Po neuradnih virih naj bi Lufthansa za 40-odstotni delež podjetja odštela med 250 in 300 milijonov evrov.

Viri, ki jih navaja agencija, so med drugim pojasnili, da je končni cilj trenutnih pogajanj čimprejšnji podpis dogovora o prodaji. Ta je namreč podlaga za pridobitev soglasja Evropske komisije. Lufthansa pa naj bi tako v lastništvo italijanskega prevoznika vstopila do poletja.

Po pojasnilih Ansinih virov si italijanska vlada pod vodstvom premierke Georgie Meloni želi, da bi lahko družba ITA Airways čim prej uživala "sinergijske učinke", ki jih bo prinesla pridružitev skupini Lufthansa.

Evropska komisija naj bi prevzemu manjšinskega deleža v družbi prikimala. Drugačen scenarij naj ne bi bil mogoč, saj je komisija od Italije sama zahtevala prodajo letalskega prevoznika, še poroča Ansa. Bojazni, da bi družba postala le bazen za črpanje potnikov v Lufthansina vozlišča v Frankurt in München, prav tako ni, še menijo Ansini viri, ki dodajajo, da se bodo neposredni leti na dolge razdalje še vedno izvajali.

Nemški prevoznik, pod okriljem katerega so še prevozniki Swiss, Brussels Airlines in Austrian Airlines, je sredi januarja pojasnil, da želi v Rimu ustvariti ključno evropsko vozlišče, ter da bo ponujal direktne lete v Rim iz ZDA. Kot so poudarili, bi sprva kupili manjšinski delež, v nadaljevanju pa bi imeli tudi možnost odkupa preostalih delnic.

Lufthansa se je za prevzem prevoznika potegovala že lani skupaj s švicarskim ladjarskim velikanom MSC. V okviru tega je bilo zastavljeno, da bi MSC prevzel večinski delež, Lufthansa pa bi se pridružila kot poslovni partner. A je MSC novembra lani sporočil, da se umika, tako da je Lufthansa v postopku ostala sama.

Postopek prodaje večinskega deleža ITA Airways je lani začela že italijanska vlada pod vodstvom Maria Draghija. Ta se je sprva ogrela za ponudbo ameriškega naložbenega sklada Certares ter prevoznikov Delta Air Lines in Air France-KLM, a so pogajanja nato zastala. Italijanska premierka pa je nato oktobra sporočila, da je obdobje ekskluzivnih pogovorov končano.

ITA Airways je leta 2021 nastala iz nekdanjega glavnega italijanskega prevoznika Alitalia, ki je ustvarjal izgubo, pri čemer je država prevzela popolno lastništvo.