Uredniški izbor
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.9 od 106 glasov Ocenite to novico!
Bodo volivci kaznovali politike za pretekle napake? Foto: BoBo
SDS
Trenutno po anketah močno vodi stranka SDS. Kako se bodo odločili neopredeljeni volivci, ki jih je kar četrtina? Foto: BoBo
Dejan Židan
Bo straniščno oglaševanje stranki SD škodovalo? Foto: BoBo
Lahko zmaga "novi novi" obraz Marjan Šarec? Foto: BoBo
Po mnenju Mirovnega inštituta se v besedah Branka Grimsa skriva "orbanovska" retorika in želja po prepovedi dela na področju človekovih pravic. Ljudi so pozvali, naj ne nasedajo "tovrstnemu avtoritarnemu hujskanju". Foto: BoBo
Zelo veliko nagovarjanja starejših in upokojencev je bilo slišati v prvih soočenjih, stranke so v svojih besedah zelo radodarne, je Tanja Starič izpostavila eno rdečo nit dosedanjih predvolilnih soočenj. Foto: MMC RTV SLO/ Miloš Ojdanić
       Mogoče gre za način zbujanja pozornosti, za katerega bomo še videli, kakšne posledice bo imel, tudi Borut Pahor je bil pogosto tarča očitkov, da ima neprimerno kampanjo na Instagramu in družbenih omrežjih, pa se je potem izkazalo, da je bila relativno uspešna.       
 Tanja Starič o "straniščnem" oglaševanju
Starejši najbolj zvesto hodijo na volitve, zato jim politične stranke v predvolilnem času namenijo veliko pozornosti. Foto: Bojana Lekše
       Javno mnenje ni nekaj, kar bi se iz tedna v teden spreminjalo, po drugi strani pa je vse javnomnenjske raziskave treba brati z zrnom soli.       
 Alem Maksuti o raziskavah
       Na prvi pogled lahko pričakujemo zelo resna, dolga in težavna pogajanja glede nove koalicije, saj so stranke (razen NSi-ja), ki naj bi se prebile v parlament, več ali manj napovedale, da v vlado z Janezom Janšo ne bodo šle. Po volitvah se karte premešajo na novo in trditi, da Janša in SDS ne bosta mogla sestaviti vlade, je absolutno prezgodaj.       
 Tanja Starič o potencialni zmagi SDS-a

Dodaj v

Tanja Starič: Že zadnjih 10 let SDS v anketah močno vodi, potem pa izgubi

Za zdaj kampanjo zaznamoval lov na glasove starejših
19. maj 2018 ob 06:52
Ljubljana - MMC RTV SLO

V anketah je vodstvo močno prevzela SDS Janeza Janše, a kar okoli četrtina volivcev je še neopredeljenih in prav slednji bodo po mnenju Tanje Starič odločili zmagovalca. Bo znova zmagal novi obraz oz. glas proti Janši?

V prvih televizijskih in radijskih soočenjih so predstavniki strank nastopali popolnoma v okviru pričakovanj in njihovih strankarskih programov, kakšnih presenečenj ni bilo, je za MMC predvolilna soočenja na ekranu TV Slovenija in na valovih Radia Slovenije opisala urednica notranjepolitičnih oddaj na Radiu Slovenija Tanja Starič. "Mogoče je do neke mere v zadnjem televizijskem soočenju izstopala SDS s svojo držo do migrantov, če govorimo o nastopu Branka Grimsa, ki pa tudi ni veliko presenečenje, saj je stranka znana po takšni drži," je opozorila na po mnenju Mirovnega inštituta sramotne besede SDS-ovega poslanca. Več o tem spodaj.

Glavni spopad med strankami se bo odvijal šele v zadnjem tednu pred volitvami, ko se bo odločalo 'za zdaj' še zelo veliko število neopredeljenih volivcev. "Kakšnih hujših polemik zato še ni bilo, nervoza raste, ankete kažejo, kar kažejo, stranke bodo taktizirale in najverjetneje ob koncu kampanje razkrile svoje adute," je pojasnila in dodala, da bodo volitve odločili prav neopredeljeni volivci, ki jih je po zadnji anketi kar četrtina.

