Po zgledu spojlerjev iz sveta motošporta so pri Akrapoviču spojler zasnovali tako, da zagotavlja zelo dobro razmerje med pritiskom k tlom in uporom. Spojler je opremljen tudi z aerodinamičnim robom, ki poveča vpadni kot, kar ustvari še večji pritisk k tlom. Foto: Akrapovič
Po zgledu spojlerjev iz sveta motošporta so pri Akrapoviču spojler zasnovali tako, da zagotavlja zelo dobro razmerje med pritiskom k tlom in uporom. Spojler je opremljen tudi z aerodinamičnim robom, ki poveča vpadni kot, kar ustvari še večji pritisk k tlom. Foto: Akrapovič

Kot so sporočili iz slovenskega podjetja, je spojler izdelan iz lahkih ogljikovih vlaken, zasnovan pa je bil s posebno pozornostjo na detajlih − do te mere, da je vzorec ogljikovih vlaken enak tistemu na Akrapovičevemu difuzorju, ki je opcijsko na voljo za avtomobila BW M3 in M3. Gre za ročno izdelano komponento, ki so jo premazali z lakom in spolirali, da poskrbi za visok sijaj in privlačen videz.

Spojler je nameščen na dveh nosilcih v obliki labodjega vratu, izdelanih iz lahkega strojno obdelanega aluminija – materiala, ki se uporablja tudi v letalski industriji. Omenjen material je zagotovilo za optimalno razmerje med težo in zmogljivostjo.

Pomemben del razvojnega procesa je bila uporaba numeričnih metod, s katerimi so Akrapovičevi inženirji poskrbeli za čim boljšo funkcionalnost spojlerja, glavni cilj pri tem pa je bil povečati stabilnost vozila pri večjih hitrostih z dodatnim pritiskom na zadnjo os. Veliko pozornosti je bilo namenjeno temu, da geometrija spojlerja ne povzroča dodatne zračne turbulence okoli zadka avtomobila in dodatnega hrupa. Foto: Akrapovič
Pomemben del razvojnega procesa je bila uporaba numeričnih metod, s katerimi so Akrapovičevi inženirji poskrbeli za čim boljšo funkcionalnost spojlerja, glavni cilj pri tem pa je bil povečati stabilnost vozila pri večjih hitrostih z dodatnim pritiskom na zadnjo os. Veliko pozornosti je bilo namenjeno temu, da geometrija spojlerja ne povzroča dodatne zračne turbulence okoli zadka avtomobila in dodatnega hrupa. Foto: Akrapovič

Različne nastavitve

Iz Akrapoviča so še sporočili, da so njihovi inženirji z metodo končnih elementov določili optimalno razmerje med nosilnostjo in težo nosilcev, pri tem pa upoštevali funkcijo nastavljivosti in visoko stopnjo nosilnosti. Poleg tega so spojler ojačali s titanom, kar še izboljša konstrukcijsko stabilnost v osiščih. Uporaba titana skupaj z ogljikovimi vlakni poveča odpornost spojlerja proti galvanski koroziji, to pa prispeva k njegovi trpežnosti ob čim manjši teži. Tudi vijaki, s katerimi je spojler pritrjen na nosilca, so iz titana.

Spojler je mogoče nastaviti na tri ravni, pri čemer je treba kot nagiba nastaviti ročno pred vožnjo. Tri različne nastavitve zagotavljajo različno raven pritiska k tlom, odvisno od voznikovih potreb in pogojev vožnje. Spojler na vsaki strani krasi tudi enobarvni Akrapovičev logotip.