Svet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.7 od 97 glasov Ocenite to novico!
Donald Trump je napovedal, da bosta vodenje njegovih podjetij prevzela njegova sinova Eric (skrajno levo) in Donald mlajši (skrajno desno), kar ne prepriča kritikov. Foto: Reuters
Trump, kot kaže, prav tako ne bo nikoli objavil svojih davčnih napovedi, česar mu po zakonu ni treba storiti. Na novinarski konferenci je vprašanje o tem zavrnil, češ da to zanima le še medije. Poleg tega je na volitvah zmagal, čeprav tega ni storil, zato ne vidi problema. Foto: Reuters
Ronald in Nancy Reagan v prvem letu bivanja v Beli hiši
Tako nekdanji ameriški predsednik Ronald Reagan (na fotografiji) kot tudi Jimmy Carter sta pred nastopom funkcije predsednika ZDA vse svoje premoženje prenesla na poseben sklad. Foto: Reuters
VIDEO
Trump pred novinarji

Dodaj v

"Trumpova pot vodi v škandale in korupcijo"

Trumpovo podjetje je sicer do zdaj odstopilo od številnih predvidenih poslov
12. januar 2017 ob 07:47,
zadnji poseg: 12. januar 2017 ob 10:31
New York - MMC RTV SLO, STA

Direktor ameriškega urada za vladno etiko ZDA Walter Shaub je ostro kritiziral načrt Donalda Trumpa, ki je napovedal, da bosta vodenje njegovega imperija prevzela njegova sinova.

Trump se bo odpovedal vodenju podjetja, prevzeli pa ga bodo njegova sinova Eric in Donald mlajši ter glavni finančni direktor Allen Weisselberg, ki je pri podjetju še iz časov Trumpovega očeta Freda. Podjetje ne bo sklepalo novih mednarodnih poslov, bo pa poslovalo še naprej v ZDA. Trump in njegova odvetnica Sheri Dillon trdita, da se novoizvoljeni predsednik ZDA z otrokoma ne bo nikoli pogovarjal o poslovanju podjetja ter da se bo čez osem let vrnil in ju odpustil, če ne bosta dobro delala.

Izvršna direktorica Projekta za vladni nadzor Danielle Brian meni nasprotno: "Takšne meje delujejo med poslovneži, vendar ne v družini ... ta načrt mu ne onemogoča okoriščanja s položajem niti ne preprečuje oviranja njegovega dela v Beli hiši," je dejala. Tudi odziv direktorja urada za vladno etiko Walter Shaub je bil oster, po pisanju BBC-ja je dejal, da takšna Trumpova odločitev "ne ustreza standardom ameriških predsednikov zadnjih 40 let" in da se s predlaganim načrtom ne bi izognil konfliktu interesov.

Trump kot lastnik podjetij na primer najema poslopje, v katerem je njegov najnovejši hotel v Washingtonu od vlade, ki jo bo kmalu vodil, kar pomeni, da se bo prepiral sam s seboj glede višine najemnine. Njegovo podjetje dolguje več sto milijonov dolarjev tujim državam in podjetjem, kar prav tako povzroča skrbi. "Trumpova pot vodi v škandale in korupcijo," meni nekdanji pravnik za etična vprašanja pri predsedniku Baracku Obami Norm Eisen, ki je najglasnejši kritik načrta. Črno prihodnost napoveduje tudi predsednik organizacije Javni državljan Robert Weissman. "Novoizvoljeni predsednik Trump je padel na etičnem testu in Amerika bo trpela posledice," je sporočil.

Nekdanji predsedniki premoženje prenesli v sklad
Novoizvoljeni ameriški predsednik Donald Trump pa trdi, da bo zlahka vodil tako ZDA kot svoje podjetje, vendar se bo žrtvoval in bo le predsednik. Prav tako trdi, da pravila proti konfliktu interesov ne veljajo za predsednike ZDA, in to čeprav so se vsi njegovi predhodniki znebili premoženja oziroma ga dali v poseben sklad z neodvisnim upraviteljem, da bi se izognili tudi senci dvoma. Jimmy Carter je na primer prodal svojo plantažo arašidov, Ronald Reagan pa dal vse svoje premoženje v poseben sklad.