Poleg neopredeljenih pa je izredno pomembna tudi mobilizacija podpornikov strank, da se ti v čim večjem številu odpravijo na volišča. Spomnimo, da so javnomnenjske raziskave v zadnjem tednu pokazale močno vodstvo SDS-a. Zato bo rezultat prihajajočih volitev po mnenju Alema Maksutija z Inštituta za politični menedžment primarno odvisen prav od mobilizacije. Tiste stranke, ki bodo 3. junija na volišča uspele pripeljati največ svojih podpornikov, bodo dosegle najboljši rezultat, je pojasnil za STA.

Teme narekujejo mediji
Predvolilne teme so se za zdaj vrtele okoli standardnih težav varnostne politike, migracij, zdravstva, gospodarstva, prekarnosti, arbitraže, drugega tira … itd. "Popolnoma v okviru pričakovanj, za zdaj nobena tema ne izstopa iz okvirja, kar ni slabo, saj je prav, da se stranke izrečejo o vseh teh vprašanjih – od davčne politike, do prodaje premoženja, do prekarstva, do prihodnosti Evropske unije," je Staričeva pojasnila in hkrati opozorila, da teme deloma narekujejo predvsem mediji.

Novinci so dobro parirali veteranom
Kako so se obnesli novinci v primerjavi s poslanskimi veterani? "Zagotovo se bogate izkušnje političnih spopadov v parlamentu vidijo, a tudi pri novincih je bilo opaziti, da so prišli v boj pripravljeni na enakovredno kosanje in besedni dvoboj s politiki velikih strank," je odvrnila, da se večina novincev dobro znajde pri izmenjavi besed z izkušenejšimi politiki in dodala, da je iz soočenj zelo lepo videti, da se nastopajoči dolgoletni parlamentarci med seboj zelo dobro poznajo.

Značilno za novince je po njenih besedah tudi, da prihajajo iz strank, ki imajo ožja programska izhodišča, kot je denimo Piratska stranka in nekatere druge. "V prvih soočenjih je bilo zelo veliko govorcev in je bilo težko iti v podrobnosti, a na splošno so se novinci vseeno dobro znašli tudi pri splošnih temah, in sicer prihodnosti, ekonomiji …," je pristavila.

Politično trošenje neresnic
Novinarji so tokrat še bolj natančno začeli preverjati, koliko neresnic natrosijo predstavniki političnih strank, kako bo to vplivalo na predvolilno retoriko? "Dejstvo, da politiki vedo, da so številke, ki jih trosijo oz. o katerih govorijo, potem predmet preverjanja, zagotovo ustvarja dodaten pritisk na njih in tako je tudi prav. V predvolilnih kampanjah vedno slišimo neverjetne številke, tokrat še prav posebej," je odgovorila.

Po njenih besedah se zdi, da so vse stranke nagovarjale starejše volivce, kar je posledica dejstva, da se je že na več zadnjih volitvah pokazalo, da se na volišča odpravijo pretežno starejši, medtem ko mladina svoje volilne pravice večinoma sploh ne izkoristi. "Zelo veliko nagovarjanja starejših in upokojencev je bilo slišati, zelo različne številke so bile omenjane, podane obljube o bodočih pokojninah, stranke so letos neverjetno radodarne, nekaj gotovo zaradi spodbudne gospodarske rasti, a čez štiri leta bo treba natančno preveriti, če so obljube držali," je izpostavila.

Kaj pa mladi?
"Izkazalo se je, da vse resne politične stranke ciljajo na starejše volivce, morda edino novinci, denimo Pirati ali Levica, ciljajo tudi na mlajše, medtem ko zrele stranke na primer ne govorijo veliko o prekarcih, kar je tipičen problem mlade generacije. Sicer res omenjajo, da je treba s pomočjo davčne politike ustaviti beg mladih in izobraženih kadrov iz države, a splošen vtis je takšen, da pretežno ciljajo na starejše, ki veliko bolj zvesto hodijo na volitve," je pojasnila, zakaj se na mlade rado pozablja.

Oglaševanje na straniščih
Po besedah Staričeve je oglaševanje na straniščih politične stranke SD, ki svojega mandatarskega kandidata obeša nad pisoarje, zelo nenavadna poteza. "Morda gre za način zbujanja pozornosti, za katerega bomo še videli, kakšne posledice bo imel, tudi Borut Pahor je bil pogosto tarča očitkov, da ima neprimerno kampanjo na Instagramu in družbenih omrežjih, pa se je potem izkazalo, da je bila relativno uspešna," je izpostavila, da bomo posledice "straniščnega" oglaševanja videli šele po volitvah.

