Vzhodna ljubljanska obvoznica bo letos po načrtih postala bolj pretočna. Dars namreč med izvozom Bizovik in razcepom Malence proti Dolenjski načrtuje preureditev vozišča, s katerim bo ta odsek dobil tretji vozni pas.
Dela, ki naj bi bila izvedena do polletja, so po novem ocenjena na 2,35 milijona evrov, izvajalca pa bodo izbrali ta mesec. Dars je sicer razpis za dela na omenjenem odseku že objavil, ker pa so prispele ponudbe presegale razpisano vrednost - ta je bila nekaj več kot dva milijona evrov, se je odločil razpis ponoviti.
Rok za oddajo ponudb je 22. januar do 12. ure, uro kasneje bodo ponudbe tudi odpirali, so povedali v upravljavcu in vzdrževalcu avtocest.
Ponudbe, ki bodo brez DDV-ja presegale 2,35 milijona evrov, bo Dars ocenil kot nedopustne in jih ne bo upošteval v postopku ugotavljanja najugodnejšega ponudnika.
Na prvem razpisu, odpiranje ponudb je bilo septembra, je sicer najnižjo ponudbo dal konzorcij Strabag in Trgograd (2,29 milijona evrov), sledili sta ponudbi CPG (2,35 milijona evrov) in Mapri Proasfalt (nekaj manj kot 2,41 milijona evrov).
Zdaj obstaja počasni pas
Izbrani izvajalec bo dela izvajal med izvozom Bizovik in razcepom Malence, kjer namerava Dars z različnimi ukrepi povečati pretočnost in prometno varnost. To bo rešil načrtovani tretji pas, ki bo vodil od predora Golovec do izvoz Ljubljana - jug, ravno tako bodo tretji pas uredili skozi galerijo Strmec.
Na omenjenem delu vzhodne ljubljanske obvoznice sicer že obstaja t. i. tretji pas za počasna vozila, a le od priključka Bizovik do pokritega vkopa Strmec. Od tod do predora Golovec se nato nadaljuje odstavni pas, tik pred predorom pa so že po obstoječi prometni ureditvi vzpostavljeni trije pasovi, ki vodijo tudi skozi predor.
"Z razmeroma majhnimi gradbenimi posegi bomo zdaj odstavni pas od galerije Strmec in tudi skozi njo ter vse do predora Golovec preuredili v tretji pas, kar pomeni, da bomo imeli potem od Bizovika do Malenc (v smeri Dolenjske) neprekinjeno tri vozne pasove," so pojasnili na Darsu.
Pred izvozom Ljubljana - jug potrebni večji gradbeni posegi
Razcep Malence, ki povezuje vzhodno in južno ljubljansko obvoznico, ima zdaj v pretežnem delu urejena dva prometna pasova. Neposredno pred priključevanjem kraka na odsek južne ljubljanske obvoznice se levi prometni pas zaključi, krak pa se prek pospeševalno-zaviralnega pasu priključuje na avtocesto proti razcepu Kozarje oz. izključuje na rampi Ljubljana - jug proti Rudniku.
Po novem bi bila na kraku, ki povezuje vzhodno in južno obvoznico, dva pasova. Skrajno desni vozni pas bi služil izključno za vozila, ki so namenjena iz predora Golovec na izvoz Ljubljana - jug, levi pas pa bi se nadaljeval v pas za prepletanje vozil iz vzhodne ljubljanske obvoznice in dolenjske avtoceste. Pri tem je treba izvozno rampo priključka Ljubljana - jug izvesti dvopasovno.
Pred izvozom Ljubljana - jug bodo tako potrebni nekoliko obsežnejši gradbeni posegi, saj je treba dograditi priključni nasip in na njem zgraditi vozišče. Izgradnja dodatnega pasu bo po oceni Darsa povečala propustnost.
"Študija je pokazala, da je z izvedbo tega posega na območju prepletanja med jutranjo in popoldansko konico od 500 do 850 vozil na uro manj, saj so ta vozila na posebnem ločenem voznem pasu," so poudarili na Darsu.
