"Prekleti partizani" v Wengnu razjezili Girardellijevega očeta
Wengen, kjer je te dni moška smučarska karavana, je z zlatimi črkami zapisan v slovensko športno zgodovino. Anekdota pravi, da je reporter Mladen Delić ob zmagi leta 1980 Bojana Križaja poljubil kar dvakrat.
Wengen - lepa priložnost za obujanje spominov na slovenske presežke
Objavljeno: 15. januar 2019 ob 06:23
MMC RTV SLO

Ingemar Stenmark in Bojan Križaj sta bila velika tekmeca, a tudi prijatelja. Oba sta tekmovala na smučeh Elan. Foto: BoBo

89. pokal Lauberhorn bo v petek postregel s tekmo v alpski kombinaciji, v soboto sledi najdaljši in najstarejši smuk na svetu in v nedeljo še slalom. Wengenska arena bo predvsem v soboto nabito polna, čeprav vstopnice niso poceni. Najcenejša stane 65 frankov (58 evrov), za ogled tekme na tribuni pa je treba plačati 95 frankov (85 evrov). Kulisa je v objemu štiritisočakov že tako imenitna, tokrat se obeta še zimska pravljica, saj je v Wengnu od 50 do 100 cm snega. Od Slovencev naj bi imel največ možnosti za visoko uvrstitev slalomist Štefan Hadalin, ki v Wengen prihaja s popotnico 10. mesta iz Adelbodna. Preizkusil se bo tudi v kombinaciji.

Prireditelji tekem v Wengnu imajo pri pripravi proge veliko težav z novozapadlim snegom. Današnji prvi trening smuka so že včeraj odpovedali, prvi preizkus proge bo tako v sredo ob 12.30. Foto: Twitter Weltcup Lauberhorn.

Wengenski slalom predstavlja poseben izziv
"Moje smučanje je na treningih na visoki ravni, predvsem hitrost smučanja, tako da je to nekakšen realen izid, ko smučam tako, kot znam, s štartno številko, ki jo trenutno imam," je v pogovoru za MMC povedal Hadalin, ki se že veseli naslednjega izziva: "V Wengnu je vedno lepo tekmovati, vsaj jaz se tu počutim dobro. Tudi tekmovanje tu ima dolgoletno tradicijo in zato svoj čar. Slalomska proga je zanimiva, razgibana in predstavlja svojevrsten izziv." Hadalin bo nastopil tudi na kombinacijskem slalomu, progo bo prvič spoznal v sredo na uvodnem treningu smuka: (današnji trening je zaradi snega odpadel): "Smuk je sicer lep, tudi sneg je dober, je pa izjemno dolg in fizično naporen."

Tri slovenske zmage, Kostelić preprečil četrto
Zelo bogata je slovenska bera uspehov, ko se dotaknemo zgodovine tega legendarnega tekmovanja, ki so ga prvič izpeljali leta 1930. Na jubilejnem 50. pokalu Lauberhorn je Bojan Križaj slavil prvo slovensko zmago v svetovnem pokalu, leto pozneje pa ponovil uspeh, čeprav je imel le deseti čas prve proge. Rok Petrovič je bil na slalomski tekmi v Wengnu razred zase (zmaga za 1,20 sekunde) v sezoni 1985/86, ko je nanizal pet zmag. Leta 1995 je bil Jure Košir tretji, leta 2002 Mitja Kunc drugi, pri čemer mu je Ivica Kostelić le za stotinko speljal zmago. Na smukih je najvišje segel Andrej Jerman, ki je bil leta 2011 četrti.

Video: Andrej Jerman leta 2011 stopničke v Wengnu zgrešil le za štiri stotinke.

Andrej Jerman: To je najlepši smuk
"To je zame najlepši smuk. Vasica je zelo slikovita, kulisa z gorami Eiger, Mönch in Jungfrau pa dih jemajoča. Vzdušje je tu vedno sijajno, sem res pridejo navijači zato, da bi uživali v tekmi. V Kitzbühelu je preveč 'pompa', ljudje se pridejo le pokazat in tekma je postranskega pomena. Seveda je Streif težji in nevarnejši, toda tudi Wengen ima svoj čar, saj je ekstremno dolg, pol minute daljši od preostalih smukov," nam je povedal Jerman, prvi Slovenec s smukaško zmago svetovnega pokala. Proga v Wengnu je dolga 4.455 metrov in je najdaljša v svetovnem pokalu. Leta 1997 jo je Kristian Ghedina presmučal v rekordnem času 2:24,23.