Letošnja predvolilna kampanja po njenih besedah najbolj odstopa zaradi dogajanja na družbenih omrežjih, kjer stranke brez kakršnega koli novinarskega preverjanja trosijo svoja sporočila. "Vidi se, da je digitalni svet postal del politične realnosti in stranke v družbena omrežja, kot so Twitter, Instagram in Facebook vlagajo zelo veliko energije," je izpostavila glede tega, po čem trenutni predvolilni boj izstopa v primerjavi s prerivanjem za glasove pred štirimi leti.

Vprašanje beguncev in spletni sovražni govor
Največje stranke z najbolj razvejano infrastrukturo so najbolj aktivne, pogosto na zelo problematične načine. "Vsi smo opazili, da nastajajo novi lažni profili, ki širijo strankina sporočila ali se oglašajo z njimi, namesto da bi se oglašali kot stranka," je opozorila na netransparentnost, ko z lažnimi profili stranke imitirajo svoje sledilce in podpornike.

Tako sprožajo tudi polemike o določenih temah, s katerimi poskušajo prepričati volivce. V primeru beguncev stranke stavijo na strah. "Opozorila bi na pereče vprašanje beguncev, pri katerem debata na spletu pogosto meji na sovražni govor. Čeprav na prvi pogled ni vidno, ima debata pogosto v ozadju pospešek političnih strank," je pojasnila, da ksenofobično retoriko proti beguncem pogosto pomagajo razpihovati politične stranke, ki pri volivcih igrajo na to propagandistično in populistično karto.

Sramotne besede Branka Grimsa
Izjave poslanca SDS Grimsa na četrtkovem predvolilnem soočenju na Televiziji Slovenija so sramotne in kažejo na civilizacijsko nazadovanje, menijo na Mirovnem inštitutu. Ocenjujejo, da je iz poslančevih besed "razviden Orbanovski namen kriminalizacije civilne družbe in ustrahovanje nevladnih organizacij".

V SD-ju so ogorčeni
Besede poslanca Grimsa po njihovem mnenju nakazujejo namero SDS-a po ustavitvi javnega financiranja nevladnih organizacij. Tovrstne izjave jasno kažejo na brezbrižen in nespoštljiv odnos do nevladnih organizacij, ki pomembno prispevajo k blaginji državljank in državljanov v Sloveniji ter se velikokrat odzivajo na razmere, kjer država zataji, so zapisali v odzivu.



Odgovornost Pahorjeve vlade za NLB
Preiskovalna komisija državnega zbora je ugotovila odgovornost Pahorjeve vlade glede pranja iranskega denarja v NLB-ju. Kakšen vpliv bi to lahko imelo na volilni izid stranke SD? "Zelo težko je oceniti, saj vemo, da je pred predsedniškimi volitvami v javnost prišlo poročilo komisije, ki je preiskovala ozadje Teša (Termoelektrarna Šoštanj), kjer je bil med najbolj odgovornimi prav tako Pahor, ki mu glede na zmago to očitno ni prav nič škodovalo," je odgovorila in dodala, da bodo, kot je povedal v zadnjem soočenju Matjaž Han, morali v SD-ju politično odgovornost prevzeti nase. Vprašanje, ki se tu postavlja, je, koliko bo na vse skupaj občutljiva slovenska javnost, je opozorila.

Afera s posojilom SDS-a pri Dijani Đuđić je ob izbruhu po anketah vidneje škodovala stranki. "V prvem zamahu je afera precej volivcev odvrnila od stranke, v drugem zamahu so volivce gotovo spet spomnili na zgodbo, a vprašanje je, kakšen bo učinek, glede na to, da je preiskovalna komisija primer prepustila naslednjemu sklicu parlamenta," je navedla Staričeva, da bo učinek gotovo nižji kot ob prvem izbruhu afere.

Tudi Maksuti je izpostavil omejene učinke poročil parlamentarnih komisij. "Hipoteza o racionalnih volivcih, ki bi kaznovali politike za pretekle napake, preprosto ne drži," je izjavil za STA.

