To zahteva stalno delo na spletni strani, vključno z rednim ustvarjanjem vsebine in tehničnimi izboljšavami - ta proces je znan kot SEO optimizacija, ki ga izvaja priznano podjetje Web center.

SEO optimizacija je prilagajanje spletne strani, da bi jo iskalniki, v največji meri Google, bolje razumeli in jo posledično uvrstili višje v rezultatih iskanja. Cilj je pridobiti več prometa na spletno stran z večjim številom prikazov in klikov. Optimizacija, kot jo opredeljuje Slovar slovenskega knjižnega jezika, pomeni narediti nekaj najugodnejše in najboljše. Pri SEO optimizaciji gre za procese, ki izboljšujejo uporabniško izkušnjo in uvrstitve v iskalnikih.

Foto: Web center
Foto: Web center

Osnove SEO optimizacije

Hitrost je ključnega pomena za uporabniško izkušnjo. Spletne strani se morajo hitro nalagati, saj to vpliva na zadovoljstvo uporabnikov in uvrstitev na iskalnikih. Spletne strani morajo biti prilagojene za različne naprave, vključno z mobilnimi telefoni in tablicami. Prilagojenost mobilnim rezultatom je ključnega pomena za dosego višjih uvrstitev.

Vsebina spletne strani mora biti relevantna, privlačna in optimizirana za ključne besede. To vključuje besedila, meta opise, slike in druge elemente, ki vplivajo na uporabniško izkušnjo in uvrstitev na iskalnikih. Pri optimizaciji spletnih strani se uporabljajo različna orodja, ki pomagajo pri analizi napak, prednosti in priložnosti naše spletne strani. Ti vpogledi nam omogočajo izboljšanje strani in izkoriščanje priložnosti za boljšo uvrstitev.

Pomembnost uporabniške izkušnje pri SEO optimizaciji

Pri SEO optimizaciji spletne strani ne gre zgolj za prilagajanje zahtevam Googla, ampak tudi za izboljšanje izkušnje obiskovalcev. Google poskuša uporabnikom vrniti relevantne rezultate, zato je pomembno, da spletna stran ponuja tisto, kar obiskovalci iščejo. Dobra uporabniška izkušnja je ključnega pomena za zadovoljstvo obiskovalcev. Spletna stran mora ponuditi želeno vsebino na enostaven, pregleden in hiter način. Hitrost nalaganja in prilagojenost za različne naprave sta ključni sestavini dobre uporabniške izkušnje.

Glavni razlog, zaradi katerega obiskovalci zapustijo spletno stran, je počasna hitrost nalaganja. Hitrost ni pomembna le zaradi zahtev Googla, ampak predvsem zaradi vpliva na zadovoljstvo in obnašanje uporabnikov. Spletna stran, ki se hitro naloži, bo privabila več obiskovalcev in ohranila njihovo pozornost ter posledično izboljšala svojo uvrstitev na iskalnikih. Več kot tri četrtine uporabnikov mobilnega interneta poroča, da so naleteli na spletne strani, ki so se naložile prepočasi. Mobilni uporabniki pogosto brskajo, ko so v gibanju ali kadar želijo hitro najti informacije.

Skoraj polovica potrošnikov pričakuje, da se spletna stran naloži v manj kot dveh sekundah. Počasna nalaganja lahko uporabnike odvrnejo in ustvarijo vtis o neurejenosti in nezanesljivosti ponudnika. Z vsako sekundo zamude pri odzivnosti spletne strani se konverzije lahko zmanjšajo za sedem odstotkov. Hitrost je ključnega pomena za ohranjanje pozornosti obiskovalcev in spodbujanje nakupnih odločitev.

Spremljanje vedenja uporabnikov

Optimizacija spletne strani zahteva nenehno spremljanje vedenja uporabnikov. S pomočjo orodij kot je Google Analytics, lahko pridobite vpogled v to, kako se uporabniki obnašajo na vaši spletni strani in kje se pojavljajo težave. To vam omogoča prilagajanje in izboljšanje uporabniške izkušnje ter povečanje učinkovitosti spletnega mesta.

