"Vsi bi bili radi zraven, ko so uspehi"
58. Pokal Vitranc bo letos verjetno privabil toliko gledalcev, kot jih ni bilo vse od Koširjeve zmage leta 1999, škoda le, da (v petek) ne bo dodatne tekme v zameno za odpadli veleslalom iz Garmischa.
Največja želja Kranjskogorcev: jasne in hladne noči
Objavljeno: 5. marec 2019 ob 06:57
Ljubljana - MMC RTV SLO, Radio Slovenija

Prvi marčevski konec tedna je že tradicionalno rezerviran za Pokal Vitranc. Letos je zaradi uspehov Žana Kranjca in Štefana Hadalina pričakovati veliko slovenskih navijačev, morda tudi do 10 tisoč vsak dan. Foto: www.alesfevzer.com

Vsi bi bili radi zraven, ko so uspehi. Želimo si, da bi po 20 letih spet zmagal kakšen Slovenec. To je ekstra zadovoljstvo za 500 ali 600 ljudi, ki pomagajo pri tekmi,

Srečko Medven

"Tako kot vsako leto, odkar tekmujem v svetovnem pokalu, bo organizirana navijaška skupina iz mojega kraja, želim pa si, da bi bilo tudi drugih navijačev čim več. Vabim vse, ki še omahujejo, da pridejo v Kranjsko Goro in nas podprejo in uživajo v predstavah najboljših smučarjev na svetu," nam je povedal Štefan Hadalin, ki bo ob Žanu Kranjcu glavni magnet za slovenske navijače. Vrhničan sicer že čuti posledice naporne zime: "Sezona je dolga, in to se pozna tudi na počutju, saj že čutim manjšo utrujenost. Naredil bom vse potrebno, da bom v Kranjski Gori kar se da spočit."

Žan Kranjec spada v prvo ligo svetovnega veleslaloma, ob brezhibnem smučanju je vedno kandidat za zmagovalni oder ali celo za zmago. Foto: EPA

Konec obdobja, ko smo trepetali za točke
Zadnja slovenska zmaga v Podkorenu je stara točno 20 let (Jure Košir 1999), zadnje stopničke pa je priboril Uroš Pavlovčič, ki je bil leta 2001 tretji. Sledila so leta, ko smo bili kdaj veseli, če se je Slovenec sploh prebil do točk svetovnega pokala, zadnje čase pa so rezultati "tehničarjev" spet vrhunski. Žan Kranjec je decembra zmagal v Saalbachu, Hadalin je v slalomu sposoben priti med 5.

Največja želja: jasne in hladne noči
Uspehi privabljajo tudi pokrovitelje in v takšnih razmerah je tudi prirediteljem Pokala Vitranc lažje. "Vsi bi bili radi zraven, ko so uspehi. Želimo si, da bi po 20 letih spet zmagal kakšen Slovenec. To je ekstra zadovoljstvo za 500 ali 600 ljudi, ki pomagajo pri tekmi," je poudaril generalni sekretar organizacijskega komiteja Pokala Vitranc Srečko Medven.

Priprave na 58. Pokal Vitranc so na vrhuncu

Slovenci bodo trenirali v Kranjski Gori ali Trbižu
Za Slovence podkorenski tekmi pomenita prednost domačega terena. Tudi letos bo tako: "V soboto smo se vrnili iz Kranjske Gore. Možnost smo imeli trenirati na tekmovalni progi. Jutri (v torek) odhajamo spet na trening. Trenirali bomo v Kranjski Gori (poleg proge, na kateri bo tekma; op. a.) ali Trbižu, odvisno od razmer," nam je povedal Žan Kranjec.

Mi radi rečemo, da Bog naredi tekmo. Potrebujemo jasne noči, da deluje radiacija in da sneg zmrzne. Temperatura je potem lahko tudi nad ničlo. Zemlja namreč oddaja valovanje, in če je jasno, gredo ti valovi v vesolje, v nasprotnem primeru pa se odbijejo od oblakov in se sneg ne strdi dovolj.