Wengen ima posebno mesto v slovenskih srcih, saj gre za drugo najuspešnejše prizorišče slovenskega slaloma. Več uspeha so imeli Slovenci (s štirimi zmagami) le v Kranjski Gori. V nedeljo bo slovenski slalomski adut Štefan Hadalin, ki se je pred dvema letoma v Wengnu prvič prebil med najboljših 15. Foto: BoBo

Smučišče za največje mojstre
Posebna doživetja v smučarju vzbudi že prihod v to slikovito vasico v bernskem pogorju. Slalomsko progo je lepo opisal pokojni Tomaž Cerkovnik: "Na cilju, recimo, rasteta drevesi, ki sta po pravilih preveč skupaj, a ju lastnik za nobeno ceno noče posekati. In tako sta drevesi postali nekakšna zanimivost Wengna (danes ju no več, op. a). Teren je izredno raznolik in to je za vsakega smučarja izredno zahtevno. Štart je na ravnini, ki se po kakšnih 15 vratcih prevesi v zelo hudo strmino. Tempo, način smučanja in ritem moraš venomer spreminjati tako, kot se spreminja smučišče, na katerem so vedno zmagovali le največji mojstri, ki popolnoma obvladajo tehniko."

Prvi spomin na Wengen je iz leta 1975
Med mojstri strmih in ledenih prog je bil nedvomno Tržičan Bojan Križaj. Prvič je v Wengnu nastopil 12. januarja 1975, ko je bil komajda polnoleten. "Tekmovalec s številko 65 Bojan Križaj ima izreden vmesni čas," je, kot piše v knjigi Bele arene, takrat vpil uradni napovedovalec: "Gledalci, ki so se že obrnili proti soncu, so spet živahno zaploskali, napovedovalec pa jih je še spodbujal, češ da je med vratci eden najmlajših tekmovalcev." Bojan je imel 16. čas prve proge, na drugi je napredoval na 12. mesto. Trener Tone Vogrinec vseeno še ni bil popolnoma zadovoljen. "V igri je bila točka za svetovni pokal. Popolnoma bom zadovoljen, ko bomo osvajali točke.

Stenmark slutil, da je Bojan močnejši
Ne samo točke (takrat so jih podeljevali le do 10. mesta), prišle so tudi zmage. Wengen je prav zato prelomnica slovenskega smučanja. 20. januarja 1980 so se Križaju sestavili vsi koščki v mozaiku. Na obeh progah je bil hitrejši od Ingemarja Stenmarka, na prvi za deset stotink, na drugi za sedem. "Gnala me je silovita želja po zmagi, da bi poračunal za vsa druga mesta in izgubljene priložnosti," je Križaj komentiral zmago nad slovitim tekmecem, ki ga je bilo takrat podobno težko premagati kot danes Hirscherja. Zanimivo je, da je Stenmark pred tekmo slutil, da ga bo takrat na vrhu zamenjal Križaj: "Občutek imam, da bo danes zmagal Bojan."

Video: Spomin na zmago Križaja leta 1980

Dva poljuba legendarnega Delića
Mejnik slovenskega oziroma takrat jugoslovanskega športa so v živo spremljale številne legende športnega novinarstva. Tam je bil tudi hrvaški reporter Mladen Delić (1919-2005), ki je v mikrofon vzneseno vpil: "V življenju sem poljubil samo Đurđico Bjedov in Mira Cerarja, pridi, Bojan, k meni, da te poljubim." Na Delićevo nesrečo intervjuja z Bojanom pomotoma niso posneli, tako da je moral, po rafalu kletvic seveda, Delić vse skupaj ponoviti. A mu je uspelo tudi v drugo intervju posneti v tako evforičnem tonu in, da, tudi Bojana je poljubil še enkrat.

Andrej Jerman je leta 2011 s 4. mestom postavil najboljšo slovensko uvrstitev na smukih za pokal Lauberhorn. Foto: EPA

V divjem ritmu uprizoril sanjsko predstavo
Nepozabna je bila tudi Križajeva zmaga leto pozneje. Na prvi progi je bil precej zadržan in je bil z zaostankom 83 stotink le deseti. Bele arene: "Kazalo je že, da se bo tekma končala monotono, z zmago Stenmarka, potem pa je Marc Girardelli s sijajnim drugim tekom vrgel Šveda z vodilnega položaja. Gledalci so navdušeni pozdravljali uspeh mladega tekmovalca, na štartu pa je bil tedaj že Bojan. Pognal se je med vratca in bilo je na dlani, da je razpoložen kot še nikoli. V divjem ritmu je uprizoril sanjski tek, ki se je moral končati z zmago."