Zmaga SDS-a, kaj bi sledilo?
Padec ob aferi Đuđić je SDS uspešno saniral in ta hip vodi po anketah javnega mnenja. Kaj lahko pričakujemo ob zmagi SDS-a na junijskih volitvah? "Na prvi pogled lahko pričakujemo zelo resna, dolga in težavna pogajanja glede nove koalicije, saj so stranke (razen NSi-ja), ki naj bi se prebile v parlament, več ali manj napovedale, da v vlado z Janezom Janšo ne bodo šle. Po volitvah se karte premešajo na novo in trditi, da Janša in SDS ne bosta mogla sestaviti vlade, je absolutno prezgodaj," je odgovorila.

Podpora stranki SDS v javnem mnenju po besedah Maksutija izhaja iz dobro razdelane strukture in članstva vse do lokalne ravni. Hkrati predstavlja glavnega pretendenta za relativno zmago na t. i. desnem polu. "Javno mnenje ni nekaj, kar bi se iz tedna v teden spreminjalo, po drugi strani pa je vse javnomnenjske raziskave treba brati z zrnom soli," je opozoril za STA.

Kdo bo prepričal neopredeljene?
V volilno kampanjo so tri stranke z možnostjo zmage vstopile relativno enakovredno, in sicer SDS, SD in LMŠ, pred kakšnim tednom dni pa je prišlo do preobrata in SDS je začel po anketah pridobivati prednost. SMC premierja Mira Cerarja se po njenih besedah ne kaže kot favorit za zmago, čeprav tako nastopajo v kampanji.

Po njenih besedah se že zadnjih 10 let kaže slika, ko SDS v predvolilnih anketah skoraj vedno prepričljivo vodi, potem pa na volitvah sledi hladen tuš in preobrat. Odločala bo namreč velika množica neopredeljenih volivcev, ki na anketah odvrnejo "ne vem". Tako je zmagal Zoran Janković in t. i. novi obrazi, ki so SDS-u odnesli zmago.

Izrazitega glasu proti Janši po anketah trenutno ni videti, ta hip pa tudi ne kaže, da bi lahko tokratni "novi obraz" Marjan Šarec dobil neopredeljene glasove in zmagal, je še pristavila. A do volitev je še daleč in vse se lahko obrne na glavo, ko bodo lističe v volilne skrinjice odvrgli neopredeljeni, ki bodo po besedah Staričeve odločili volitve.