Dela se leta 2019 obetajo tudi na zahodni obvoznici
Dars ima sicer načrte tudi na zahodni ljubljanski obvoznici. Na približno trikilometrskem odseku med razcepoma Koseze in Kozarje (mimo priključka Brdo), ki je tudi sicer prometno najbolj obremenjen del celotnega slovenskega avtocestnega sistema, načrtuje širitev v šestpasovnico z dograditvijo dodatnega prometnega pasu na obeh polovicah vozišča.
Za dograditev zahodne ljubljanske obvoznice v šestpasovnico je državni prostorski načrt že sprejet, trenutno je v izdelavi projektna dokumentacija za pridobitev gradbenega dovoljenja ter za izvedbo del. Ta je za zdaj načrtovana za leto 2019, trajala pa bo predvidoma dve gradbeni sezoni, so še povedali.
Prosimo, da se pri komentiranju držite teme, ne uporabljate sovražnega govora in upoštevate pravila. Komentiranje in objava vsebin - POGOSTA VPRAŠANJA IN ODGOVORI.
Celotnemu AC križu v Sloveniji je treba dodati tretji vozni pas, drugače bomo doživljali zastoje vsak dan, ne samo ob prometnih konicah in nesrečah.
Sem že enkrat napisala v teh dneh, pa bom še enkrat. Tisti deli Slovenije (npr Koroška, Zgornje Posočje), ki niso ob AC križu, so bili in so še desetletja popolnoma zapostavljeni, kar se infrastrukture tiče. Korošci bodo menda res dobili sodobno povezavo, kdaj jo bomo v Zgornje Posočju ne ve noben. Tole kar se sedaj pri nas dela na povezavi proti Idriji, je kot da bi se delali norca - kak ovinek se širi, da ni treba rikvercat, če srečaš kamion ali avtobus.
Idrija je nenazdnje gospodarsko najmočnejša občina, pa se morajo cjazit čez Godovič, da kam pridejo.
https://manager.finance.si/8854120?cctes
t&
Tolmin je od Ljubljane oddaljen toliko kot Maribor - s tem, ad se lahko iz Maribora pripelješ v eni uri, iz Tolmina pa po mučni uri in tričetrt.
Tako da najprej je potrebno vsem regijam omogočit spodobno povezavo, potem pa se preseravat s tretjim pasom ipd.
P.S: Kako je v Ljubljani v prometnih konicah vem zelo dobro. Ne, ni tako hudo. Ne pretiravat. Če se voziš 10 minut več, to ni konec sveta.
Celotnemu AC križu v Sloveniji je treba dodati tretji vozni pas, drugače bomo doživljali zastoje vsak dan, ne samo ob prometnih konicah in nesrečah.
Odstavni pas, ki večinoma sameva ali pa na njem počivajo Romuni, nima nikakršne vloge in predstavlja balast. Pomurska AC funkcionira brez odstavnih pasov, za vozila v okvari pa je nekaj odstavnih niš.
Pa ne mi žalit projektantov. Tako so moral naredit. Jasno. Nekdo mora zaslužiti.
Najhitreje in tekoče sem se vozil eno leto iz LJ v MB, ko so za Božič policaji obljubljali hitrostne in alkoholne kontrole na AC, tako za prehitre, kot prepočasne voznike. Vsi smo vozili po max hitrosti, brez prehitevanj, izsiljevanj, vožnje za ritjo, itd.
Če imaš tri ali več pasov bi moral biti odstavni pas na levi in desni strani.
Če izberejo nekoga, ki je najcenejši-spet korupcija.
Pa dobro ljudje, kaj pri bogu milemu je z vami narobe?
A upaš garantirati, da bo najdražji naredil dobro in pošteno plačal vse podizvajalce?
Milsim da je metodologija izbora izvajalca preko javnega razpisa in potem izbira najcenejsega, najvecja neumnost kar jih obstaja. No seveda, to pa se zgodi ce take stvari das odlocat drzavnim funkcionarjem ki nimajo pojma o tem kako se posel dela.
Država ima priložnost, da z minimalnimi sredstvi razširi AC in s tem poveča pretočnost prometa, ki z leti narašča. Med poletno sezono, pred prazniki ali v primeru nesreče stoji vse od Kopra do Bregane, da ne omenjam Štajerske AC.
Skoraj nikoli ne vidim vozil v okvari na AC, le redko kakšno manjšo nesrečo in zelo pogosto Romune na počitku, malici ali med opravljanjem potrebe.
