Foto: Samostojnipodjetnik.si
Foto: Samostojnipodjetnik.si

Marsikateri samostojni podjetniki ali zaposleni v podjetjih lahko dandanes delajo od doma, iz kavarne, celo iz dopusta na morju ali kjerkoli drugje, medtem ko jim njihov ponudnik storitve virtualne pisarne zagotavlja profesionalen poslovni naslov, vso potrebno podporno infrastrukturo in vse potrebne druge storitve na daljavo. S tem lahko podjetniki in podjetja uživajo v prilagodljivosti in mobilnosti, hkrati pa ohranjajo profesionalen videz in podporo, ki jo potrebujejo za uspešno poslovanje.

Delo na daljavo prinaša številne prednosti, ki lahko izboljšajo delovno izkušnjo in splošno kakovost življenja posameznikov. Tu je nekaj razlogov, zakaj je bolje, kot najeti lastno pisarno, najeti samo poslovni naslov v virtualni pisarni in delo opravljati iz drugih lokacij:

  • Prilagodljivost pri urniku: Tovrstni način opravljanja dela vam omogoča večjo prilagodljivost pri urniku, saj lahko sami določite, kdaj boste delali in kdaj si vzeli odmor. To vam omogoča boljše usklajevanje med delom in zasebnim življenjem ter izboljšuje ravnotežje med delom in prostim časom.
  • Prihranek časa in denarja: Če se odločite za najem virtualne pisarne raje kot za najem klasične pisarne, vam to omogoča precejšen prihranek časa in denarja, ki bi ga sicer porabili za najem prostora in pot v službo. Ni vam treba vsakodnevno porabiti nepotrebnega časa za vožnjo v gneči ali za javni prevoz, prav tako pa prihranite denar za vzdrževanje avtomobila in gorivo ali za vozovnice.
  • Manj motenj in večja produktivnost: Če delate na daljavo, si lahko kjerkoli ustvarite mirno in udobno delovno okolje, ki vam je pisano na kožo, kar vam omogoča boljšo koncentracijo in večjo produktivnost. Poleg tega se lahko enostavno izognete motečim dejavnikom, kot so hrup sodelavcev ali stalne prekinitve.
  • Večja svoboda pri izbiri delovnega okolja: Delo od doma vam omogoča večjo svobodo pri izbiri delovnega okolja. Lahko delate v pisarni, kuhinji, na terasi, na plaži ali kjerkoli drugje, kar vam omogoča večjo prilagodljivost glede na vaše osebne preference in potrebe.
  • Boljša združljivost s službenimi obveznostmi: Delo od doma vam omogoča boljšo združljivost s službenimi obveznostmi, kot so sestanki, telefonski klici ali videokonference. Lahko se hitreje odzovete na delovne naloge in bolje uskladite svoj urnik glede na potrebe, ki se trenutno pojavljajo.

V skladu s temi prednostmi je tovrsten način opravljanja dela lahko bolj prijeten, učinkovit in zadovoljujoč za mnoge ljudi. Omogoča večjo prilagodljivost, udobje in svobodo pri delu, kar lahko izboljša splošno kakovost življenja.

Foto: Samostojnipodjetnik.si
Foto: Samostojnipodjetnik.si

Kdo pa bo poskrbel za administracijske potrebe mojega podjetja?

Odgovor na to je: ponudnik virtualne pisarne, kjer ste najeli sedež podjetja in registrirali poslovni naslov podjetja. Virtualna pisarna v Ljubljani je ponavadi za področje Slovenije najboljša izbira za to, a zelo pomembno je, da za ponudnika izberete zanesljivo in izkušeno podjetje, ki dobro ve, kaj dela.

Izberite podjetje, ki lahko hitro poskrbi za vse, kar se tiče glede vpisov v Poslovni register Slovenije (prenos sedeža, registracija novih dejavnosti podjetja, dodajanje novih zastopnikov ipd.), saj si s tem lahko bistveno olajšate poslovanje iz daljave. Iščite torej ponudnika, ki ima na svojem naslovu registrirano SPOT točko, kar pomeni, da vam lahko njihovi referenti pomagajo kadarkoli to potrebujete.

Vaša virtualna pisarna mora tudi zanesljivo in diskretno poskrbeti za vse vaše poštne pošiljke! Le-te bodo namreč na vaš poslovni naslov prihajale vsakodnevno in pomembno je, da boste o njih zanesljivo obveščeni. Še posebno o pomembnih pošiljkah, kot so pošta Finančne uprave, pošta raznih inšpektoratov in podobno, saj le-ta ponavadi vsebuje kratek rok, v katerem je treba ustrezno ukrepati. Dober ponudnik virtualne pisarne, ki se zaradi bogatih izkušenj v preteklosti zaveda njihove pomembnosti, vas bo o tovrstni pošti obvestil takoj po prejemu. Tako boste lahko ukrepali hitro in se izognili morebitnim globam ter še naprej nemoteno opravljali svoje delo iz oddaljene lokacije.

Eden izmed takšnih ponudnikov je Virtualna pisarna v Ljubljani na naslovu Trg komandanta Staneta 8, 1000 Ljubljana. Gre za podjetje, ki ima za seboj že več kot 15 let izkušenj in močno ekipo, ki storitve opravlja vestno, strokovno in zanesljivo. Kontaktirate jih lahko preko obrazca na spletni strani https://www.samostojnipodjetnik.si/virtualna-pisarna/.