Predlogi

Odbojka
Hokej
Tenis

Rezultati iskanja

Zaradi testiranja je dodanih umetnih 2 sekunde delaya.

Intervju - Arhiv

Jimi Tenor: od elektronike vse bolj nazaj k akustičnim instrumentom

"V tehnoklubih ne morem več igrati, ker moja glasba ni zadosti "tehno" za turiste, ki prihajajo v Berlin, da bi bili deležni "izkušnje zvirnega tehna"," pove Jimi Tenor, ki je s časom iz elektronske sfere vse bolj plaval k akustičnim instrumentom.

"Družba ni nepremična gmota, v katero se morajo posamezniki ponižno vključevati"

"Pisal sem zato, da bi razumel in da bi lahko prek knjige drugega sebe in družbene probleme bolje razumeli še drugi. Migrantsko vprašanje je kompleksno, narobe bi bilo nanj dajati preproste odgovore, črno-bele," svoj prvi roman opisuje Andraž Rožman.

Radio Študent ali pol stoletja proaktivne radioaktivnosti

Radio Študent, ki se je pred natanko 50 leti porodil iz takratnih študentskih demonstracij, se danes ponaša s tem, da gre za najstarejšo še delujočo neodvisno radijsko postajo na evropskih tleh.

Mono: "Če bi bili vsakdanja zasedba, bi bil to trenutek našega razhoda"

Mono so instrumentalna postrokovska zasedba, ki se je osnovala pred natanko 20 leti, vendar je pred časom prestala nekaj preizkušenj, kar je rezultiralo tudi v odhodu izvornega bobnarja, vendar se je iz teh preizkušenj porodil tudi njihov novi album.

Viva Ludež: film o Feral Tribunu, "eni od alternativnih zgodovin Republike Hrvaške"

"Mislim, da Feral danes potrebujemo bolj kot kdaj koli. Da bi premagal in premetal politični grabež, družbeno zamrznitev, v katero smo ujeti. In da se ob tem pošteno nasmejimo, kar je Feral vedno počel," razmišlja hrvaška dokumentaristka Marina Baničević.

"Ko živiš v Kongu, nisi Afričan, temveč Kongovec … Ko prideš v Evropo, postaneš črnec."

"Generacij, ki so to doživele, skoraj ni več. Seveda vemo, da nas je Belgija kolonizirala, toda v vsakdanjem življenju imamo druge prioritete. Bolj smo občutljivi za globalizacijo kot na kolonizacijo," pravi Fiston Mwanza Mujila.

The Young Gods: "Znotraj skoraj vseh žanrov je mogoče najti dobro glasbo."

"Vsak član prinese svojo osebnost v zasedbo. Z Bernardom sva precej drugačna kot pred 20 ali celi 30 leti, vendar nas je od nekdaj gnala želja po preizkušanju novih zvokov, pristopov …" pravi Franz Treichler, edini stalni član The Young Gods.

Milko Lazar: Kako odzvanja fragmentirana opera o operi v tem fragmentiranem svetu

"V umetnosti je neke vrste nov totalitarizem, ki poskuša brez jasnih argumentov uveljaviti en sam in edini prav," meni Milko Lazar, čigar nova opera je nedavno sprožila več prevpraševanj tako skladateljskega kot kritiškega pogleda na to zvrst.

Mamoru Hosoda: "Risana animacija je na robu izumrtja"

„Gre za čudovito tradicijo, ki je ne bi smeli izpustiti iz rok,“ je prepričan 51-letni japonski animator, čigar novi film Mirai v teh dneh začenja distribucijo po slovenskih kinih.

"Name je vplivala mentaliteta katoliškega sramu in represije"

"Nisem marala okolja, v katerem sem odraščala. Še zdaj se živo spominjam občutka ujetosti – tako ujetosti v zakotno vas kot tudi ujetosti v telo otroka."

