te statistike. Niti minute priložnosti ni dobil Luka Gračnar, sicer vajen branjenja v tej konkurenci. Rezerve so seveda tudi drugje, napredna uporaba statistike (Corsi) v naših krajih nikoli ni zares zaživela. Žal.

Še en vidik, ki se kaže v zadnjih letih, je termin igranja. Predstava (utrujenih?) risov je ob koncu sezone zadnja leta praviloma manj sveža in prepričljiva, kot je bila na začetku sezone ali sredi nje (ko so si zagotovili zmago na kvalifikacijskem turnirju za olimpijske igre 2014 in 2018).

Nekateri so igralcem očitali pristop, drugi slabo motiviranost, tretji pomanjkanje volje. Prepričan sem, da ni večjega motiva, kot je igrati med elito. A treba se je zavedati tudi omejenost ekipe, potenciala in zaledja. Besedna zvezda "imamo le dobrih 100 igralcev" se sliši zlajnana in zlorabljena, a to je pač boleča resnica. Slovenski hokej se je dolgo ponašal z dvema solidnima ekipama, Jesenice so se morale že pred časom sprijazniti z igranjem na nižji ravni, ta realnost zdaj čaka še Olimpijo. Tudi obeti niso najbolj rožnati. Reprezentanci do 18 in 20 let sta letos igrali v tretjeligaški konkurenci (ekipa do 18 let se je pred tedni z zmago na domačem turnirju prebila v divizijo IA). To so pač dejstva, zaradi katerih so slovenski ljubitelji lahko še zadovoljni, da risi (še) igrajo vlogo dvigala.

Slavko Jerič, MMC
Prijavi napako
Komentarji
Benten
# 15.05.2017 ob 08:57
Realno tudi spadamo nekam vmes, dokler se ne spremeni sistem tekmovanja, potem pa prve lige ne bomo več videli. In dokler še imamo nekaj igralcev, ki delajo razliko do drugoligašev. Če se nam vse poklopi, lahko premagamo enega ali dva iz elite in k sreči smo to vedno izvedli na kvalifikacijah za OI.

Uživajmo, dokler lahko, jaz nisem pretirano razočaran. Razmere v našem hokeju so take, da brez kluba, brez zaledja in brez resne zveze prva ekipa dela resnične čudeže na ledu. Še enkrat - raje uživajmo v tem, ker čez 5 let vprašanje, če bomo še lahko.
Samo Zakes
# 15.05.2017 ob 09:02
V rit je treba nasuvat politično bando, ki je onemogočila kompleten slovenski šport, razprodala narodovo premoženje in iz nas nardila hlapce zahodnemu kapitalu!
Kdo pa bi teoretično sploh lahko financiral slovenski šport, če nimamo več nobene omembe vredne firme v svoji lasti???
Poznam razmere na Jesenicah in vem, da je v trening otrok vloženega ogromno truda in še več časa. Če to ne zadošča za vsaj en soliden nivo, je treba spremeniti nekaj drugega.
Sploh pa je treba spremeniti tudi miselnost ljudi, po kateri domače člansko moštvo v povprečju spremlja po 300 ljudi - razen kadar se neki mutibarići s svojimi računicami ne spravijo zastonj podeljevat vstopnic.
Jbg, bo pa mladina pač drogirana, ovce se bodo pa prepucavale katera od multi-milijarderskih mafijskih korporacij je boljša - Real, al Barcelona ...

