Ionesco je z Jeanom Genetom in Samuelom Beckettom veljal za začetnika t. i. gledališča absurda – termin, ki ga je leta 1960 v eseju utemeljil kritik Martin Esslin. Kljub romunskim koreninam je najpogosteje pisal v francoskem jeziku. Z dramsko književnostjo se je začel ukvarjati povsem naključno, ob Plešasti pevki pa je najbolj poznan še po delih Navodila, Žrtve dolžnosti, Poučevanje, Nosorog in Kralj umre. Foto: Wikipedia
Ionesco je z Jeanom Genetom in Samuelom Beckettom veljal za začetnika t. i. gledališča absurda – termin, ki ga je leta 1960 v eseju utemeljil kritik Martin Esslin. Kljub romunskim koreninam je najpogosteje pisal v francoskem jeziku. Z dramsko književnostjo se je začel ukvarjati povsem naključno, ob Plešasti pevki pa je najbolj poznan še po delih Navodila, Žrtve dolžnosti, Poučevanje, Nosorog in Kralj umre. Foto: Wikipedia