Gorazd Kosmač
Prijavi napako
Komentarji
kaimera
# 19.05.2018 ob 06:59
Čimprej naj bo ta 3 junij, da bo vsega tega konec. Že sedaj jh imam vrh glave. Od prvega do zadnjega.
samba
# 19.05.2018 ob 07:04
Edini program ki ga imajo levičarji je antiJanša in to pri nas "pali".
Zdejkapopi
# 19.05.2018 ob 07:07
Stranka, ki ne zna vzeti kredita brez korupcije, ne more voditi drzave.
samba
# 19.05.2018 ob 07:07
Ne bi se čudil če bi Janšo še pred volitvami zaprli.
iki441
# 19.05.2018 ob 07:43
Ko prebiram te komentarje se prekrasno zabavam. Nisem še videl ali slišal definicije oz razlike med pojmoma "Država" in "Vlada". Kolikor vem smo "Država" ljudje, ki tukaj živimo in delamo, "Vlada" pa si piše zakone, sposoja denar, toži in sodi, jemlje in "daje". In ker Države ne moremo menjati, menjamo vlado. Naj bo leva ali desna, rdeča ali črna, izbrali jo bodo tisti ki NE BODO šli na volitve. In več vas ne bo šlo, slabšo vlado bomo dobili. Potem pa bomo imeli ponovno vsaj 4 leta na razpolago za komentarje kaj so ali niso naredili ONI in kaj smo ali nismo naredili MI.
Tao3
# 19.05.2018 ob 07:22
Tisti ki misli, da je Janša rešitev, ki je imel že dvakrat priložnost in nič naredil, nobenega zakona spremenil, razen tistega o prevzemih, da se je tajkuniziralo Slovenijo, ki je nastavljal raznorazne sedaj obsojene lopove po državnih firmah, ki se je šel nepotizem, konstantno žalil vse in vsakogar ki ni opeval lik in delo njegove brezmadežnosti, ... oprostite, tak človek, ki misli da je veliki vodja rešitev, je izgubil razosodnost! Ivan Janez Majer Janša je DEL PROBLEMA IN NE REŠITEV!
marialorca
# 19.05.2018 ob 07:33
Dajmo glas Karlu Viktorju Erjavcu. Trije razlogi:
* po štirih ali petih ministrstvih se še NI izkazal kot predsednik vlade
* cel Jadran od Lazaret bloka do Boke Kotorske bo NAŠ
* Triglav bo najvišja gora Hrvaške.
rumalina
# 19.05.2018 ob 07:28
Zanimivo, da se mediji sploh ne spotikajo v velika dolgovanja SD za preteklo in predpreteklo volilno kampanjo, očitno je to po njihovem mnenju za SD dopustno, ravno tako uradovanje v praktično ukradenih prostorih svoje zločinske predhodnice. Ko bi se kaj takega dogajalo SDS, bi to na ves glas trobili ves čas do volitev. Pa naj Staričeva raje pojasni dvojna merila v obravnavanju strank dominantnih medijev.
Zoro27
# 19.05.2018 ob 07:16
Še en članek o mobilizaciji, ki napeljuje neodločene, da glasujejo.
Proti Janši in ne ZA nekoga. Zato pa smo tam kjer smo.
Tao3
# 19.05.2018 ob 07:07
Zakaj potem vedno izgubijo? Zato ker zaradi tega primitivizma, ki ga zganjajo, od največje stranke ljudi “Ne vem še” - ne dobijo niti enega samega glasu. Verniki SĐS-a se radi opredeljujeo zato je baza stabilna, malo bolj izobraženi ljudje pa vedno rečejo ne vem, ampak od teh nihče niti v sanjah ne bo volil SĐS, dokler je tam veliki vodja. Normalen človek nekoga, ki si sposoja denar od utajevalcev davkov v Republiki Srbski in ki ne zna pojasniti izvora svojega premoženja, preprosto ne bo glasoval pa ne glede na to kakšno laž je ponovno napisal v svoj program. Nismo iz lune da se nebi spomnili programa 10+100 laži za korupcijo in nepotizem. Človek, ki je klical na pomoč trojko, potem ga je pa ena Bratuškova popolnoma deklasirala, nima mesta v politiki. Z Janšo bi bili sedaj Grčija na pa drugo najbolj rastoče gospodarstvo v Evropi. Oprostite, jaz tvegal ne bom, vsi kazalniki gredo gor, močno gor, zato bom tokrat da priložnost Cerarju da dokonča mandat.
Demitrij Markov
# 19.05.2018 ob 07:45
Mislim, da se tukaj pokaže problem teh anket. Niso kredibilne, ampak se uporabljajo zgolj za zavajanje in vplivajo na odločitve volilcev. Kvota ljudi, ki so sodelovali v anketah, pa je k večjemu okoli 500... Toliko o kredibilnosti...
redrose*
# 19.05.2018 ob 08:10
Nič še ni odločeno. Anketo pogosto zavajajo zato je treba na volišče in oddati svoj glas.
zapravico
# 19.05.2018 ob 08:06
Starejši najbolj zvesto hodijo na volitve, zato jim politične stranke v predvolilnem času namenijo veliko pozornosti.

Po volitvah jih pa tut ne povohajo.Imajo pa te stranke srečo,da imajo tako dementen narod,da se ne spomni kaj so mu obljubljali prejšnje leto
Tao3
# 19.05.2018 ob 07:32
Rumalina, druge stranke jemljejo kredite na bankah ne pa pri Roku Snežiću in davčni utajevalki Dijani Đuđić iz Prijedora v Republiki Srbski, ki je davčna oaza. Če ne vidiš razlike potek ti ni pomoči. Vse stranke se lahko zadolžujejo če spoštujejo zakon, pranje denarja je pa VELIK NE za 85% Slovencev. Plebiscitarno smo PROTI takšnemu početju. Moje domovine kriminalec vodil NE BO.
KEFLAVIK1
# 19.05.2018 ob 07:02
seveda, če pa ankete naročajo in izvajajo levičarske stranke, da bi aktivirali svoje
srebrnibreg
# 19.05.2018 ob 11:27
Ankete za leto 2014 - http://shrani.si/f/6/6Q/3MDBp5z2/brez-naslovaff.png





