(...) da je famozni Hamletov problem pravzaprav v njegovih letih, v njegovi nezrelosti. Takšna likovna upodobitev prizora iz Hamleta je obenem tudi izostrena razlaga teh dveh likov in odnosa med njima, saj v nasprotju s splošno razširjenim mnenjem nista prikazana kot vrstnika (študijska kolega); Hamlet je zelo mlad, bledopolt, svetlolas in krhke postave, Horacij pa je odrasel, plečat moški z brado in odločno prekrižanimi rokami na prsih.

Ivan Medenica je profesor na Fakulteti dramskih umetnosti v Beogradu, predava predmet Zgodovina svetovne drame in gledališča ter vodi Katedro za teorijo in zgodovino. Je avtor številnih strokovnih člankov v uglednih mednarodnih gledaliških revijah ter dolgoletni kritik časnika Politika, tednikov Vreme in Nin ter revije Teatron. Kar šestkrat je prejel Sterijevo nagrado za najboljšega gledališkega kritika. Med letoma 2003 in 2007 je deloval kot selektor in umetniški direktor osrednjega nacionalnega gledališkega festivala Sterijevo pozorje v Novem Sadu, od leta 2015 pa vodi mednarodni gledališki festival BITEF v Beogradu. Od leta 2012 je tudi predsednik Združenja gledaliških kritikov in teatrologov Srbije, od leta 2014 pa direktor konferenc Mednarodne zveze gledaliških kritikov IATC. Po uspešni predstavitvi njegove prve samostojne selekcije na BITEF-u so ga leta 2017 v tedniku Vreme razglasili za osebnost leta. Foto: MGL/Jelena Jankovič

Zgornji citat je iz knjige Ivana Medenice Tragedija iniciacije ali nestanovitni princ, ki je v zbirki Knjižnica MGL izšla letos maja. Prevedla jo je Seta Knop, spremno besedo pa je napisal Tomaž Toporišič.