Za Trumpa bi bila prodaja malce bolj zapletena, saj je vpleten v okrog 500 poslovnih interesov v 20 državah sveta. Njegova odvetnica Sheri Dillon je zagotovila, da prodaja ne pride v poštev, saj se lahko zgodi, da bo moral prodati pod ceno in to ne bi bilo pošteno, ker je podjetje gradil celo življenje.

Imenovanje nadzornikov za etična vprašanja
"Pri kandidatih za visoke vladne položaje je po navadi pomembnejše domoljubje," je dejal direktor urada za vladno etiko Walter Shaub, ki ga je na položaj leta 2013 za pet let imenoval Barack Obama, v uradu pa je delal že pod Georgeem Bushem mlajšim. Pri tem je pohvalil nekatere kandidate za ministrske položaje, kot je Rex Tillerson, ki se je ločil od svojega premoženja za čas vodenja zunanjega ministrstva in menil, da bi moral Trump storiti enako, ne pa da ostaja solastnik sklada, ki je lastnik njegovega poslovnega premoženja. Opozoril je tudi, da je Trump odstopil od obljube, ki jo je dal novembra. Namreč da njegovo podjetje ne bo sklepalo več nobenih novih poslov.

Dillonova je glede tega dejala, da bodo imenovali nadzornika za etična vprašanja, ki bo posredoval, če bo pri novih poslih dišalo po konfliktu interesov oziroma služenju na račun Trumpovega položaja. Dobiček, ki ga bo zaslužil s hotelskimi sobami, ki jih najamejo predstavniki tujih vlad, pa bo Trump nakazal finančnemu ministrstvu ZDA.

Prodal za 40 milijonov dolarjev delnic
Trumpovo podjetje je sicer do zdaj odstopilo od številnih predvidenih poslov na primer v Argentini, Azerbajdžanu, Braziliji, Gruziji, Indiji in Savdski Arabiji. Trump je v času kampanje prodal za 40 milijonov dolarjev delnic. Poravnal je tožbo zaradi svoje univerze, ki so jo študentje tožili zaradi prevar, pred kratkim pa tudi popustil v pogajanjih s 500 zaposlenimi v hotelih v Las Vegasu in prestolnici pri novi kolektivni pogodbi, ki jim zagotavlja višje plače, pravico do pokojnine in zdravstvenega varstva. Za kritike to ni dovolj. "Brez popolne ločitve od konfliktov interesov Američani nikoli ne bodo vedeli, kje se konča Trumpovo podjetje in kje se začne Trumpova vlada," so sporočili demokratski senatorji Bob Casey, Elizabeth Warren in Tammy Baldwin.

K. Št.
Prijavi napako
Komentarji
Prismuknjen
# 12.01.2017 ob 08:07
Na portalu sta vsak dan vsaj dva članka o Trumpu. Včeraj smo pa šli tako daleč, da citiramo navedbe, ki jih je objavil Buzfeed.
Ne vem kaj si mislit o tem portalu.
colnago
# 12.01.2017 ob 08:02
rtv, saj čez 8 let ko TRAMP ne bo več predsednik,pridejo bolši cajti za vaše novičke
VanDame
# 12.01.2017 ob 08:16
MMC, le kdo bi vas razumel? Kaj bi radi dosegli s tem vsakodnevnim pljuvanjem po Trumpu? Včerajšni naslov je bil potegnjen povsem izven konteksta, kar je bilo dokazano v drugem komentarju. Ljudje si ustvarimo lastno mnenje, manipulacij s strani zahodnih medijev je že tako preveč, ne vem zakaj moramo še tukaj trpeti to enostransko poročanje? Kaj bi pa Clintonova naredila bolje, da jo tako podpirate? Mogoče bi spet dobili kakšno grožnjo, kot smo jo pred leti, ko nam je grozila, da moramo spustiti Hrvaško v EU ali pa bomo občutili gnev Washingtona.Tudi vi ste poročali o tem:
Ali bi pa še kaj hujšega skuhala (sovraštvo do Rusije). Meni se zdi, da smo med dvema slabima kandidatoma za predsednika ZDA, dobili manj slabega. Sicer pa je tudi res, da je ameriški predsednik lutka, ki jo vodijo drugi. Čas bo pokazal koliko se jim bo pustil Trump.
rooster
# 12.01.2017 ob 08:33
Včeraj smo pa šli tako daleč, da citiramo navedbe, ki jih je objavil Buzfeed.