Mi rabimo kapital, urejene razmere za športnike in spet...pomoč tujih strokovnjakov. Kot pred 50 leti.
clutch00
# 15.05.2017 ob 08:55
tezko je kritizirat igralce, ki imajo priblizno take razmere za treniranje hokeja, kot so jih imel jamajcani za furanje boba. Obcasno se bo zgodu kaksen cudez z dobrim rezultatom, to je pa to
piatim69
# 15.05.2017 ob 11:23
jaz se ne strinjam,da nismo dovolj dobri za elito.....ta generacija je dovolj dobra da bi lahko nekaj let igrala v eliti..ravno zato sem razocaran,ker so izpadli,predvsem pa ker niso pokazali nicesar....madona ravno ti fantje so se ze drugic zapored uvrstili na OI in na kvalifikacijah pomedli z naprotniki kot sta danska ib belorusija....tule pa je bil nek cuden nerjeten mrk ki ga ne razumem...verjetno jr res manjkal anze,da bi vse skupaj nekako vodil,povezal in potegnil za sabo...en tak posameznik kot je on se verjetno eni mini sloveniji se kako pozna...mocno me je razocaral zupancic...najprej neustrezna selekcija,saj mislim da bi predvsem pavlin,stebih,pajic lahko bili neka dodana vrednost tej ekipi....jezovsek,pance,sotlar in kalan so odigrali odlicno sezono,zraven ni bilo nobenega...in potem trmasto vztrajanje na kroslju,ki ni bil pravi...vse to in se marsikaj cesar verjetno ne vem je pripeljalo do tega kar je....nihce me ne bo preprical,da ta slovenija ne more igrati recimo z norvezani,belorusi,francozi,latvijci,nem
ci,,danci,slovaki,itd....zal bo zaradi tokratnega res neposrecenega prvenstva na to potrebno spet cakati vsaj dve leti...ce se nam sploh uspe vrniti...b grupa je vsako leto boljsa,nasa zlata generacija vsako leto starejsa...in s takimi igrami kot smo jih pokazali v parizu,bo se z obstankom v b diviziji tezava....se pa seveda strinjam z mnogimi predhodnimi vpisi o razmerah v slovenskem sportu,hokeju in podobno....vsekakor so ti fantje glede na vse se veliko dosegli v svojih karierah in postavili slovenijo neverjetno visoko na hokejski zemljevid glede na razmere pri nas....
kosirg
# 15.05.2017 ob 09:21
Saj smo imeli tujega strokovnjaka. Finskega trenerja, ki je na Jesenicah ustvaril pol današnje reprezentance....
fuckwad
# 15.05.2017 ob 10:12
Risi prejemajo v povprečju več kot dva zadetka na tekmo kot na prejšnjem prvenstvu.
Pravilno bi bilo takole:
Risi prejemajo v povprečju več kot dva zadetka več na tekmo kot na prejšnjem prvenstvu.

Sicer pa pesimističen, a zelo realen članek.
zamudnik
# 15.05.2017 ob 10:11
Takole bom rekel: namesto da se državna firma Petrol rine v reševanje ene košarkarske ekipe, bi bilo bolj pošteno, da bi se šla projekt (p)oživitev slovenske hokejske lige. S financiranjem najosnovnejših stroškov klubov in vsaj minimalne medijske podpore. Glede slednje pa bi lahko kaj naredila tudi nacionalna televizija: namesto metanja denarja v evrovizijske blamaže in snemanje vsak teden novega celovečernega koncerta XY narodnozabavnih ansamblov.
Zjesenic
# 15.05.2017 ob 10:25
Tile fantje boljših razmer za treniranje kot v tem ciklusu nikoli niso imeli. Tako da to sigurno ni vzrok. Notri tiščat Gračnerja, ki celo sezono ni branil tudi ni ravno pametno. Torej tokrat se ni poklopilo, ker v glavah niso bili na 100 %, vendar še vedno mislim, da bodo fantje zadeve zrihtali.
Ta reprezentanca se je ne nazadnje uvrstila na OI. Kaj pa še hočete veš ? Tole svetovno na vsako leto je tako ali tako povsem brez veze. Kateri šport pa ima vsako leto svetovno prvenstvo ?
nacionale
# 15.05.2017 ob 11:37
Saj je splošno znano, da Anže igralce okoli sebe naredi boljše. O njegovi kvaliteti ni potrebno izgubljati besed, je tip igralca, ki gara v obrambi (prav to nam je manjkalo). Naši napadalci niso igrali obrambe, niso pomagali branilcem (imamo takšne branilce, ki to pomoč nujno potrebujejo), ti ne vratarju (tudi vemo kakšne imamo) in prišlo je do razpada sistema. Že samo dejstvo, da se igralec tipa Kopitar trga v obrambi je garant, da morajo to isto počeli tudi ostali.
semaino
# 15.05.2017 ob 10:25
Vloga dvigala je ta hip realni domet risov.

