Prednji del zaznamuje svetlobni odtis, ki ga sestavljajo zelo tanki matrični LED-žarometi, ki jih dopolnjujejo LED-dnevne luči v trakovih ob boku. Celotni svetlobni odtis sestavlja kar 98 LED-svetilk. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Prednji del zaznamuje svetlobni odtis, ki ga sestavljajo zelo tanki matrični LED-žarometi, ki jih dopolnjujejo LED-dnevne luči v trakovih ob boku. Celotni svetlobni odtis sestavlja kar 98 LED-svetilk. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak

Kakšen tip avtomobila DS4 sploh je? Je kupe SUV kompaktnega razreda, ampak SUV-jevskega duha je v tem avtu bore malo, tudi kupejevskega značaja boste v tem avtu našli malo. In narejen je na enaki osnovi kot citroën C4, ampak citroena je v tem avtu res zelo, zelo, zelo malo. Kajti pri tem avtomobilu gre za francosko dušo, kot je rekel oblikovalec notranjosti, pri tem avtomobilu boste našli francosko mojstrstvo iz časov, ko so Francozi še živeli v gradovih, še uživali razkošje takšnih gradov.

Vse analize kažejo, da je glavni razlog za nakup katerega koli modela DS-a oblika, zunanja oblika. In glavni oblikovalec, ki se sam sicer najbolj navdušuje nad starimi alfami, jaguarji in aston martini iz 70. let, mi je povedal, da z DS4 pri tej francoski znamki začenjajo novo zgodbo. Značilnost te nove zgodbe pa so te, bolj ostre linije, v kabini DS4 pa boste dobili filigransko prefinjene detajle pariških mojstrov.

Popolnoma nov model znamke DS Automobiles je narejen na modularni platformi EMP2, ki ima kar 70 odstotkov novih ali za DS ekskluzivnih delov in je konstruktorjem omogočila širok razpon uporabe varnostnih in asistenčnih pripomočkov. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Popolnoma nov model znamke DS Automobiles je narejen na modularni platformi EMP2, ki ima kar 70 odstotkov novih ali za DS ekskluzivnih delov in je konstruktorjem omogočila širok razpon uporabe varnostnih in asistenčnih pripomočkov. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak

Udobno čez grbine in luknje

DS4 prinaša polno tehnoloških novosti. Volan je kapacitiven, torej občutljiv na dotik, voznikove roke prepozna po pritisku, ne več mikropremikih obroča. Seveda smo s tem zakorakali na področje asistenčnih sistemov. Tako imenovani Active Scan Suspension je ekskluzivna DS-ova tehnologija v segmentu C.

Kabina je zelo digitalna in urejena v razkošnih materialih, kakršni so različni tipi usnja, alkantara, kovani karbon in les. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Kabina je zelo digitalna in urejena v razkošnih materialih, kakršni so različni tipi usnja, alkantara, kovani karbon in les. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak

Deluje tako, da kamera skenira cestno površino pred avtomobilom, doseže območje med petimi in dvajsetimi metri pred avtom, kar je dovolj, da podvozje samodejno pripravimo na morebitno neravnino na cesti, in tako ponudimo najboljši kompromis med vodljivostjo in udobjem. Aktivno prilagajanje podvozja s skeniranjem cestne površine občutno vpliva na udobje vožnje, ni pa to edina novost.

Podrobno lahko DS4 spoznate v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost. DS4 smo med prvimi preizkusili na francoskih cestah.

Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak