V seriji del z naslovom Preostanki umetnik DK odkriva, kaj podobi dodeli vrednost in kako gledalec pristopa k razumevanju podobe. Avtor se sprašuje, kaj vse je lahko podoba in ali pomensko podobo najdemo v zavrženih preostankih nečesa, kar je bilo nekoč namenjeno kot nosilec podobe.

"Posledično preizprašujem, ali je mogoče najti pomen življenja v današnjem sodobnem trenutku, ki je zaznamovan z razkrojem vrednot in sistemov ter podsistemov, torej nosilcev tistega, čemur smo rekli človeštvo, človeška družba," je še dodal.

Njegova dela so bila objavljena v več publikacijah in dveh monografijah, nahajajo se tudi v zasebnih in muzejskih zbirkah doma in v tujini. Leta 2019 se je v Galeriji Jakopič predstavil z razstavo Scotoma, kjer je predstavil obsežen nabor izključno abstraktnih fotografij.

Z metodo, da enake podobe različni ljudje vidimo drugače, je švicarski psihiater Hermann Rorschach za vedno zaznamoval naše razumevanje gledanja in zaznavanja podob. Kako vidimo in razumemo podobe, je odvisno od tega, kakšen je naš način razmišljanja. Gledalec pomen tvori šele s svojimi jezikovnimi kodi in ravnmi razumevanja, izobraženostjo, kulturno in zgodovinsko pogojenostjo ter številnimi drugimi dejavniki, so ob napovedi razstave zapisali v galeriji.

DK, leta 1970 rojen slovenski umetnik, je že več kot 30 let član umetniškega kolektiva Strip Core, vrsto let pa je prebival in deloval med Ljubljano, Kölnom, Münchnom, Dunajem in Beogradom. Njegova dolgoletna fotografska praksa temelji na umetniškem raziskovanju, ki rezultira v globoki vizualni reprezentaciji in konceptu videnja v fotografiji.