Super so, koliko denarja Slovenija nameni tem fantom in kaksne pogoje jim da, lahko samo recemo - kapo dol in hvala, da tako hrabro in uspesno zastopate naso majhno drzavico.
kolesar666a
# 15.05.2017 ob 09:50
malo si še na drugih portalih preberite, kdo je delal največje zdrahe v garderobi ... podobnost z navijači, ki jim je dvignilo pokrov, ko je bil mušič izbran za igralca tekme (in ne nezasluženo, glede na to, da je eden redkih, ki se je res boril), je zgolj naključna.
nanook
# 15.05.2017 ob 09:48
@Valuk
pač ne moreš v vseh športih prevladovat, treba si je pač postavit prioritete tudi z vidika virov. hokej pač ni med temi prioritetami.

Ja vemo, to je stališče tako MOL, kot tudi OKS in RTVSLO. Ni pa rečeno da se ljubitelji hokeja s tem tudi strinjamo. "Zmagal smo, zgubil so" mentaliteta in trkanje po prsih ko veter piha v pravo smer. Zato pa je tako kot je.
gushtr
# 15.05.2017 ob 11:38
Ali drugače: kje sta se izgubili borbenost in disciplina, s katerima smo že večkrat nadomestili t.i. ''pomanjkanje kvalitete'' (kar je sicer ena bolj neumnih fraz, ki ji lahko v takih primerih slišimo inberemo).
gushtr
# 15.05.2017 ob 11:36
Že res, da smo majhni in imamo malo igralcev in še manj denarja (in nas bo to v prihodnosti verjetno še teplo), ampak v tem trenutku je ta ekipa po mojem mnenju sposobna obstanka v eliti. Dajmo raje ugotoviti, zakaj jim to ni uspelo.
damjannoo
# 15.05.2017 ob 10:23
Milslim da imamo vrhunsko reprezentanco glede na vse skupaj.
piatim69
# 15.05.2017 ob 15:28
kljub zelo slabim igram mislim da je bila klucna napaka na vratrskem mestu...tega pa zal seveda nikoli ne bomo vedeli....dober golman je vsaj pol uspeha....in na 86% TA GOLMAN NI DOBER...SE VEC..SLAB JE...haugeland je reseval norvezane,hardy francoze..tud huet je bil krepko nad nasima..pravzaaprav nad krosljem....pintaric je pac dobil premalo prilznosti da bi bili procenti realni...in sam osebno trdim,da jer nas najboljsi golman ta trenutek ostal na tribuni....
čarli
# 15.05.2017 ob 15:07
Zjesenic
Notri tiščat Gračnerja, ki celo sezono ni branil tudi ni ravno pametno

Pa od kje tebi podatek da Gračnar ni celo sezono branil?! A sploh kdaj pogledaš statistiko preden pišeš takšne neumnosti? Zgleda da vas je dost tle k pišete na pamet ker nisi prvi ki omenja da Gračnar ni branil celo sezono. In pol vam folk po možnosti še verjame. Naj ti zaupam da je Gračnar branil v rednem delu celo na več tekmah kot njegov klubski kolega Starkbaum (da o % obranjenih strelov niti ne omenjam)! V kočnici je slednji dobil prednost in zato tudi piksnam ni uspelo priti v finale. Pač trener je upal da se bo Starkbaum razbranil in ga tiščal notri do konca. Tako kot župa v primeru Krošlja...
slešer
# 15.05.2017 ob 11:34
Zamudnik, res si zamudnik. Petrol že sponzorira Jesenice v AHL.
slešer
# 15.05.2017 ob 11:32
Prvo kot prvo se je zahebal, ker je pustil doma Štebiha in Pavlina. Repe nima kaj delat v reprezentanci, ni na nivoju in še par jih, ki so me letos razočarali. Tavželj bi pa komot doma ostal, verjetno mu je nekdo delal uslugo. Ima krasen izlet na račun zveze in posledično sponzorjev.
zamudnik
# 15.05.2017 ob 10:05
ta reprezentanca ne uporablja videoanalitika