"Prekleti partizani"
"Po nastopu na prvi progi sem se že sprijaznil s tem, da si pač še nisem povsem opomogel od padca na smuku v Kitzbühelu. Ko pa je Giraredlli spodrinil Ingemarja in prevzel vodstvo, me je obšlo spoznanje, da se mi ponuja velika priložnost, hkrati pa neskončna želja, da jo izkoristim," je povedal Križaj, ki je bil na drugi progi kar za 52 stotink hitrejši od Girardellija. 17-letni Avstrijec, ki je nastopal za Luksemburg, je tako ostal brez prve zmage v karieri. Oče Helmut poraza ni znal prebaviti in je s cigareto v ustih preklinjal: "Verdammte Partisanen (prekleti partizani).


Bojan Križaj po prvi zmagi v Wengnu: "Gnala me je silovita želja po zmagi, da bi poračunal za vsa druga mesta in izgubljene priložnosti." Foto: MMC RTV SLO

Nekaj statističnih zanimivosti:

  • Smukaška proga v Wengnu je dolga 4.455 metrov in je najdaljša v svetovnem pokalu.
    Prva tekma za pokal Lauberhorn je bila leta 1930, avstrijski smukači so do danes zmagali 30-krat, švicarski 27-krat.
  • Na slalomih je s štirimi zmagami najuspešnejši Ivica Kostelić. Hrvat je ob tem dvakrat zmagal še v kombinaciji. Bojan Križaj ima dve (slalomski) zmagi.
  • Največ gledalcev je bilo leta 2012, ko si je smuk ogledalo 38 tisoč gledalcev. Zmagal je Beat Feuz, ki je zmagal tudi lani (Martin Čater je bil 11.). Na slalomu je lani zmagal Marcel Hirscher, kar je njegova edina zmaga v Wengnu.
  • Povprečni naklon smukaške proge je 25,3 odstotka, maksimalni pa 87 odstotkov (na skoku Hundschopf).
  • Leta 1975 je Franz Klammer smuk dobil s prednostjo 3,54 sekunde pred Italijanom Herbertom Plankom.
  • Leta 1997 je Kristian Ghedina progo presmučal v času 2:24,23, kar je še vedno rekord.
  • Leta 2013 je Francoz Johan Clarey na delu proge, imenovanem Haneggschuss, drvel s hitrostjo 161,9 km/h, kar je do zdaj najvišja hitrost na smukih svetovnega pokala.
  • Hermann Maier je priznal, da si je moral tri dni ogledovati progo, da je spoznal vse ključne dele.

Tomaž Okorn
Prijavi napako

<< Pojdi nazaj
Komentarji
Oskarx
# 15.01.2019 ob 07:06
Elan je bi takrat tata mata v Jugi, v vsaki garaži in delavnici je bil poleg nagih bejb iz revije Start, še poster Stenmarka in Križaja s smučkami Elan, aja, pa še zastava 101, kot šampion Evrope. Vzdušje med ljudmi je bilo definitivno boljše kot danes, seveda smo bili pa takrat tud mlajši, zdravi in predvsem lepši, hehe..
AM
# 15.01.2019 ob 07:55
""Prekleti partizani" v Wengnu razjezili Girardellijevega očeta."

Ko ti v Evropi priznavajo uspeh protifašističnega boja, pri nas doma pa bi ga nekateri najraje pozabili.

Sicer pa.... Hvala Bojan za vse lepe trenutke !
seba goričan
# 15.01.2019 ob 07:54
Otroc smo gledal oddajo za JLA,vmes smučanje in partizanski film,mama je pa kuhala kosilo...to so bili cajti
alexalchi
# 15.01.2019 ob 08:15
Pa to ne moreš verjet: pripsevek govori o Wengnu a naslov se bere oz namiguje, kot da je bila tekma v Dražgošah...
zapravico
# 15.01.2019 ob 07:58
To so bili cajti,ne pa zdaj,samo pohlep za denar
Janček
# 15.01.2019 ob 08:40
Še nekaj, kar bo pripomoglo k razumevanju avstrijske jeze (oče Girardelli je Avstrijec) nad Jugoslavijo konec leta 1979 in v začetku 1980 (torej v času sporne izjave), ki sem jo občutil tudi sam, ko sem si kot 10-letni mulc pozimi leta 1980 zlomil nogo in bil na zdravljenju v Wolfsbergu.

