V poznih 50. letih prejšnjega stoletja je etiketo legendarnega slovenskega piva zasedlo mitološko bitje, Zlatorog. Z gorniško hrabrostjo v očeh in popolno telesno nedotakljivostjo zlate roge ponosno bohoti čez svojo znamenito razgledno točko še danes. S točke, ki se nahaja pod Škrlatico, natančneje na koordinatah 46° 25'38.0''N 13° 49'26.0’’E, se nam ponuja razgled, ki ga v svoji podobi nosi slovenska blagovna znamka, ki ne vari samo piva. Tista znamka, ki že deseto leto zapored skrbi, da Slovenci še raje zahajamo v hribe!

Prikazna vaja reševanja ekipe gorskih reševalcev iz Tržiča. To so ti požrtvovalni posamezniki, ki prostovoljno rešujejo življenja, če nas v hribih doleti nesreča. Njim gre letošnja donacija akcije #gremovhribe. Foto: Pivovarna Laško Union
Prikazna vaja reševanja ekipe gorskih reševalcev iz Tržiča. To so ti požrtvovalni posamezniki, ki prostovoljno rešujejo življenja, če nas v hribih doleti nesreča. Njim gre letošnja donacija akcije #gremovhribe. Foto: Pivovarna Laško Union

Planinski duh je z Laškim Zlatorogom vrasel. Akcija Gremo v Hribe skupaj s Planinsko zvezo Slovenije in letos z roko v roki tudi z Gorsko reševalno zvezo Slovenije skrbi za mobilizacijo slovenskega naroda, da ta še raje zaide v naše prelestne planine, hribe in gore. Vsa leta z donacijami (v devetih letih se jih je nabralo v vrednosti preko 80.000 eurov) in organizacijo poučnih družabnih dogodkov v hribih skrbi za povezovanje in krepitev lokalnih okolij ter spodbuja medsebojno pomoč za širše družbeno dobro.

V letošnjem letu na petih dogodkih zbirajo podpise obiskovalcev, v imenu katerih bodo za vsak podpis namenili (najmanj) en euro. Donacijo bodo letos podarili Gorski reševalni službi Slovenije ter njihovih izpostavam v Tržiču, Bohinju, Tolminu, Celju in Mojstrani. Zakaj? Ker se zavedajo problematike gorskih reševalcev, prostovoljcev, v Sloveniji in ker spodbujajo ter osveščajo ljudi, da je le zdravo in odgovorno dovolj varno.

Prvega dogodka letošnje akcije Gremo v hribe se udeležil tudi glavni direktor družbe Pivovarna Laško Union, Zoouilis Mina, ter s tem pokazal, da tudi sam živi to, za kar se zavzema podjetje, ki ga vodi. Na fotografiji s podpredsednikom Gorske reševalne zveze Slovenije, Robertom Šušanjem. Foto: Pivovarna Laško Union
Prvega dogodka letošnje akcije Gremo v hribe se udeležil tudi glavni direktor družbe Pivovarna Laško Union, Zoouilis Mina, ter s tem pokazal, da tudi sam živi to, za kar se zavzema podjetje, ki ga vodi. Na fotografiji s podpredsednikom Gorske reševalne zveze Slovenije, Robertom Šušanjem. Foto: Pivovarna Laško Union

Prvi dogodek se je zgodil preteklo soboto pri Koči na Dobrči. Skoraj 400 planincev se je kljub turobnemu vremenu udeležilo dogodka. Gorski reševalci z vrst tržiške gorsko reševalne službe so prikazali, kako poteka reševanje v gorah ter predstavili osnovne prijeme prve pomoči. Da ni dolgčas poskrbi izurjena ekipa #gremovhribe tudi s številni nagradnimi družabnimi igricami, najmlajši pa se medtem lahko igrajo ter ustvarjajo v poučnih delavnicah namenjenim prav njim.

Med 8. in 16. uro se na vsaki planinski lokaciji odvije pester program. Od izobraževalnih delavnic o osnovah prve pomoči, otroških ustvarjalnih delavnic do številnih družabnih nagradnih iger. Vse začinjeno s plesom in veliko dobre volje. Foto: Pivovarna Laško Union
Med 8. in 16. uro se na vsaki planinski lokaciji odvije pester program. Od izobraževalnih delavnic o osnovah prve pomoči, otroških ustvarjalnih delavnic do številnih družabnih nagradnih iger. Vse začinjeno s plesom in veliko dobre volje. Foto: Pivovarna Laško Union

Vrhove v organizaciji Gremo v hribe slovenski hodci osvajajo že deseto leto. Vsako leto – ne glede na vreme - na vrhove povabijo na tisoče ljudi z dobrodelnostjo v srcu in znojnimi sragami ponosa na čelu. Pravljični kotički Zlatorogovega kraljestva niso le mit. Pojdite v hribe. Za zdravo življenje in dober namen!

Več na: www.gremovhribe.si in Facebook skupnost @gremovhribe.