Želimo, da je hrana, ki jo jemo, praktična in hitra za pripravo, a hkrati okusna, njene hranilne sestavine pa bolj zdrave in v koraku z našim hitrim življenjskim slogom. Podravka želi svojim potrošnikom zagotoviti izdelke, ki poskrbijo za vse to, hkrati pa ohranjajo prepoznaven okus, h kateremu se vsi vedno znova radi vračajo. Prav zato je pred 10 leti oblikovala nutritivno strategijo in trdo delala za izpolnitev njenih ciljev, zdaj, ko so cilji skoraj v celoti izpolnjeni, pa je čas za postavljanje novih, katerih bistvo je zdrava, uravnotežena in trajnostna prehrana.

Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

Kot največje živilsko podjetje v jugovzhodni, srednji in vzhodni Evropi Podravka čuti odgovornost do svojih potrošnikov ter v skladu s svojo nutritivno strategijo in smernicami EU ponuja obstoječe, vsem dobro znane, izdelke z zmanjšanim deležem sestavin, kot sta sladkor in sol, pa tudi povsem nove izdelke, prilagojene sodobnemu potrošniku in zdravemu načinu življenja.

Z izboljšanjem sestave svojih najbolj znanih izdelkov je Podravka od leta 2014 do 2022 zmanjšala količino soli v celotni ponudbi v vseh državah za kar 300 ton, in to v izdelkih, kot so juhe v vrečki Podravka, jušne kocke, mešanice za pripravo jedi (Fant), pripravljene jedi in mesni program.

Še izrazitejše znižanje se nanaša na sladkor, saj so v segmentu otroške hrane, žitaric za zajtrk in sadnih namazov v 9 letih porabili 1.423 ton sladkorja manj, kar pomeni za polovico olimpijskega bazena manj sladkorja .

Podjetje je osredotočeno tako v izdelke clean label, izdelke brez aditivov, ojačevalcev okusa in barvil, kot tudi v razvoj izdelkov s posebnimi koristmi (brez glutena), pa tudi v obogatitev izdelkov s sestavinami, kot so beljakovine, vitamini, minerali in vlaknine, ter uporabo surovin iz celih žitnih zrn. S širitvijo ponudbe na BIO segment smo razvijali izdelke brez palmovega olja ali z RSPO certificiranim palmovim oljem.

Foto: Podravka
Foto: Podravka

Prav tako je Podravka izjemno ponosna na razvoj izdelkov za vegetarijance in vegane O'Plant, s čimer je svojo ponudbo razširila na segment potrošnikov, ki na trgu ni imel velike izbire, še posebej ko govorimo o hrvaških proizvajalcih.

A Podravka se ne ustavlja pri tem – do leta 2027 se bo osredotočala na 4 glavne cilje:

  • dodatno zmanjšanje količine soli in sladkorja v novih in inovativnih izdelkih – kar za 20 % glede na trenutno povprečje,
  • v 75 % novih in inovativnih izdelkov uvajanje vsaj ene sestavine, ki spodbuja uravnoteženo prehrano
  • 40 % lastnih izdelkov bo temeljilo na trajnostni prehrani, tj. na sadju, zelenjavi, stročnicah, polnozrnatih žitih in rastlinskih beljakovinah,
  • vsi Podravkini izdelki bodo podpirali trajnostno prehrano.

To so cilji, ki si jih je Podravka zadala predvsem zaradi odgovornosti do svojih potrošnikov kot največje hrvaško živilsko podjetje, ki obstaja in hrani ljudi že 75 let. Zato vsi do sedaj izpolnjeni cilji in tisti, ki jih še bo izpolnila, dajejo Podravki pravico reči, da proizvaja hrano, ki z dobrim hrani.