Zdaj so pa samo dve stvari ali Staričeva načrtnoi laže in zavaja ali pa ne zna pogledati anket za leto 2014 in piše kar nekaj na pamet.
K_ris
# 19.05.2018 ob 07:08
@KEFLAVIK1

Zanimivo, da se spomnim, da ste desničarji ankete za neverodostojne razglašali, tudi ko SDS ni bila v vodstvu. Takrat vas je pa ravno to motili, da stranka ni bila prva.
dunbar
# 19.05.2018 ob 08:12
Janša je uvedel brezplačno kosilo v šole, bone za študente

ja, pa ja. Študiral sem pred njegovim prvim mandatom in so boni že bili... Slabo trolanje?
Lunatix
# 19.05.2018 ob 07:48
SDS - hvala, ne!
PomisliSe1x
# 19.05.2018 ob 07:09
recept je sledec:
najdi cloveka, ki bo nov "nov" obraz
naj naredi novo stranko
daj mu medijsko pokritost, kot nobeni idrugi novi stranki
n ljudje bodo verjeli, da je to nov resitelj Slovenije

ampak ker si ga ti izbral in mu ti dal medijsko pozornost, ti ostane zvest in garant, da se tvojim privilegijem nic ne zgodi...

3 krat zapored v Sloveniji zmaga nov IZBRANI "nov" obraz, ki garantira, da prikoritne elite ostanejo pri koritu, tako v zdravstvu, univerzah, paradrzavnih podjetjih, povsod, nic se ne spremeni.

Ni treba prevzemati politicne odgovornosti, ce lahko vedno najdes nov "nov" obraz, ki se po uporabi zavrze...

nikjer drugje na svetu ni tako preprosto

odlocilno vlogo imajo ob medijski pokritosti tocno dolocene nove stranke tudi ankete za mobilizacijo "proti" volivcev, proti komurkoli, ki bi lahko ogrozil vecne privilegije

recept preverjeno deluje, brezhibno!

2 svica, here we come, z vecno isto prikoritnisko elito iz ozadja...definitivno nikoli
samba
# 19.05.2018 ob 07:44
Levičarji "tulijo" kakšen diktator je Orban.Po drugistrani pa z njim trgujejo o drugem tiru.Takšnega sprenevedanja so zmožni samo levičarji.Dejstvo je da ga je volila večina Madžarov in to je njihova stvar če so z njim zadovoljni.
bayernmb
# 19.05.2018 ob 11:33
Na prejšnjih volitvah pa res niso vodili v anketah. Spet bučke prodajate z našim denarjem, ki ga skozi naročnino plačujemo...
SpookyDonk
# 19.05.2018 ob 07:56
Če zmaga Janez, bi mora predsednik države razglasiti tridnevno žalovanje. To je hujša karastrofa od potresov, poplav, plazov, požarov. Tisto lahko saniramo hitreje in bistveno ceneje.
Bivši uporabnik
# 19.05.2018 ob 07:40
Podobno kot v Franciji.

V prvem krogu Le Pen vedno doseže izjemen rezultat, potem pa se v drugem krogu Francozi vedno mobilizirajo in izvolijo “ne Le Pena” kdorkoli to že je - naš, vaš, njihov, socialist, narodnjak, liberalec, Marsovec.
srebrnibreg
# 19.05.2018 ob 11:11
Volitve 2014 so bile 13 julija

9-11 jul Ninamedia
SMC 31%
SDS 26%

5-11 jul Episcentra
SMC 33,4%
SDS 21 %

8-10 jul Ninamedia
SMc 30.8 %
SDS 28,4%

7-10 jul Mediana
SMc 32,4%
SDS 23,4%

Id 10 junija pa 13 kulija SDS ni vodila niti v eni anketi v vseh je močno vodila stranka SMC

Tako, da ne vem kaj sanja tale Starič kot, da ne pozna lastnih anket.
Joker
# 19.05.2018 ob 10:03
Tiste stranke, ki bodo 3. junija na volišča uspele pripeljati največ svojih podpornikov, bodo dosegle najboljši rezultat.