Pismo, no, a niso mogli reči Zupanu, da bi jim posodil tisto svojo igračko za križce-krožce?
nacionale
# 15.05.2017 ob 10:23
Jaz pa mislim, da je na našo igro ključno vplivala odpoved Anžeta Kopitarja. Res je, da je njegov izostanek upravičen in razumljiv, a na stanje soigralcev ni vplival dobro, tako da glave niso bile prave. V podzavesti ostaja nek "dvom", da jih je vseeno pustil na cedilu. Jasno je, da je on pravi vodja in avtoriteta, njegovega naslednika v tem smislu pa nimamo ... v tej vlogi se je kar naenkrat znašlo pol ekipe, kar pa nikakor ni dobro.
To, da je precej igralcev zgodaj zaključilo sezono ni odločilno (podobno je tudi pri ostalih reprezentancah), nič drugače ni bilo z septembrskimi kvalifikacijami v Minsku. Mogoče se boste spomnili prve kvalifikacijske tekme proti Poljski, kjer igra tudi ni bila najboljša in po kateri je Anže dejal, da bomo igro morali nujno popraviti, drugače bo proti Dancem veselica. Drugačen učinek je, če na to opozori on, ali pa deset njegovih "samooklicanih" naslednikov.
hokejist13
# 15.05.2017 ob 18:28
G. Slavko Jerič, glede na št. udeleženk po divizijah (pri U18 in U20, je v eliti SAMO 10 ekip, v članski pa 16), so vse tri kategorije tam-tam. U18 bo v letu 2018 igrala za mesta med 11 in 16 na svetu, članska pa za največ 17.
Skrajni čas bi že bil, da se članska elitna divizija zmanjša, pol bo dvigalo za naše itak sila redko prišlo na vrsto, če sploh še kdaj...
JM39
# 15.05.2017 ob 14:31
Niso fanjtje krivi za tako stanje v slo hokeju. Oni so dali vse od sebe. nekoč sem zapisal, da je ta reprezentanca labodji spev SLO hokeja za nekaj časa pa sem dobil en kup minusov. danes je to relanost. Na žalost. Fantom pa : RESPECT
qwatebriga
# 15.05.2017 ob 12:54
Samo Zakes
...
Sploh pa je treba spremeniti tudi miselnost ljudi, po kateri domače člansko moštvo v povprečju spremlja po 300 ljudi - razen kadar se neki mutibarići s svojimi računicami ne spravijo zastonj podeljevat vstopnic.


Aha. Torej trdiš, da je bilo na vsaki domači tekmi 1/4 finala in 1/2 finala AHL podarjenih 2000-3000 vstopnic?
Enako sprašujem za finale DP.
Če boš priznal, da si se zmotil, napiši še, na koliko tekmah je bilo podatjenih 2000-3000 vstopnic.

Prosim kratke in konkretne odgovore.

p.s. Ne ščitim nobene "struje", ampak s takimi izjavami žal samo zavajaš ljudi.
Benten
# 15.05.2017 ob 12:14
Jaz sem za fuzbal, ki je nad vsemi in se mora igrat in za hokej. Samo potem razni rokometi, košarke, ragbiji, med dvema ognjema.... odpadejo. Ne more 2 milijonski narod imet vse ekipne športe na profesionalni ravni. Fuzbal + še eden.

