Predvideva se, da bi bila okoli 200 milijonov evrov zadostna finančna injekcija za pokritje nadaljevanja dela avtomobilske tovarne in ekipe Aston Martin F1. Foto: Aston Martin
Predvideva se, da bi bila okoli 200 milijonov evrov zadostna finančna injekcija za pokritje nadaljevanja dela avtomobilske tovarne in ekipe Aston Martin F1. Foto: Aston Martin

Tovrstne težave za britanskega proizvajalca superšportnih avtomobilov niso nič novega. Podjetje je doslej že sedemkrat bankrotiralo, skozi zgodovino pa je bilo bolj ali manj v finančnih težavah.

Podjetje se je resno zadolžilo, da bi preživelo. Trenutno so dolžni za več kot milijardo evrov obveznic in bančnih posojil, svežega kapitala pa so tako željni, da so pripravljeni prepustiti mesto v nadzornem svetu prihodnjemu investitorju, če ta plača okoli 200 milijonov evrov, pišejo britanski mediji.

Usmerjeni v električno prihodnost

Trenutno sta v igri dve možnosti. Za naložbo se zanimata naložbeni sklad iz Savdske Arabije, s katerim je povezan predsednik družbe Lawrence Stroll, in ameriški naložbeni sklad. Iz Aston Martina navedb ne komentirajo.

Aston Martin je bil ustanovljen leta 1913, v svoji zgodovini pa so najbolj stabilno poslovali od leta 1984 do 2007, ko so bili v lasti Forda. Vendar pa so tudi takrat večinoma poslovali z izgubo. Lani so končali leto z izgubo iz poslovanja v višini okoli 70 milijonov evrov in čisto izgubo v višini okoli 180 milijonov evrov.

Aston Martin svojo perspektivo vidi v strategiji 'Racing Green', po kateri bi do leta 2030 celotno paleto vozil elektrificirali. Prvi priključni hibrid naj bi na trg prišel leta 2024, leto pozneje pa so napovedali tudi prvi popolnoma električni model.