Organizatorjem festivala in predstavnikom Netflixa naj ne bi uspelo skleniti dogovora o sodelovanju, Netflixovi filmi, med njima The Irishman in The Laundromat, pa ‒ kot kaže ‒ ne bodo končani do festivala.

Največji ponudnik vsebin na zahtevo in najprestižnejši filmski festival na svetu ostajata vsak na svojem bregu. Foto: Reuters

Lani so mnogi menili, da je bila za canneski filmski festival velika izguba, da na njem niso predvajali Netflixovih produkcij, kot sta s tremi oskarji ovenčana Roma v režiji Alfonsa Cuarona ter The Ballad of Buster Scruggs bratov Cohen, ki ga je Akademija nagradila s tremi oskarjevskimi nominacijami.

Če ne morejo v tekmovalni spored, nočejo niti sodelovati
Umetniški direktor festivala Thierry Frémaux se je namreč lani odločil, da se filmi v Netflixovi produkciji ne morejo potegovati za zlato palmo, nakar mu je vodja Netflixa Ted Sarandos odgovoril s tem, da je njihove produkcije v celoti umaknil s festivalskega programa.

Po pisanju portala Variety se tudi letos v Cannesu niso uspeli dogovoriti za kompromis glede umeščanja Netflixovih produkcij v festivalski program, prav tako pa naj ne bi bil noben od Netflixovih filmov produkcijsko že tako daleč, da bi bil nared za majsko premiero v Cannesu.

Vrnitev "klasičnega" Scorseseja?
Med najodmevnejšimi naslovi se je omenjalo kriminalno dramo The Irishman, za katero je režiser Martin Scorsese združil moči s svojimi stalnimi muzami ‒ Robertom De Nirom, Al Pacinom in Joejem Pescijem. Snemanje filma se je namreč že zaključilo, prav tako pa je Scorsese reden gost canskega festivala. A kaže, da se je zataknilo pri postprodukciji, saj morajo ustvarjalci v polovici filma pomladiti nastopajoče, poroča britanski The Guardian.

Prav tako naj bi se projekcija v Cannesu izmikala tudi Netflixovim filmom The Laundromat v režiji Stevena Soderbergha z Meryl Streep v glavni vlogi, še nenaslovljenemu filmu režiserja Noaha Baumbacha ter zgodovinski drami The King v režiji Davida Michoda s Timothéejem Chalametom v glavni vlogi angleškega kralja Henrika V.