Tole je pa tako globokoumna izjava, da bi jo morali predlagati najmanj za Bob leta.
Tile mešalci megle in intituti za izgubljanje časa so še en dokaz, da v Slovenij manjka zdrave pameti.
GeorgeB
# 19.05.2018 ob 22:53
Še glede Staričeve. Dokler se na kavi dobiva s PRovci iz Pristopa, se ve za koga dela.
In temu naj bi se reklo novinarka...? Halooo?
Bljak...!!!!
redrose*
# 19.05.2018 ob 09:40
Ankete so ustvarjene za zavajanje volivcev.
gesan
# 19.05.2018 ob 08:24
Tanja Starič: Že zadnjih 10 let SDS v anketah močno vodi, potem pa izgubi
---------------------------------------
PAtološki euforiki vedno letajo previsoko in potem pač sledi obvezen padec.
Je pa res, da do sedaj še niso doživeli padca, ki si ga naravnost elita te stranke zasluži!

Jaz ne verjamem nobeni opciji, ker sta nam že obe kradli ampak, toliko pokvarjenosti kot jih je uprizorila ta stranka pa ni prišlo iz nobene druge!
CT
# 19.05.2018 ob 08:02

maxbernie je napisal(-a)

Kako je volilni plakat SĐS sploh dovoljen? Odkrito poziva k nestrpnosti, da o laganju s številkami sploh ne razpredam?
Plakati so povsem enaki kot tisti, ki so jih uporabljali orbanovci. Slovenija kot novo gnezdišče nacionalsocializma? Jam smo mi to padli ...

Pa še zadnja verzija njihovih plakatov:

vinc52
# 19.05.2018 ob 07:59
V Nemčiji primankuje delavcev, kljub temu da so sprejeli okoli miljon migrantov. Enkrat v zgodovini je Nemčija na ta način že (v 60-tih letih) oživila svoje gospodarstvo. Pri nas se zaradi dvestotih azilantov pišejo Velike zgodbe, delodajalci pa pri tem delavce uvažajo iz bivše Juge vsako leto nekaj tisoč. Bolj kot priseljevanje, bi vse moralo skrbeti izseljevanje.
mentalist
# 19.05.2018 ob 07:37
Staričeva ima prav, a ne pozabimo, da po tolikšnem številu izmišljenih afer, krivosodnih zadev ter medijske gonje, nobena stranka ne bi zdržala na prvem mestu. Pravzaprav je že prav bolano poslušati in opazovati t.i. levičarske politike, ki so patološko obremenjeni z Janšo. Upam, da jih volilci tokrat kaznujejo in izvolijo desnico.
provni
# 19.05.2018 ob 07:29
Vsekakor ne bi rad nikoli več videl Janše v parlamentu. Njegove paravojske, klicanja Trojke in obljube in govora, da je treba 100.000 delavcev dati na cesto (zdaj pa obljublja vse drugo).
Ne more se pa niti pozabljati na dokazane korupcije, ki so mu zastarale. Korupcija pa je korupcija pa čeprav zastarana.
Orionstar
# 19.05.2018 ob 12:55
• Če ne marate JJ volite sveže obraze...
• Če ne marate etabliranih strank volite nove stranke...

...imate Dobovška, Podjetnike, Čuša...samo ne eksperimentirajte po levici, ker dokaze teh politik lahko vidite v demografski sliki in stanju Z velemest.
Za njih bo vsak oportunist iz Pakistana BEGUNEC!
Berlin, Pariz, Rim, Marseille, London...nikoli več ne bodo enaki, Evropa se demografsko spreminja...in leto 2015 se nam ponavlja!

Veliko potujem in vidim vedno večjo KATASTROFO!

Potreben je svež premik v desno vsaj za 4 leta.
aktivist
# 19.05.2018 ob 08:23
@dannymk

Zakon o subvencioniranju studentske prehrane je bil sprejet leta 2000. Toliko o tvojem bozanstvu Jansi, ki naj bi uvedel bone.
Vongobongo
# 19.05.2018 ob 09:55
Torej bo SDS ukinil finanviranje nevladne agencije RKC???
copcop
# 19.05.2018 ob 08:56
Edini program ki ga imajo levičarji je antiJanša in to pri nas "pali".

Drži, a zakaj potem v SDS vztrajajo pri sedanjem voditelju? Logična poteza članstva resne evropske stranke je izbor voditelja, ki jo bo popeljal do zmage. Če članstvo ničer ne stori v tej smeri, sta možni samo dve razlagi: da je s sedanjim stanjem večne žrtve zelo zadovoljno ali ne razume problema.