MMC postal fake news?
Hik
# 12.01.2017 ob 08:10
A če si bogat, ne smeš kandidirati za predsednika oziroma moraš svoje premoženje za čas svojega mandata prepisati na nevladnike? Še sreča, da so Bushevi oče in bratje bilii za čase njegovega predsedovanja brezdomci. Joj, kakšna diskriminacija bogatih v zibelki demokracije.
J@st
# 12.01.2017 ob 08:41
To ni več Trampofobija, a Trampofrenija.
To kar RTV objavil včeraj si ne bi smel dovoliti noben resni medij.
gre888
# 12.01.2017 ob 08:32
Tole o Trumpu je pa že prav noro. Ne morem verjet koliko vsakodnevnega pljuvanja je deležen. Nimam pojma kaj bo naredil dobrega ali slabega, ampak dejstvo je da ni del organizacije, ki upravlja s svetom (sploh pa ima medije v oblasti). Že to, da ni njihov, pa je dobra novica.
dR9d
# 12.01.2017 ob 08:21
Novica si zasluži oceno 1
Sebastjan666
# 12.01.2017 ob 08:12
Walter Shaub je bil oster, po pisanju BBC-ja je dejal, da takšna odločitev Trumpa "ne ustreza standardom ameriških predsednikov zadnjih 40 let" in da se s predlaganim načrtom ne bi izognil konfliktu interesov.

Seveda ne, ker je osebje, ki je nadziralo in usmerjalo ameriškega predsednika zadnjih skoraj 100 let večinoma prihajalo iz Council on Foreign Relations (danes tudi iz Trilateral Commission - ki je podveja CFRa - kot je to storil Obama, oz. kot so mu ukazali njegovi gospodarji), ki so ga ustanovili privat bankirji in korporatisti po 1. svetovni vojni, skupaj s svojimi 'britanskimi' imperialisti (ki so nekaj let pred tem ustanovili Royal institute for International Affairs), da bi vladali svetu.

Etika :)... ja, Shaub.

Predsedniki se menjajo, CFR ostaja.

A bo dopisnik iz wošingtna povedal na to kakšen stavek?
M.R.S.
# 12.01.2017 ob 08:48
Trump to, Trump ono...pa dajte no, raje napišite kaj delajo kaj koristnega za državljane naše "zgube" v parlamentu...! Tega pa ne, ker ne delajo nič koristnega...??!!
marko02
# 12.01.2017 ob 09:15
Žitnika sem poslušal včeraj. Počasi se začenja obračati "po vetru "
Modrijan6
# 12.01.2017 ob 08:56
O gospodu Trumpu novem ameriškem predsedniku je bilo prlelitega že veliko črnila. Že res, da njegova prva tiskovna konferenca ni bilo nikakršno presenečenje, se mi zdi, da so časnikarji od prve tiskovke pričakovali preveč. Jaz pa pravim počakajmo, da bo novi presednik tudi uradno začel delati in ga bomo potem sodili po delu in njegovih dejanjih. Zato pustimo času čas, to bi nemara moral vedeti tudi gospod Edo Žitnik dopisnik, ki poroča iz Amerike. Kdaj bomo začeli bolj pozitivno gledati na stvari, pesmizem res ne vodi nikamor.
designprologo
# 12.01.2017 ob 09:54
Love it, hate it...
Vseeno...kakor za koga, toda da je CNN označil za FAKE NEWS, pa je NEPRECENLJIVO!

k500
# 12.01.2017 ob 08:29
"Trumpova pot vodi v škandale in korupcijo," meni nekdanji pravnik za etična vprašanja pri predsedniku Baracku Obami

ni kaj za dodati, izgleda da obstajajo elite ter med drugim obstajajo poražene "elite", ter tem poraženim "elitam" se je čisto utrgal. tip kritizira svojega bodočega predsednika, to da je delal za baraka, mu ne da te pravice, samo nakazuje kako boleč poraz so "demokrati" doživeli.

