Sorodna novica Domnevno Caravaggievo delo skoraj končalo na dražbi z izklicno ceno 1500 evrov

Oljna slika La coronación de espinas (Kronanje s trnjem) je bila namenjena prodaji pod streho dražbene hiše Ansorena v Madridu z izklicno ceno pičlih 1500 evrov. Takrat se ji je še pripisovalo avtorstvo neimenovanega umetnika iz kroga španskega slikarja Joseja de Ribere iz 17. stoletja.

Platno za zdaj še v družinski lasti
Po novem bo nad restavriranjem, preverjanjem pristnosti in nadaljnjo prodajo slike bedela galerija Colnaghi, ena najstarejših komercialnih galerij na svetu. Po pisanju ​​El Paísa je slika v lasti treh otrok ustanovitelja madridske šole za oblikovanje IADE Antonia Péreza de Castra in umetnice Mercedes Méndez Atard. Družina se je na omenjeno galerijo obrnila s prošnjo, naj ta prevzame znanstveno oceno in analizo slike, na kateri je upodobljen trpeči Kristus, ki mu s trnove krone kaplja kri.

Galerija Colnaghi, ki ima sedeža v Londonu in New Yorku, je bila ustanovljena leta 1760. Leta 2015 je združila moči z galerijo Coll & Cortés v Madridu in vzpostavila tesne povezave s španskimi zbiralci in institucijami. "Ponosen in počaščen sem, da nam je družina Péreza de Castra Méndeza zaupala poznavalsko mnenje, raziskovanje in preverjanje pristnosti tega velikega dela ter upravljanje njegove nadaljnje prodaje," je v izjavi za javnost zapisal Jorge Coll, eden izmed izvršnih direktorjev galerije.

"Vse je dobro dokumentirano"
Še pred načrtovano prodajo na dražbi naj bi italijanski trgovec z umetninami Giancarlo Ciaroni poskušal skleniti zasebni posel z omenjeno družino in ji ponuditi do 500.000 evrov za sliko. Trgovec pa je bil obveščen tudi, da je družina pred tem že prejela dve ločeni ponudbi za odkup slike v vrednosti treh milijonov evrov.

"Prepričani smo, da gre za Caravaggia. To je neizpodbitno. Vse je dobro dokumentirano," je za spletni portal The Art Newspaper dejal Ciaroni. Trgovec z umetninami pa je ob poizvedovanju glede možnosti nakupa slike predložil tudi dokument, v katerem italijanski umetnostni zgodovinar Massimo Pulini trdi, da se je Caravaggio s tem platnom udeležil tekmovanja, ki ga je v letu 1605 priredil rimski aristokrat Massimo Massimi.