Janez Šmitek

Kranjec želi na stopničke
Lani je bil Kranjec na vitranškem veleslalomu peti. Na zmagovalnem odru so bili Hirscher, Kristoffersen in Pinturault. Kaže, da bo treba letos premagati enega od teh treh za zmagovalni oder. Kranjec: "Na vsaki tekmi merim na stopničke. Verjamem, da sem konkurenčen omenjenim trem. Predpogoj je seveda, da mi uspejo takšne vožnje, kot jih najbolje znam." Kranjec je upal, da bo imel na domači strmini priložnost nastopiti na dveh veleslalomih, vendar tistega, ki je odpadel v Garmishu, v Kranjski Gori ne bodo nadomestili.

Snega je v Kranjski Gori dovolj, poligon je od sobote zaprt za smučarje. Vreme je pretoplo, a ne ogroža prireditve: "Želimo si, da bi ponoči temperatura padla pod ledišče, predvsem pa si želimo jasnih noči. To za pripravo terena pomeni ogromno, tudi če je temperatura pozitivna," pravi Medven.

Lani je v Kranjski Gori tako v slalomu kot v veleslalomu zmagal Marcel Hirscher. Avstrijec ima v Kranjski Gori (na tekmah svetovnega pokala) že sedem zmag, štiri veleslalomske, tri slalomske. Foto: BoBo

Dež je slab, moker sneg še slabši
Zadnje novice o stanju na progi nam je dal Janez Šmitek, svetovalec vodje tekmovanja Aleša Vidica: "V nedeljo in danes (pogovarjali smo se v ponedeljek; op. a.) je bila proga v fantastičnem stanju, žal pa napoved ni najboljša. Začel je pihati jugozahodnik, to lahko prinese tudi dež. Še slabše bi bilo, če bi še snežilo. Verjetno bo v zgornjem delu zapadlo nekaj mokrega snega, ki ga bomo takoj odstranili. Bazo smo sicer naredili že januarja, zadnjo pripravo z vodo oziroma kar s topovi pa smo oopravili v soboto popoldne. Povprečno imamo polmetrski sloj snega, spodnji sloj je leden, zgornji malce mehkejši."

Spomin na zmago Jureta Koširja v Kranjski Gori leta 1999

Ko Bog naredi tekmo ...
Podobno kot Medven si tudi Šmitek želi jasnih noči. "Mi radi rečemo, da Bog naredi tekmo. Potrebujemo jasne noči, da deluje radiacija in da sneg zmrzne. Temperatura je potem lahko tudi nad ničlo. Zemlja namreč oddaja valovanje, in če je jasno, gredo ti valovi v vesolje, v nasprotnem primeru pa se odbijejo od oblakov in se sneg ne strdi dovolj. Skratka, jasna noč je največ, kar lahko da narava, v redu pa je tudi, če je oblačno in pod ničlo."

V zlati dobi slovenskega smučanja se je (še na starem terenu, nad črpalko) pod Vitrancem zbralo več kot 30 tisoč gledalcev na slalomski tekmi, vsi pa so bili v pričakovanju dvoboja Stenmark - Križaj.Foto: BoBo

Plan B: v petek na progo s soljo
Kaj pa rezervni načrt, če snežna podlaga ne bo zmrznila? "Potem bomo progo preparirali s soljo. Za petek je predviden trening. Smučarji bodo preizkusili progo. Če razmere ne bodo dobre, bomo trening odpovedali in takoj začeli progo soliti, dodatno pa bomo to na nekaterih delih počeli še ponoči in v soboto zjutraj. Pri tem je treba biti previden. Na svetovnem prvenstvu v Areju smo lahko videli, kaj se zgodi, če sneg postane mrtev."

