Audi je za električni model razvil čisto poseben zvok. Foto: Audi
Audi je za električni model razvil čisto poseben zvok. Foto: Audi

Pri Audiju so želeli z modelom e-tron GT pokazati, da tudi z električnimi avtomobili pri voznikih merijo na čustva in užitke v vožnji. Štirivratni coupé združuje emocionalen dizajn, močen električni pogon in dinamične vozne lastnosti.

Popolnoma električni gran turismo bo to pomlad na voljo v dveh različicah, kot e-tron GT quattro in kot RS e-tron GT.

Pri Audiju poudarjajo delo, ki so ga oblikovalci in inženirji opravili v vetrovnem tunelu. Količnik zračnega upora je samo 0,24. Po želji so pri obeh modelih v kombinaciji z matričnimi LED-žarometi mogoče Audijeve laserske luči, s katerimi je doseg dolgih luči še enkrat večji. Zadnje luči zaznamuje svetlobni pas.

Doseg z enim polnjenjem je po trditvah tovarne več kot 488 km po kriterijih WLTP (napoved za Audijev e-tron GT quattro), odlikujejo pa ga zelo kratki časi polnjenja, samo pet minut za okrog 100 kilometrov nadaljnje vožnje. Foto: Audi
Doseg z enim polnjenjem je po trditvah tovarne več kot 488 km po kriterijih WLTP (napoved za Audijev e-tron GT quattro), odlikujejo pa ga zelo kratki časi polnjenja, samo pet minut za okrog 100 kilometrov nadaljnje vožnje. Foto: Audi

Dva prtljažnika

Tudi digitalna notranjost, kjer prevladujejo veliki zasloni, je v slogu klasičnega gran turisma: voznika in sovoznika ločuje široka sredinska konzola, sedežni položaj je športno nizek, na zadnjih sedežih je dovolj prostora tudi za odrasle potnike. V prtljažniku je prostora za 405 litrov, prtljago pa je mogoče prevažati še v 85-litrskem prostoru spredaj.

Armaturna plošča je usmerjena proti vozniku, kar nakazuje, da je to vozniški avtomobil. Foto: Audi
Armaturna plošča je usmerjena proti vozniku, kar nakazuje, da je to vozniški avtomobil. Foto: Audi

Njegova elektromotorja razvijeta moč 350 kW (476 KM) oziroma 440 kW (598 KM), odvisno od modela. Pospešek od 0–100 km/h je 4,1 oziroma 3,3 sekunde (model RS), največja hitrost pa 245 oziroma 250 km/h. Baterija z neto kapaciteto 86 kWh omogoča 488 kilometrov električne vožnje (WLTP, napovedana vrednost). Njena 800-voltna tehnologija dopušča hitro polnjenje z istosmernim tokom z močjo do 270 kW.

Tudi podvozje je v umirjenem ravnovesju med dinamiko in udobjem, k čemur pripomorejo tehnologije, kot so audi drive select, štirikolesno krmiljenje, uravnavano blaženje, triprekatno zračno vzmetenje, električni štirikolesni pogon in zapora diferenciala na zadnji premi.