Za vas lahko pripravijo različne članke in druge vrste besedil. Od pisanja blogov in novic, pisanja besedil za spletne strani, do objav na Facebooku ter marketinških in PR člankov. Pri izbiri je zato treba dobro razmisliti, kateri ponudnik bi bil za vas najbolj ustrezen.

Za copywriting oziroma pisanje besedil ni ključna cena ampak kakovost. Foto: Pixabay
Za copywriting oziroma pisanje besedil ni ključna cena ampak kakovost. Foto: Pixabay

Koliko stane kakovostno napisano besedilo?

Marsikdo, ki išče pisca za pripravo člankov ali drugih besedil, najprej vpraša za ceno. Slednja je vsekakor pomembna, nikakor pa ne sme biti edini kriterij pri izbiri. Na prvem mestu naj bo predvsem to, da bo storitev dobro in zanesljivo opravljena v določenem roku ter da boste dobili tisto, kar potrebujete: čim bolj kakovostno napisano besedilo.

Nekakovostnih besedil ne potrebuje nihče

Pri naročilu pisanja besedil se je treba zavedati, da vam nizka cena prav nič ne pomaga, če bo napisano besedilo slabo in ga ne boste mogli uporabiti:
· Če bo v njem mrgolelo takšnih in drugačnih napak, ga ne boste želeli objaviti na svoji spletni strani, v katalogu, kot PR članek itd.
· Če bo napisano na dolgovezen in dolgočasen način, ga ne bo želel nihče brati in ne bo imelo nikakršnega učinka.
· Če besedilo ne bo popolnoma unikatno, si z njim lahko nakopljete le težave.

Zaradi vsega naštetega se pisanje besedil zares splača zaupati le zaupanja vrednemu in usposobljenemu piscu s čim več izkušnjami, ki bo znal slediti vašim zahtevam in bo delo profesionalno opravil. Nekakovostno napisanih besedil namreč ne potrebuje nihče, pa če jih lahko dobite po še tako ugodni ceni.

Cena za pisanje besedil in način obračunavanja

Vsekakor se je pred oddajo naročila dobro pozanimati tudi o ceni in o načinu obračunavanja. Različni ponudniki namreč uporabljajo različne načine obračunavanja cene, zato je pomembno, ali boste delo pisca plačali na uro, glede na število napisanih besed ali znakov oziroma kako drugače (recimo na avtorsko stran). To je treba upoštevati tudi pri primerjavi cen med različnimi ponudniki, saj se pogosto zgodi, da vsak obračunava ceno na drugačen način.

Za ustrezno primerjavo cen med različnimi ponudniki upoštevajte način plačila: ali boste pisca plačali na uro ali glede na število napisanih besed ali znakov? Foto: Pixabay
Za ustrezno primerjavo cen med različnimi ponudniki upoštevajte način plačila: ali boste pisca plačali na uro ali glede na število napisanih besed ali znakov? Foto: Pixabay

Cena za pisanje besedil se sicer lahko razlikuje glede na:
· vrsto besedila (za PR članek boste odšteli več kot za preprosto pisanje SEO člankov),
· tematiko (nekatere teme so bolj zahtevne za pisanje kot druge),
· dolžino besedila,
· količino naročenih besedil,
· rok izdelave (če besedilo potrebujete zelo hitro, bo cena nekoliko višja).
· morebitne dodatne zahteve (uporaba določenih ključnih besed, določitev števila vrstic v odstavku, uporaba več nivojev podnaslovov itd.).

Koliko ste pripravljeni plačati za pisanje besedila?

Pred izbiro ustreznega ponudnika si je dobro določiti budget oziroma najvišji znesek, ki ste ga pripravljeni odšteti za pisanje besedila. Tako boste veliko lažje določili, ali je neka ponudba za vas ugodna ali ne in ali jo sprejeti. Če potrebujete večjo količino besedil ali iščete pisca za dolgoročno sodelovanje, tega ne pozabite omeniti, saj morda zaradi tega lahko dobite tudi nekaj popusta.

Kaj vse je vključeno v ceno?

Pred izbiro ustreznega ponudnika se je treba pozanimati tudi o tem, kaj vse je vključeno v ceno. Nekateri ponudniki namreč poskrbijo zgolj za pisanje besedila, medtem ko se vse ostale dodatne storitve pri njih zaračuna posebej, medtem ko so pri drugih ponudnikih te vključene v ceno. To velja recimo za SEO optimizacijo besedila, dodajanje meta oznak, lektoriranje, vnos besedila na vašo spletno stran in njegovo objavljanje ali različne druge storitve.

Cena besedila lahko zajema le pisanje, ali pa tudi njegovo optimizacijo za spletne strani, dodajanje meta oznak, lektoriranje, in podobno. Foto: Pixabay
Cena besedila lahko zajema le pisanje, ali pa tudi njegovo optimizacijo za spletne strani, dodajanje meta oznak, lektoriranje, in podobno. Foto: Pixabay

Kakovost stane le nekaj evrov več

Vsekakor je treba vedeti, da so razlike med pisci v ceni pogosto le v nekaj evrih, medtem ko je razlika v kvaliteti lahko veliko večja. Zaradi tega se vam včasih splača odločiti tudi za nekoliko dražjega pisca, saj boste tako dobili bolj kakovostna besedila, ki bodo:
· napisana v skladu z vašimi zahtevami,
· jezikovno dobro sestavljena in lektorirana,
· pripravljena na objavo brez nadaljnjih popravkov.

Najpomembnejše: da dobite to, kar želite

Predvsem je pri izbiri pomembno to, da bo izbrani copywriter oziroma pisec dobro opravil nalogo, ki mu jo boste zadali. Torej: da bo napisano besedilo takšno, kot si želite – kakovostno napisano in brez napak. Važno je tudi, da pisec pri tem upošteva vaše zahteve, želje in morebitna navodila, ki mu jih podate. Pri tem je pomembno, da svoje zahteve poveste že takoj na začetku, kar velja tako glede same vsebine ali oblike besedila, kot tudi glede rokov izdelave in vsega ostalega.

S kakovostno napisanimi besedili boste zagotovo dosegli tisto, kar želite – poskrbeli za odlično predstavitev svojega podjetja z opisom na spletni strani, izboljšali svoje SEO pozicije v iskalnikih s člankom ali blogom ali poskrbeli za boljšo prepoznavnost svojega posla z izvrstno napisanim PR člankom. Zaradi tega se za kakovostno napisana besedila zagotovo splača odšteti tudi nekaj več denarja, saj boste tako dobili najboljši rezultat.