Mimogrede, pred dvema letoma so Kranjskogorci za soljenje proge porabili dve toni piranske soli.

V petek Grubov memorial
Denarni sklad posamezne tekme znaša 120 tisoč švicarskih frankov in je nekoliko višji od povprečja svetovnega pokala. Predvideni proračun Pokala Vitranc ostaja okrog 1,6 milijona evrov. Za gledalce, ki bodo imeli pri sebi slovensko zastavo višine vsaj 60 cm, bo vstop brezplačen. Očitno se ni treba bati, da bi se ponovila letošnja Zlata lisica, kjer je bilo v ciljnem prostoru veliko več slovaških kot slovenskih zastav. Del Pokala Vitranc bo tudi tokrat (petkov) Grubov memorial v spomin na Draga Grubelnika.

T. O.
Prijavi napako

<< Pojdi nazaj
Komentarji
apollo11
# 05.03.2019 ob 07:57
Splača se predvsem organizatorjem. Zberejo 1,5 m eur sredstev in s tem razpolagajo in trošijo celo leto. Nekaj morajo plačati SZS po pogodbi ( cca 250.000 eur ), nekaj malega dajo mislim da tudi smučarskemu klubu. Daleč največ ima od tekme Organizacijski komite in Srečko Medven, oni razpolagajo z vsem denarjem. Prikažejo cca 100.000 eur profita in prikažejo 1,4 M EUR stroškov

Ko je prejšnji predsednik SZS Lovše hotel podrobne razrez stroškov v višini 1,4 M EUR, tega seveda ni dobil, ampak so ga odrezali.
Hijena
# 05.03.2019 ob 09:07
"Vsi bi bili radi zraven, ko so uspehi" - ja normalno, turiste na smučanju lahko gledam na vsakem smučišču
Quatebriga
# 05.03.2019 ob 09:06
Se pravi, da se splača samo zaradi mutnih poslov. Kot je to v celotnem slovenskem smučanju ...

Denarja ima SZS daleč največ med vsemi slovenskimi panožnimi zvezami in glede na število tekmovalcev je to najmanj čudno, če ne bizarno. Idealen poligon za okoriščanje smučarske elite - ogromno denarja iz davkoplačevalskih virov, ogromno od največjih slovenskih podjetij (monopolna Športna loterija, kar je prekrasna lopovska kombinacija vodilnih možakarjev, Petrol, NLB, Telekom, Pošta Slovenije in še kup preostalih), vseh tekmovalcev skupaj pa je 2.500. V vseh panogah, od skokov in alpskega smučanja do biatlona in telemarka. Proračun SZS je vsako leto krepko prek 10 milijonov, nazadnje blizu 12 milijonov (za primerjavo: NZS ima okoli 9 milijonov proračuna za cca. 50.000 registriranih igralcev v vseh kategorijah). Me zanima, če ima tudi v Avstriji in Nemčiji smučarska zveza večji proračun kot nogometna.
Quatebriga
# 05.03.2019 ob 07:09
Dejansko ... A se tole splaca organizirati? Ljudje itak pridejo samo, ce so uspehi, zastonj karte ali alkohol.
kojot9
# 05.03.2019 ob 11:57
V zlati dobi? Kakšna doba pa je sedaj? Križaj Ilki ni do kolen.

No, očitno nekateri mislijo, da se je smučanje začelo s Tino ali Šifrinco. Zlata doba je kar pravilno definirana, o takšni množični podpori javnosti kot je bila v časih Bojana, danes lahko le sanjamo. Tudi uspehi ( ekipni, kot reprezentanca ) so bili mnogo večji kot danes. Lahko imamo sedaj po enega tekmovalca ali tekmovalko v vrhu ali blizu vrha posamezne discipline, ampak takrat je bilo lahko tudi po pet, šest naših slalomistov med petnajst ali dvajset. Popularnost smučanja je bila popolnoma neprimerljiva z današnjo, v šolah, tovarnah so prekinjali delovni proces, da smo lahko v živo poslušali vožnje Križaja, da o norišnici v Kranjski Gori ne govorim. Če tega nisi doživel ali ti ni povedal dedek, potem ne lapaj neumnosti.
aaa
# 05.03.2019 ob 08:46
V zlati dobi slovenskega smučanja se je (še na starem terenu, nad črpalko) pod Vitrancem zbralo več kot 30 tisoč gledalcev na slalomski tekmi, vsi pa so bili v pričakovanju dvoboja Stenmark