Tedaj mi je nek mlad Avstrijec (cca. 18 let) prezirljivo rekel "Tito bandito" (jaz sem mu odgovoril Avstrija kaput), toda šele čez čas sem ugotovil, kaj je bil najverjetnejši razlog za to.

Bombni napad v Velikovcu je bil teroristični napad, ki se je zgodil 18. septembra 1979 v Velikovcu na Avstrijskem Koroškem (Vir: Wikipedia)

Da bi kak novinar povezal 1+1, pa je pri nas skoraj misija nemogoče. Pri nas se ne išče resnica, ampak še vedno dela propaganda.
Voly
# 15.01.2019 ob 08:18
Ja, zaradi tistih časov je nam starejšim še vedno v krvi smučarija, meni osebno pa še smučarski skoki. Imeli smo Križaja, pri skokih pa še Ulago. In tako sem komaj čakal vikenda in tekem. Ko sem bil na obisku v Beogradu, sem mislil, da ne bom mogel gledati tekem, pa sem se močno zmotil. Tudi tam so prenašali tekme, reporter se je pa drl, kot bi prenašal nogometno tekmo. Moj bratranec (iz Beograda) ni maral spremljati športa, smučanje je pa gledal in se zraven drl kot jaz.
To so bili zame nepozabni časi.
pepieinschlag
# 15.01.2019 ob 09:02
Dva poljuba legendarnega Delića

Zadnjič na Sljemenu, pa je kamera hrvaške TV med javljanjem (pripravo na prenos tekme za Svetovni pokal) povsem slučajno »poblisknila« po Bojanu, ki se je med množico »navadnih« ljudi približeval prizorišču v neki ponošeni rjavi jakni.

Takrat me je prešinilo, koliko ljudi ga je sploh prepoznalo.
Kakšna legenda je tudi Bojan.
Še v Sloveniji ga verjetno že marsikdo ne bi več. Mlajši ne vedo, kakšne lepe trenutke nam je uprizarjal iz tedna v teden.

Šlo je več, kot samo za smučanje.
Gledali smo v službah, gleda pred nedeljskim kosilom …

Njegov preboj je morda primerljiv le še s Kosteliči.
Tudi on in Tona sta potovala s starimi kripami od smučišča do smučišča.
Janček
# 15.01.2019 ob 08:28
Če v Google vtipkamo: girardelli "Verdammte Partisanen",

dobimo samo 2 zadetka. Prvi je današnji od MMC-ja, drugi pa iz leta 2010 od Dnevnika ;) Nikjer tudi ne piše, kdo naj slišal to izjavo. Mitja Kunc aka "Zove orao" je bil še premlad, Tona pa ni ravno najbolj zanesljiv vir. Tako da prosim ne nas basat s takimi.
Don Vito
# 15.01.2019 ob 12:30
Ja res je...to so bili zlati cajti,zime so bile tiste prave zime, poletja dolga in vroča, mularija se je igrala pred bloki do poznega večera, nosil se je jeans in poslušalo rok, gostilne so bile polne...pred njimi nešteto, tomosovih štirk,avtomatikov,pony expresov,predvsem se pa folk ni kregal med sabo tako kot danes! Bojana pa smo gledali kar med poukom v šoli!
Voly
# 15.01.2019 ob 10:10
Janček
Ja, kaj bi pa ti sedaj rad dokazal? Novinar je pisal o evforiji pri nas ob prvih zmagah naših zimskih športnikov. In, sedaj bi po tvoje zraven moral še napisati kako so naši sicer zmagovali, ampak Tito je bil pa baraba?
Verjetno te takrat še ni bilo, ali pa si živel v kakšnem zagrenjenem okolju, kjer jim je bilo hudo, če je kak naš zmagal. Ti lahko pišeš še tako zafrustrirano, toda naše športne zgodovine ne moreš izbrisati.
Hladilnik
# 15.01.2019 ob 11:09
ojej no, novinar je zapisal zanimivost. Meni se to ne zdi noben levičarski politični populizem. Pač so očitno nekateri tako dojemali Jugose, ki so povsod radi poudarjali NOB, Nemcem oz. Avstrijecem je pa šlo to v nos, saj je NOB bil v svojem bistvu proti njim... In ker nekih hudih uspehov ni bilo pred tem, je bila zmaga presenetljiva in tako je stari holzer pač težko prenesel, da ga eni prekleti partizani iz neke Jugovine šišajo v smučanju, kjer je smučanje glavni šport...
prestigius
# 15.01.2019 ob 07:57
Križaj....."gnala me je silovita želja po zmagi!"