škandali in korupcija: pri tem na obeh področjih globoko prednjačijo "demokrati".
( samo spomnite se hillary ter vsebine njenih emailov, ter fee-je za sestanke z barakom, katere je pobirala).

mi je zelo všeč, da gre tem "elitam" trump tako na živce. po drugi strani, a nobenega od teh kritikov ni strah, da se 21.1 zbudi v gitmu ?
brain2k
# 12.01.2017 ob 09:31
RTV ali vas za to placujem? Blamirate same sebe. Kot lajna ste. Po vašem je Trump lopov brez primere, jaz pa mislim razno obratno. Prosim ne brišite mojega mnenja.
Follow Me
# 12.01.2017 ob 09:20
Po 20 januarju boste eksplodirali s slabimi novicami :D :D
rooster
# 12.01.2017 ob 08:55
"Trumpova pot vodi v škandale in korupcijo"

Težko bo ta pot postala taka avtocesta korupcije in škandalov kot je bila dosedaj.
tigerček
# 12.01.2017 ob 08:42
VanDame - točno tako, med dvema "bizarnima" kandidatoma so se Američani odločili za Trumpa. Demokrate (pa tudi republikance) skrbi predvsem dejstvo, da se je po dolgih letih med njih urinil nekdo, ki nima veze s politiko in prej nikoli ni bil član nobene stranke (čeprav je za svoje interese finančno podpiral obe). Zgodil se jim je bumerang efekt, saj jim je bil važen samo zaslužek - Amerika in njeni prebivalci so bili pozabljeni. Če bo Trump samo nekaj napovedanih reform uresničil (predvsem da delovna mesta ostanejo v Ameriki, korporacije ki tega ne bodo upoštevale pa bodo deležne višjih davkov), se lahko zgodi ne samo 8 let vladanja, ampak ustanovite nove stranke - MAKE AMERICA GREAT AGAIN. Kdor koli je bil v Ameriki ve, kaj njim pomeni, da so najboljši in največji. Tako se lahko zgodi propad/zaton katere od dveh največjih strank, kar je še do nedavnega izgledalo kot znanstvena fantastika.

V nadaljevanki "house of cards" kjer spet briljira Kevin Spacey v svoji vlogi je v enem od nadaljevanj samo v enem stavku razložil moč predsednika ZDA najbogatejšemu Američanu s besedami: Ti imaš milijarde, jaz kot predsednik pa imam oblast, moč, tajne službe in predvsem vojsko, ki jih lahko angažiram vsak trenutek......Zato pa tak strah demokratov.....
vl4do
# 12.01.2017 ob 09:24
Ja, temu se rece politika ane? Dolgocasni postajate s tem Trumpom.
nevem
# 12.01.2017 ob 08:42
O tem, koliko velja predsednik ZDA, ki se da voditi od resničnih sil moči:
Sicer malo "na uč", ampak:
v moderni zgodovini ZDA ni bilo iz strani policije nikoli "kar tako" pobitih toliko afroameričanov kot... pod Obamo.
HOR
# 12.01.2017 ob 09:46
k500
# 12.01.2017 ob 09:21
na abcnews.com glih kar: Obama: Donald J. Trump will not be president