V zlati dobi? Kakšna doba pa je sedaj? Križaj Ilki ni do kolen.
Bivši uporabnik
# 05.03.2019 ob 08:34
Dajmo naši! Jaz tudi v Planico hodim, tuti ko ne zmagujejo, ker nism hinavc!
ge
# 05.03.2019 ob 08:08
"Vsi bi bili radi zraven, ko so uspehi"

Z eno besedo: histerizem.
V takih trenutkih se tudi moja teta spozna na fussball u point pa čeprav nikoli ni videla prave nogometne žoge niti gola.

Tudi v smučanje, pa čeprav si nikoli nisem mogel predstavljat njene pojave na smučkah...
:)
Ata Vitranc
# 05.03.2019 ob 09:38
Zvezde žarijo skozi nebo.Vedno se ne vidi zvezd, sam ostani sebi zvest.
Hijena
# 05.03.2019 ob 09:28
Kdo je kaj rekel o zmagah? Uspeh je tudi uvrstitev med prvih 15. Na nizkem nivoju si pa ti, če so zate uspešni športniki, ki največ 3 krat v sezoni pridejo do točk!
Ramus
# 05.03.2019 ob 08:51
Mah niti ne, jaz ne navijam za nobenga/nobeno, ker ste vsi povamprijeni in jaz nimam nič od tega,.... kaj imam jaz od uspehov Ilke Štuhec? Nič,... to so njeni uspehi in njene zmage. Zakaj bi za koga navijal? Tina Maze mi je odprla oči,....
taprav gorenc
# 05.03.2019 ob 07:11
Odličen naslov! Torej ko našim uspeva nimamo kaj hodit zraven.

Sicer jih je pa v K.Gori največ toliko kot v Planici samo okoli šankov.
schultz23
# 05.03.2019 ob 19:35
saj jaz vem zakaj je bilo to tako in ta zabloda se še vedno dogaja... in dokler bodo nekateri vztrajno ponavljali samo uspehe bo to tako... če že omenjate zmage... koliko je bilo pa vseh skupaj možno? koliko je bilo vseh skupaj možno stopničk in koliko je naših? koliko je bilo vseh možnih uvrstitev med 10 in koliko je naših? in kolikšen je dejanski vsakoletni vložek za določene uspehe? in sedaj odštejte uspehe tine in lahko tudi ilke (ki sta dejansko talenta, ki sta morala doseči uspehe... pač osebni sponzorski denar in lastna ekipa, ki se tako preživlja) in dobite kakšno rezultatsko sliko?

in dajte se v kožo novinarjev rtvslo, ki seveda promovirajo to panogo... pozimi poročajo o tekmah, hodijo po prvenstvih, nabirajo ure, dnevnice... seveda ne bodo sami sebi pljuvali v skledo.... (primer: še do včeraj je bila na naslovni strani mmcja novica o medalji tekači, ki se je zgodila 8dni prej... vod rokometne lige prvakov, ki lahko rečem, da je eden najbolj popularnih športov pri nas, kjer v največjih klubih igrajo vidne vloge slovenci pa nobene novice.... dejansko pozimi na mmcju prebiram novice o zimi in o luku...vse ostalo je obrobno...)

