Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMCteden: Intervjuji, analize, kolumne, poglobljeni prispevki

Intervju - Arhiv

Liffe "Pojem razdevičenja je šel dobro z namero: posneti film o strahu pred odraščanjem"

"Vprašanje, kako odrasti, je ves čas vzpostavljalo resno ozračje na snemanju. Zdaj mi je smešna resnost, s katero smo se lotevali tega vprašanja, ampak mislim, da ravno zato film stoji," Marko Djordjević opisuje nastajanje filma Moj jutranji smeh.

Vlasta Nussdorfer:

Intervju Vlasta Nussdorfer: "Ob vseh težkih preizkušnjah me je vodila misel: vse je za nekaj dobro"

"Nikoli v življenju nisem tarnala, sem pa zelo težko prenašala ljudi, ki niso imeli realnih težav. Veste, tudi taki so bili, nič jim ni manjkalo, živeli so zelo lepo, vse jim je šlo gladko, pa so se ves čas pritoževali," pravi Vlasta Nussdorfer.

Olafur Eliasson:

Intervju Olafur Eliasson: "Končno bomo lahko zapustili dobo, središče katere je človek"

"Otroci so ambasadorji dobre volje iz prihodnosti, ki so bili poslani nazaj v času, da nas naučijo, kako naj ne zavozimo vsega," je prepričan dansko-islandski umetnik Olafur Eliasson, eden najvidnejših sodobnih umetnikov.

Liffe "Tehnologija je katastrofa za spomin: ničesar več nimamo v glavi, vse je v napravah"

Christos Nikou je film o pandemiji posnel tako rekoč po naključju: ko je svojo dramo z elementi distopije predstavil svetu, se je ta že spopadal z boleznijo, ki nam je izmaknila tla pod nogami. A Sadeže pozabe odlikuje veliko več kot le preroški element.

Vizualni prikaz pandemije temelji na starih klišejih

Intervju Vizualni prikaz pandemije temelji na starih klišejih

"Tretja pandemija kuge je glede vizualnega prikaza izbruhov nalezljivih bolezni zelo pomembna, saj je bila prva pandemija, ki so jo ljudje fotografirali," pravi Christos Lynteris.

E-knjige "Koronavirus je nekoliko pospešil branje katastrofičnih eskapističnih del"

"Slovenci najraje posegamo po sodobnih romanih 20. in 21. stoletja ter po ljubezenskih romanih, na tretjem mestu po številu izposoj so e-knjige za mladostnike, sledijo pa kriminalke in trilerji," pravi Alma Čaušević, izvršna direktorica Beletrine.

Simon Popek:

Liffe Simon Popek: "Prihodnost še vedno vidim v kinodvoranah"

Tako kot večina filmskih festivalov po svetu bo tudi ljubljanski letos zaživel samo na spletu. Simon Popek se sicer zaveda, da je "odsotnost druženja" za Liffe velika izguba, a kljub temu obljublja cvetober letošnje – sicer osiromašene – filmske ponudbe.

Hana Ćurak: Ustvarjanje memov je še najbolj podobno pisanju poezije

Intervju Hana Ćurak: Ustvarjanje memov je še najbolj podobno pisanju poezije

"K memom se ljudje vračajo, uporabljajo jih za opis svojih intimnih čustvenih situacij," razmišlja Sarajevčanka Hana Ćurak, avtorica strani Sve su to vještice, na kateri objavlja meme s feministično vsebino.

Intervju "Kdo danes govori o Bogu kot ženski?"

Srednjeveški anahoreti oz. puščavniki so po eni strani živeli samotarsko življenje, po drugi pa so bili del krščanskega občestva. Morda najbolj znana med njimi je bila Julijana iz Norwicha iz poznega 14. stoletja, ki so jo zazidali v prostor ob cerkvi.

Novak: Druga ustavitev gledališč bi lahko imela usodnejše posledice od prve

Intervju Novak: Druga ustavitev gledališč bi lahko imela usodnejše posledice od prve

V času ponovne ustavitve delovanja gledališč bo škodo utrpel celotni gledališki sistem, upajmo, da bodo lahko potekale vaje in priprave na nove uprizoritve, to bi nekoliko olajšalo situacijo, pravi umetniški direktor Borštnikovega srečanja Aleš Novak.

