Ob ogledu del nadgradnje železniškega odseka Ljubljana–Brezovica je minister napovedal krepitev železniške infrastrukture, da bi se ljudje v večji meri odločali za vožnjo z vlakom. Po njegovih besedah na infrastrukturnem ministrstvu zdaj to popravljajo, pri tem pa zasledujejo tri vidike.

"Prvi je zagotovo vidik v imenu ljudi. Da bi se ljudje v večji meri odločali za prevoz po železnici, da železnica postane hrbtenica prevoza potnikov," je poudaril. Drugi vidik je okoljski. "S tem naredimo tudi nekaj več za okolje, če ne uporabljamo svojega avtomobila," je poudaril.

Kot tretji vidik pa je izpostavil gospodarskega. "Železnica je bila v preteklosti gonilo razvoja te države in Evrope. Verjamem, da je lahko gonilo razvoja tudi v prihodnje, a le, če bomo posodabljali železniško infrastrukturo," je prepričan.

Nadgradnja odseka Ljubljana–Brezovica bo zajemala zamenjavo 6,9 kilometra tirov in vozne mreže na dvotirni progi, ureditev nivojskih prehodov ter nadgradnjo signalnovarnostnih naprav. Prav tako bosta izvedeni zamenjava jeklenega mostu čez Mali graben in gradnja protihrupnih ograj v skupni dolžini slabih 8,2 kilometra.

Novo podobo bo dobilo tudi postajališče Ljubljana Tivoli, kjer bodo izvedene nadgradnja dveh peronov, gradnja dveh dvigal za dostop na perone in gradnja dveh zavetišč z nadstrešnico.

Izvajalec gradbenih del, to je konzorcij podjetij Kolektor Koling, SŽ-ŽGP, GH Holding, Pomgrad in CGP, je bil v delo uveden avgusta. Dela trenutno potekajo na levem tiru in bodo trajala predvidoma do začetka leta 2022, nato sledi še izvedba del na desnem tiru. Konec vseh del pa je predviden konec leta 2022.

Ocenjena vrednost naložbe znaša 67,61 milijona evrov, za projekt pa so odobrena tudi evropska sredstva iz mehanizma za okrevanje in odpornost v vrednosti 37,87 milijona evrov.

Vrtovec je poudaril, da bodo sicer progo nadgradili vse do Divače. Celoten projekt je vreden 670 milijonov evrov. Letos bodo, kot je napovedal, pripravili nov razpis, in sicer za posodobitev proge od Brezovice proti Borovnici.