in ste se kdaj vprašali kako smo kar naenkrat postali smukaški narod (ponavljam smukaški)...nimam nič proti politiki smučanja, da vzgajajo slalomiste in veleslalomiste, ki svojo bazo treningov lahko naredijo v domovini... kaj pa smukači? ali ni to čista potrata denarja.... ste kdaj pomislili, da bi lahko ves denar, ki ga dobi szs dali v teniško zvezo in delali v domačem okolju s talenti, ki jih v slo ne manjka.... in siguren sem, da bi lahko imeli kakšnega med 10 in neprimerno večji navijaški moment pri spremljanju le-tega...

in še in še... upam, da bo kmalu dejanske zablode kaj kmalu konec...

ps. poglejte si na fisu lestvice držav po uspehu in poglejte kje smo? pred nami so vsi smučarsko razviti narodi za nami pa eksoti... (primer: https://www.fis-ski.com/DB/alpine-skiing/cup-standings.html?sectorcode=AL&seasonc
ode=2019&cupcode=NC-WC&disciplinecode=ALL&gendercode
=A&nationcode= )... in prepričam sem, da države za nami vlagajo v smučanje bistveno manj kot mi...

psi lajajo, karavana se pa masti...
schultz23
# 05.03.2019 ob 13:25
gledajo zaradi tega... oziroma tv je prižgana zaradi ugodnega časa tekme (sobota in nedelja dopoldne)... menim, da bi bilo bistveno manj ogleda, če bi bila tekma ob 15ih... zanimivo bi bilo videti kolikšen je ogled tekem v večernem terminu... in pa še, če naših ni v ospredju... in koliko ljudi si dejansko ogleda celotno tekmo (recimo polovico prvega teka in ves drugi tek)...npr. koliko ljudi si je letos ogledalo moški smuk v val gardeni (upam, da je bil)....

zlati časi so bili zaradi tega, ker se je dejansko živelo s smučanjem.... ne smete toliko gledati samo na rezultate... me pa zanima: zakaj so pa bili takrat zlati časi v smučanju pri nas?

ps. letos me zanima obisk planice in kakšni zahrbtni navijači smo mi... tako kot je bilo omenjeno... mi smo instant navijači in delamo največjo škodo športu samemu... hodimo na tekme, samo kadar so rezultati, da se lahko hvalimo in slavimo.... ne gremo pa na športni dogodek zaradi druženja in ogleda vrhunskosti v športu ne glede iz katere države prihaja tekmovalec...
Bivši uporabnik
# 05.03.2019 ob 10:04
Hijena ti nimas veliko pojma o sportu vidim. Vsak smucar rabi nekaj casa da se prebije naprej, mislis da je Hirscher takoj zacel zbirati stopnicke in uvrstitve med top 15? Sploh pa en prej uspe, en kasnej. Lahko bi ze vedel da pridejo tudi tezka obdobja ko ti enostavno ne gre. Te mladinci nimajo se izkusenj, se sele prebijajo naprej in osvojijo tocke zelo malokrat, ampak to ne pomeni da so turisti. Marusa Ferk npr je pa ze prestara in lahko zakljuci kariero, ker se brezveze muči.
aaa
# 06.03.2019 ob 07:07
schultz23, Quatebriga

Res si ne znam predstavljati koliko mora biti človek "zaprtega" duha, da ne pošteka, da enostavno živimo v delu sveta kjer je alpsko smučanje ekstremno popularen šport. Morda celo najpopularnejši med vsemi športi. In da se temu lepemu športu odpovemo samo zato, ker globalno ne pomeni nič in počnemo kot čreda ovac raje to kar počne cel svet, ki pač naravnih danosti ki jih zahteva alpsko smučanje nima.
Vombat89
# 05.03.2019 ob 15:32
Res je treba bolj natančno pogledat rezultate, v takoimenovani zlati dobi od 79 do 85 smo imeli samo eno zmago na sezono, letos jih imamo 3.En strel je imel samo eno zmago in eno 2.mesto, kranjec ima že eno zmago in 3.mesto in je skoraj na vsaki tekmi blizu stopničk, en franko je imel samo 3 tretja mesta, kline ima pa zmago in drugo mesto, pa bo vsak rekel, da je franko mnogo boljši smučar. Mi se sploh ne zavedamo, da imamo v zadnjih 8 letih 8!!!!! zlatih medalj!!
apollo11
# 05.03.2019 ob 12:42
Ne gre za mutne posle, tekme svetovnega pokala prinesejo konkreten denar SZS, gre za prodajo tv pravic za tujino.