# 02.01.2018 ob 13:50
" Pravilno. Odstavni pasovi so ostanek nekega drugega časa. V normalnih državah jih vse bolj uporabljajo za vožnjo."
In kam zapeljes ko avto crkne? Na travo v hrib, a n ;p
Lunos, morda je to narejeno namerno zaradi boljšega oprijema?
Po drugi strani pa ima lahko cesta 21 pasov, če je na koncu grlo. Dve cesti bosta imeli vedno večjo pretočnost, kot ena dvojne širine. To pa leti na uničenje trase nekdanje H1 z A1. In gneče pri Grosupljem so bile že leta 2000. Samo da se je tedaj tam vozilo 60 na AC, zdaj se pa pomika 20.
Poskrbeti za decentralizacijo in skladen regionalni razvoj vseh delov Slovenije, pa se ne bodo rabili.
Misliš, da to počnejo ker so radi vsak dan 2-3 ure na cesti?
Glede naših avtocest je že skrajni čas razširitve voziš na tretji vozni pas, kar pa sploh ni tako težko. Odstavni pas, ki služi večinoma Romunom za počitek in malo potrebo, je treba spremeniti v vozni pas. Primer je Pomurska AC.
"Spomni se svojega zapisa čez par mesecev, ko bo to dobil kolektor, delala pa bo firma iz Bosne. Dejstvo je, da se 2. tir gradi zaradi kolektorja, ki medtem že gradi praktično vse, kar je državnega. Nov SCT, smo že navajeni in bo manj bolelo.."
Če bo Kolektor ponudil najnižjo ceno, zakaj pa ne?
So Hrvati obnavljali Lj obvoznico, imaš kake pripombe na obnovo?
A niste ravno taki kot ste vi vedno za razpise, najnižjo ceno, za varčevanje davkoplačevalskega denarja itd.?
Seveda ste!
V čem je torej problem????
Problem bi bil, če bi ostali ponudniki ponudili nižjo ceno, delo bi pa dobil Kolektor z višjo ceno.
Res me zanima v čem je problem.
"Če bi naši gradbeniki mislili vnaprej po 20 letih ne bi bilo treba večjih gradbenih posegov. Največ keša stran vržejo projektanti v tej državi, več kot tistih 90 kekcev v parlamentu."
No, če bi se vsaj malo spoznal na zadeve, bi seveda vedel, da se take zadeve gradi takrat, ko se za to odloči politika oz., ko država zato da denar.
Zato gradbeniki nimajo prav nič s tem.
In tu se tako pogovarjamo o drobižu (2,29 mio in 2,41 mio-razlika je 120 tisoč, kar je pri cestah drobiž), na koncu bodo seveda vzeli najcenejšega od prijatelja, ki pa bo verejtno delo opravil zanič, ali pa podizvajalci ne bodo ustrezno plačani.
Spomni se svojega zapisa čez par mesecev, ko bo to dobil kolektor, delala pa bo firma iz Bosne. Dejstvo je, da se 2. tir gradi zaradi kolektorja, ki medtem že gradi praktično vse, kar je državnega. Nov SCT, smo že navajeni in bo manj bolelo..
"Posel bo dobil Kolektor, podjetje Foruma21, vašega Kučkota. In spet se bo opralo čez denarja. Za 1m ceste boste plačali več kot pa je vreden 1km."
Aha, to si ti razbral iz tega:
"Dars je sicer razpis za dela na omenjenem odseku že objavil, ker pa so prispele ponudbe presegale razpisano vrednost - ta je bila nekaj več kot dva milijona evrov, se je odločil razpis ponoviti. Na prvem razpisu, odpiranje ponudb je bilo septembra, je sicer najnižjo ponudbo dal konzorcij Strabag in Trgograd (2,29 milijona evrov), sledili sta ponudbi CPG (2,35 milijona evrov) in Mapri Proasfalt (nekaj manj kot 2,41 milijona evrov)."
Torej, iz članka, kjer je poudarjeno, da se razpis ponovi, ker so ponudbe PREDRAGE in kjer se Kolektor niti prijavil ni, ti razbereš, da se bo pral denar in da bo posel dobil "Kučkotov Kolektor"???????!!!!
Vsaka čast!
Podatki o funkcionalni nepismenosti med Slovenci so po moje malo hujši, kot kaže statistika.