Doba migracij ali večna zgodba o človeku, ki je izseljenec in priseljenec hkrati

Intervju Doba migracij ali večna zgodba o človeku, ki je izseljenec in priseljenec hkrati

Migracije v preteklih stoletjih so eno tistih poglavij zgodovine, ki spomnijo, da se nekatere stvari nikoli bistveno ne spremenijo. "Drugačnost" je denimo nekaj, do česar je človek od nekdaj gojil nezaupanje. Tako je bilo pred stoletjem in tako je danes.

Boštjan Videmšek:

Intervju Boštjan Videmšek: "Ene same države ni na tem svetu, ki bi bila brez greha"

Svojo dolgoletno poklicno pot vojnega poročevalca je obesil na klin, a nad svetom (še) ni obupal. V knjigi Plan B razloži, zakaj lahko električno energijo pridobivamo drugače, ne le v jedrski elektrarni, in da bo svet brez nafte preživel.

Ponarejene umetnine na slovenskem trgu in celo v muzejih:

Intervju s ponarejevalcem slik Ponarejene umetnine na slovenskem trgu in celo v muzejih: "Prepogosto gre za ničvredno robo"

Ponaredki na slovenski trg umetnin večinoma prihajajo iz tujine, celo v enem slovenskih muzejev so več kot sto let razstavljali egipčanske kipce, ki v resnici niso pristni. Medtem pa posamezni ponarejevalci po svetu uživajo v slavi in niso kaznovani.

Srdan Golubović: Najbolj se bojimo tistih, ki imajo dostojanstvo

Intervju Srdan Golubović: Najbolj se bojimo tistih, ki imajo dostojanstvo

Protagonistu filma Oče zaradi revščine odvzamejo hčerko in sina. Da bi ju dobil nazaj, krene na pešpot od juga Srbije do Beograda. Za režiserja Srdana Golubovića je prehojena pot "potovanje od poraženca tranzicije do nekoga, ki si povrne dostojanstvo".

Darilo samemu sebi, Radiu Študent in številna leta čakajočim oboževalcem

Intervju Darilo samemu sebi, Radiu Študent in številna leta čakajočim oboževalcem

Matej Končan oziroma Kleemar je na glasbenem prizorišču navzoč več kot desetletje in pol, vendar je šele pred kratkim - in po neprestanem prigovarjanju številnih strani - končno izdal samostojni album.

Slovenci in največji organiziran upor v Avstriji. Ta ga je izrabljala za svoje koristi

Intervju Slovenci in največji organiziran upor v Avstriji. Ta ga je izrabljala za svoje koristi

Stiki slovenskih partizanov in aktivistov s koroškimi Slovenci, ki so se bili pripravljeni upreti nacizmu, so se začeli leta 1942. Slovenski partizanski odpor na Koroškem je bil edini organizirani odpor na ozemlju tretjega rajha, je poudari Boris Jesih.

Tomato Košir:

Intervju Tomato Košir: "Letošnje leto je sanjsko, le če so môre sestavni del sanj"

Eden najvidnejših slovenskih vizualnih oblikovalcev Tomato Košir je osvojil kar dve prestižni nagradi svetovnega ranga: za naslovnico britanskega časopisa Guardian in Dnevnikovo prilogo Objektiv.

Uporne muze: Kako je video pomagal pisati zgodovino feminizma

Mesto žensk Uporne muze: Kako je video pomagal pisati zgodovino feminizma

"V svojem poznejšem igralskem delu se je Delphine Seyrig na neki način bojevala proti vlogi skrivnostne, nedotakljive ženske, dive, ki jo je iz nje naredil film Lani v Marienbadu," razlaga Nataša Petrešin - Bachelez, kuratorka programa Uporne muze.

Goran Vojnović:

Intervju Goran Vojnović: "Trenutne garniture ne zanima kulturna politika, le draženje protestnikov"

Goran Vojnovič si glede "otročjih" potez ministrstva, proti kateremu kulturniki protestirajo že več mesecev, ne dela utvar: "Vse se dela v duhu oviranja, s ciljem nagajanja ustvarjalcem."

Dragan Bjelogrlić: Iz Slovenije je vedno prihajala avantgarda

Intervju Dragan Bjelogrlić: Iz Slovenije je vedno prihajala avantgarda

Srbski igralec, režiser in producent Dragan Bjelogrlić se noče pretirano politično izpostavljati, a njegove filmske in televizijske uprizoritve ves čas hodijo na meji političnih čustev.

Stran 1 od 11
Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov