Audi res prihaja v F1, kjer se bodo njihovi štirje krogi prvič pojavili na dirkah v sezoni 2026. Foto: Reuters
Audi res prihaja v F1, kjer se bodo njihovi štirje krogi prvič pojavili na dirkah v sezoni 2026. Foto: Reuters

Na novinarski konferenci v Spa-Francorchampsu odgovorni pri Audiju sicer niso razkrili, s katerim moštvom bo hčerinsko podjetje Volkswagna sodelovalo, a poznavalci pričakujejo, da bo to švicarski Sauber, ki trenutno nastopa kot moštvo Alfa-Romeo-Team. Pri Audiju pravijo, da se bodo odločili do konca leta.

Manjši stroški in novi električni izzivi

Veliko vlogo za vstop Audija, pa tudi za privabljanje novih velikih imen iz sveta avtomobilizma, ima prav vodstvo formule ena in njihovi varčevalni ukrepi. Z letom 2023 se bo dovoljeni proračun ekip znova znižal na 135 milijonov evrov, s čimer podjetja lažje načrtujejo stroške na poti do uspeha.

Audi naj bi v F1 sodeloval s švicarskim Suaberjem. Foto: Reuters
Audi naj bi v F1 sodeloval s švicarskim Suaberjem. Foto: Reuters

Obenem formula 1 proizvajalce postavlja tudi pred zanimive tehnične izzive, ki iščejo prostor na trgu. Tako bodo od leta 2026 bolide lahko poganjali le še motorji, ki jih bo poganjalo trajnostno gorivo. Vsaj polovica pogona bo električnega. Temu so sicer dolgo nasprotovali pri Mercedesu, Ferrariju in Renaultu, ki so dolga leta razvijali motorje, zdaj pa bodo pridobljeno prednost izgubili.

V pričakovanju Porscheja, če si VW ne premisli

Novice o interesu Audija, pa tudi Porscheja, za formulo 1 so znane že dlje časa, krovno podjetje Volkswagen pa je že aprila prižgalo zeleno luč za ta projekt. In v kratkem naj bi se pridružil še Porsche in izdeloval motorje za ekipo Red Bulla. A znotraj krovnega podjetja projekt dveh konkurenčnih hčerinskih podjetij v istem športu nima enotne podpore, tako da je končna odločitev pri šefih Volkswagna.