@fffff: verjetno sem ti dal edini + za tole. Pa ne, ker bi se strinjal z idejo "fuzbal + še eden", ampak ker se dejansko gremo preveč športov, v katerih potem zahtevamo vrhunske izide. Mislim, da bi z usmerjenim načrtovanjem in alokacijo državnega denarja (pa če se sliši še tako socialistično) v nekaj športov lahko dosegali tam dobre in konstantne rezultate.

4-5 moštvenih športov (fuzbal, basket, hokej, rokomet in morda še odbojka, ki ni drag šport), pa 4-5 individualnih (atletika, gimnastika, judo, smučarski skoki in morda še tenis). Vsi ostali bi se morali znajti sami, ne pa kot sedaj, ko se denar dodeli tistim, ki se ne znajo obrniti okoli lastne riti, sposobne pa se kaznuje s tem, da "bodo že sami nekaj naredili".

Državnega denarja je okoli 10 milijonov letno in milijon na panogo morda ne pomeni veliko, vsaj v nogometu ne, ampak sedaj gre skoraj milijon letno v kajak in kanu, pa skoraj milijon še v veslanje na mirnih vodah, da ne omenjam skoraj pol milijona v ples in podobno. Če bi to lepo porazdelili na zgoraj omenjene, bi lahko tudi Jesenice in Olimpija s takšno pomočjo igrala EBEL (ob predpostavki, da v nobenem od klubov ni preveč lopovov in pijavk).
astro
# 15.05.2017 ob 10:01
Tenis igra veliko več Slovencev kot hokej, pa poglejmo, kje je naša reprezentanca. Hokej je še dražji šport in mislim, da imamo za naprej malo možnosti za kaj odmevnega.
Na pou Slovenc
# 15.05.2017 ob 18:11
S L O V E N I J A je fenomen tako majhna skromna drzavica z vrhunskimi rezultatice se primerjamo z veliko Rusijo v popularnih športih kot so kosarka,nogomet,rokomet,odbojka! Kljub temu da je 100x manjsa drzavica se lahko kosa v vseh teh sportih,kaj kosa....je celo boljsa od njih.....kot sem ze reku fenomen koliko talentiranegs folka na kupu na tako majhni zemljici :)
kolesar666a
# 15.05.2017 ob 17:01
@čarli

link
nacionale
# 15.05.2017 ob 16:22
Dajte se mal zresnit no. Starkbaum je vsaj za klaso boljši golman od Gračkota. Štiri sezone je oddelal v SHL, bil je tik pred odhodom v NHL. Tudi na letošnjem SP DIV 1A je na petih tekmah imel 97,1 % odbranjenih strelov in je prejel zgolj 0,80 gola na tekmo.
piatim69
# 15.05.2017 ob 15:48
nacionale@nihce tega ne misli...mislimo samo,da gracko ni slabsi od starkbauma....pravzaprav ne mislimo,ampak vemo....tako kot je trener salzgurga favoriziral starkbauma,je zdaj zupca favoriziral povsem razstelanega kroslja...
WAITAPU
# 15.05.2017 ob 15:18
Odkar je Savolainen šel, gre vse strmo navzdol
nemesis999
# 15.05.2017 ob 14:40
sigurno ni potrebno menjati igralcev,ki dokazano znajo igrati hokej(par njih že mogoče),sigurno pa je treba obdelati selektorja s strokovnim štabom vred.verejetno pa bo v nedogled s spremembami,tako kot že večkrat videno pri drugih športih.ko je kriza se ukrepa TAKOJ in korenito,če hočeš kaj naredit,pa še v tem primeru ni rezultata čez noč,kaj šele z mencanjem in pametovanjem v nedogled!
Rui
# 15.05.2017 ob 12:53
Uživajmo dokler lahko bi rekel. Res da je da marsikaj na tem prvenstvu ni bilo optimalno, in potem je rezultat takšen kašen je. Glede na stanje v našem hokeju in vložke je to več kot bi lahko pričakovali. Ampak pozor, račun za stanje v slo. klubskem hokeju in članski reprezentanci pride z zamikom.