Kakorkoli, s sedanjim stanjem je zelo zadovoljna levica, dokler bo SDS voditelj Janez Janša, ji je vladanje zagotovljeno.
maxbernie
# 19.05.2018 ob 07:56
Ne dela Sloveniji sramoto samo SDS, pač pa vsa njihova volilba baza. Normalnemu človeku gred ob potezah take stranke samo na bruhanje.
Zlobni škrat
# 19.05.2018 ob 11:35
Spet navadno zabajanje RTv-ja nič novega. Ta članek je laž SDS pred 4 leti niso vodili v anketah.
srebrnibreg
# 19.05.2018 ob 11:13
Leta 2014 so bile volitve 23 julija SDS je nazadnje v anketio vodila 17 aprila 2014
a.vehar
# 19.05.2018 ob 09:42
Tele ankete bi itak mogli prepovedat. Zavajajo ljudi in jim meglijo um.
abcabc
# 19.05.2018 ob 09:16
Tanja Starič: Že zadnjih 10 let SDS v anketah močno vodi, potem pa izgubi

Ja Tanja, ker slovenske ankete ne ugotavljajo javnega mnenja, ampak ga ustvarjajo. Enako velja za novinarje RTV in tebe osebno. Kot poštena, objektivna in politično neobremenjena novinarka do danes nisi znala zapisati ali ziniti ene same lepe besede o SDS, medtem ko te je o Levici, mimogrede, najljubše stranke zaposlenih na RTV, vse polno.
dante123
# 19.05.2018 ob 09:14
Ajde fantje in punce danes pa poroka - :)

Zadost politike :) Mi čisto pokvari dan


Poroka ti bo pokvarila zivljenje. ;)
SamoRes
# 19.05.2018 ob 07:58
Problem ni, da se pogovarjamo o tem katera stranka bo zmagala.
Problem je v tem, da desno volilno telo še ni politično in moralni dozorelo, niso še na nivoju potrebnem za demokratizacijo družbe.
Ko so Jankovića le sumili, ne obtožili, smo ga na levici izvrgli iz politike. Desnica je pravnomočno obtoženega Janšo iz zapora rinila v parlament.
In dokler na desnici ne sprejmejo minimalne politične higiene, moramo ostali na volitvah glasovat proti Janši. Tako v bistvu nimamo svobodnih volitev, ko moramo vedno zaradi Janše glasovat proti.
Tudi letos bomo branili politično integriteto namesto desnice.
DomenKurnik
# 21.05.2018 ob 10:53
Zato pa naredimo maksimalno podporo, saj le SDS lahko dvigne Slovenijo .
RobiGrušce
# 19.05.2018 ob 17:31
Kakršnokoli vlada bo, bo boljša brez desusa
redrose*
# 19.05.2018 ob 14:13
Očitno nima MMC kaj druga za objavit... že drugi članek o tem, da SDS vodi. A se boji, da jim bodo v naslednjem mandatu prispevek ukinili.
srebrnibreg
# 19.05.2018 ob 11:38
woodo

srebrnibreg
A dej no, tečen si s Staričevo. Prvič sem ti celo prilepil plus.

Pred volitvami vedno vodi SDS. Pred je nedorečeno kdaj. Pač je vodil 3 mesece pred volitvami, prišel novinec in ga premagal. Na volitvah je izgubil. Jasno?


Seveda je jasno seveda je izgubil na volitvah ni pa res, da je pred volitvami v anketah vodil SDS to je navadna laž. 1 mesec pred volitvami je vodila stranka SMC



Številke ne lažejo.
Joker
# 19.05.2018 ob 11:38
Woodoo,

a tudi ti verjameš pravljicam o inženirjih, znastvenikih, zdravnikih, ki masovno plavajo v Evropo?
Ob 70 000 brezposelnih Slovencih imamo lastne delovne sile dovolj, če bi jo gospodarstvo hotelo ustrezno plačati.
Sploh pa migranti ne bodo kaj dosti prispevali v skupne blagajne, ker bodo večinoma delali na črno.
RobiGrušce
# 19.05.2018 ob 09:01
Mostnica, ne vem, kje si v mojem komentarju zasledila JJ, toliko vas je strah desnice, da že halucinirate
Kazalo