Glih kar prodajaš lanske novice iz February, 16, 2016...!?
QUENDI
# 12.01.2017 ob 11:17
zanimivo kako elitam na lepem ne ustreza tako opevan in uspešno izvažan model demokracije.....
zenga.zenga
# 12.01.2017 ob 11:08
Hillary Clinton je leta 2009 opozorila Boruta Pahorja, da bo občutil "gnev iz Washingtona", če bo Slovenija še naprej onemogočala pogajanja Hrvaške z Evropsko unijo, razkrivajo depeše.
------------
in naši medijski in intelektualni ,,kljukci ,, so to žensko enoglasno podpirali . Bruh , bruh , bruh ....
oziris.va
# 12.01.2017 ob 10:28
Hehe, RTV SLO spet v vsem svojem sijaju. :D

dR9d
# 12.01.2017 ob 08:21

Novica si zasluži oceno 1


Saj, točno to je dobila z moje strani.
svabo
# 12.01.2017 ob 09:55
V bistvu je neverjetno opazovati tole dogajanje. Ko navajanje dejstev predstavlja za določene odbitke, ki slepo navijajo za Trumpa žalitev, klevetanje.....
Dejstvo je, da je Trump lastnik nekaj milijard vrednega podjetja, ki je vpet v domače ameriške in mednarodne posle. V tem delu je kot lastnik odgovoren za vračilo milijonskih kreditov Ameriškim in tujim bankam. V tem poslu se dotakne tako mednarodnih odnosov, kot posluje tudi z Ameriško vlado. Podjetja bosta vodila njegova sinova, ki sta del družine.Družino je vpel tudi med svoje svetovalce. Torej tu meja ni postavljena. Gre za popoln konflikt interesov in nepotizem. To ne pomeni, da bo Trump slab predsednik. Pomeni pa veliko nevarnost za delovanje demokracije v Ameriki.
ZETAC
# 12.01.2017 ob 09:54
No, neodvisni RTV novinarji, bodite veseli, da je zmagal Trump, boste imeli zagotovljenega dovolj posla za naslednjih 8 let...saj veste, narod pa itak rajši bere rumeni tisk kot pa npr. kakšno resno politično ali gospodarsko analizo.
mircek007
# 12.01.2017 ob 12:15
Izgleda da še vedno udarjajo z vso silo po Trumpu,vse večje blatenje.To bo dokler ne postane predsednik.Me pa zanima:Trumpu ni dokazana nobena korupcija.Že naslov pravi da njegova pot vodi v korupcijo.Od kdaj se nekoga obsoja za prihodnost?.Medtem ko noben ne piše in ne preiskuje Killaryine korupcije in škandale,skupaj z njenim možem..
Druga Švica
# 12.01.2017 ob 10:49
Fake news, enostransko, neobjektivno poročanje, copy/paste iz ostalih anti Trump portalov na podlagi "rekla - kazala". In vse to celo v dolgoročno škodo Slovenije. A si MMC želi, da še tista podjetja, ki poslujejo z Rusijo, izgubijo posel? In to naj bi bil "nacionalni medij"? Da vas sram ni, duše prodane.
KovacevaKobila
# 12.01.2017 ob 10:34
Ljudje so spregledali in zasluga za to gre ravno tem kvazi novinarjem.

Se strinjam. Ko verjameš, 'da se novoizvoljeni predsednik ZDA z otrokoma ne bo nikoli pogovarjal o poslovanju podjetja' ... si marsikaj spregledal.
borut-blas
# 12.01.2017 ob 09:27
bushi imajo delnice v orožarski in naftni industriji, to je ok
clintonovi podkupljeni od bankirjev in savdijcev so nedolžni
trump ki bo pa gradil mostove in ceste je pa še preden se je kaj zgodilo že koruptiven
...
idiotizem in sprenevedanje
naj mu gledajo pod prste pri konkretnih zadevah
ti-ne
# 12.01.2017 ob 18:02
mth213

# 12.01.2017 ob 17:44
največji promovatorji rasizma, ksenofobije, homofobijo in drugih oblik sovraštva, je progresivna levica.

:::::::::::::::

Presmešno.
Kje si to prebral? Kako se imenuje ta nova "filozofija"?
Kot če bi napisal da so največji krivci za vojne prav mirovniki in da se zaradi vegetarijancev pobije največ krav.
FOAB
# 12.01.2017 ob 17:47
mimogrede, nasprotna stran, ki ga napada ni nič boljša od njega.
amigo
# 12.01.2017 ob 12:19
Očitno so slovenski politiki in mediji podkupljeni s strani Šoroša in ostalih ameriških oligarhov. Pred kakim letom je bila pri nas na obisku Victoria Nulland. Ta ženska je javno izjavila, da so v Ukrajino v 20 letih vložili 5 milijard USD. Koliko so potem vložili pri nas in kdo vse je dobil ta judežev denar?
Enostavno
# 12.01.2017 ob 11:51
Kekec99
Vse je boljše kot pa.vojna, s Trumpom smo se ji upam da izognili.

