Strokovnjaki že nekaj časa opozarjajo, da nekateri mostovi čez Dravo v Mariboru niso v najboljšem stanju. Tako bo kmalu obnove potreben pred več kot 100 letni zgrajeni Stari most, še bolj pa Titov most, čez katerega je promet stekel pred 57-imi leti in ki v vsem tem času še ni bil temeljiteje obnovljen.

Konec lanskega leta je Mestna občina Maribor objavila razpis za izvajalca skrbnega pregleda dveh mostov čez reko Dravo, ki sta v njenem upravljanju. Na razpis se je prijavil en ponudnik, ki pa je postavil zelo visoko ceno. Podžupan za področje komunale, prometa in športa Samo Peter Medved: "Soočamo se s pomanjkanjem ponudnikov, razmere na trgu so za izvajalce zelo ugodne, se združujejo, dajejo višje cene."

V občinskem proračunu je letos na voljo dobrih 150 tisočakov za vzdrževanje mostov in ponovitev razpisa za skrbni pregled. Tega potrebuje tako Stari most, kot tudi Titov, ki pristojnim povzroča največ skrbi: "Titov most, ki je bil zgrajen sredi 60. let, je dotrajan, tudi sami lahko opazite določena zamakanja, definitivno morampo iti v skrben pregled in načrtovati ukrepe za podaljšanje življenjske dobe tega mostu."

Kljub temu je most po mnenju strokovnjakov varen, je pa dejstvo, da bo njegova obnova draga. Podžupan Samo Peter Medved: "Sanacija Titovega mostu je za občino izjemno velik strošek, razmislili bomo, kako to finnacirati, mogoče tudi s pomočjo države."

V najslabšem stanju pa je malečniški most, ki ga bo po prenosu upravljanja obnavljala državna Direkcija za infrastrukturo. Obnova bo stala poldrugi milijon evrov, ni pa znano, kdaj bi se lahko začela: "Direkcija za infrastrukturo pogojuje ureditev in semaforizacijo križišča Mlinske in Ulice Kraljeviča Marka, kar pa traja predolgo."
Je prepričan podžupan Samo Peter Medved, ki dodaja, da bo treba rešitev za malečniški most najti še letos.

Titov most dve leti po odprtju, leta 1965. Foto: Pokrajinski arhiv Maribor
Titov most dve leti po odprtju, leta 1965. Foto: Pokrajinski arhiv Maribor