Primeri iz prakse

Topkeramika

V digitalni dobi, kjer je prisotnost na spletu ključna za uspeh podjetij, se vse več organizacij odloča za izvajanje optimizacije spletnih strani, da bi izboljšale svojo vidnost in dosegle ciljno občinstvo. Ena izmed takih podjetij je bila Topkeramika, ki se je odločila za sodelovanje z agencijo Web Center, specializirano za digitalni marketing, s poudarkom na optimizaciji spletnih strani. Cilj njihovega sodelovanja je bila izboljšava vidnosti njihove spletne strani za ključno besedo "zunanje ploščice". Z optimizacijo ključne besede zunanje ploščice je Topkeramika dosegla višje rangiranje v iskalnih rezultatih na Googlu, kar je povečalo obiskanost njihove spletne strani.

Mali Vragci

Podjetje Mali Vragci, specializirano za prodajo otroške opreme, se je odločilo za optimizacijo svoje spletne strani, da bi izboljšalo svojo prisotnost na spletu in povečalo število obiskovalcev. S pomočjo podjetja Web Center, strokovnjakov na področju digitalnega marketinga, so izvedli optimizacijo za ključno besedo stajice. Podjetje Mali Vragci se je soočalo s težavami pri doseganju visokega položaja na spletnih iskalnikih, kar je vplivalo na število obiskov njihove spletne strani in posledično na prodajo. Z izvedbo optimizacije spletnih strani za ključno besedo "stajice" je podjetje Mali Vragci doseglo pomembne rezultate. Njihova spletna stran se je povzpela na višje pozicije v iskalnih rezultatih, kar je povečalo število obiskovalcev in izboljšalo prepoznavnost blagovne znamke. Posledično se je povečala tudi prodaja njihove otroške opreme.

Carbonautica

Foto: Web center
Foto: Web center

Podjetje Carbonautica, specializirano za izdelavo krmilnih koles za čolne, je s pomočjo podjetja Web Center uspešno izvedlo SEO optimizacijo za ključno besedo boat steering wheel. S tem so dosegli opazen napredek v prepoznavnosti svojih izdelkov. Z optimizacijo je podjetje pridobilo boljše pozicije v iskalnih rezultatih, kar je povečalo obisk na njihovi spletni strani. Posledično je naraslo tudi zanimanje potencialnih strank za njihove izdelke. Ta uspeh je pokazal, kako lahko pravilno izvedena optimizacija spletne strani prispeva k prepoznavnosti in rasti podjetja na spletu. Carbonautica zdaj uživa koristi večje prisotnosti na spletu in je na poti k še večjemu uspehu na trgu krmilnih koles za čolne.

Mjob

Podjetje Web Center je uspešno izvedlo SEO optimizacijo za podjetje Mjob, ki ponuja storitve za posredovanje zaposlitev srednješolcem. S poudarkom na ključni besedi poslovi za srednješolce je Mjob izboljšal svojo prepoznavnost in dosegljivost na spletu. Z optimizacijo so se njihove spletne strani uvrstile med najvišje zadetke v iskalnih rezultatih, kar je povečalo obisk na njihovi platformi. Ta premik je prinesel večjo učinkovitost pri povezovanju srednješolcev z delodajalci, ki iščejo mlade in motivirane talente. Spletna stran Mjob je postalo eno izmed glavnih spletnih mest za iskanje dela med srednješolci, kar je prispevalo k rasti podjetja in izboljšanju možnosti zaposlovanja za mlade.

Promotrade

Podjetje Promotrade je specializirano za prodajo roll-up stojal. S poudarkom na ključni besedi roll-up stojala je Promotrade izboljšal svojo vidnost in dosegljivost na spletu. Z optimizacijo so se njihove spletne strani uvrstile med najvišje zadetke v iskalnih rezultatih, kar je povečalo obisk na njihovi spletni strani. Ta premik je prinesel večjo prepoznavnost in zaupanje med njihovimi ciljnimi strankami, ki iščejo kakovostna in zanesljiva roll-up stojala. Spletne strani Promotrade so postale glavna destinacija za nakup roll-up stojal, kar je prispevalo k rasti podjetja in izboljšanju njihovega položaja na trgu. Z optimizacijo spletnih strani se je povečalo tudi število povpraševanj in naročil, saj so visoke pozicije v iskalnikih nakazovale na relevantno in kakovostno vsebino. Posledično se je povečal tudi promet in konverzije na njihovi spletni strani.

Foto: Web center
Foto: Web center

Potrebujete pomoč pri SEO optimizaciji? Stopite v stik z nami!

Za brezplačno analizo vašega obstoječega stanja stopite v stik z nami na info@web-center.si ali na 041-201-730.