Pogled onkraj slepega zaupanja v sodobno tehnologijo

"Ne menimo, da bi bila rešitev v tem, da izklopimo vso tehnologijo in se preselimo v gozd. Je pa zagotovo na vsakem posamezniku, da čim bolj kritično spremlja dogajanje okoli sebe," pravi Gordan Savičić, eden izd avtorjev Manifesta kritičnega inženirstva.

Ognjen Glavonić: Nacionalizem poneumlja, onemogoča komunikacijo, upravičuje zločine

Želel sem ustvariti prostor znanja o zločinih, saj obstaja veliko ljudi, ki bi iz tega radi naredili prostor molka in neznanja, opisuje srbski filmar Ognjen Glavonić nastajanje svojega filma Tovor.

Saša Tabaković: "Izkušnja je bila odlična in mislim, da bi mladi ljudje morali vstopati v politiko"

“Res bi si želel govoriti o slovenski kulturi kot o sferi, kjer je vrednostni sistem vsem zelo jasen, saj so tako razčiščeni tudi medsebojni odnosi, ampak mi v tem trenutku takšne kulturne sfere žal nimamo.

Spletni goljufi iz Gane niso "krute afriške pošasti", pred katerimi so vas svarili

Ste kdaj premišljevali o tem, kdo so pošiljatelji vseh tistih e-pisem o samskih dekletih, ki iščejo ljubezen, in izgubljenih sorodnikih, ki bi vam iz Afrike radi nakazali denar? Ali pa o tem, kdo na to pošto odgovarja?

Najlepše mesto na svetu: "Ljubljana je vsak dan lepša in čistejša."

"Konec koncev je to na neki način najina avtobiografija v fotografijah. Nikoli se nisva posebej odpravila ven, da bi šla fotografirat mesto," pravita Matjaž Rušt in Robert Marin o svojem projektu Najlepše mesto na svetu, ki je zaživel tudi kot fotoknjiga.

Ženski užitki: "Patriarhat je svetovna religija, ki jo prakticirajo povsod"

Kako se lotiti tako neobvladljivo razvejane teme, kot je položaj žensk v svetu? Kaj lahko življenjski zgodbi indijske aktivistke in nekdanje ortodoksne Judinje povesta o izkušnji žensk v sodobni Evropi?

Sebastijan Horvat: Vera, da obstaja neka ideološka intima, ki je prihranjena "samo za nas", je smešna

Sebastijan Horvat se ne ustraši velikopoteznega koncepta. Ko je ugotovil, da častitljiva, škripajoča stavba ljubljanske Drame preprosto ni primerna za uprizarjanje zgodbe o tragični ljubezni v delavskem miljeju, njegova rešitev ni bila polovičarska.

"Če delaš to, kar želiš, si tudi ob neuspehu vsaj pomirjen sam s seboj."

Umetnik Simon Kocjančič ne mara dorečenosti in točno opredeljenih stvari, pač pa prostor, ki je vmes ‒ med figuro in abstrakcijo, med risbo in barvo, nedorečeno polje, v katerem išče svojo lastno, intimno rešitev za svet, s katerim se včasih težko sooči.

Tatjana Tolstoj: "Ni me bilo strah neumnih, starih ljudi, ki so se bali izgube svojega statusa"

Tolstojevi so danes verjetno druga največja rodbina ruskega plemstva - takoj za dinastijo Romanov. Na svetu je okrog 400 neposrednih potomcev velikega Leva Tolstoja in mnogi od njih z umetniškim udejstvovanjem upravičujejo sloves svojega imena.

Sabrina Morena: Normalno se mi je zdelo naučiti se jezik soseda

"Več kot se bodo ženske ukvarjale z zgodovino in s politiko, bolj se bomo vsi spominjali žensk," razlaga režiserka in scenaristka Sabrina Morena, ki v filmu Vprašanje identitete razkriva zapuščino petih žensk iz tržaške zgodovine.

1 2 3 4