Foto: BoBo
Foto: BoBo

Po velikih načrtih, ki so jih še pred nekaj leti predstavljali kitajski lastniki Aerodroma Maribor, zdaj vse kaže na to, da bi letališče 16. julija lahko tudi zaprli. Takrat namreč poteče odpovedni rok sedanjim najemnikom, država pa se še vedno ni izjasnila, kaj bo z letališčem storila. To bi pomenilo, da bo brez dela ostalo 31 zaposlenih, helikopterska nujna pomoč bi morala poiskati drugo lokacijo, ustavilo bi se tudi delovanje športnega letališča in šole letenja.
Potem ko država ni želela ugoditi željam kitajskega investitorja po sprejetju državnega prostorskega načrta, znižanju najemnine in državni pomoči, se je ta odločil za prekinitev najemne pogodbe. Država pa dobre tri mesece pred potekom odpovednega roka še zmeraj ni predstavila svojih načrtov. Zato so vsi povezani z delovanjem letališča vse bolj zaskrbljeni. Predstavnik zaposlenih Tone Bračko pravi, da so zaposleni v dvomih o tem, kaj se bo zgodilo čez dobre tri mesece.
Na ministrstvu za infrastrukturo naj bi odločitev o tem, kaj se bo zgodilo z letališčem, sprejeli do konca aprila. Kot možne scenarije navajajo prodajo, koncesijo ali najem, ob najbolj črnem scenariju pa bi lahko letališče tudi zaprli. To bi pomenilo, da bo svoje dejavnosti morali prenehati opravljati športno letališče, šola letenja in nujna helikopterska pomoč. Vodja nujne pomoči Štefan Mally pa pojasnjuje, da se oni lahko na hitro preselijo na drugo lokacijo. Takšna selitev pa bi skoraj zagotovo vplivala na kakovost izvedbe helikopterske pomoči.
Samo lani so izvedli približno 300 posredovanj.
Prihodnost letališča skrbi tudi župana občine Hoče-Slivnica Marka Soršaka, a ob tem dodaja, da je edina prava rešitev podaljšanje pristajalne steze. Prav ti načrti pa so bili v zadnjih mesecih deležni neodobravanja med okoljevarstveniki in nekaterimi krajani.
Bi pa zaprtje najverjetneje pomenilo, da bi država morala vrniti 15 milijonov evrov evropskega denarja, ki je bil porabljen za gradnjo terminala.