Seveda,absolutno se strinjam-proti vojni !!! Toda...poglej....zid.Kdor gradi oz.hoče graditi zid...to ni ravno dobro.To ni dobro.
Spomnimo se Berlina.....kako je CIA navijala preko kavboja Regana in tistega papeža Vojtile....v kolaboraciji z šefico iz Londona-Thatcher Margareto......da se poruši Berlinski zid.
Še pomnite?
Zdaj bi ga pa gradili?
Kaj ni dosti,da je Slovenija okupirana od NATO?Očitno ni.Slovenija je še obdana z žico....koncentracijsko taborišče.
Halo!Vlada!Kaj vam je?
Italijani so ožičili Ljubljano..........slovenci pa po komandi okupatorja EU-NATO...sami sebe...celo državo.
Sramota.
drg
# 12.01.2017 ob 10:19
Namesto, da pljuvate po novinarjih, ki objavljajo take zaedeve, jim dajte podporo. Zakaj? Zato, ker sam opažam, da med ljudmi vsaka taka novica doseže ravno kontra učinek! Več takih člankov, več bo podpore za Trumpa. Ljudje so spregledali in zasluga za to gre ravno tem kvazi novinarjem. Hvala vam! In še naprej pišite take članke .. vsak dan! ;)
Hik
# 12.01.2017 ob 10:18
"Trumpova pot vodi v škandale in korupcijo"

Torej ostajamo trdno na tleh, saj smo v škandalih in korupciji že od pamtiveka.
dR9d
# 12.01.2017 ob 09:45
rtv nehajte zavajat, sploh mu nebi bilo treba narediti nič, ker predsednik in podpredsednik sta izvzeta teh obvez, to je bilo včeraj povedano...
vendar vi to lepo pretvorite v nekaj drugega, fake news dokazani z včerajšnjim poročanjem..ne vem zakaj naročnina za rtv, če pa pišete po diktatu nekoga drugega - fakenews
dharma
# 12.01.2017 ob 08:49
dR9d
Nope, zaslluži si minus ena.
kapljač
# 12.01.2017 ob 08:43
Komu pa lahko vodenje svojega premoženja zaupaš. Še včasih svojim otrokom ne. In z napačnim ali slabim vodenjem ima Trump pa res kaj izgubiti, je prav da na to mesto postavi tistega v katerega verjame, da je situaciji kos. Ta ki nima nič, temu se tud ni za kaj bati, da bi zgubil, ga bo v nasvetih drugim tudi "sama pamet", da se bo iskrilo in bleščalo.
ti-ne
# 12.01.2017 ob 17:58
neprilagojen

# 12.01.2017 ob 17:50

Berlusconija so spodili, ker je imel ljubico oziroma ljubice, ce bi imel kaksnega fanta bi ga se danes opevali :)

:::::::::::::::::::
Presmešno.
Kje si to prebral?
Berlusconija so nagnali iz politike, tako v EU kot v Italiji, ker pač taki komendijanti delajo samo škodo!
semaino
# 12.01.2017 ob 15:15
Trump, ki je sam zasluzil vse kar ima je Skandal, Hillary pa je, ki je izkoriscala svojo funkcijo za donacije njeni kao organizaciji svetnica, ali kako to gre?

Ne povedo pa, da so mu zdaj, pred nastopom funkcije, ponudili posel v visini 2 miljard EUR v Dubaju in je odbil zaradi eticne drze, to pa nam hocete zamolcati.
Hillary pa je sprejemala donacije, ko je bila se na funkciji in niti enega clanka o njenem konfliktu interesov. Noben moralnez se ni ozval ali pozval bilo koga na bilo kaj.