To je vse kar rabiš, vse ostalo pride samo
ms-dante
# 15.01.2019 ob 06:43
Eni mojih prvih spominov - 1. zmaga Krizaja
KLIPAN
# 15.01.2019 ob 11:34
Partizani so pač zmagovalci.
pohorjezeleno
# 15.01.2019 ob 09:28
Ko sem bil še fante, smo vsi sanjali o Elankah RC. :)
sintaksa
# 15.01.2019 ob 12:35
Kritičen bralec Reporterja, Demokracije in Nove24 bi delil nasvete novinarjem na nacionalki...take domišljije še Fran Milčinski ni imel.
aaa
# 15.01.2019 ob 12:32
sak kritičen bralec se namreč vpraša, zakaj bi kaj takega oče Girardelli sploh izjavil,

Tastari Girardelli je bil orng usekan. Na olimpijadi v Albertvilu je na dveh tekmah, kjer je Marc odstopil, prismučal do varnostnika ob progi in mu zabrisal voki toki v prepad.
sintaksa
# 15.01.2019 ob 12:04
Morda bi moral pisati članke o smučanju g. Možina, ali pa bi lahko celo prenašal tekme skupaj z g. Dežmanom?
torcida_ce
# 15.01.2019 ob 14:10
Drugace, Jugoslavija ima v Wengnu dve dvojni zmagi. Petrovic/Krizaj in pa Kostelic/Kunc. :p
torcida_ce
# 15.01.2019 ob 14:04
Zivel NOB, zivelo bratstvo in enotnost, zivela Jugoslavija!
Neka pati koga smeta!!!!
Janko Jazbec
# 15.01.2019 ob 12:00
Girardelli je nekoč izjavil (videl sem interviju), da komaj čaka, da zapusti Kranjsko goro, da se bo lahko v Avstriji spet pošteno najedel. Izjava je bila dana za našo TV.
alberta
# 15.01.2019 ob 10:20
Ja, bi rekel, da je ta prispevek narejen bolj na hitro, kajti, v tem delu, ko piše, da se je Vogrinec jezil zaradi izgube točk z 12. mestom, bi lahko avtor napisal, da so takrat točke podelili le do 10. mesta.
Kot drugo bi lahko pojasnil, da je l. 81, ko je bil Križaj 10. po prvem teku bil Girardelli 8. ali 9., ne spomnim se prav točno, kajti takrat je v 2. teku nastopilo najprej prvih pet iz 1. teka, v obratnem vrstnem redu, potem pa od 6. naprej.
Tista Križajeva zmaga pa je še toliko bolj pomembna, ker je eden ali dva tedna pred Wengnom nastopil na tistem "znamenitem" smuku v Kitzbuehlu ( ko sta s Stenmarkom lovila kombinacijske točke ) in je v želji za dobrim rezultatom, (glede na smukaško pripravljenost ) pretiraval ter tako grdo padel, da je bilo prav grozno za videt. Bil je ves " olupljen " po obrazu.
Tisto o Deliću, pravi avtor, je anekdota, tole s Helmutom Girardellijem pa je tako suvereno zapisano, kot da bi ga avtor sam slišal izreči te besede... dajte, no...
Hijena
# 15.01.2019 ob 08:39
To so bili veliko boljši časi kot danes...
garmond
# 15.01.2019 ob 11:31
Takrat smo takorekoč dihali z našimi športnimi junaki, skupaj z njimi smo se veselili uspehov, skupaj z njimi smo trpeli pri porazih. Znali smo ceniti športnike, ki so uspešno predstavljali našo takratno domovino. Nekako je bilo vse bolj iskreno, naravno, danes pa se vse gleda samo skozi denar.
Zato pa moramo danes, hočeš nočeš, vedno pogosteje navijati za tuje klube, za katere igrajo naši športniki. To ne vodi ravno k neki rasti domoljubja v naši mladi državi...
V zimskih športih sicer še ni tako, vsaj pri športnikih ne, je pa precej strokovnega osebja (trenerji itd.) že šlo po tej poti.
Janček
# 15.01.2019 ob 10:54
Voly, zresni se in še enkrat preberi, kaj sem sploh napisal. A moram poudariti s krvavo rdečo, da repliciram na sporen naslov, oziroma želim pojasniti ozadje izjave od očeta MarcaGirardellija? Ostala pa so tvoja podtikanja in poskusi žaljenja, ker proti uspehom naših sportnikov nisem napisal niti ene žal besede... pa tudi novinar ni imel nobenega opravičljivega vzroka, da celo v naslov napiše levičarski politični populizem.
stewie
# 15.01.2019 ob 08:40
Me zanima, če je v istem slogu Giraldellijev oče kdaj preklel še denimo Američana Phila Mahreja z izrazom "Verdammte Verbündete!" oz. Prekleti zavezniki.
BlackHole
# 15.01.2019 ob 07:08
Kline ni zmagal v Wengnu, pač pa v Kvitfjelu. Lahko pa to naredi letos. :)
Janček
# 15.01.2019 ob 12:18
Bom še enkrat pojasnil, kako je bombni napad v Velikovcu povezan z izjavo Helmuta Girardellija, ki jo je avtor članka uporabil za pompozen naslov tega članka. Vsak kritičen bralec se namreč vpraša, zakaj bi kaj takega oče Girardelli sploh izjavil, pa ne da s tem opravičujem njegovo izjavo.

