"Volkswagnove poslovne prakse glede trženja dizelskih avtomobilov, opremljenih z nedovoljenimi sistemi, kršijo zakonodajo EU-ja o varstvu potrošnikov," so jasni.

Trženje takšnih dizelskih avtomobilov je jasen primer zavajajoče prakse, ki je v EU-ju prepovedana, so prepričani Evropska komisija in organi EU-ja za varstvo potrošnikov, združeni v mrežo CPC.

"Afera Dieselgate je izbruhnila pred šestimi leti, do tega trenutka pa vsi potrošniki niso prejeli nadomestila," je dejal evropski komisar za pravosodje Didier Reynders. Po njegovih besedah obstajajo sodbe sodišč, ki razkrivajo Volkswagnovo zavajajoče ravnanje, kljub temu pa avtomobilski proizvajalec ni pripravljen sodelovati s potrošniškimi organizacijami pri iskanju ustreznih rešitev za potrošnike.

"Kot sem navedel v pismu, ki sem ga lani posredoval temu podjetju, morajo nadomestila prejeti vsi potrošniki, ne le tisti, ki prebivajo v Nemčiji," je še poudaril.

Volkswagen se je po navedbah Evropske komisije do tega trenutka strinjal, da nadomestila izplača zgolj potrošnikom, ki so v času nakupa avtomobila prebivali v Nemčiji. "Nemški avtomobilski proizvajalec je Evropsko komisijo in organe obvestil o svojem stališču, da prostovoljna plačila evropskim potrošnikom, ki prebivajo zunaj Nemčije, niso upravičena, saj so bili zadevni avtomobili posodobljeni na način, da izpolnjujejo zakonske zahteve," so še navedli.

Kljub nedavnim odločitvam EU-ja in nacionalnega sodišča se stališče podjetja ni spremenilo, zato se pritisk Evropske komisije in organov za varstvo potrošnikov stopnjuje, so sporočili iz Bruslja.