Zadeve bi morale biti bolj transparentne, enostavno so predolgo eni in isti ljudje na vodilnih funkcijah generalnih sekretarjev in podobno. Dejansko poteka pravi boj med SZS in OK Vitranc glede delitve denarja. Pa tudi SZS - Zlata Lisica.

Ima pa smučanje dobre TV rejtinge, ljudje pri nas dejansko gledajo smučarske tekme.
Fleaa
# 05.03.2019 ob 09:31
Kaj pa Jurček, Koširjov Jurček bo kaj pristavil svoj piskerček?
zapravico
# 05.03.2019 ob 07:47
Tudi pahor pride samo takrat, ko naši zmagujejo.
aaa
# 06.03.2019 ob 11:27
Če prav razumem smo Slovenci smučarski narod samo, če smučamo v Sloveniji? Če, v Avstriji pa ne? Glej jaz se zakega patrotizma pač ne grem. Masovno smo se odločili, da meje z Avstrijo ne bo več in zame več ne obstaja. Avstrija je moje dvorišče, tako kot Slovenija.

Kar se pa tiče financiranja tekmovalne smučarije. Prvo kot prvo, jaz tekmovalni šport res bolj slabo spremljam, ker ne vidim čisto nič v njem. In mi je popolnoma vseeno če ga še ploh financiramo. Moja replika se je nanašala na to, da vidva s kolegom nonstop ponavljata, kako se financira nek globalno eksotičen šport. In v to sem se vpičil. Ta šport je pri nas pač hočeš nočeš ekstremno popularen in za naše kraje (jebiga geografsko tudi Avstrijo štejem med naše kraje) ni popolnoma nobena eksotika. Ne glede na to da pol Slovencev smuča v Avstriji. In če pogledamo izven okvirov raznih panožnih zvez. Pred kratkim sem zasledil, da je mariborsko občino zadnja prenova stadiona stala 8 miljončkov. Toliko o tem, da se vlaga samo v smučarijo.
maximinus
# 05.03.2019 ob 16:20
A mora bit izključno piranska sol?
Cenejša varianta? Mogoče kapne dovolj da se lahko razmetavajo z "d best"!
Pa ne mi zgodbice o kristalih nabijat!
Quatebriga
# 05.03.2019 ob 16:19
Zakaj so bili zlati časi? Ker se je s smučanjem identificirala slovenska nacionalnost, saj smo zaradi čudaške športne politike bili uspešni samo v tej panogi.
Bivši uporabnik
# 05.03.2019 ob 16:07
Se strinjam. Ampak mi smo tako mala državica, da smo lahko veseli, da sploh imamo vrhunske smučarje, čeprav jih je malo. Saj skoraj nobena država nima, zmagovalce v vseh disciplinah, no razen Noveška, ki ima Kristoffersena (čeprav v slalomu postaja neprepričljiv), Jansruda, pa še včasih Svindala. Nemčija je trenutno boga pa je dosti večja od nas, Neureuther se poslavlja, Luitzu ne gre, v hitrih pa tudi nimajo najboljših. Mi imamo Žana, Štefa, Meto, Ilko (kadar ni poškodovana) ..... imeli smo pa sevede legendo Tino. Tudi če je pri nas smučanje še tako kao v krizi, se vedno najde eden, ki je izjema, oz. ki dosega dobre rezultate in sem vesel da imamo vsaj malo takih :D
Quatebriga
# 05.03.2019 ob 16:07
Seveda, če pa je nacionalka partner v trikotniku SZS - RTV - sponzorji. Drugega tudi ni na TV ob teh urah, folklora je imeti prižgano smučanje med kosilom, ko na hitro pogledaš naše(ga) in zadnje tri. Pa še zakonska podlaga obstaja, da mora biti smučarski svetovni pokal nujno na nacionalni TV pokritosti, česar pri drugih športih ni (za druge velja samo SP in EP).
hernandez
# 05.03.2019 ob 12:40
Quatebriga
# 05.03.2019 ob 07:09
Dejansko ... A se tole splaca organizirati? Ljudje itak pridejo samo, ce so uspehi, zastonj karte ali alkohol.

