Medijska promocija knjig ustreza kapitalistični logiki uspešne prodaje in dobička na knjižnem trgu, hkrati pa vpliva na bralni horizont ljudi. Branje uspešnic, h kateremu v današnjem času hiperprodukcije vsega nagovarja medijska promocija knjig, pomeni, da se bralci soočajo s trivialnostjo, je v svoji monografiji Teorija pripovedi še zapisala Alojzija Zupan Sosič, profesorica na Oddelku za slovenistiko Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani. Foto: Oddelek za slovenistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani
Medijska promocija knjig ustreza kapitalistični logiki uspešne prodaje in dobička na knjižnem trgu, hkrati pa vpliva na bralni horizont ljudi. Branje uspešnic, h kateremu v današnjem času hiperprodukcije vsega nagovarja medijska promocija knjig, pomeni, da se bralci soočajo s trivialnostjo, je v svoji monografiji Teorija pripovedi še zapisala Alojzija Zupan Sosič, profesorica na Oddelku za slovenistiko Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani. Foto: Oddelek za slovenistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani