Vsak izmed nas ima drugačne zahteve. Do sebe, bližnjih pa tudi do avtomobila, ki ga spremlja skozi življenje. Večina si želi zanesljivega, praktičnega in vsestranskega partnerja na štirih kolesih. Prav to je T-Cross, za katerega avtomobilska literatura pravi, da je urbani križanec, na prvi pogled pa je SUV-različica (športno-urbano vozilo) modela Polo. S svojstvenim dizajnom, prilagodljivo notranjostjo in bogato ponudbo opreme velja za nadvse privlačnega predstavnika segmenta malih avtomobilov – deluje namreč precej markantno, celo mišičasto.

T-Cross vozniku in potnikom daje veliko, veliko več od začetnih pričakovanj. Že v osnovi gre za zelo lepo vozilo, ki ga lahko še polepšamo s t. i. design paketi, ki mu dodajo večja aluminijasta platišča, dodatno zatemnjeni stranski in zadnje steklo ter 3D dekorativne elemente na armaturni plošči in tekstilne sedežne prevleke v različnih, a vedno usklajenih barvnih kombinacijah. V Volkswagnu se zavedajo, kako pomembna je barva avtomobila, zato lahko kupec izbira med kar ducat (da, 12) barvami.

Trije p-ji, ki prepričajo – prostornost, prilagodljivost in prtljažnik

T-Cross je tudi nadvse praktičen avto. Kljub relativno skromnim zunanjim meram (dolg je 411 cm), je v njem obilo prostora. Tudi na zadnji klopi, saj je ta vzdolžno pomična (do 14 cm), kar pomeni, da lahko potniki na njej izbirajo med več prostora za kolena ali pa večjim prtljažnikom. T-Cross ima celo največji prtljažnik v tem segmentu vozil. Vanj lahko zložimo med 385 in 455 volumenskih litrov prtljage, oziroma še precej več, če podremo naslone zadnjih sedežev. Ker je poklopno naslonjalo sovoznikovega sedeža del serijske opreme že od izvedbe Life dalje, lahko s T-Crossom prevažamo tudi do 230 cm dolge predmete! A to še ni vse – prilagodljivo prtljažno dno lahko preprosto, z eno roko prilagodimo svojim potrebam. Uporabimo ga lahko kot ravno odlagalno površino, ki olajša natovarjanje večjih in težjih predmetov, ali pa ga v celoti odstranimo in tako izkoristimo prav vsak kotiček, hkrati pa je poskrbljeno za red.

Katerega izbrati?

Že osnovni T-Cross z istoimensko opremo je dobro založen in s ceno od 15.990 evrov predstavlja odličen nakup. Posebej zato, ker ima že vgrajenih vrsto varnostnih elementov in vozniških pomagal, kot so parkirni sistem ParkPilot, sistem za nadzor mrtvega kota s funkcijo odparkiranja, omogoča varnejše vključevanje v promet (nadzor prometa Front Assist z mestno funkcijo zaviranja v sili in zaznavanjem pešcev) in pomaga voziti po začrtanem voznem pasu (asistenca za ohranjanje smeri Lane Assist. V praksi se okretni T-Cross vozi udobno kot večji avtomobili, pri čemer pa ohranja okretnost malčka.

Naša izbira bi sicer bil T-Cross v izvedbi Style, saj barvne kombinacije in ambientalna osvetlitev poženejo kri po žilah, avtomobil pa nudi veliko udobja. Všeč sta nam sprednja komfortna sedeža, ki sta udobna in prijazna do hrbta. Z vročino prihajajočih mesecev bo suvereno opravila klimatska naprava Climatronic. Tako opremljen T-Cross stane dobrih 20 tisočakov, a se lahko pohvali še z dvema vsakdanje zelo uporabnima stvarema: LED-žarometi in tempomatom, ki samodejno vzdržuje ustrezno razdaljo pred spredaj vozečim vozilom. V kombinaciji z avtomatskim menjalnikom je tak T-Cross prava poezija v vožnji.