Foto: GUSTAV FILM produkcija in storitve, d. o. o.
Foto: GUSTAV FILM produkcija in storitve, d. o. o.

Tosja Flaker Berce v svetu filma seveda ni nov – soustvarja ga kakšnih 13 let, vendar do zdaj kot scenarist, igralec in režiser kratkih filmov. Kaj pa Ester? je njegov prvi celovečerni film. V tem pripoveduje o Ester, ki začne polna pričakovanj z veseljem obiskovati gimnazijo, manj navdušena pa je, ko izve, da se je njen nekdanji fant Kaj vpisal v isto šolo z namenom, da se znova zbližata. Ker se vse sošolke postavijo na Kajevo stran, Ester najde zaveznico v Vandi, s katero se, zaradi potrditve sošolcev in Vandinih staršev, začneta pretvarjati, da sta par. Na začetku se zdi, da načrt deluje, toda nova čustva hitro zapletejo situacijo.

Foto: GUSTAV FILM produkcija in storitve d.o.o.
Foto: GUSTAV FILM produkcija in storitve d.o.o.

Ker ima, kot zase pravi režiser, precej eklektičen okus, je prvenec mešanica vsega – sveže estetike in vplivov ameriškega, predvsem avtorskega in neodvisnega filma. Priložnost je dal novim igralskim obrazom in snemal na novih lokacijah, saj je želel ustvariti nekaj svežega in drugačnega, o čemer je sanjaril že v srednji šoli. V glavnih vlogah nastopata Katja Predan in Bojan Cvjetićanin, ki sicer nista poklicna igralca. Igralska zasedba se je v celoti sestavila sicer nekoliko po naključju. Prvotno izbrana igralka se je morala zaradi osebnih razlogov od projekta umakniti, pozneje pa je po naključju srečal Katjo Predan, ki jo je povabil na avdicijo in jo je tudi uspešno opravila.

Foto: GUSTAV FILM produkcija in storitve d.o.o.
Foto: GUSTAV FILM produkcija in storitve d.o.o.

Za moško vlogo je iskal specifičen tip igralca in na predlog prijatelja Matevža Jermana je na avdicijo povabi člana iz skupine Joker Out, ki ga takrat sam še ni poznal. V filmu igrajo še Diana Kolenc, Veronika Železnik, Mila Peršin, Suzana Krevh, Filip Mramor, Nina Valič, Miha Hočevar in Iztok Bevk.

Opisanim težnjam sicer ustreza tudi improvizacija, ki mu je pri snemanju zelo ljuba, ker pa so imeli na voljo le 19 snemalnih dni, tokrat za to ni bilo časa. V prihodnje ga zanima, kot je povedal v pogovoru za Večer, tako klasično strukturiran film kot nekaj ravno nasprotnega, kjer vse sloni na improvizaciji. Predvsem ga zanima nekaj, v čemer se ne bi počutil udobno.