Foto:
Foto:

Z zemljevidom se bodo obiskovalci lažje orientirali in tako spoznali še več lepot tega dela Pohorja, s kartončkom pohorske kulinarične transverzale pa degustirali pristno pohorsko kulinariko v kočah in hotelih. Po besedah predsednika društva Milana Klančnika je bilo povpraševanje gostov po takšnem zemljevidu Pohorja veliko, zato so ga v manjšem številu izvodov pripravili že lani, letos so idejo še nadgradili.

Kartončke in zemljevide bodo razdelili turističnim ponudnikom v Mariboru in vsem trem občinam. Gostje jih bodo našli na vseh turističnih točkah v omenjenih občinah, na spodnji in zgornji postaji Pohorske vzpenjače, v večini namestitvenih zmogljivostih v vseh vključenih kočah, ki sodelujejo in so del kulinarične Pohorske ponudbe.

Projekt predstavlja enega prvih korakov k tesnejšemu povezovanju Maribora z drugimi pohorskimi občinami na področju turizma

K projektu so povabili štiri občine na območju Pohorja: Maribor, Hoče-Slivnica, Ruše in Slovenska Bistrica, pravi direktorica Zavoda za turizem Maribor Pohorje Doris Urbančič Windisch in dodaja, da si bodo v prihodnje prizadevali povezati vseh 16 občin na območju Pohorja.

»Izgradnja skupne vizije ter močne blagovne znamke Pohorja, v povezavi z reko Dravo, lahko v prihodnosti močno vpliva na razvojni preboj celotne turistične destinacije. Mestna občina Maribor si bo zato prizadevala tudi za sprejem Zakona o Pohorju ter bo svoje napore vložila v aktivno povezovanje in sodelovanje vseh občin in deležnikov, ki delujejo na Pohorju in ob reki Dravi«, pa je na predstavitvi poudarila podžupanja mestne občine Maribor Alenka Iskra.