Potem pa se nam bo še dolgo kolcalo po skupini A. Nekaj naslednjih let bomo po kvaliteti "še tu vmes" potem bomo pa padli v povprečje B skupine...... Rešitev vidim samo, da naše najboljše mlade hokejiste pošljemo v tujino in da jih tam vzgojijo.....
Benten
# 15.05.2017 ob 12:41
Se pa strinjam z Zbornayo: s toliko denarja kot ga športu namenjajo gibalno netalentirani Rusi, bi bili mi kralji vseh prizorišč. Nikakor mi recimo ni jasno, kako 150 milijonska nacija ne uspe sestaviti 11 sposobnih nogometašev ali vsaj 7 rokometašev. Odkar so jih zapustili nosilci vseh sovjetskih reprezentanc, torej Ukrajinci, Litvanci in tako dalje, tavajo v sivem povprečju že sicer, kaj šele, če bi to preračunali na vložen denar in število prebivalcev. Res žalostno, če mene vprašaš. Pa tudi, če me ne.
urednik01
# 17.05.2017 ob 08:15
Drugo leto bodo prvaki, bodo same zmage :)
čarli
# 15.05.2017 ob 17:31
@kolesar

No ja glede na to kdo je to napisal treba vsaj malo vzet z rezervo. Če se je to res dogajalo pa pomeni da je to bil kup otrok ki so šli na izlet in ne SP. Vsekakor pa naj župa če bo bil še naprej selektor neha ignorirat Pavlina. Ker si to ne zasluži! Za razliko od Tavžlja...
nanook
# 15.05.2017 ob 17:16
@kolesar

Če ne bi blo žalostno bi se smejal. Menim pa da bi moral vpoklicati tudi Andreja Razingerja, kapetan bi moral biti pa Mušič :)
čarli
# 15.05.2017 ob 16:52
#nacionale
Jaz sem ti tudi pisal o statističnih podatkih. Če jih ne znaš prebrat pol je to tvoj problem;) Lahko ti še točno napišem koliko procentov je imel Starkbaum po rednem delu v eblu. Zanimivo da nisi tega podatka nikjer omenil. Že sam veš zakaj;)
raknac navi
# 15.05.2017 ob 16:43
In se to.
Ja. Ta prvenstva vsako leto so naravnost smesna. Naslov svetovnega prvaka v hokeju je popolnoma brez vrednosti.
nacionale
# 15.05.2017 ob 16:41
Napisal sem ti statistične podatke, ker drugega očitno ne razumeš. Če nisi opazil so pri Salzburgu letos v končnici v gol postavili Starkbauma (to ni bila samo odločitev Possa, ampak tudi in predvsem Nykvista - povprašaj Gračkota). Odločili so se pravilno, saj je Starkbaum branil odlično (najboljši golman končnice). Po tem je pred mesecem dni branil še na SP DIV 1A, kjer je bil spet z naskokom najboljši golman prvenstva.
Drugače pa povprašaj Glaviča, pa ti bo z lahkoto potrdil moje besede, da je za najmanj klaso boljši kot Gračko. Odločitev, da je Gračko naš tretji golman je absolutno pravilna in ni sporna. Dobil je priložnost na pripravljalnih tekmah kjer se na žalost ni izkazal.
nanook
# 15.05.2017 ob 16:40
pomagalo=dokazalo
nanook
# 15.05.2017 ob 16:39
Brez zamere fantje ampak Gračko ni priplezal višje kot je zato ker bi ga kdo spregledal no. In tudi če bi bil danes v golu od prve minute in naredil shutout, to ne bi pomagalo čisto nič. Bi bla pa pametna poteza da bi bil v golu proti Finski. Ja bil bi eksperiment, ampak pameten eksperiment.
raknac navi
# 15.05.2017 ob 16:39
Odpoved Anzeta ni pricakovana, se manj razumljiva. Kot prvo.
Kot drugo pa... halo?!?!? Imamo super reprezentance! Enkrat jim gre bolje, drugic slabse. To je sport, to je zivljenje. Najvecjo skodo slovenskemu sportu delajo nerealna pricakovanja kavcarjev. Naravnost grdo, pa je ko zacnete na tehtnico dajat razlicne sporte in bi kar enega na racun drugega ukinili. Je to sportno?
Eni sporti stanejo vec, drugi manj..
Zakaj smo v rokometu tako dobri? Ker je rokomet pac poceni sport v primerjavi s hokejom, ali basketom... ga je zato potrebno ukinit???
čarli
# 15.05.2017 ob 16:28
@nacionale
Pa kaj pol če je bil prej v SHL. Pisal sem o tej sezoni če slučajno nisi pismen;) In to da kot argument navedeš kako je branil v drugi ligi vse pove. Tako kot hvalospevi o mušicu in instituciji ane:)
čarli
# 15.05.2017 ob 16:02
nacionale
Česa vsega ne prebereš tukaj. Starkbaum je kriv, da Salzburg ni prišel v finale? Halooo, Starkbaum je branil celo končnico in to odlično, bil je najboljši vratar lige v končnici. A ti mogoče misliš, da je Starkbaum slabši vratar od Gračkota?

