Trenutno se predvaja:
Maribor 6
16. oktober 2020 ob 15:16 Novice

Bodo električni avtomobil Fisker Ocean izdelovali v hoški Magni?

Iz Magne International je včeraj prišla informacija, da je podjetje podpisalo z Ameriškim podjetjem Fisker pogodbo za izdelavo električnih športnih terencev
Foto: MMC RTV SLO/Fisker
Foto: MMC RTV SLO/Fisker

Iz Magne International je včeraj prišla informacija, da je podjetje podpisalo z Ameriškim podjetjem Fisker pogodbo za izdelavo električnih športnih terencev. Vozila naj bi bila del proizvodne Magne Steyer, katere del je tudi hoška Magna. Po neuradnih podatkih naj bi šlo za posel, s katerim je vodstvo multinacionalke že nekaj časa pogojevalo širitev obrata v Sloveniji.

Magna je sklenila posel za izdelavo luksuznega električnega športnega terenca Fisker Ocean. Ob tem je vodstvo multinacionalke zapisalo, da so navdušeni nad sklenjenim poslom s Fiskerjem in sodelovanjem pri izdelavi tehnološko tako naprednega in trajnostno naravnanega vozila. Gre za avtomobil, v katerem pri proizvodnji uporabljajo reciklirane in zgolj veganske materiale. Izdelovati naj bi ga začeli leta 2022, predvidoma jih bodo letno naredili 50 tisoč. Proizvodnja pa naj bi po navajanju avstrijskega Kleine Zeitung stekla pod okriljem Magne Steyer. Vodstvo družbe tega ni zanikalo, prav tako ne, da je posel povezan z že načrtovanim širjenjem obrata v Hočah, kjer se je že ob napovedi naložbe govorilo o postopni širitvi tovarne do izdelave celotnih avtomobilov v Sloveniji. Podpis pogodbe je danes komentiral tudi župan občine Hoče Slivnica Marko Soršak, ki pravi, da pozdravlja vsak nov posel, saj ta pomeni manj prostora v Gradcu in več možnosti za širitev proizvodnje v Hočah.

Še vedno pa je Magna v procesu pridobivanja okoljevarstvenega dovoljenja za drugo fazo tovarne. Vloga je bila oddana 31. maja 2018., končne odločitve še ni. Razgrnjen je tudi občinski prostorski načrt, ki naj bi bil na občinskem svetu obravnavan februarja prihodnje leto.

V drugi fazi je predvidena gradnja dveh karoserirnic in dveh sestavljalnic vozil s skupno zmogljivostjo 100 tisoč vozil letno. Pogajanja z morebitnimi še dodatnimi naročniki pa se v Magni nadaljujejo.

Aleks Horvat

Nazaj na vrh