Seveda se posameznikom to zeloooo splača. Športni uspehi in prodane karte nimajo s tem nobene zveze.
aaa
# 05.03.2019 ob 12:38
Vsesplošna evforija je že bila na višku. Ampak o kakšnih ekipnih uspehih ti to? Katerih 5 naših pa je v cajtih rivalstva Stenmarka in Križaja prišlo med 15? Kuralt je odstopil. Cerkovnik je bil zanič. In to je bilo to. Kasneje je prišel Petrovič. In recimo Benedig. Ampak vsi ti skupaj imajo 2 mala kristalna globusa 2 medalji iz svetovnih in franko iz sarajeva. Od deklet pa pred Matejo ni bilo popoplnoma nič. To je to, od "zlatih časov".
Bivši uporabnik
# 05.03.2019 ob 09:18
Aha ce nas ne zmaga pomeni da je turist? Haha na kako nizkem nivoju ti moras bit
Bivši uporabnik
# 05.03.2019 ob 08:36
no to pa sploh ni res, lani na Vitrancu je bilo dost ljudi, pa Stefan se ni bil tako dober
schultz23
# 07.03.2019 ob 10:59
ne razumete... in prosim, da izpuščate besedo "samo", ker s tem polagate besede v usta drugim... jaz govorim o tem, da smo mi do smučarskega naroda prišli s tako in drugačno politiko in lobiji, ki so se zgodili že dolgo tega...ker drugače bi bili lahko v bližnji preteklosti veslaški narod, ali pa plavalni, ker vsakoleto milijon slovencev gre na morje... ali pa smo lahko sedaj, zaradi uspehov joda - judo narod...odločitev je pa itak stvar posameznika...

in ne vem kje ste mene našli, da sem omenil eksotičen šport?... lahko me pa najdete v izjavah, da se pri nas iz javnih sredstev smučarsko zvezo letno financira za 2 milijona evrov... npr: košarkarsko pa 600 tisoč... a je to normalno oziroma racionalno?...pač meni ni...

se pa iz moje strani debata zaključuje, ker v isti sestavek dati trenutno sliko nk maribor in njegova vlaganja s sliko tekmovalnega smučanja... včasih je boljše, če o določeni temi ne vemo veliko, da pač to pustimo...

in ja.... srečen sem, da živim v kraju, kjer imam do vrhunskih smučišč eno uro vožnje in eno uro vožnje do lepega morja... vse ostalo je postranskega pomena (razen financiranje športa otrok in mladine, ker iz tega vložka lahko kot družba veliko dobimo :)...
schultz23
# 06.03.2019 ob 09:01
ne razumem popolnoma vašega komentarja... nekaj so dejstva, nekaj je pa čisti populizem...

ne razumem tudi tega, da v nekem drugem članku zagovarjate avstrijska smučišča, v tem pa da imamo naravne danosti? tukaj se gre za trenažni proces in turistični vidik, ki lahko tudi smučarsko tekmovalno panogo financira...

ne gre se za zaprtega duha, ampak poštenost.... najprej si poglejte koliko denarja od države same dobi szs, koliko pa ostale, ki so mnogo bolj obiskane... (imate dva sina: eden je kaviar, pršut, ga vozite na take in drugačne stvari, ker ima dobre ocene in je družbeno bolj vključen, drugi tihi sin pa dobiva samo pašteto, pa mogoče hodi k gasilcem...ali je to pravilno postopanje?)

