Fernando Alonso se ni dal zmesti in je bil na drugem prostem treningu pred nedeljskim VN Belgije najhitrejši. Foto: EPA
Fernando Alonso se ni dal zmesti in je bil na drugem prostem treningu pred nedeljskim VN Belgije najhitrejši. Foto: EPA
Pedro de la Rosa
Pedro de la Rosa ob prihodu na četrtkovo zaslišanje v Parizu. Foto: EPA
Zasedanje Fie
Fia je na zasedanju 26. julija McLaren oprostila obtožb, po pojavu novih dokazov pa je nedvomno, da si je na nek način pomagal s Ferrarijevimi podatki, čeprav je težko reči, v kolikšni meri. Foto: EPA

Mednarodna avtomobilistična zveza, ki je v četrtek McLarnu odvzela vse konstruktorske točke in mu naložila 100 milijonov dolarjev kazni, je ugotovila, da 780-stranski dosje s podatki o Ferrariju, ki so jih našli pri McLarnovem oblikovalcu Miku Coughlanu, še zdaleč ni bil vsa komunikacija, ki je potekala med Ferrarijevim inženirjem Nigelom Stepneyjem in Coughlanom.


Stepney in Coughlan stalno na "vezi"
Preiskava italijanske policija je pokazala, da sta si med 11. marcem in 3. julijem izmenjala 288 SMS-ov in 35 telefonskih klicev. Kontakti med njima so se opazno povečali med testiranji Ferrarija v Maleziji konec marca ter pred in med dirkaškimi konci tedna v Avstraliji, Maleziji, Bahrajnu in Španiji.

Hamilton ni vedel za nič?
Fia je med preiskavo prosila Fernanda Alonsa in Lewisa Hamiltona, naj ji zaupata podatke, ki bi lahko pojasnili afero, v zameno pa jima je ponudila "imuniteto", s katero jima je "obljubila", da ne bosta kaznovana podobno kot njuno moštvo. Medtem ko je Hamilton odgovoril, da ne more ponuditi nobenih informacij, sta Alonso in testni voznik McLarna Pedro de la Rosa Fii poslala elektronska sporočila, ki dokazujejo njuno "vpletenost" v afero. De la Rosa si je v zvezi s podatki, ki jih je prejel od Coughlana, tako nekajkrat dopisoval tudi z Alonsom.

Kaj je v SMS-ih pisal de la Rosa?
25. marca, sporočilo de la Rose Alonsu: "Vsi podatki iz Ferrarija so zelo zanesljivi. Prihajajo od Nigela Stepneyja, njihovega nekdanjega glavnega mehanika. Ne vem sicer, kaj počne zdaj. On nam je tudi v Avstraliji povedal, da bo Kimi (Räikkönen) opravil postanek v boksu v 18. krogu. Je velik prijatelj Mika Coughlana, našega glavnega oblikovalca, in mu je to povedal."

Nekaj dni prej, sporočilo de la Rose Coughlanu: "Zdravo, Mike. Ali veš, kakšna je razporeditev teže pri rdečem avtomobilu? Pomembno bi bilo, da bi to vedeli, da bi lahko to preizkusili v simulatorju."

12. aprila je de la Rosa Coughlana spraševal o zavornem sistemu Ferrarija.

VN Belgije, prvi prosti trening:
1. K. RÄIKKÖNEN Ferrari 1:47,339 2. L. HAMILTON McLaren +0,542 3. F. ALONSO McLaren 0,655 4. N. HEIDFELD BMW Sauber 0,713 5. N. ROSBERG Williams 1,033 6. R. KUBICA BMW Sauber 1,266 7. A. WURZ Renault 1,581 8. J. TRULLI Toyota 1,655

Drugi prosti trening:
1. F. ALONSO McLaren 1:46,654 2. L. HAMILTON McLaren +0,111 3. F. MASSA Ferrari 0,299 4. K. RÄIKKÖNEN Ferrari 0,512 5. J. TRULLI Toyota 0,837 6. R. SCHUMACHER Toyota 1,292 7. G. FISICHELLA Renault 1,432 8. M. WEBBER Red Bull 1,617
M. R.