Hisense bo v okviru pogodbe pridobil tudi sponzorske pravice za evropske kvalifikacije UEFA v letih 2023-24 in 2025-26, finale UEFA Nations League leta 2025, UEFA U21 EURO 2025, Finalissima 2024 ter UEFA Futsal 2026.

Foto: Hisense
Foto: Hisense

Aleksander Čeferin, predsednik UEFE, je ob podaljšanju partnerstva s podjetjem Hisense dejal: »Navdušen sem, da Hisense obnavlja svojo zavezanost evropskemu nogometu kot uradni partner UEFA EURO 2024™ - to bo že naš tretji zaporedni skupni EURO turnir. Njihove tehnologije še naprej prispevajo k temu, da je nogomet bolj dostopen in prijeten za navijače širom sveta.«

Športni marketing je še naprej ključni element globalne rasti podjetja Hisense in gradnje prepoznavnosti blagovne znamke po vsem svetu. V zadnjih petih letih se je prepoznavnost blagovne znamke Hisense v tujini skoraj podvojila, pri čemer so sponzorstva in povezovanje s turnirji pomembno prispevali k 25-odstotnemu povečanju same prepoznavnosti blagovne znamke v tujini.

Športni marketing je ključni element globalne rasti podjetja Hisense. Foto: Hisense
Športni marketing je ključni element globalne rasti podjetja Hisense. Foto: Hisense

Fisher Yu, predsednik skupine Hisense, je ob napovedi prihajajočega sponzorstva UEFA EURO 2024™ na sejmu IFA 2023 med drugim dejal: »Hisense se lahko prek športnih sponzorstev poveže s potrošniki po vsem svetu, saj je to odličen način za krepitev zaupanja v našo blagovno znamko. Da bi nadaljevali gradnjo blagovne znamke po vsem svetu, bo Hisense navijačem širom sveta zagotovil edinstveno izkušnjo gledanja UEFA EURO 2024™!«

Hisense vlaga v inovacije na področju trajnosti. Foto: Hisense
Hisense vlaga v inovacije na področju trajnosti. Foto: Hisense

Hisense in UEFA imata podobne ambicije, ko gre za trajnost in ekološko usmerjenost. Od energetsko varčnih laserskih televizorjev do globalnih pobud za varstvo okolja, Hisense vlaga v inovacije in zagotavlja okolju prijaznejše izdelke za zdravo življenje potrošnikov.

V preteklih letih si je Hisense nenehno prizadeval vzpostaviti poglobljene stike s potrošniki po vsem svetu, ne glede na to, kje živijo in kakšen jezik govorijo. Prizadeval si je bolje razumeti in zadovoljiti njihove potrebe ter tako izboljšati kakovost njihovega življenja.

V zadnjih 5 letih se je prepoznavnost blagovne znamke Hisense v tujini skoraj podvojila. Foto: Hisense
V zadnjih 5 letih se je prepoznavnost blagovne znamke Hisense v tujini skoraj podvojila. Foto: Hisense