"ekstremno" popularen šport... nekaj se je rekreativno ukvarjati s športom in zagovarjati tekmovalni šport, nekaj je pa preko tv gledati samo naše, ko zmagujejo.... kako si razlagate obisk smučarskih prireditev v slo, ko ni naših v ospredju.... ali ni popularnost športa gledana tudi, ko hiršer pride v slovenijo in ga pridemo v velikem številu občudovat, ali fourcada, vonnovo, stocha, krafta, itd...

ne glejte samo nase in kaj vam ustreza... nas je dva milijona in marsikateri starš bi raje videl, da ima otrok boljšo strokovno pomoč pri treniranju določenega športa, kot pa, da so sredstva tako neracionalno porabljena... in samo zaradi tega se gre... vse ostalo je marketing , ki ga je že dolgo nazaj napravila politika oziroma ljudje, ki so se s tem okoristili...

in ja, v sloveniji z naskokom popularnosti vodi košarka...

ps. tudi sam sem smučar in ne govorim o odpovedi športa kot takega...da se razumemo.... in tudi sam sem navijač in rad vidim vsak uspeh slovenskega športnika....sem pa tudi navijač, ki gleda šport zaradi njega samega... oziroma vrhunskosti športa...

ps2. koliko ovac je v sloveniji, ki dejansko naredijo 7-10 smučarskih dni v letu? v svojem okolju naredite anketo in jih povečajte z dejansko populacijo v sloveniji (s tem, da v južnih krajih sloveniji je odstotek nižji)... rezultat je lahko precej egoističen...
Quatebriga
# 05.03.2019 ob 20:35
Podpis in *!
bori
# 05.03.2019 ob 20:28
***Wiki-bitcoin era.

Popravljam : Playstation era.
bori
# 05.03.2019 ob 20:22
V zlati dobi? Kakšna doba pa je sedaj?

Wiki-bitcoin era.
Bivši uporabnik
# 05.03.2019 ob 14:32
Ljudje so žal dvolični, lani na Vitrancu ko je mimo ograje šel Štefan Hadalin, ga nihče ni ogovoril, ta vikend se bodo pa vsi grebli za njim in hoteli avtogram.. Ko so rezultati so vsi s tabo, ko ti pa ne gre, pa vsi zahinavjo, na žalost je tako.
Bivši uporabnik
# 05.03.2019 ob 11:02
Tudi naša Meta je prvič stopila na stopničke pri 19 letih ze, Štefan pa že pri 23ih in tudi osvojil člansko medaljo. Sploh pa a ti misliš da če je Hirscher pri 20 letih uspel prvič zmagat pomeni da bodo tudi vsi drugi? 20 let se vleče? Hahaha lol. 20 let je samo slovenska zmaga minila v Kranjski Gori. Če še ne veš, smo zadnje sezone naredili napredek v tehničnih disciplinah, veleslalom je bil številka 1 v odsotnosti Ilke, in še zmeraj je. Tako pri fantih kot pri puncah, še slalom je ratal zanimiv (no razen Ane in Maruše ki imata težave), pri hitrih disciplinah smo mel Klineta, ki je osvojala stopničke in rezultate med top 10, Kosi je veliko obetal, in do svojega padca dosegel rezultate med top 15, ni glih neka kriza, samo v hitrih disciplinah je sedaj slabo, še Čater, ki je edini bil dober, se je žal poškodoval
odem.odet
# 05.03.2019 ob 09:02
Potem bo pa deževalo ali kaj takega, da bo Kranjska gora odpadla.