Samo malo za primerjavo, pocasi nam je dovolj teh kopiranj in blamiranj RTV in MMC!
felipesko
# 12.01.2017 ob 14:58
Za Trumpa bi bila prodaja malce bolj zapletena, saj je vpleten v okrog 500 poslovnih interesov v 20 državah sveta.

Sicer mi za Američane dol visi,ampak ne razumem kalibrov,ki se odločijo za predsedniško kandidaturo,potem pa se čudijo,da ljudje pričakujejo predsednika in ne poslovneža,ki bi se malce igračkal v imenu naroda....
ti-ne
# 12.01.2017 ob 14:10
sintaksa

# 12.01.2017 ob 12:24

Je neodvisen in zna reči ne establishmentu in vsem ostalim prisklednikom.

::::::::::::::::::
Presmešno!
Saj Pripravnik je sam del establišmenta in prisklednik.
Zlata wc školjka in zlati tuš press
ti-ne
# 12.01.2017 ob 13:35
"Trumpova pot vodi v škandale in korupcijo"

Tako, kot do zdaj in že videno v primeru Berlusconi.
Bunga bunga predsednik press
sintaksa
# 12.01.2017 ob 12:24
Smo za Trumpa, neodvisnega kandidata s svojim premoženjem, ki ve kaj je biznis in enostavno ne vidimo nobenih težav v tem, da bi njegova podjetja imela kakšne koristi od njegovega položaja predsednika ZDA.
Je neodvisen in zna reči ne establishmentu in vsem ostalim prisklednikom.

Zanimivo, nismo bili pa za Zorana Jankoviča, ki je obljubil krčiti odvečna uradniška mesta v JS, obljubljal nova delovna mesta, dvig plač in rast BDP, nove naložbe, drugi tir itd.
Ima seveda črno piko s Stožicami (80 mio eur), a Trump ima več črnih pik z več stotinami mio usd. Zdej pa jokamo pod Cerarjem.

Zanimivi smo Slovenci, ni kej.
oliva
# 12.01.2017 ob 12:14
Bomo videli, kakšno bo njegovo vladanje, koliko obljub bo držal oz. uresničil in kaj bo to pomenilo za zda na eni strani in za svet na drugi.
Upam da bo imel kej cajta tudi vladati in da ne bo vse energije usmerjal v povratne tvite oz. pingpomge z vsemi in vsem.
In če bo dejansko 'prevetril' vse skupaj, v kar sama ne verjamem.
zenga.zenga
# 12.01.2017 ob 11:14
svabo
Dejstvo je, da je Trump lastnik nekaj milijard vrednega podjetja, ki je vpet v domače ameriške in mednarodne posle.
-----------------
dejstvo je da po ameriških zakonih to ni prepovedano če je ustrezno procesirno , kar Trump zdaj tudi počne . Dejstvo je tudi da vsa ameriška politika sloni na multukorporacijskih navodilih
( nenazadnje je tudi nabiranje prispevkov za predvolilne kampanije način podkupovanja in obvladovanja bodočega predsednika ) . Ne razumem dejstva da nekateri zelo hitro postanete čistuni kadar gere za osebo , ki jo ne marate in hitro zatisnete obe očesi če gre za kakšno ,,zlatousto,, liberalno osebo ...
zenga.zenga
# 12.01.2017 ob 11:05
Vsi smo že ugotovili ali ugotavljamo da ZDA vodi
- bogataški lobi
- CIA
- sredstva obvešćanja skupaj s holiwoodom
in nikakor ne predsednik - zato pač take reakcije na Trumpa , ki hoče biti neodvisen od teh centrov moči . tudi EU je delno podlega ameriškemu vplivo posebno pod ,,vlado ,, Obame.
Čas pa je seveda da se ta ,, avdijev hlev ,, nekako počisti Kako - s tistim česar ti centri moči nimajo - z zdravo pametjo torej ....
brain2k
# 12.01.2017 ob 10:57
zgleda da so slovenski liberalci pozabili na tole novico objavljeno na tem portalu, pred nekaj leti:
Kazalo