Foto: Dun & Bradstreet
Foto: Dun & Bradstreet

Zavedati se moramo, da ima naš potencialni poslovni partner najverjetneje na mizi že kar nekaj ponudb, naša naloga pa je, da izstopimo iz množice in pokažemo, da smo ravno mi prava izbira zanj. Za vsako podjetje je ključno, da na svoje poslovne partnerje naredi kar najboljši vtis. Pri gradnji trajnostnega odnosa med podjetjem in potencialnimi strankami igrajo pomembno vlogo visoke finančne in analitične ocene, ki jih lahko izkažete z Dun & Bradstreet mednarodno priznanim certifikatom bonitetne odličnosti.

Podjetje Zarja elektronika 90 % realizacije sicer dosega na slovenskem trgu, ker pa se Slovenija pospešeno odpira na tuje trge, je vedno več tujih investitorjev in lastnikov, ki blagovno znamko Dun & Bradstreet že poznajo. In ker to zavedanje prinesejo s seboj, nam Dun & Bradstreet certifikat odličnosti olajša vzpostavitev prvega stika in seveda tudi nadaljnjo komunikacijo.

Bojan Kern, Zarja elektronika d.o.o., prejemnik certifikata Platinaste bonitetne odličnosti 2021

Mednarodni certifikat nam pomaga pri odpiranju vrat do novih partnerjev, saj se nam ni potrebno več tako dokazovati. Takoj lahko vidijo, da smo zaupanja vreden, zanesljiv partner in stabilno podjetje. Vsakdo, ki vidi ta certifikat, dobi neko zaupanje v podjetje. Naši kupci večkrat izpostavijo, da je to naša konkurenčna prednost, saj ko so videli, da smo dobro podjetje, so že na prvi pogled izbrali nas.

Ana Šumak, Mollier d.o.o., prejemnik certifikata Platinaste bonitetne odličnosti 2021


Tuja podjetja še bolj skrbno spremljajo vaše poslovanje kot domača

Kako in s čim se izkažete navzven je ključno za vašo nadaljnjo rast in uspeh. Če smo uspešni in svoje delo opravljamo kakovostno, pokažimo to tudi zunanjemu svetu. S certifikatom bonitetne odličnosti bomo pri stranki že na samem začetku našega sodelovanja vzbudili zaupanje. Na ta način tudi povečamo možnosti, da bomo vzpostavili dolgotrajen kvaliteten poslovni odnos. Zato je mednarodno priznani certifikat odličnosti še posebej pomemben pri poslovanju s partnerji iz tujine, ki so pri sklepanju poslov še bolj previdni.

Imeli smo primer kupca iz ZDA, ki je izrecno zahteval dokazila o naši verodostojnosti. Med drugim smo mu poslali tudi Dun & Bradstreet certifikat bonitetne odličnosti in na koncu smo uspešno pridobili posel. Stranka je plačala 100 % avans za robo, ki jo bomo poslali čez 4 mesece.

Jure Pleško, TULI d.o.o., prejemnik certifikata Platinaste bonitetne odličnosti 2021

Za sklepanje poslovnih partnerstev in rast na tujih trgih ni pomembno le, kako se predstavimo navzven, ampak tudi da dobro spoznamo svoje poslovne partnerje. Ker je večina slovenskih podjetij izrazito izvozno usmerjenih, ob tem pa poslujejo z izredno raznolikimi partnerji iz celega sveta, je izjemno pomembno to, da so tudi slovenska podjetja previdna pri izbiri tujih poslovnih partnerjev in načinu sodelovanja z njimi.

Sprejemanje odločitev o obstoječih in potencialnih poslovnih partnerjih in iskanje novih poslovnih priložnosti prepustite globalnim Dun & Bradstreet rešitvam, ki poleg podatkov za cel svet (več kot 500 milijonov organizacij) vsebujejo tudi lokalne podatke s področja poslovne analitike, upravljanja tveganj, skladnosti in trajnosti poslovanja ter marketinga in prodaje.

Podjetij, ki dosegajo nadpovprečno kakovost in stabilnost poslovanja, je v Sloveniji manj kot 15 %.

Preverite, ali ste med njimi na e-naslovu infoAAA.si@dnb.com ali na spletni strani https://www.dnb.com/sl-si/produkti/bisnode-aaa/.

Foto: Dun & Bradstreet
Foto: Dun & Bradstreet