V tistem času (na začetku leta 1980) sem tudi sam na lastni koži občutil jezo Avstrijcev, ker so bili naši agenti UDBE ujeti pri aktivaciji bombe v Velikovcu. To dejanje je razkrilo obraz prejšnjega režima in je še posebej v Avstriji poželo val zgražanja in sovraštva, ki je padlo na pleče cele tedanje države, vključno z našimi športniki.

Zato je moje opozorilo namenjeno prav našim novinarjem, naj ne opletajo s pompoznimi izjavami v naslovih, če ne poznajo njihovega ozadja.
b135
# 16.01.2019 ob 07:44
Prekleti nacisti in prekleti fašisti,
Smrt fašizmu in nacizmu !
m72
# 15.01.2019 ob 21:19
"Pa kakšno poniževalno mnenje so imeli po svetu do Jugoslovanov."

Ja, nevedni in napihnjeni bedaki v kartonastih hišah, ki so se tolažili z izcedki propagandistov. Bolj razgledani pa so vedeli, da je Jugoslavija amerika za večino zahodnjakov.
m72
# 15.01.2019 ob 21:11
Haha, stari usekani hajmatdinstovec se je raz.pi.dil :-) Verjetno je dobil mokre hlače, ko se je spomnil na partizane :-)

Drugače pa - lepi časi so to bili, ko smo nestrpno čakali na prenose tekem, držali pesti za naše smučarje pa tudi za Elan in Alpino!
bob
# 15.01.2019 ob 18:40
Obeh zmag Bojana se spominjam. Bil sem osnovnošolec in Bojana sem spremljal na enem smučišču v recepciji na črno belem TVju. Ko je Bojan vozil, na smučišču ni bilo žive duše. Vsi smo se nagrmadali v recepciji in navijali kot nori. Spomini mi poženejo kri po žilah in kocine se mi naježijo. To je bila pripadnost in Elanke RC so bile pojem.
Kekec99
# 15.01.2019 ob 15:14
Imaš prav, o "naših" se ne govori in Janša si lahko vzame celo Slovenijo, če si želi, saj nas je lastnoročno osvobodil. Tisti posnetek iz "vojaškega zapora" kjer je jedel jagode in razlagal kako mu je vse podtaknjeno je že pozabljen. :)
torcida_ce
# 15.01.2019 ob 14:52
To so pa krkovicevi naredili. Se ne spodobi o tem govorit
Vovkov
# 15.01.2019 ob 11:17
prizemljen@
Voly

Dve možnosti sta. Ali niste prebrali Jančkovega komentarja do konca ali pa ste funkcionalno nepismeni.

