Prodaja novih vozil v EU-ju je doživela najhujši padec v zgodovini. Foto: Reuters
Prodaja novih vozil v EU-ju je doživela najhujši padec v zgodovini. Foto: Reuters

April je sicer prvi polni mesec, ko so bili v veljavi omejitveni ukrepi za zajezitev širjenja novega koronavirusa. V Italiji in Španiji, kjer so za zajezitev širjenja virusa uvedli ene najstrožjih ukrepov, se je prodaja novih vozil zmanjšala skoraj na ničlo. V Italiji so prodali 97,6 odstotka manj vozil kot aprila lani, v Španiji pa 96,5 odstotka manj.

V Franciji so po podatkih ACEA-ja prodali 88,8 odstotka manj novih vozil, v Nemčiji pa je bil padec nekoliko manjši, in sicer 61,1-odstoten.

Nemški Volkswagen je ohranil vodilni tržni delež, ki ga je aprila še okrepil. Od vseh v tem mesecu prodanih novih vozil jih je bilo 28,8 odstotka Volkswagnovih, medtem ko jih je bilo aprila lani 24,9 odstotka.

Francoskemu koncernu PSA je z lanskih 17,1 odstotka tržni delež padel na 13,6 odstotka, Renault je zdrsel z lanskih 11,6 odstotka na 10,2 odstotka. BMW je tržni delež okrepil s 5,9 na 8,7 odstotka.

Fiat Chrysler Automobiles (FCA), za katerega Italija predstavlja enega ključnih trgov, je zaznal 3,6-odstotni padec. Od aprila prodanih vozil jih je FCA prodal zgolj 3,8 odstotka.

Avtomobilska industrija v velikih težavah