Česa vse nisem prebral od tebe nisem še od nobenega toliko kozlarij;) Kdo je boljši je sicer relativno, ampak ja letošnjo sezono je bil Gračnar boljši od Starkbauma. Slednji je bil kar dolgo na začelju lestvice glede %. Pa verjemi da imajo piksne zelo dobro obrambo. Sploh napram tvoji "instituciji" al pa naši repki....
piatim69
# 15.05.2017 ob 15:51
ceprav sem reku,da ce bi bil namesto gracnarja da dons ne bo hotel v gol,zdajle mislim da bi bilo pa dobro da gre in pokaze,v kaksni zmoti je bil zupca....seveda pa je vprasanje ce bo gracnar sploh v postavi....verjetno bo kroselj tole prvenstvo dons zaokrozil na 80%
nacionale
# 15.05.2017 ob 15:39
V kočnici je slednji dobil prednost in zato tudi piksnam ni uspelo priti v finale. Pač trener je upal da se bo Starkbaum razbranil in ga tiščal notri do konca. Tako kot župa v primeru Krošlja...

Česa vsega ne prebereš tukaj. Starkbaum je kriv, da Salzburg ni prišel v finale? Halooo, Starkbaum je branil celo končnico in to odlično, bil je najboljši vratar lige v končnici. A ti mogoče misliš, da je Starkbaum slabši vratar od Gračkota?
čarli
# 15.05.2017 ob 15:29
kolesar666a
malo si še na drugih portalih preberite, kdo je delal največje zdrahe v garderobi ...

A lahko daš kakšen link o tem;)
piatim69
# 15.05.2017 ob 13:08
qwatebriga@podpis!..ce prav vem,so se vstopnice delile zastonj samo na eni tekmi....pa ne v koncnici....
5-RA
# 15.05.2017 ob 13:07
Samo Zakes
Pa kaj je s tabo...nič nismo razprodali, pri nas je država še vedno lastnica vsega od tovarne z najlokami do največje banke. Za stanje v športu je krivo kot za vso krajo tovarišijski kapitalizem...smo komunistična gubernija in dokler nam ne dela pravosodje bo tako...noben za nič kriv in ni vsaka svijnarija kaznivo dejanje.
Če bi prodeane firme vedele kam bo njihov keš šel bi najbrž tudi financirale šport...ker pa denar vedno nekam izpuhti pa niso tako trapasti, kot bi komunajzarji želeli.
SP elitne divizije v hokeju na ...
Slavko Jerič
link
Cilj reprezentance izpolnjen: več od vsote posameznih delov
79
15. september 2017 ob 12:00 Ob zgodovinskem uspehu slovenskih košarkarjev me spomin hitro vrne v Carigrad, v isto dvorano Sinan Erdem, kjer je Slovenija svojo pot na svetovnem prvenstvu leta 2010 končala v četrtfinalu.
Več novic ...
Kazalo