Izgleda, da sem tudi jaz funkcionalno nepismen, kajti prebral sem vse Jančkove@ komentarje in nisem iz njih razbral kaj ima veze terorizem leta 1980 s smučarsko evforijo tistega časa. Mogoče pa bi nas ti razsvetlil. Glede tiste kletvice očeta Girraldelija pa se je tu gor brez veze prepirati, mogoče bi bilo bolj pametno vprašati avtorja članka od kje ima vir za to pisanje.
prizemljen
# 15.01.2019 ob 10:44
Mislim, da ste zgrešili čanek, če ne celo portala. Hoteli ste dodati svoj prispevek na strani: Najbolj neumni poskusi vključevanja politikantskih prepirov v vse ravni življenja Slovencev.
Normandijec
# 15.01.2019 ob 09:59
Zanimivo da neki komentarji kar izginejo. Bravo "demokracija"!!! Hvala republika Banana in Ananas odkar Rastoder poseduje tudi hektarje ananasovih polj v latinski Ameriki
sintaksa
# 15.01.2019 ob 15:24
Raje izkoristim čas za vložek v prihodnost, v delo, v dobre odnose, dobro življenje. Srečno in uživajte na naslednji manifestaciji. Prav je tako. Družba potrebuje tudi vas.

in potem napiše 6 jeznih komentarjev pod člankom. Bravo!
kar_nekdo
# 15.01.2019 ob 10:32
Mogoče si pa malo bolj na hitro prebral-a članek. Dve od treh stvari (točke do 10. mesta in padec pred 12. mestom), ki si jih omenil-a, sta opisani v članku...
seba goričan
# 15.01.2019 ob 09:46
Bojan je res legenda...takole šele ko se staram in ko leta bežijo se tega vedno bolj zavedam..
torcida_ce
# 15.01.2019 ob 19:26
Veseli me, da deliva vrednote gleda NOB. Drugače te moram pa razočarati. Sem star 37 let, delam za privatno firmo v tujini, tak ene 10 ur na dan, dobivam za to nekaj čez 2 jurja na mesec, tako da o brezdelju ravno ne moremo govoriti
Kekec99
# 15.01.2019 ob 14:18
Zakaj ni omenil ropa banke ali ugrabitev ki so jih v Avstriji izvajali slovenski specialci? Za nekatere izmed njih smo še vedno manj vreden narod, komunisti gor ali dol.
los-t
# 15.01.2019 ob 13:58
končno en pravi, izvirni in zanimiv članek od vaših novinarjev!
aaa
# 15.01.2019 ob 12:15
To so bili cajti,ne pa zdaj,samo pohlep za denar

Ja, takrat sem take top dile videl samo po televiziji. Za tam kjer sem smučal, bi jih bilo tako ali tako škoda. Danes si jih pa lahko celo kupim. In uporabim tam, kjer jih ni škoda.
Hrk hrk
# 15.01.2019 ob 10:13
O takratni slovenski evforiji je Predin takrat povedal svoje.
https://www.youtube.com/watch?v=PdkiY-nG3Tc
Kristl
# 15.01.2019 ob 06:51
Kaj ni še Kline zmagovalec enega smuka? Ej, ej Tomaž.
ferdo12
# 17.01.2019 ob 20:27
Ekstremno levi RTV ne zna več pisati in predvajati kaj drugega, kot posnetke iz bivše Jugoslavije in še nekaj malega Štuhečke. Samo, da spomnim :
Tina Maze:
2 ZLATI Olimpijske igre in 4 ZLATE svetovna prvenstva
2 SREBRNI Olimpijske igre in 5 SREBRNIH svetovna prvenstva,
da ostalih uspehov sploh ne naštevam.
Ja, samo ona je pa dala vetra tem neumnim novinarjem iz RTV-ja, zato jo pa sedaj, ker je bila brez dlake na jeziku, nihče ne omenja več. In upam si trditi, da je vse to namerno.
Za mene je in bo vsaj dokler je kdo ne prekosi največja. Ni bilo kaj lepšega kot pogled na objokano Vonnovo, ko ji je v njeni državi ukradla šov na svetovnem prvenstvu.
Neprecenljivo. Samo, problem je, ker ne mara levičarjev, kajne?
torcida_ce
# 16.01.2019 ob 11:59
A na avstrijskih smuciscih dobis pa ruski kavijar in jagnecje kotlete iz Francije? Pa kobe-beef zrezke