Hrvaška filmska in knjižna uspešnica preteklega leta je sinhronizirana v slovenščino. Foto: Kinodvor
Hrvaška filmska in knjižna uspešnica preteklega leta je sinhronizirana v slovenščino. Foto: Kinodvor

Živi s starši – domišljiji naklonjeno, pisano in živahno mamo ter bolj znanstveno umirjenim očetom – in bo vsak hip začela obiskovati tretji razred osnovne šole. Tam pa jo poleg novega učitelja, ki ji je s precej nekonvencionalnim načinom poučevanja kar zanimiv, čaka tudi nova sošolka Ana, ki ji nikakor ni všeč, ker je, no, preveč popolna, Paulina pa je precej rada glavna v razredu. Potem se v zgodbi nenadoma pojavijo še hiša strahov, izgubljeni in najdeni kužek, bližajoči se rojstni dan, izgubljena igra med dvema ognjema, preveliko število simpatij in vse preostale težave, ki pestijo učence tretjega razreda. A prav vse zasenči pričkanje staršev, ki nenadoma ne najdejo več skupnega jezika; Paulina mora stvari vzeti v svoje roke ter ob pomoči domišljije poskusiti rešiti, kar se rešiti da.

Neven Hitrec, režiser te živo pisane, igrive in izrazno nekoliko pretirane družinske komedije, ohlapno posnete po istoimenski hrvaški knjižni uspešnici, stavi predvsem na dinamičnost, tako v igri kot tudi v sami zgodbi. Vse teče zelo hitro – za starejše gledalce morda celo nekoliko prehitro – prizori, dogodki in čustveni odzivi vseh, tudi odraslih, pa žarijo s platna poudarjeno, močno in zaradi izvrstne fotografije tudi rahlo karikirano; to nekoliko spominja na animirane domišljijske pustolovščine, v katerih naravni zakoni ne veljajo in je zato mogoče tudi nemogoče. Nekoliko slabše začrtana ločnica med resničnimi in namišljenimi dogodivščinami je poleg ne preveč izvirnih in v filmski zgodovini že neštetokrat videnih Paulininih dogodivščin najbolj pomanjkljivi del filma. Presenetljivo dobra pa je slovenska sinhronizacija, čeprav se del značajev, predvsem pri otroških junakih, hočeš nočeš vendarle izgubi.

Foto: Kinodvor
Foto: Kinodvor

Dnevnik Pauline P. – rahlo nejasno je, zakaj naj bi šlo ravno za dnevnik, saj se ta forma kljub tako imenovanim "komentarjem v offu" glavne junakinje ne izrazi popolnoma – je film, ki bo s svojo igrivo živahnostjo navdušil predvsem mlajše gledalke in gledalce, saj jih take zgodbe še lahko presenetijo, staršem pa ponuja predvsem številne iztočnice za pogovor o vedno aktualnih temah, kot so družinske vrednote, prijateljstvo, pogum in tako naprej.

Iz oddaje Gremo v kino.