Na Direkciji RS za infrastrukturo poudarjajo, da je šlo za izjemno zahteven poseg. Promet bo na most preusmerjen po torkovem komisijskem pregledu.

Most so namestili v ponedeljek. "Zelo zahtevna namestitev je potekala v precej neprijaznih vremenskih razmerah na ozkem prostoru, ki je z ene strani omejen s strmim hribom, z druge strani pa s strmo brežino in železniško progo. Prav zaradi težko dostopne lokacije je namestitev potekala v več fazah in celo z dvema velikima avtodvigaloma," pojasnjujejo na direkciji.

Ob dvigu ene strani mostu je bilo treba most potisniti do skrajne točke, nato vpeti drugo avtodvigalo, ki je dvignilo most še z druge strani. Sledil je premik mostu za slaba dva metra, nato je bilo treba drugo dvigalo znova prestaviti, saj zaradi teže mostu, ki tehta 40 ton, ni bilo mogoče spustiti v vnaprej pripravljeni betonski nosilni ležišči.

Po premiku dvigala je potekala zadnja faza spustitve in rotiranja mostu. Sledili so namestitev vozne površine ter demontaža in odvoz uteži v skupni teži 100 ton, ki so zagotavljale ustrezno nosilnost oz. stabilnost avtodvigala.

V popoldanskih urah je izvajalec uredil še dostop do mostu ter pripravil vse potrebno za sprostitev prometa osebnih vozil in šolskega minibusa.

Po komisijskem pregledu ustreznosti začasne obvozne trase, ki je predvidena v torek, bo promet preusmerjen na začasni most, voden pa bo izmenično enosmerno.

Za vsa vozila nad 3,5 tone bo do zaključka del še vedno veljala popolna zapora, obvoz bo potekal po regionalni cesti Ruta–Pesek, glavni cesti Ruta–Maribor ter regionalni cesti Ruše–Selnica.

Direkcija za infrastrukturo je novembra lani pristopila k izvedbi rekonstrukcije opornih in podpornih konstrukcij ter mostu čez hudournik pri Fali na regionalni cesti Ruše–Puščava.